BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi, een speler die WEL naar zichzelf durft te kijken. / HELD!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 18:47   quote  deeplink  
El Ahmadi: "Teleurgesteld in mezelf"
Als grote belofte kwam Karim El Ahmadi drie jaar geleden naar De Kuip. De loopbaan van de Marokkaan raakte bij Feyenoord echter in het slop.

Feyenoord betaalde vijf miljoen aan FC Twente voor de signatuur van El Ahmadi. "Ik had hier natuurlijk allang weg moeten zijn", vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "In het plan dat ik had, zou ik nu een grote transfer hebben gemaakt. Maar je kunt zo veel plannen, de realiteit is vaak anders. Feyenoord is niet geworden wat ik ervan had gedacht en gehoopt. Die conclusie mag je wel trekken."

"Ik kan tal van redenen verzinnen wáárom het niet is gelukt", vervolgt de 26-jarige El Ahmadi. "Maar aan het einde van de dag moet je toch vooral naar jezelf kijken. Ik heb niet gebracht wat ik had kunnen brengen, wat ik had móéten brengen. Ik ben dus vooral heel teleurgesteld in mezelf. Een echte grote speler had ook in deze situatie wekelijks laten zien dat hij een van de beste middenvelders in Nederland is. Blijkbaar ben ik geen grote speler."

El Ahmadi, die onlangs terugkeerde van een verhuurperiode in Dubai, maakt voor zichzelf een analyse waarom het niet is gelukt bij Feyenoord. "Ik was de verkeerde speler bij de verkeerde club op het verkeerde moment. Maar dat is dan simpel geredeneerd. Nogmaals: ieder mens is verantwoordelijk over zijn eigen prestaties, dus ik heb het niet goed gedaan."

"Maar wat niet meehielp was het gevoel dat de club mij gaf. Vorig jaar al kreeg ik van bovenaf signalen dat ze me weg wilden hebben. Dat was een tik. Vanaf dat moment voelde ik onrust in mijn lijf. Het is nooit prettig als je ergens speelt, terwijl je weet dat ze je liever kwijt zijn", besluit El Ahmadi, die deze week naar verluidt voor een vertrek van Mario Been stemde.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 juli 2011 - 19:01   quote  deeplink  
'Held' is iets te veel van het goede, maar mooi dat hij dit zo over zichzelf zegt. Niet verwacht, verstandige woorden.
@fey@010
 @fey@010 - donderdag 14 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Cker verstandig, misschien komt hij nu Been weg is wel tot bloei ?
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 19:01 schreef Bosifyable het volgende:
'Held' is iets te veel van het goede, maar mooi dat hij dit zo over zichzelf zegt. Niet verwacht, verstandige woorden.
Je hebt gelijk. Niemand bij Feyenoord is op dit moment een echte held.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 14 juli 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Zijn allemaal verwende kut ventjes, word echt moe van die sukkels!
FR
 FR - donderdag 14 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 19:43 schreef hoogvliet010 het volgende:
Zijn allemaal verwende kut ventjes, word echt moe van die sukkels!
Ach, gewoon niet meer druk om maken. Dat ga ik pas weer doen als ze het seizoen weer verpesten. (Nu heb ik nog hoop.)
Royaal
 Royaal - donderdag 14 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 19:21 schreef FR het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Niemand bij Feyenoord is op dit moment een echte held.
pardon?
vlaar? de vrij?
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - vrijdag 15 juli 2011 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:41 schreef Royaal het volgende:

[..]

pardon?
vlaar? de vrij?
De helden zijn diegene die voor Been gestemd hebben
Cisse-> Held
Fernandez-> Held
Mokotjo-> Held
Schaken-> Held
Lamprou-> Held
MMM
 MMM - vrijdag 15 juli 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Vlaar///HELD
MMM
 MMM - vrijdag 15 juli 2011 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 00:04 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Mokotjo-> Held
Eens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 00:04 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

De helden zijn diegene die voor Been gestemd hebben
Cisse-> Held
Fernandez-> Held
Mokotjo-> Held
Schaken-> Held
Lamprou-> Held
Waarom?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Als je meedoet aan zo'n stompzinnige stemming ben je al geen held meer.

Held ben je als je eerder zelf een gesprek met Been hebt aangevraagd, discreet, achter gesloten deuren.
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - vrijdag 15 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij blijft onder een nieuwe trainer.
Milo
 Milo - vrijdag 15 juli 2011 - 10:23   quote  deeplink  
bedankt karim ;)
JanM
 JanM - vrijdag 15 juli 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 09:59 schreef in hart en nieren... het volgende:
Ik hoop dat hij blijft onder een nieuwe trainer.
Als die nieuwe trainer hem op de juiste manier kan laten spelen en vertrouwen geeft, verwacht ik dat El Ahmadi één van de dragende spelers van het nieuwe Feyenoord wordt!

---------------------------Mulder---------------------------

--Dani Fernandez--De Vrij--Vlaar--Drenthe?--

---------El Ahmadi------------------Mokotjo------------

--Biseswar----Hadouir/Clasie/Isoufi----Cissé--

------------------------Fernandez------------------------
BUjakkah
 BUjakkah - vrijdag 15 juli 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Helden hebben we niet nodig, Spelers die het gras opvreten en willen werken hebben we nodig. Helden gaan ook naar hun status leven en gedragen op den duur. Ik zeg Drenthe halen en Stevens erbij. El Ahmadi komt dan ook wel weer tot zijn recht.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Een wonder hebben we nodig.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 15 juli 2011 - 14:33   quote  deeplink  
poen heefd feyenoord nodieg
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 14:35   quote  deeplink  
ik een woordenboek.
Els
 Els - maandag 18 juli 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Bron: NUsport

Karim El Ahmadi heeft zich gestoord aan berichten die hem tot een van de aanstichters van het vertrek van trainer Mario Been bij Feyenoord bestempelden. Ik weet niet waar die verhalen vandaan komen, zegt de middenvelder tegen NUsport.

Ik vind het grote bullshit. We hebben het als groep besproken en als groep gedaan. Het is veel te makkelijk om spelers als voortrekker te betitelen.

Tussen de trainer en jou liep het niet lekker. Verandert zijn vertrek iets in jouw situatie? Aas je nog steeds op een transfer?
Dat is ook weer zoiets waar iedereen een punt van maakt. Dat het vorig seizoen tussen en mij en de trainer niet liep Ik wil er niet te veel over zeggen, maar mijn situatie hier heeft echt niet alleen met de trainer te maken. Ik weet niet eens of Mario Been het niet in me zag zitten.

Je hebt je in januari toch niet voor niets een halfjaar laten verhuren aan een club uit Dubai?
Het initiatief daarvoor kwam meer vanuit de club dan vanuit mij. Nu kan ik alleen maar afwachten hoe mijn situatie zich ontwikkelt. Zolang ik hier zit, zal ik er alles aan doen om Feyenoord naar een hoger plan te tillen. Voor de rest is het aan het bestuur wat ze van plan zijn. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.

Je speelt voor een club die van je af wilt. Het lijkt me moeilijk om voor diezelfde club je best te doen.
Ik weet niet of dat moeilijk is. Ik ben een profvoetballer, dan moet je met dit soort situaties kunnen omgaan. Ik denk dat me dat tot nu toe aardig lukt. Ik heb het vertrouwen in mezelf nooit verloren. Wat anderen over me zeggen, moeten ze zelf weten.

Maar wat wil je nou? Slagen bij Feyenoord of naar een andere club?
Ik wil gewoon goed voetballen. Dat is mijn nummer één prioriteit. Laten zien dat ik de top aankan, bij welk team dan ook. Dat is mijn doelstelling dit jaar. Ik ga er alles voor doen.

Is er interesse voor je?
Ik heb contact gehad met Nottingham Forrest, het team van Steve McClaren, maar ik had niet het idee dat ik daar verder zou komen met mijn carrière. Nu lopen er nog wat contacten, maar niks concreets. Het zal er ook mee te maken hebben dat ik geen goedkope speler ben. In deze tijd is het dan moeilijk om van club te wisselen, zeker nationaal. Ik richt me nu gewoon op Feyenoord en dan zien we wel wat er gebeurt.

..........................................................................................Maakt weer wat meer duidelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Els --
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 10:40   quote  deeplink  
duidelijk verhaal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:
ik een woordenboek.
hahahaha
de kromme2
 de kromme2 - maandag 18 juli 2011 - 11:51   quote  deeplink  
hij zou ook een deel van zijn salaris kunnen inleveren of uitstellen dan is iedereen happy, speelt ie elke week, neemt ie de boel op sleeptouw en gaat ie straks naar een heel mooie club.
Hij heeft de capaciteiten (alleen zijn afstandschot is ongelooflijk zwak. Daar moer ie eens op gaan trainen).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi, een speler die WEL naar zichzelf durft te kijken. / HELD!!









0.0079891