|
dege
|
|
|
heb het de afgelopen tijd allemaal gevolgd wat er bij feyenoord is gebeurd, maar het is toch te bizar voor woorden dat spelertjes tegenwoordig de dienst uitmaken of de trainer mag blijven of niet, daarbij is het erg bizar dat de directie van feyenoord zegt dat de spelers verantwoordelijk blijven. Volgens mij is een directie verantwoordelijk voor wat er gebeurd binnen een club, ga je je verantwoordelijkheden afschuiven naar anderen, geef je duidelijk aan dat je de zaak niet in de hand hebt. Vind het triest hoe er met Been is omgegaan binnen feyenoord, de directie had het voor hem op moeten nemen, dat doen ze duidelijk niet en leggen de beslissingen bij de spelers neer. Ik ben heel nieuwsgierig hoe dit weer gaat aflopen, de spelers zullen moeten gaan strijden voor iedere mm op het veld en punten moeten pakken, doen ze dat niet gaat er vrees ik weer een bom barsten binnen feyenoord. Ik zou niet in de schoenen willen staan van een nieuwe trainer binnen feyenoord, zou wel eens willen weten wie de opvolger gaat worden, zal iemand moeten zijn die met harde hand regeerd over de spelers, dat hebben ze nu wel laten zien en horen dat ze dat nodig hebben. |
|
|