BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laten we de spelersgroep gaan steunen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
plannetje
 plannetje - donderdag 14 juli 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Het andere topic was alweer stoffig geworden !@$%*@()$^*&^#*%&^$
MMM
 MMM - donderdag 14 juli 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Doen we!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 juli 2011 - 11:34   quote  deeplink  
hahahahaha. goed topic!! op deze topic gaat het tenminste nog om nieuwe feiten! die van cctje was wat onder gestoffd
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 11:34   quote  deeplink  
... wat een lol zeg...
mocht het niet aan je verwachtingen voldoen, waarom lees je het dan en reageer je?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door cc-tje --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 juli 2011 - 11:37   quote  deeplink  
ik reageer alleen op deze. die ander is mij te stoffig
Royaal
 Royaal - donderdag 14 juli 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:37 schreef obiku010 het volgende:
ik reageer alleen op deze. die ander is mij te stoffig
ik wou net zeggen :S ging over totaal andere dingen ook!
plannetje
 plannetje - donderdag 14 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
ik wilde je er even op attenderen dat er zat topics over zijn.... by the way SLOT! XD
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:37 schreef obiku010 het volgende:
ik reageer alleen op deze. die ander is mij te stoffig
klojo... (in de respectvolle zin van het woord natuurlijk...)
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - donderdag 14 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Gewoon steunen die gasten. We weten niet de volledige inhoud van hun actie, wie weet zit het bestuur hier wel achter. Het is ook echt debiel dat van Geel en directie op een kinderachtige manier alle schuld op de schouders van de spelers toeschuift. Die van Geel is bij mij gelijk in aanzien gezakt. Je moet als team naar buiten treden, nu ligt er een veel te hoge druk op die gasten. Ik vind het echt heel zielig hoe van Geel en Gudde zich uiten. Persoonlijk denk ik dat er meer achter zit.
plannetje
 plannetje - donderdag 14 juli 2011 - 12:02   quote  deeplink  
dat is een ding wat cker is....
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 juli 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:54 schreef cc-tje het volgende:

[..]

klojo... (in de respectvolle zin van het woord natuurlijk...)
hahahhahaha thanks. klojo is respectvol!
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 12:05 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hahahhahaha thanks. klojo is respectvol!
Ja toch? Weet niet hoe je smileys maakt op de comp anders had ik een big smile er achter getoverd...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 juli 2011 - 14:07   quote  deeplink  
wel een beetje een snavel topic die andere van jou.... ;-)

struisvogel_1.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door FR-Han --
Emile
 Emile - donderdag 14 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Waarom moeten we ze steunen blijkbaar is het hun beleid wat telt

Kijk ik snap best dat mensen blij zijn dat been weg is daar gaat het ook niet om

Maar had dat liever van de directie gezien dan dat spelers gaan bepalen
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 14:07 schreef obiku010 het volgende:
wel een beetje een snavel topic die andere van jou.... ;-)

[ afbeelding ]
( komt ie weer met zn pasfoto...)
Sorry, dacht effe hard op...
Waarom nou weer een snavel topic?
Ik denk dat met weglopen op een eerste training etc een goed signaal aan de spelers geeft... (NOT)
Steunen, mouwen opstropen en gaan met die banaan!
Afzeiken kan altijd nog, laten we eerst eens kijken hoe de aftrap is tegen Exelcior...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 14 juli 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 14:16 schreef cc-tje het volgende:

[..]

( komt ie weer met zn pasfoto...)
Sorry, dacht effe hard op...
Waarom nou weer een snavel topic?
Ik denk dat met weglopen op een eerste training etc een goed signaal aan de spelers geeft... (NOT)
Steunen, mouwen opstropen en gaan met die banaan!
Afzeiken kan altijd nog, laten we eerst eens kijken hoe de aftrap is tegen Exelcior...
ik vind dat je altijd moet steunen, hoe kut het ook gaat.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 14:28 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik vind dat je altijd moet steunen, hoe kut het ook gaat.
...En dan toch weer op één lijn he!
Mag jou wel.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 11:28 schreef plannetje het volgende:
Het andere topic was alweer stoffig geworden !@$%*@()$^*&^#*%&^$
euhhhhhh.....nee.

Ik steun Feyenoord. Heb geen enkele genegenheid of verbondenheid met deze passanten.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:42 schreef Els het volgende:

[..]

euhhhhhh.....nee.

Ik steun Feyenoord. Heb geen enkele genegenheid of verbondenheid met deze passanten.
GO ELS!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 14 juli 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:42 schreef Els het volgende:

[..]

euhhhhhh.....nee.

Ik steun Feyenoord. Heb geen enkele genegenheid of verbondenheid met deze passanten.
+1
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:42 schreef Els het volgende:

[..]

euhhhhhh.....nee.

Ik steun Feyenoord. Heb geen enkele genegenheid of verbondenheid met deze passanten.
+1
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - vrijdag 15 juli 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:42 schreef Els het volgende:

[..]

euhhhhhh.....nee.

Ik steun Feyenoord. Heb geen enkele genegenheid of verbondenheid met deze passanten.
+1
De spelers hebben geen steun nodig, die vinden alleen belangrijk dat hun geld op tijd wordt gestort.
Feyenoord heeft steun nodig.
'T is dat je geen spelers kan en mag kopen anders zou je de anti stemmers er allemaal uit moeten trappen
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 15 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 00:13 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

+1
De spelers hebben geen steun nodig, die vinden alleen belangrijk dat hun geld op tijd wordt gestort.
Feyenoord heeft steun nodig.
'T is dat je geen spelers kan en mag kopen anders zou je de anti stemmers er allemaal uit moeten trappen
Ik zeg... Loon naar werken...
Geen prestatie, geen geld...
Maar ja, das ook weer cru denk ik...
nibali
 nibali - vrijdag 15 juli 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 12:37 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Ik zeg... Loon naar werken...
Geen prestatie, geen geld...
Maar ja, das ook weer cru denk ik...
Dan staan ze allemaal ondervoed op het veld
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 15 juli 2011 - 13:43   quote  deeplink  
Mijn club steuenen (dus de spelerts!) doe ik al sinds mensenheugenis!
Daar zal ook nu NIETS aan veranderen, hoe kut het nu ook gaat!
heidi
 heidi - vrijdag 15 juli 2011 - 14:08   quote  deeplink  
Ja is wel ff lekker kinderpartijtjes spelen! Circus de Kuip komt dat zien komt dat zien!
Dace73
 Dace73 - vrijdag 15 juli 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Ik was ook niet echt een fan meer van de trainer Been.
maar dit verdiend ie niet, het blijft een clubicoon.
Idioten als Fer (ader) el dramadi ( niet eens gespeeld) mulder blunderkoning, biseswar (niet constant)Vlaar ( 2 jaar geblesseerd) etc. zetten een hetze op , de heren hebben zelf niks laten zien en hebben nota bene de macht overgenomen.
Directie is ook een slappe hap dit is al de 2e keer.
Als die gasten nu geen resultaten halen zullen ze de hoon van het publiek krijgen. En terecht, alleen resultaten kan deze spelersgroep nog redden , de druk zal nog groter worden. ik zie ook niet zo snel een van gastel resultaten halen met dit zooite brandhout. De man heeft slechts de a junioren getraind. Een trainer als van Gaal of Stevens zou het beste zijn.
Al geloof ik niet dat louis het zou doen, kan m dan geen ongelijk geven na wat een deel van dat hersenloze publiek m heeft toegezongen in 95. Gelukkig geld dit niet voor heel het ledgioen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Ik zeg, ze zakken allemaal door t ijs dit jaar.

Volgens mij moeten we niet alleen financieel saneren, maar kan 80% van de selectie ook opzouten.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Nee. Ze halen de play-offs.
craven
 craven - vrijdag 15 juli 2011 - 16:46   quote  deeplink  
heb in enkele spelers zeker wel vertrouwen
craven
 craven - vrijdag 15 juli 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Het ontslag van trainer Mario Been bij Feyenoord heeft de transferwens van Leroy Fer niet weggenomen. De 21-jarige middenvelder wil nog altijd graag naar FC Twente. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen tegenover NUsport.

"De wens van Leroy om niet bij te tekenen had niks met de trainer te maken. Alle verhalen die het tegendeel beweren zijn totale onzin. Kolder van journalisten."

Fer behoort tot de dertien spelers die dinsdag het vertrouwen in Been opzegden, waarna het ontslag van de trainer volgde. De onvrede over de werkwijze van Been was echter niet de reden dat de middenvelder, wiens contract medio 2012 afloopt, al weken aast op een transfer naar FC Twente.

"Leroy wil gewoon graag een sportieve stap omhoog maken", aldus Jansen. "Zijn blik is nog altijd gericht op Twente. Het is nu aan de clubs om eruit te komen. Twente denkt dat dat gaat lukken, Feyenoord niet. Wij kunnen niks anders doen dan afwachten."

Niet in deze galbak!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:46 schreef craven het volgende:
heb in enkele spelers zeker wel vertrouwen
ja, een paar.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Als de selectie er vol voor gaat zal ik gerust wel weer voor ze juichen in de Kuip... Ik bbeloof alleen niet dat ik mij in hou als ze dat niet doen.....
nibali
 nibali - vrijdag 15 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:45 schreef hotjumper het volgende:
Als de selectie er vol voor gaat zal ik gerust wel weer voor ze juichen in de Kuip... Ik bbeloof alleen niet dat ik mij in hou als ze dat niet doen.....
Als ze hun best niet doen, dan ga je je gang maar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:45 schreef hotjumper het volgende:
Als de selectie er vol voor gaat zal ik gerust wel weer voor ze juichen in de Kuip... Ik bbeloof alleen niet dat ik mij in hou als ze dat niet doen.....
Nou, jij weet net als ik hoe dit gaat aflopen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou, jij weet net als ik hoe dit gaat aflopen.
Ik denk dat ik lam in de trein naar huis zit na elke thuis wedstrijd....
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:52 schreef craven het volgende:
Het ontslag van trainer Mario Been bij Feyenoord heeft de transferwens van Leroy Fer niet weggenomen. De 21-jarige middenvelder wil nog altijd graag naar FC Twente. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen tegenover NUsport.

"De wens van Leroy om niet bij te tekenen had niks met de trainer te maken. Alle verhalen die het tegendeel beweren zijn totale onzin. Kolder van journalisten."

Fer behoort tot de dertien spelers die dinsdag het vertrouwen in Been opzegden, waarna het ontslag van de trainer volgde. De onvrede over de werkwijze van Been was echter niet de reden dat de middenvelder, wiens contract medio 2012 afloopt, al weken aast op een transfer naar FC Twente.

"Leroy wil gewoon graag een sportieve stap omhoog maken", aldus Jansen. "Zijn blik is nog altijd gericht op Twente. Het is nu aan de clubs om eruit te komen. Twente denkt dat dat gaat lukken, Feyenoord niet. Wij kunnen niks anders doen dan afwachten."

Niet in deze galbak!
Ik hoop dat die pleuris galbak van een koude kermis thuis komt als twente rond de tiende plaats eindigd en wij er ruim boven...
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:52 schreef craven het volgende:
Het ontslag van trainer Mario Been bij Feyenoord heeft de transferwens van Leroy Fer niet weggenomen. De 21-jarige middenvelder wil nog altijd graag naar FC Twente. Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen tegenover NUsport.

"De wens van Leroy om niet bij te tekenen had niks met de trainer te maken. Alle verhalen die het tegendeel beweren zijn totale onzin. Kolder van journalisten."

Fer behoort tot de dertien spelers die dinsdag het vertrouwen in Been opzegden, waarna het ontslag van de trainer volgde. De onvrede over de werkwijze van Been was echter niet de reden dat de middenvelder, wiens contract medio 2012 afloopt, al weken aast op een transfer naar FC Twente.

"Leroy wil gewoon graag een sportieve stap omhoog maken", aldus Jansen. "Zijn blik is nog altijd gericht op Twente. Het is nu aan de clubs om eruit te komen. Twente denkt dat dat gaat lukken, Feyenoord niet. Wij kunnen niks anders doen dan afwachten."

Niet in deze galbak!
Ik hoop dat die vuile smiecht het lesje krijgt, dat hij nog moet leren.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juli 2011 - 08:10   quote  deeplink  
Van geel laat m niet voor een kousebant en een roti gaan hoor.
j bruijnes
 j bruijnes - zaterdag 16 juli 2011 - 09:09   quote  deeplink  
ik en de supp uit oldebroek blijven ten aller tijden, achgter onze feyenoord staan. daar is geen spelt tussen te krijgen.wat er ook gebeurd.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 09:09 schreef j bruijnes het volgende:
ik en de supp uit oldebroek blijven ten aller tijden, achgter onze feyenoord staan. daar is geen spelt tussen te krijgen.wat er ook gebeurd.
ik en de supporters buiten oldebroek blijven ook achter Feyenoord staan, daar komt ook niets tussen en daarom zijn we kritisch.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Definiëer Feyenoord?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 09:41 schreef Els het volgende:
Definiëer Feyenoord?
De club, het gevoel, het shirt, de kuip onze iconen van vroeger. Niet de passanten die er altijd zullen zijn.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 09:44 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

De club, het gevoel, het shirt, de kuip onze iconen van vroeger. Niet de passanten die er altijd zullen zijn.
Eens. Dat Feyenoord zal ik altijd steunen. En vanuit dat respect zal ik terughoudend zijn met openlijke kritiek op de gehele selectie, maar een aantal hebben het bij mij flink verbruid.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 16 juli 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Er zijn in deze soap drie schuldigen: onze geweldige directie, een niet tegen zijn taak opgewassen trainer en een groep spelers die zich voor het karretje heeft laten spannen. Wie moet ik nou voor rotte vis uit gaan maken?
Feijenoord is voor mij mijn jeugdliefde waar ik als 12-jarige voor het eerst op een echt veld mocht spelen, het stadion, nostalgie, maar vooral het beste legioen van Nederland.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 16 juli 2011 - 10:14   quote  deeplink  
De spelers krijgen mijn steun pas, als ze een goede serie neerzetten. Feyenoord dat zijn wij de supporters. Hand in hand...
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 10:14 schreef Dubble O ms het volgende:
De spelers krijgen mijn steun pas, als ze een goede serie neerzetten. Feyenoord dat zijn wij de supporters. Hand in hand...
Foutje Ooms... Feyenoord zijn wij en de club (dus ook de spelers) en het stadion en alles wat er om heen hangt.
Zonder spelers zijn we een hobby club.
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 09:41 schreef Els het volgende:
Definiëer Feyenoord?
Gevoel.
Het kruipt door je lichaam als of je bloed vervangen is... nee, het is je bloed, rode en witte lichaampjes.
Dat is Feyenoord.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 16 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:11 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Foutje Ooms... Feyenoord zijn wij en de club (dus ook de spelers) en het stadion en alles wat er om heen hangt.
Zonder spelers zijn we een hobby club.
Spelers van nu zijn zakkenvullers! Sommige bestuursleden ook. Het stadion is het huis waarin wij wonen en alles wat erom heen hangt zijn wij de supporters. En hoezo Ooms?
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 16 juli 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Dubbele 'o' ms = 0+0+ms = ooms

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laten we de spelersgroep gaan steunen!









0.0115671