BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als fer nu wel bijtekend wordt mij een heleboel duidelijk

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 juli 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Indien Fer nu bijtekent,zou dat betekenen dat het echt goed fout zit/zat tussen Been en de spelers.
Ik ben dus benieuwd.
Als hij nu weg zou gaan krijg ik geen gespeelde hekel meer aan hem maar echt een hekel.
Vooral als je mee gaat stemmen en je wist al dat je weg zou gaan.
dat zou de bloody limit zijn of niet ?
Best wel spannend
komt het allemaal goed of zit ik fout met de schuld te geven aan de jonge goden ?
rob010
 rob010 - donderdag 14 juli 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Mischien heb je gelijk PP, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.
De tijd zal het leren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 juli 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Jij denkt echt dat er een kansje is dat hij niet bijtekenen wil vanwege Been? Onzin... Dat zou heel achterlijk zijn... Hij heeft echt wel andere redenen om niet bij te tekenen... Lijkt mij een naieve gedachtengang....
Suijltje
 Suijltje - donderdag 14 juli 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Eens een mislukkeling...............laat hem maar de pleuris krijgen!
Het kwaad is al geschiedt!
erik
 erik - donderdag 14 juli 2011 - 17:06   quote  deeplink  
Als hij bijtekent dan betekent dat dat.twente hem echt niet kooppt en dus bij feyenoord moet
blijven maar wel veel geld wilt verdienen dus tekent ie maar bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door erik --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Als Fer bijtekent dan is ie nog erger dan ik al dacht.
finsend
 finsend - donderdag 14 juli 2011 - 17:16   quote  deeplink  
Hij tekent niet bij omdat hij zich te goed voelt vergeleken met de rest vd selectie.

Heeft niet met Been te maken
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 16:27 schreef piet de paler het volgende:
Indien Fer nu bijtekent,zou dat betekenen dat het echt goed fout zit/zat tussen Been en de spelers.
Ik ben dus benieuwd.
Als hij nu weg zou gaan krijg ik geen gespeelde hekel meer aan hem maar echt een hekel.
Vooral als je mee gaat stemmen en je wist al dat je weg zou gaan.
dat zou de bloody limit zijn of niet ?
Best wel spannend
komt het allemaal goed of zit ik fout met de schuld te geven aan de jonge goden ?
Als Fer nu niet bijtekent, is het de goorste, smerigste, vuilspuitende klerelijer die er ooit op de nederlandse velden heeft gelopen. Hoe haal je het in je hoofd om mee te stemmen over het aanblijven van een trainer als je weggaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Els --
sevillana
 sevillana - donderdag 14 juli 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:26 schreef Els het volgende:

[..]

Als Fer nu niet bijtekent, is het de goorste, smerigste, vuilspuitende klerelijer die er ooit op de nederlandsse velden heeft gelopen. Hoe haal je het in je hoofd om mee te stemmen over het aanblijven van een trainer als je weggaat.
dat ferwaande binkie heeft zich in mijn optiek eigenlijk al onmogelijk gemaakt bij Feyenoord
FRNick
 FRNick - donderdag 14 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:26 schreef Els het volgende:

[..]

Als Fer nu niet bijtekent, is het de goorste, smerigste, vuilspuitende klerelijer die er ooit op de nederlandsse velden heeft gelopen. Hoe haal je het in je hoofd om mee te stemmen over het aanblijven van een trainer als je weggaat.
+1 hahahaha
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat ferwaande binkie heeft zich in mijn optiek eigenlijk al onmogelijk gemaakt bij Feyenoord
Als ik voldoende geld had, gaf ik Feyenoord 5 miljoen en bracht ik die klerelijer naar Twente, gratis. Als pleister en collegiale groet ivm instorten stadion.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:26 schreef Els het volgende:

[..]

Als Fer nu niet bijtekent, is het de goorste, smerigste, vuilspuitende klerelijer die er ooit op de nederlandsse velden heeft gelopen. Hoe haal je het in je hoofd om mee te stemmen over het aanblijven van een trainer als je weggaat.
ELS... zo ken ik je helemaal niet!
Maar ben het wel met je eens!
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:37 schreef cc-tje het volgende:

[..]

ELS... zo ken ik je helemaal niet!
Maar ben het wel met je eens!
Ik ben er zo boos over dat hij meegestemd heeft. Hij had zich horen te onthouden van stemming, en had niet tegen mogen stemmen. Als je geen onderdeel meer wil zijn van het team, moet je niet meebeslissen over de toekomst van het team. Dat jong heeft echt geen enkele ethiek. Ik hoop dat hij binnenkort de keerzijde van succes leert kennen, hij kan me niet diep genoeg vallen.
sevillana
 sevillana - donderdag 14 juli 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:37 schreef Els het volgende:

[..]

Als ik voldoende geld had, gaf ik Feyenoord 5 miljoen en bracht ik die klerelijer naar Twente, gratis. Als pleister en collegiale groet ivm instorten stadion.
strak plan, zou je dan ook graag willen steunen, maar ja, . . . ook niet voldoende dus :)
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben er zo boos over dat hij meegestemd heeft. Hij had zich horen te onthouden van stemming, en had niet tegen mogen stemmen. Als je geen onderdeel meer wil zijn van het team, moet je niet meebeslissen over de toekomst van het team. Dat jong heeft echt geen enkele ethiek. Ik hoop dat hij binnenkort de keerzijde van succes leert kennen, hij kan me niet diep genoeg vallen.
Klopt, niet stemmen als het je toch niets meer kan doen en je al uitkijkt naar iets anders.
Maar als ie nou naar "Meneer van Geel"stapt en zegt van, geef is een pen dan teken ik... wat dan, toch weer in ons hart sluiten?
Kan ik niet denk ik, jij?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 juli 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben er zo boos over dat hij meegestemd heeft. Hij had zich horen te onthouden van stemming, en had niet tegen mogen stemmen. Als je geen onderdeel meer wil zijn van het team, moet je niet meebeslissen over de toekomst van het team. Dat jong heeft echt geen enkele ethiek. Ik hoop dat hij binnenkort de keerzijde van succes leert kennen, hij kan me niet diep genoeg vallen.
precies. Ik las dat hij notabene een van de 'aanstichters' (bij gebrek aan een beter woord) was voor het vertrek van Been. Terwijl hijzelf koste wat kost wil vertrekken.

Heel vreemd en ik mag hopen dat er een teamgenoot is geweest die daar een opmerking over gemaakt heeft, zelf had ik dat zeker gedaan.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

precies. Ik las dat hij notabene een van de 'aanstichters' (bij gebrek aan een beter woord) was voor het vertrek van Been. Terwijl hijzelf koste wat kost wil vertrekken.

Heel vreemd en ik mag hopen dat er een teamgenoot is geweest die daar een opmerking over gemaakt heeft, zelf had ik dat zeker gedaan.
Heb wel een goed woord om zo'n persoon te verwoorden...
Laagbijdegrondhangendekloterigezelfingenomenaftansegriebespispaardenlul...
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:51 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Klopt, niet stemmen als het je toch niets meer kan doen en je al uitkijkt naar iets anders.
Maar als ie nou naar "Meneer van Geel"stapt en zegt van, geef is een pen dan teken ik... wat dan, toch weer in ons hart sluiten?
Kan ik niet denk ik, jij?
Nee, daarvoor is het allemaal veel te ver gegaan. Vreedzame co-existentie is alles wat er nog in zit.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:54 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, daarvoor is het allemaal veel te ver gegaan. Vreedzame co-existentie is alles wat er nog in zit.
Ja,spandoekie hier, spandoekie daar...
Ach, gelukkig hebben we de foto's nog van de vorige keer dat ie tekende...
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:37 schreef Els het volgende:

[..]

Als ik voldoende geld had, gaf ik Feyenoord 5 miljoen en bracht ik die klerelijer naar Twente, gratis. Als pleister en collegiale groet ivm instorten stadion.
Ben jij mal, vijf miljoen investeren en Fer lekker naar de tribune verwijzen....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:37 schreef Els het volgende:

[..]

Als ik voldoende geld had, gaf ik Feyenoord 5 miljoen en bracht ik die klerelijer naar Twente, gratis. Als pleister en collegiale groet ivm instorten stadion.
Heb jij geen 5 miljoen dan?
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 19:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij geen 5 miljoen dan?
Nope, maar als jij er wat bijlegt....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Betaal ik het zelf wel, medio juli 2261 kom ik het hoogst persoonlijk brengen.
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Hij heeft zijn kans gehad.........wegwezen !!!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 juli 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Maar hij blijft wel een groei diamantje
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Onder Mario in ieder geval niet
...
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 juli 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Nou ik ben bang dat hij ons wel een voetbal lesje gaat leren als hij wat ouder is
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 20:56   quote  deeplink  
yep
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 21:00   quote  deeplink  
het is héééél graag of niet. Hij moet g******omme blij zijn om ons shirt te dragen !!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 juli 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Tja maar toch wordt het een goede voetballer,en iedereen vindt dat anders zouden wij ons niet zo opwinden over hem toch ?
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Klopt helemaal, alleen heeft hij geen ruggegraat...!
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Klopt helemaal, alleen heeft hij geen ruggegraat...!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:26 schreef Els het volgende:

[..]

Als Fer nu niet bijtekent, is het de goorste, smerigste, vuilspuitende klerelijer die er ooit op de nederlandse velden heeft gelopen. Hoe haal je het in je hoofd om mee te stemmen over het aanblijven van een trainer als je weggaat.
Als ie wel bijtekent ook.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben er zo boos over dat hij meegestemd heeft. Hij had zich horen te onthouden van stemming, en had niet tegen mogen stemmen. Als je geen onderdeel meer wil zijn van het team, moet je niet meebeslissen over de toekomst van het team. Dat jong heeft echt geen enkele ethiek. Ik hoop dat hij binnenkort de keerzijde van succes leert kennen, hij kan me niet diep genoeg vallen.
Jeukende schilfers onder z'n oksels kan die krijgen
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:07 schreef piet de paler het volgende:
Tja maar toch wordt het een goede voetballer,en iedereen vindt dat anders zouden wij ons niet zo opwinden over hem toch ?
Ik vind hem tot nog toe te druistig en weinig inzicht hebben. Wel goed in slaapmomentjes, trouwens.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jeukende schilfers onder z'n oksels kan die krijgen
Om maar eens iets te noemen.
Royaal
 Royaal - vrijdag 15 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Mario Been is weliswaar bij Feyenoord vertrokken, maar dat neemt niet weg dat de middenvelder alsnog uit Rotterdam-Zuid wil vertrekken. "De wens van Leroy om niet bij te tekenen had niks met de trainer te maken", stelt Rob Jansen, zaakwaarnemer van de Feyenoorder, vrijdag tegenover NUsport. "Alle verhalen die het tegendeel beweren zijn totale onzin. Kolder van journalisten."

"Leroy wil gewoon graag een sportieve stap omhoog maken", vervolgt Jansen tegenover het weekblad. "Zijn blik is nog altijd gericht op Twente. Het is nu aan de clubs om eruit te komen. Twente denkt dat dat gaat lukken, Feyenoord niet. Wij kunnen niks anders doen dan afwachten."

Mede vanwege de financiële gevolgen van de stadionramp in De Grolsch Veste willen de Tukkers niet voldoen aan de vraagprijs van Feyenoord. FC Twente zal het eerste bod van ongeveer twee miljoen euro niet verhogen. Omdat het verschil in vraag en aanbod te groot is, hebben de clubs besloten om niet verder te praten.
Royaal
 Royaal - vrijdag 15 juli 2011 - 16:54   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142388
craven
 craven - vrijdag 15 juli 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Had het net idd topic hieronder geplaatst...wat een Galbak is die Gozert he, stem dan lekker niet homo...
Royaal
 Royaal - vrijdag 15 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
inderdaad..
heel apart

fernandez heb dan meer in te brengen dan die ferrader

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door Royaal --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Mij is nu (mits berichtgeving waar is) deze jongen moet weg en wel zo snel mogelijk.
Hij zal met deze mentaliteit en zaakwaarnemer heel snel afhaken bij elke ploeg waar het niet goed gaat.
Dag Leroy en om moeilijkheden te voorkomen (met je grote mond en R) even niet meer gaan stappen in Rotterdam.
Dit is geen bedreiging zo zit ik niet in elkaar.Maar als ik om mij heen lees en hoor kun je beter in Enschede gaan stappen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 15 juli 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Ik heb liever dat El Ahmadi weer basis staat dan Fer. Serieus, iedereen vindt Bruins flegmatiek, maar Fer is dat nog veel erger!

http://www.youtube.com/watch?v=ErxaAlWFvqo&feature=related
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 15 juli 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Het wordt als maar gekker met die gast. Meestemmen en nog zeggen dat je alleen naar Twente wilt want buitenland is nog te vroeg. Hij wil dus gewoon niet meer voor feyenoord spelen en raakt dus geen knikker meer komend seizoen. Ik zou zo'n speler op non actief stellen, friet laten bakken, wc's schoonmaken en de schoenen van de spelers laten poetsen. Wat een arrogantie van zo'n snotneus. Walg van zo'n instelling. Zeg jij morgen maar tegen je baas dat je bij de concurent wilt werken, wat denk je wat je baas gaat zeggen.............., wat een capsones...........
nibali
 nibali - vrijdag 15 juli 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Hij heeft meegestemd omdat het een domme lul is. Hij heeft niet nagedacht, want dat kan hij gewoon niet. Als hij dit eerst aan Rob Jansen had gevraagd, dan had die hem afgeraden om te stemmen. Ik vraag me wel af of Fer bijtekent als er toch ineens een paar serieuze versterkingen komen. Ik zeg: rot dan ook maar op!!!
bjorn
 bjorn - vrijdag 15 juli 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Ik vind het niet eens erg meer dat hij weg gaat mokotjo vind ik veel beter alleen jammer dat ie voor zo weinig vertrekt:(
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 16 juli 2011 - 13:04   quote  deeplink  
FC Twente met tweede keus niet opgewassen tegen Standard Luik

Speelde Fer al mee.......???????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:04 schreef @fey@010 het volgende:
FC Twente met tweede keus niet opgewassen tegen Standard Luik

Speelde Fer al mee.......???????
Lijkt er wel op zoals jij het brengt haha
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Fer is gewoon een Nsb-er, spandoek had zijn naam moeten hebben!
Wel stemmen en niet blijven, dan ben je gewoon een... (vul zelf maar in, ik wordt te grof...)
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 16 juli 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:31 schreef cc-tje het volgende:
Fer is gewoon een Nsb-er, spandoek had zijn naam moeten hebben!
Wel stemmen en niet blijven, dan ben je gewoon een... (vul zelf maar in, ik wordt te grof...)
Vlek?
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 16 juli 2011 - 14:38   quote  deeplink  
vlerk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als fer nu wel bijtekend wordt mij een heleboel duidelijk









0.0119969