BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De directie geeft spelers als El Ahmadi geen goed gevoel.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Ik las net een stukje van El Ahmadi in de VI. Daar wordt gezegt dat het een tik was om te horen dat ze hem van bovenaf vorigjaar al weg wilden hebben.
Dan vind ik het niet gek dat ze niet zoals verwacht presteren als je zoiets te horen krijgt. Dan had die verdomde directie hem nooit zo'n contract moeten aanbieden.

Ik weet dat er wel meer van dit soort topics zijn, maar ik wilde dit toch ff melden in een apart topic.

Gudde, pak je koffers en prop daar de rest van het 'bestuur' in en verdwijn nou eens.

(Martin van Geel niet mee gerekend.)
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 17:58   quote  deeplink  
"Ik was de verkeerde speler bij de verkeerde club op het verkeerde moment. Maar dat is dan simpel geredeneerd. Nogmaals: ieder mens is verantwoordelijk over zijn eigen prestaties, dus ik heb het niet goed gedaan. Maar wat niet meehielp was het gevoel dat de club mij gaf. Vorig jaar al kreeg ik van bovenaf signalen dat ze me weg wilden hebben. Dat was een tik."
cc-tje
 cc-tje - donderdag 14 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Daar gaan we weer...
Geloof me, het duurt héél lang voor er weer eens iets positiefs in de pers verschijnt over Feyenoord.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Dat was ook absoluut niet netjes. Jongens als Makaay, Landzaat, Gio, Hofland en De Cler hebben dat ook te vaak gehoord. Dan ben je als bestuur dus te klein en je onvoldoende bewust van de psychologische kant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Els --
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:01 schreef Els het volgende:
Dat was ook absoluut niet netjes. Jongens als Makaay, Landzaat, Gio, Hofland en De Cler hebben dat ook te vaak gehoord. Dan ben je als bestuur dus te klein en je onvoldoende bewust van de psychologische kant.
Inderdaad, dan ben je gehaald en heb je het gevoel voor jezelf hier wat neer te willen en kunnen zetten. Krijg je er amper de tijd voor om je te bewijzen, word je alweer 'afgeschreven' omdat je te veel drukt op de begroting.

Bestuur denk dan eerst een na wat voor contract je maakt!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Is 'bovenaf' per definitie de directie? Of zegt ie dat letterlijk. Was het niet Beenhakker bv?
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:
Is 'bovenaf' per definitie de directie? Of zegt ie dat letterlijk. Was het niet Beenhakker bv?
Het gaat er dus om dat het spelers een rotgevoel geeft.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:
Is 'bovenaf' per definitie de directie? Of zegt ie dat letterlijk. Was het niet Beenhakker bv?
Beenhakker was ook directie, maar die discussie zullen we maar laten voor wat hij is. Jij kunt je ook vast wel herinneren wie zoal heeft gezegd welke spelers allemaal te duur waren, dus dit is een overbodige vraag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:01 schreef Els het volgende:
Dat was ook absoluut niet netjes. Jongens als Makaay, Landzaat, Gio, Hofland en De Cler hebben dat ook te vaak gehoord. Dan ben je als bestuur dus te klein en je onvoldoende bewust van de psychologische kant.
Helemaal mee eens Els,een drama van onkunde..
Heb idd wel vertrouwen in Van Geel...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 18:25 schreef Els het volgende:

[..]

Beenhakker was ook directie, maar die discussie zullen we maar laten voor wat hij is. Jij kunt je ook vast wel herinneren wie zoal heeft gezegd welke spelers allemaal te duur waren, dus dit is een overbodige vraag.
Nee, hier laat m'n geheugen het echt even afweten. Moet je me toch even helpen.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 19:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, hier laat m'n geheugen het echt even afweten. Moet je me toch even helpen.
90% door Gudde.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 19:20 schreef Els het volgende:

[..]

90% door Gudde.
Da's dan helder. Maar goed, Gudde is niet bepaald een veldheer en strateeg. Uitsluitend man van zuinigheid.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 19:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Da's dan helder. Maar goed, Gudde is niet bepaald een veldheer en strateeg. Uitsluitend man van zuinigheid.
Is degene die het meeste over de bezuinigingen heeft gesproken, maar als directie hadden ze beter met elkaar af kunnen spreken niet te praten over spelers die op de begroting drukten. Maar ja, achteraf....
salemi
 salemi - donderdag 14 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 17:57 schreef FR het volgende:
Ik las net een stukje van El Ahmadi in de VI. Daar wordt gezegt dat het een tik was om te horen dat ze hem van bovenaf vorigjaar al weg wilden hebben.
Dan vind ik het niet gek dat ze niet zoals verwacht presteren als je zoiets te horen krijgt. Dan had die verdomde directie hem nooit zo'n contract moeten aanbieden.

Ik weet dat er wel meer van dit soort topics zijn, maar ik wilde dit toch ff melden in een apart topic.

Gudde, pak je koffers en prop daar de rest van het 'bestuur' in en verdwijn nou eens.

(Martin van Geel niet mee gerekend.)
Neem me niet kwalijk. Dat is de wereld op zijn kop. Mag het management van een bedrijf alsjeblieft tegen een werknemer zeggen, waar vijf miljoen in geïnvesteerd is, dat de resultaten van zijn spel nou niet zijn om over naar huis te schrijven. Hij zegt notabene zelf dat hij te weinig gebracht heeft. Is iedereen nu gek geworden of hoe zit het.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Dat de directie hun mening geeft in een gesprek, is tegelijkertijd wel iets anders dan 'door laten schemeren' dat je niet meer welkom bent vanwege je prestaties.

Je weet wel, wat de spelersgroep ook met Been had moeten doen!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:11 schreef salemi het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk. Dat is de wereld op zijn kop. Mag het management van een bedrijf alsjeblieft tegen een werknemer zeggen, waar vijf miljoen in geïnvesteerd is, dat de resultaten van zijn spel nou niet zijn om over naar huis te schrijven. Hij zegt notabene zelf dat hij te weinig gebracht heeft. Is iedereen nu gek geworden of hoe zit het.
Als de directie aangeeft dat hij niet genoeg presteerd voor zijn capaciteiten is dat hun goed recht. Dat je echter aangeeft van hem af te willen omdat hij te zwaar op de begroting drukt is dat toch echt een ander verhaal. Dacht je dat iemand daar dan beter van gaat presteren?
Dus nee, niet iedereen is gek geworden, behalve de directie met Gudde voorop.
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:11 schreef salemi het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk. Dat is de wereld op zijn kop. Mag het management van een bedrijf alsjeblieft tegen een werknemer zeggen, waar vijf miljoen in geïnvesteerd is, dat de resultaten van zijn spel nou niet zijn om over naar huis te schrijven. Hij zegt notabene zelf dat hij te weinig gebracht heeft. Is iedereen nu gek geworden of hoe zit het.
Wat jij net zegt, dat is de wereld op zijn kop.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:23 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Als de directie aangeeft dat hij niet genoeg presteerd voor zijn capaciteiten is dat hun goed recht. Dat je echter aangeeft van hem af te willen omdat hij te zwaar op de begroting drukt is dat toch echt een ander verhaal. Dacht je dat iemand daar dan beter van gaat presteren?
Dus nee, niet iedereen is gek geworden, behalve de directie met Gudde voorop.
nee maar dat is wel transparant zijn. er niet omheen draaien en een situatie duidelijk maken. (wat je er verder inhoudelijk ook van vind trouwens)
Suijltje
 Suijltje - donderdag 14 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
'T is al een paar jaar een teringzooi, we moeten nu 'gewoon' afwachten, hoe alles verder gaat, speculeren is bewezen: heeft absoluut geen zin!
Hoop echter wel, dat alle problemen snel worden opgelost, dan wel, dat er beter mee te leven valt......
Onze club gaat zo echt een keer naar de klote!
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:11 schreef salemi het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk. Dat is de wereld op zijn kop. Mag het management van een bedrijf alsjeblieft tegen een werknemer zeggen, waar vijf miljoen in geïnvesteerd is, dat de resultaten van zijn spel nou niet zijn om over naar huis te schrijven. Hij zegt notabene zelf dat hij te weinig gebracht heeft. Is iedereen nu gek geworden of hoe zit het.
Ja, dat mag de directie zeggen. Maar ze moeten niet zeuren over het salaris wat er betaald wordt, want dat hebben ze zelf met hun volle verstand afgesproken.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nee maar dat is wel transparant zijn. er niet omheen draaien en een situatie duidelijk maken. (wat je er verder inhoudelijk ook van vind trouwens)
Als het continu in de media gezegd wordt, is het meer dan transparant zijn. Ook al is het zo niet bedoeld, het is stemmingmakerij.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:01 schreef Els het volgende:

[..]

Als het continu in de media gezegd wordt, is het meer dan transparant zijn. Ook al is het zo niet bedoeld, het is stemmingmakerij.
dat klopt, vind ik ook onverstandig maar tegen een speler mag dat gerust worden gezegd toch?
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:13 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat klopt, vind ik ook onverstandig maar tegen een speler mag dat gerust worden gezegd toch?
Je verdient teveel? Nee, ik vind niet dat je de speler dat kan nadragen, ik vind het zelfs een beetje dom. Maar je mag wel zeggen, dat je meer van hem verwacht.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:26 schreef Els het volgende:

[..]

Je verdient teveel? Nee, ik vind niet dat je de speler dat kan nadragen, ik vind het zelfs een beetje dom. Maar je mag wel zeggen, dat je meer van hem verwacht.
je kan toch tegen iemand zeggen wanneer je hem binnen hebt gehaald met een bepaalde strategie die niet goed heeft uitgepakt dat een van de redenen is dat de opbrengsten tegen vallen en dat je de exploitatie niet meer rond krijgt.
Kosten/ baten analyse maken kan geen kwaad. Ik vind het wel eerlijk als het word gezegd. Ik vind echter ook dat zolang hij er is dat dit niet naar buiten toe gecommuniceerd had moeten worden en dat je gebruik van hem moet maken zoalng hij er is. Wat mij betreft blijft hij ook want ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De directie geeft spelers als El Ahmadi geen goed gevoel.









0.0076439