BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief VG - Bewijs dat hun inderdaad weinig tot niets inbrengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

teveel klootzakken in en rondom de club om nog positief te zijn jongen.
Ik ziet het zeer somber in allemaal...
+1
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:59 schreef dikke het volgende:
Hallo allemaal ik ben 53 jaar en opgevoed met Feyenoord mijn opa,vader en de rest van mijn familie allemaal Feyenoorders in hart en nieren heb de hoogte punten mee gemaakt (als jongen van 10 jaar oud aan de hand van mijn opa naar Feyenoord-Milan op de foto met de europa cup 1 bij de Coolsingel)en ook de diepte punten.Ik ben geen Rotterdammer maar een Hagenees maar als Feyenoord verliest dan eet en slaap ik slecht ik snap ook dat dit alles door bepaalde mensen binnen de club komt maar laten we nu dit alles een keer binnen kamers houden en naar de buiten wereld toe als 1 man achter onze club gaan staan in plaats van alles op internet,tv en internet te verspreiden als je ruzie hebt met je vrouw of familie zet je dit toch ook niet in de krant.
Straks worden we het lachertje van de wereld en nergens meer serieus genomen en hebben ze in 020 nog meer te zingen dan nu en dat doet al zoveel pijn.Ik schrijf dit met heel veel respect voor iedereen die zich Feyenoord suporter voelt en is en probeer ook niemand of te kraken of te krenken maar dit doet de club ook geen goed

Gr Peter
ik neem aan dat je niet de reacties op een forum bedoelt maar de communicatie van de VG?in dat geval: eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 14 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

teveel klootzakken in en rondom de club om nog positief te zijn jongen.
Ik ziet het zeer somber in allemaal...
komt door het weer. Hopelijk gaat binnenkort zowel letterlijk als figuurlijk de zon weer schijnen en zien we het met zn allen wat positiever.

7 magere jaren toch volgens de bijbel? Dus ehhh.... sinds 2006 gaat het echt kut. Dus nog 2 jaar en de 7 vette jaren breken aan.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

teveel klootzakken in en rondom de club om nog positief te zijn jongen.
Ik ziet het zeer somber in allemaal...
Wie er ook in en rond de club ook rondlopen `, als de spelers weer op het veld staan zal ik er zijn en krijgen ze weer onvoorwaardelijke steun.

Niemand is groter dan de club.
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik neem aan dat je niet de reacties op een forum bedoelt maar de communicatie van de VG?in dat geval: eens
Ja dat bedoel ik ook
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Ik begrijp het initiatief wel van de VG groep, maar als ze werkelijk dachten dat het bestuur, geheel vrijwillig, afstand van hun functie zou doen omdat de VG dit zou eisen...Dat vindt ik wel erg naief

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door craven --
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:13 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wie er ook in en rond de club ook rondlopen `, als de spelers weer op het veld staan zal ik er zijn en krijgen ze weer onvoorwaardelijke steun.

Niemand is groter dan de club.
En dit is het enigste wat telt dat ene woordt Feyenoord
de flh
 de flh - donderdag 14 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Wel een beetje rare conclusie van de VG. Het is toch logisch dat de directie onder deze omstandigheden niet alle tijd heeft voor de VG?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:21 schreef de flh het volgende:
Wel een beetje rare conclusie van de VG. Het is toch logisch dat de directie onder deze omstandigheden niet alle tijd heeft voor de VG?
nee joh! zie je helemaal verkeerd. de VG heeft het recht alles te eisen. Belachelijk dat de directie niet op alles ingaat en dat op het moment dat er rumoer is even geen tijd heeft voor zo'n betrouwbare gesprekspartner.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

komt door het weer. Hopelijk gaat binnenkort zowel letterlijk als figuurlijk de zon weer schijnen en zien we het met zn allen wat positiever.

7 magere jaren toch volgens de bijbel? Dus ehhh.... sinds 2006 gaat het echt kut. Dus nog 2 jaar en de 7 vette jaren breken aan.
check
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:13 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wie er ook in en rond de club ook rondlopen `, als de spelers weer op het veld staan zal ik er zijn en krijgen ze weer onvoorwaardelijke steun.

Niemand is groter dan de club.
check.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik neem aan dat je niet de reacties op een forum bedoelt maar de communicatie van de VG?in dat geval: eens
Gaan we weer, de VG is de grote boosdoener.
En als een man achter Feyenoord gaan staan?
Gudde? van Well? Fer?
Laat me niet lachen sentimenteel gelul. De club is ziek , doodziek en ondertussen moeten we lachend hand in hand zingen en naar de buitenwereld doen alsof we een grote familie zijn.
Nou ik in ieder geval niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door F.L.E --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:25 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Gaan we weer, de VG is de grote boosdoener.
En als een man achter Feyenoord gaan staan?
Gudde? van Well?
Laat me niet lachen sentimenteel gelul. De club is ziek , doodziek en ondertussen moeten we lachend hand in hand zingen en naar de buitenwereld doen alsof we een grote familie zijn.
Nou ik in ieder geval niet.
dat is duidelijk en prima. Ik zeg ook niet dat we moeten doen alsof er niets aan de hand is. Waar ik het met dikke over eens ben is dat ik vind dat er binnenskamers moet worden gecommuniceerd. Zowel door VG als door de directie.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is duidelijk en prima. Ik zeg ook niet dat we moeten doen alsof er niets aan de hand is. Waar ik het met dikke over eens ben is dat ik vind dat er binnenskamers moet worden gecommuniceerd. Zowel door VG als door de directie.
Helaas , die tijd is voorbij.
Als die er al ooit geweest is.
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:25 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Gaan we weer, de VG is de grote boosdoener.
En als een man achter Feyenoord gaan staan?
Gudde? van Well? Fer?
Laat me niet lachen sentimenteel gelul. De club is ziek , doodziek en ondertussen moeten we lachend hand in hand zingen en naar de buitenwereld doen alsof we een grote familie zijn.
Nou ik in ieder geval niet.
We hoeven niet lachend hand in hand te zingen maar we hoeven ook niet hand in hand rollend over internet te gaan
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is duidelijk en prima. Ik zeg ook niet dat we moeten doen alsof er niets aan de hand is. Waar ik het met dikke over eens ben is dat ik vind dat er binnenskamers moet worden gecommuniceerd. Zowel door VG als door de directie.
En wees blij dat er bij sommige suporters nog iets van sentiment bestaat
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:33 schreef dikke het volgende:

[..]

En wees blij dat er bij sommige suporters nog iets van sentiment bestaat
Is juist de reden waarom we rollend over het internet gaan.
Vroeger was er ook trots, nou daar is bitter weinig van over.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
Nogmaals. We gaan dooooood
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:36 schreef Stylzz het volgende:
Nogmaals. We gaan dooooood
Dat gaat iedereen. Daarom is een overlijdensrisicoverzekering ook zo'n lachertje.
Maar wat is nou precies je punt?
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:36 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Is juist de reden waarom we rollend over het internet gaan.
Vroeger was er ook trots, nou daar is bitter weinig van over.
Ik ben nog steeds trots dat ik Feyenoord suporter ben en dat neemt niemand mijn af ook Gudde en vd Well niet je trots kan alleen door je zelf afgenomen worden en door niemand anders
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juli 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Dat het langzaam tijd word te panikeren.
Els
 Els - donderdag 14 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:39 schreef Stylzz het volgende:
Dat het langzaam tijd word te panikeren.
Tja. Ik ben er ook niet echt gerust op.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:38 schreef Els het volgende:

[..]

Dat gaat iedereen. Daarom is een overlijdensrisicoverzekering ook zo'n lachertje.
Maar wat is nou precies je punt?
dat we dood gaan?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:

[..]

Tja. Ik ben er ook niet echt gerust op.
Er zijn een hoop partijen die denken t beste met de club voor te hebben
Maar werkt allemaal averechts.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat we dood gaan?
ach, ook dat is relatief. kijk het in de ogen en aanvaard het.
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Komt goed mensen, komt goed...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:42 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach, ook dat is relatief. kijk het in de ogen en aanvaard het.
klopt en ben ik met je eens..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:43 schreef craven het volgende:
Komt goed mensen, komt goed...
heb je lerra z`n strot al los gelaten dan hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Lees net die brief van Vg voor de 3e keer.
Het is feitelijk net zo goor als waar zij het bestuur en directie van betichten. Heb 'm toch even uiteengerafeld en met HOOFDLETTERS wat vragen onder gezet.
Conclusie: zij, de VG, dienen het Feyenoord belang NIET.
Waarmee niet gezegd is dat handen van directie/rvc zuiver zijn...

Heren,

Het structurele wanbeleid, dat gisteren ontaardde in het vertrek van Mario Been...
.............STRUCTUREEL WANBELEID? HOEZO?

Hedenochtend is de Varkenoordgroep alsnog benaderd om toch aan tafel te gaan. Niet in Rotterdam zoals eerder afgesproken, maar om 17.00 uur in Utrecht.
Voor de Varkenoordgroep is deze wijze van omgaan met deze afspraak het zoveelste incident!
.........WELKE ANDERE INCIDENTEN DAN?

Wij hebben als Varkenoordgroep jullie altijd met open vizier tegemoet getreden. Hebben alles in het clubbelang gedaan............wij willen ons niet met het beleid bemoeien.
............WELK CLUBBELANG? .........NIET MET BELEID BEMOEIEN en WEL SPREKEN OVER STRUCTUREEL WANBELEID?

Capabele bestuurders die de club echt vooruit helpen. Niet door mensen die zeggen voor de club bezig zijn, maar eigenlijk maar één belang hebben: eigenbelang.
...BEWIJS het EIGENBELANG!

Wij hebben de investeerders en de directie vanaf juli 2010 al de meest noodzakelijke adviezen gegeven. En hoewel de heer Blokland steeds roept dat supporters het beleid niet bepalen is een groot deel van die adviezen overgenomen, al was het maar uit noodzaak voor jullie eigen belang.
..........VERDACHTMAKING m.b.t. EIGEN BELANG?

Het gaat ons om de club. Ons structureel als idioten wegzetten, daar lenen wij ons niet meer voor.
.....LEG HET STRUCTURELE EENS UIT DAN?

De feiten hebben aangetoond dat de club onder jullie leiding totaal ontspoord is.
............WELKE FEITEN?..............

Het standpunt van de Varkenoordgroep is heel helder. In het belang van onze club verzoeken wij de voltallige directie en de gehele Raad van Commissarissen dringend op te stappen. Als jullie echt allemaal in het belang van Feyenoord denken, dan trekken jullie nu de conclusies.
...............WIJ / ZIJ? DEMONISEREN?

Natuurlijk moet de continuïteit van de club worden gewaarborgd. Daarom ook moet er zo spoedig mogelijk een onafhankelijke commissie worden gevormd die de gehele organisatie doorlicht, functieprofielen opstelt voor de kritische functies en de juiste mensen gaat benaderen. De Varkenoordgroep gaat er van uit dat een ieder zijn taken blijft vervullen tot het moment dat een adequate vervanger voor iemands positie is gevonden.
..............GAAT MEN HIER OP de STOEL van de RvC zitten?

De heer Blokland verzoeken wij datgene te doen wat hij oorspronkelijk van plan was. Geld genereren met zijn VvF BV.
....................WELK EEN ARROGANTIE!

De Varkenoordgroep stopt nu met elke vorm van overleg. Wij hebben de beloofde openheid en transparantie naar de achterban waargemaakt door diverse zaken te publiceren. Dit hebben wij uitsluitend en alleen in het belang van Feyenoord gedaan. Jullie hebben aangetoond weinig tot geen voeling te hebben met de werkvloer en ook geen enkel inzicht te hebben in de o zo unieke Feyenoordcultuur. Wij wensen u de komende tijd veel sterkte, wijsheid en succes toe.
..........WEER..WELK BELANG van FEYENOORD?...................
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

heb je lerra z`n strot al los gelaten dan hahaha
nope, lerra moet leren
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

heb je lerra z`n strot al los gelaten dan hahaha
Toen hij in de ogen keek en het niet kon aanvaarden wel. Begon het zelfs een beetje zielig te vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:47 schreef craven het volgende:

[..]

nope, lerra moet leren
dat gaat heel veel tijd kosten denk ik hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:48 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Toen hij in de ogen keek en het niet kon aanvaarden wel. Begon het zelfs een beetje zielig te vinden.
no mercy
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
wie is Lerra?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:50 schreef FR-Douwe het volgende:
wie is Lerra?
haha fer
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

haha fer
wie?
craven
 craven - donderdag 14 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
niemand...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:52 schreef craven het volgende:
niemand...
ah, mr. nobody!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:47 schreef FR-Henk het volgende:
Lees net die brief van Vg voor de 3e keer.
Het is feitelijk net zo goor als waar zij het bestuur en directie van betichten. Heb 'm toch even uiteengerafeld en met HOOFDLETTERS wat vragen onder gezet.
Conclusie: zij, de VG, dienen het Feyenoord belang NIET.
Waarmee niet gezegd is dat handen van directie/rvc zuiver zijn...

Heren,

Het structurele wanbeleid, dat gisteren ontaardde in het vertrek van Mario Been...
.............STRUCTUREEL WANBELEID? HOEZO?

Hedenochtend is de Varkenoordgroep alsnog benaderd om toch aan tafel te gaan. Niet in Rotterdam zoals eerder afgesproken, maar om 17.00 uur in Utrecht.
Voor de Varkenoordgroep is deze wijze van omgaan met deze afspraak het zoveelste incident!
.........WELKE ANDERE INCIDENTEN DAN?

Wij hebben als Varkenoordgroep jullie altijd met open vizier tegemoet getreden. Hebben alles in het clubbelang gedaan............wij willen ons niet met het beleid bemoeien.
............WELK CLUBBELANG? .........NIET MET BELEID BEMOEIEN en WEL SPREKEN OVER STRUCTUREEL WANBELEID?

Capabele bestuurders die de club echt vooruit helpen. Niet door mensen die zeggen voor de club bezig zijn, maar eigenlijk maar één belang hebben: eigenbelang.
...BEWIJS het EIGENBELANG!

Wij hebben de investeerders en de directie vanaf juli 2010 al de meest noodzakelijke adviezen gegeven. En hoewel de heer Blokland steeds roept dat supporters het beleid niet bepalen is een groot deel van die adviezen overgenomen, al was het maar uit noodzaak voor jullie eigen belang.
..........VERDACHTMAKING m.b.t. EIGEN BELANG?

Het gaat ons om de club. Ons structureel als idioten wegzetten, daar lenen wij ons niet meer voor.
.....LEG HET STRUCTURELE EENS UIT DAN?

De feiten hebben aangetoond dat de club onder jullie leiding totaal ontspoord is.
............WELKE FEITEN?..............

Het standpunt van de Varkenoordgroep is heel helder. In het belang van onze club verzoeken wij de voltallige directie en de gehele Raad van Commissarissen dringend op te stappen. Als jullie echt allemaal in het belang van Feyenoord denken, dan trekken jullie nu de conclusies.
...............WIJ / ZIJ? DEMONISEREN?

Natuurlijk moet de continuïteit van de club worden gewaarborgd. Daarom ook moet er zo spoedig mogelijk een onafhankelijke commissie worden gevormd die de gehele organisatie doorlicht, functieprofielen opstelt voor de kritische functies en de juiste mensen gaat benaderen. De Varkenoordgroep gaat er van uit dat een ieder zijn taken blijft vervullen tot het moment dat een adequate vervanger voor iemands positie is gevonden.
..............GAAT MEN HIER OP de STOEL van de RvC zitten?

De heer Blokland verzoeken wij datgene te doen wat hij oorspronkelijk van plan was. Geld genereren met zijn VvF BV.
....................WELK EEN ARROGANTIE!

De Varkenoordgroep stopt nu met elke vorm van overleg. Wij hebben de beloofde openheid en transparantie naar de achterban waargemaakt door diverse zaken te publiceren. Dit hebben wij uitsluitend en alleen in het belang van Feyenoord gedaan. Jullie hebben aangetoond weinig tot geen voeling te hebben met de werkvloer en ook geen enkel inzicht te hebben in de o zo unieke Feyenoordcultuur. Wij wensen u de komende tijd veel sterkte, wijsheid en succes toe.
..........WEER..WELK BELANG van FEYENOORD?...................
Volgens mij is jouw een beetje ontgaan wat er de laatste jaren gebeurd is.En zeker de afgelopen dagen.
Maar goed anti VG en dat zal je wel blijven , prima maar de VG gaat door, ook zonder dialoog.
We zullen wel zien wie de langste adem heeft, de VG of die club passanten.
Rovert
 Rovert - donderdag 14 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:59 schreef dikke het volgende:
Hallo allemaal ik ben 53 jaar en opgevoed met Feyenoord mijn opa,vader en de rest van mijn familie allemaal Feyenoorders in hart en nieren heb de hoogte punten mee gemaakt (als jongen van 10 jaar oud aan de hand van mijn opa naar Feyenoord-Milan op de foto met de europa cup 1 bij de Coolsingel)en ook de diepte punten.Ik ben geen Rotterdammer maar een Hagenees maar als Feyenoord verliest dan eet en slaap ik slecht ik snap ook dat dit alles door bepaalde mensen binnen de club komt maar laten we nu dit alles een keer binnen kamers houden en naar de buiten wereld toe als 1 man achter onze club gaan staan in plaats van alles op internet,tv en internet te verspreiden als je ruzie hebt met je vrouw of familie zet je dit toch ook niet in de krant.
Straks worden we het lachertje van de wereld en nergens meer serieus genomen en hebben ze in 020 nog meer te zingen dan nu en dat doet al zoveel pijn.Ik schrijf dit met heel veel respect voor iedereen die zich Feyenoord suporter voelt en is en probeer ook niemand of te kraken of te krenken maar dit doet de club ook geen goed

Gr Peter
Hoe dik ben jij?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hoe dik ben jij?
hahahahha, je blijft werven he! goede zaak.
Rovert
 Rovert - donderdag 14 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:00 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahahha, je blijft werven he! goede zaak.
Doe ik voor jou hè

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Rovert --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:55 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Volgens mij is jouw een beetje ontgaan wat er de laatste jaren gebeurd is.En zeker de afgelopen dagen.
Maar goed anti VG en dat zal je wel blijven , prima maar de VG gaat door, ook zonder dialoog.
We zullen wel zien wie de langste adem heeft, de VG of die club passanten.
Jij neemt aan dat mij wat ontgaan is? Ik laat je in die aanname, heeft Vg ook al patent op.
Directie is niet sterk, maar saneert naar behoren. Fouten zat ook, geen boegbeeldfunctie, maar structureel wanbeleid?
Nee.
Van Well weg? Kan ik billijken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

Doe ik voor jou hè
helemaal goed, vooral doorgaan! ik heb alleen ronnie maar volgens mij is het toch iemand anders...
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hoe dik ben jij?
92 kg maar niet te dik hhaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:04 schreef dikke het volgende:

[..]

92 kg maar niet te dik hhaha
hoe groot?
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij neemt aan dat mij wat ontgaan is? Ik laat je in die aanname, heeft Vg ook al patent op.
Directie is niet sterk, maar saneert naar behoren. Fouten zat ook, geen boegbeeldfunctie, maar structureel wanbeleid?
Nee.
Van Well weg? Kan ik billijken.
Mee eens
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoe groot?
Begin jij nou ook al? Stelletje schandknapen!
Rovert
 Rovert - donderdag 14 juli 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:04 schreef dikke het volgende:

[..]

92 kg maar niet te dik hhaha
Waarom heet je dan dikke?
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoe groot?
1.80

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief VG - Bewijs dat hun inderdaad weinig tot niets inbrengen









0.0082659