BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit zijn degene die voor/tegen gestemd hebben sommige hebben niet gestemd over Been!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Spelers namen bekend die gestemd hebben
plannetje
 plannetje - donderdag 14 juli 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Ruben Schaken, Dani Fernandez, Sekou Cissé, Kostas Lamprou en Kamohelo Mokotjo zagen allen nog heil in een langer verblijf van Been op Varkenoord. De coach was twee seizoenen in dienst, maar beleefde vorig jaar een rottijd. Feyenoord verloor veel wedstrijden en zakte af naar een bedenkelijk niveau. Het seizoen werd afgesloten met een teleurstellende tiende positie.

Kaj Ramsteijn, Guyon Fernandez, Jordy Clasie, Miquel en Shabir Isoufi brachten geen stem uit, aldus de ochtendkrant. Het kwintet sloot aan het begin van de voorbereiding aan bij Feyenoord en mengde zich niet in de 'strijd'. Ron Vlaar, Leroy Fer, iego Biseswar, Karim El Ahmadi, Bart Schenkeveld, Jerson Cabral, Adil Auassar, Darley, Kelvin Leerdam, Stefan de Vrij, Ricky van Haaren, Bruno Martins Indi en Erwin Mulder zagen Beens aanblijven niet zitten.

EN MILO!!! (HEEL JAMMER VAN HEM :P)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door plannetje --
Milo
 Milo - donderdag 14 juli 2011 - 09:22   quote  deeplink  
ik zag het ook niet zitten, voeg mij maar toe ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juli 2011 - 09:28   quote  deeplink  
Grappig. De basis zag t niet zitten.
PeterH
 PeterH - donderdag 14 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Met alle respect als je als speler 10e wordt, 18, of 19 of 20 jaar bent moet je gewoon je kop houden en werken voor je geld. Stemmen, ze mogen net stemmen voor een regering! Wat een zooitje die spelers!
finsend
 finsend - donderdag 14 juli 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 09:44 schreef PeterH het volgende:
Met alle respect als je als speler 10e wordt, 18, of 19 of 20 jaar bent moet je gewoon je kop houden en werken voor je geld. Stemmen, ze mogen net stemmen voor een regering! Wat een zooitje die spelers!
Eens. Desondanks ben ik ook blij hiermee. Ik zag aankomend seizoen een herhaling worden van vorig seizoen
plannetje
 plannetje - donderdag 14 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
ze moeten er aan trekken dit seizoen... slachtveld word het!
MMM
 MMM - donderdag 14 juli 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Schaken, Cisse en Dani Fernandez waren lang geblesseerd, Lamprou zit er pas een half jaartje bij.

Mokotjo verbaasd me wel, die speelde nooit onder Been en dat was onterecht.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 10:03 schreef MMM het volgende:
Schaken, Cisse en Dani Fernandez waren lang geblesseerd, Lamprou zit er pas een half jaartje bij.

Mokotjo verbaasd me wel, die speelde nooit onder Been en dat was onterecht.
maar wellicht begreep Mokotjo wel waarom hij niet in de basis stond..... en jij dus niet ;-)
plannetje
 plannetje - donderdag 14 juli 2011 - 10:11   quote  deeplink  
ik vind het overigens wel raar dat Vlaar en de Vrij in de lijst staan van weg met Been!!
ze tekenen wel allebei bij... :S
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 10:11 schreef plannetje het volgende:
ik vind het overigens wel raar dat Vlaar en de Vrij in de lijst staan van weg met Been!!
ze tekenen wel allebei bij... :S
zoals elders al aangegeven, ik vind het raar dat Fer gestemd heeft.....
rcrd
 rcrd - donderdag 14 juli 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Fer Aouassar, Schenkeveld, Darley, Van Haaren,
hadden allen niet mogen stemmen een Auoassar, waarom stemt hij in godsnaam over het lot van een held als been. We zullen het zien!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 juli 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Misschien zijn er in de gesprekken met van Geel toezeggingen gedaan waardoor ze bijtekenden. Tegelijkertijd raar dat Fer dat niet te horen zou hebben gekregen, maar zoals Beenhakker zei (en ik ben het niet met zijn hele verhaal eens); dit zaakje stinkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Bosifyable --
paula
 paula - donderdag 14 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Het is triest dat spelers over n trainer gaan stemmen tewijl zij het zijn die geen klote gepresteerd hebben vorig seizoen, Mario hoort bij de club n feyenoordhart en dan wordt je op deze manier aan de kant geschoven! Spelers steek de hand in eigen boezem!
fredje
 fredje - donderdag 14 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Nou als ze beter gaan presteren hebben ze mijn zegen. Ook Been is ondergeschikt aan Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Geen schoonheidsprijs allemaal. Maar het is ook voor Been het beste. Het is uitgewerkt en de druk voor volgend seizoen was wel erg groot.
Nu gaat ie nog als (redelijke) held weg.
Al vind ik -net als Boskamp aangeeft- dat hij niet weg had moeten lopen voor een stemming...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 juli 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 10:03 schreef MMM het volgende:
Schaken, Cisse en Dani Fernandez waren lang geblesseerd, Lamprou zit er pas een half jaartje bij.

Mokotjo verbaasd me wel, die speelde nooit onder Been en dat was onterecht.
kan natuurlijk ook een andere reden voor zijn dat Mokotjo tegen heeft gestemd. Namelijk dat hij vind dat het niet aan hem is om over het lot van zijn trainer te beslissen.

Heb aan de andere kant ook sterk het idee dat er een paar meelopertjes zijn bij het gedeelte dat wel voorstemde.

Biseswar, Fer en El Ahmadi, van hen was het wel enigzins bekend dat zij niet helemaal tevreden waren. Vlaar heeft zich denk ik door hen laten overtuigen, waarna ook De Vrij voor was. De rest hobbelt er dan een beetje achteraan. Zo'n Van Haaren of een Auassar, die zelf ook veel tekort komen voor Feyenoord 1 en dus terecht weinig hebben gespeeld, beslissen wel even mee over de toekomst van de trainer. En bij Fer is het natuurlijk helemaal vreemd.

Nou moeten we natuurlijk ook in ogenschouw nemen dat de spelers die echt met Been overhoop hebben gelegen, De Cler en Bruins, al vertrokken waren en dus geen stem meer hadden. En je kunt je afvragen in hoeverre Wijnaldum en in mindere mate Castaignos postief over Mario dachten.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

kan natuurlijk ook een andere reden voor zijn dat Mokotjo tegen heeft gestemd. Namelijk dat hij vind dat het niet aan hem is om over het lot van zijn trainer te beslissen.

Heb aan de andere kant ook sterk het idee dat er een paar meelopertjes zijn bij het gedeelte dat wel voorstemde.

Biseswar, Fer en El Ahmadi, van hen was het wel enigzins bekend dat zij niet helemaal tevreden waren. Vlaar heeft zich denk ik door hen laten overtuigen, waarna ook De Vrij voor was. De rest hobbelt er dan een beetje achteraan. Zo'n Van Haaren of een Auassar, die zelf ook veel tekort komen voor Feyenoord 1 en dus terecht weinig hebben gespeeld, beslissen wel even mee over de toekomst van de trainer. En bij Fer is het natuurlijk helemaal vreemd.

Nou moeten we natuurlijk ook in ogenschouw nemen dat de spelers die echt met Been overhoop hebben gelegen, De Cler en Bruins, al vertrokken waren en dus geen stem meer hadden. En je kunt je afvragen in hoeverre Wijnaldum en in mindere mate Castaignos postief over Mario dachten.
Als Mokotjo dat vond, dan had hij zich onthouden van stemming, dat is een nadrukkelijke optie geweest.
Dat Auassar mag meestemmen, is lachwekkend. Dat Fer meestemt, is hemeltergend.
nibali
 nibali - donderdag 14 juli 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Misschien dacht Mokotjo wel dat het niet zon vaart zou lopen. Was hij bang voor zijn plekje
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
echt belachelijk dat Fer meestemt! betekend dit dat hij nu gaat bijtekenen omdat hij meebeslist over de toekomst van Feyenoord? misselijk gewoon!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:23 schreef Els het volgende:

[..]

Als Mokotjo dat vond, dan had hij zich onthouden van stemming, dat is een nadrukkelijke optie geweest.
Dat Auassar mag meestemmen, is lachwekkend. Dat Fer meestemt, is hemeltergend.
Waarschijnlijk heb je gelijk dat Mokotjo zijn stem in dat geval niet zou laten gelden. Aan de andere kant, alleen de spelers die nieuw zijn dit seizoen hebben niet gestemd. Hij zit er natuurlijk al een jaar en wellicht is er daarom ook op hem druk uitgeoefend om een standpunt in te nemen om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de situatie. Maar dat is gissen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Die stemming is geheel niet interessant meer. Juist die zich in woord en daad hadden ontrokken hiervan zijn interessant.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit zijn degene die voor/tegen gestemd hebben sommige hebben niet gestemd over Been!









0.0087008