BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief VG - Bewijs dat hun inderdaad weinig tot niets inbrengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - donderdag 14 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:07 schreef dikke het volgende:

[..]

1.80
Hij bedoelde niet je lichaamslengte denk ik
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Begin jij nou ook al? Stelletje schandknapen!
puur om Rovert aan een visualisatie te helpen.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 14 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij neemt aan dat mij wat ontgaan is? Ik laat je in die aanname, heeft Vg ook al patent op.
Directie is niet sterk, maar saneert naar behoren. Fouten zat ook, geen boegbeeldfunctie, maar structureel wanbeleid?
Nee.
Van Well weg? Kan ik billijken.
Wacht de jaarcijfers maar af. Kun je beoordelen of er naar behoren wordt gesaneerd.
En goed opletten of er de transfer van Wijnaldum voor nodig was om maar een klein verlies te maken.
Een hoofdsponsor die na 23 jaar zonder opgaaf van reden stopt.
En 2 trainers in 3 jaar door de selectie laten wegsturen en inj beide keren roepen dat je het niet zag aankomen is geen wanbeleid. Maar goed je kunt natuurlijk altijd discuseren over wat structureel is.
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

Waarom heet je dan dikke?
bij naam gekregen tijdens een wedstrijd feyenoord-ado (was toen nog Fc Den Haag)ging volgens politie te paard niet snel genoeg weg en sinds dien noemen ze me dikke
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

puur om Rovert aan een visualisatie te helpen.
Stuur 'm dan eerst een Blinde-geleidehond.
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:09 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hij bedoelde niet je lichaamslengte denk ik
ook 1.80
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Stuur 'm dan eerst een Blinde-geleidehond.
Rovert met honden? hmmmm misschien had het topic dan toch anders moeten heten. Die Rovert toch!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 14 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:11 schreef dikke het volgende:

[..]

ook 1.80
hahahaha, enige juiste antwoord
Rovert
 Rovert - donderdag 14 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wacht de jaarcijfers maar af. Kun je beoordelen of er naar behoren wordt gesaneerd.
En goed opletten of er de transfer van Wijnaldum voor nodig was om maar een klein verlies te maken.
Een hoofdsponsor die na 23 jaar zonder opgaaf van reden stopt.
En 2 trainers in 3 jaar door de selectie laten wegsturen en inj beide keren roepen dat je het niet zag aankomen is geen wanbeleid. Maar goed je kunt natuurlijk altijd discuseren over wat structureel is.
Ik vind dit allemAal zinnige punten, alleen communiceren ze in mijn ogen niet zo snugger
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:11 schreef dikke het volgende:

[..]

ook 1.80
Dan heb jij zeker 3 zitplaatsen? Zijdelings of vooruit?
Rovert
 Rovert - donderdag 14 juli 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Rovert met honden? hmmmm misschien had het topic dan toch anders moeten heten. Die Rovert toch!
Ik heb niks met honden
Saaie kutbeesten, geef mij maar de walvissen!
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker 3 zitplaatsen? Zijdelings of vooruit?
ligt er aan hoe ik ga zitten
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:10 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wacht de jaarcijfers maar af. Kun je beoordelen of er naar behoren wordt gesaneerd.
En goed opletten of er de transfer van Wijnaldum voor nodig was om maar een klein verlies te maken.
Een hoofdsponsor die na 23 jaar zonder opgaaf van reden stopt.
En 2 trainers in 3 jaar door de selectie laten wegsturen en inj beide keren roepen dat je het niet zag aankomen is geen wanbeleid. Maar goed je kunt natuurlijk altijd discuseren over wat structureel is.
Wanbeleid is een groot woord. Foute keuzes is iets anders. In het geval van Been kun je evenzo stellen dat spelers hierin een laffe, zwijgende rol hebben gespeeld.
Verbeek? Ja, mooi en aardig, maar de prestaties waren ook wel beroerd he.

Van de hoofdsponsor? Weet niet wat er achter steekt. Jij ook niet.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:14 schreef dikke het volgende:

[..]

ligt er aan hoe ik ga zitten
Hahaha. Droog!
Welkom dikke!
Rovert
 Rovert - donderdag 14 juli 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wanbeleid is een groot woord. Foute keuzes is iets anders. In het geval van Been kun je evenzo stellen dat spelers hierin een laffe, zwijgende rol hebben gespeeld.
Verbeek? Ja, mooi en aardig, maar de prestaties waren ook wel beroerd he.

Van de hoofdsponsor? Weet niet wat er achter steekt. Jij ook niet.
jij weet niet wat hij wel weet of niet weet
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
We hebben wel meer rot periodes gehad (Verbeek,Bengtson)en elke keer zijn we er weer boven op gekomen enkelt van af 1970 had er iets structueels moeten veranderen binnen de club eigenlijk is het vanaf die tijd al mis gegaan met vele trainers,spelers aankopen en zo genaamd goed willende bestuurs leden (niet allemaal natuurlijk) en Beenhakker een echte Feyenoord man is ook al een keer weggelopen met een smoes naar 020 en achteraf maar spugen op zijn zogenaamde cluppie nu ook weer zijn dat dan allemaal echte Feyenoorders
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

jij weet niet wat hij wel weet of niet weet
Maar ik weet wel dat hij niet weet wat directie wel weet, en de Vg denkt te weten.
En weet wel dat weten gebaseerd is op weten en niet op het niet zeker weten.

Weet je?
Ronnie1964
 Ronnie1964 - donderdag 14 juli 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Laat iedereen zich in het belang van de club is lekker rustig houden. Laat de huidige leiding zich bezig houden met de club en niet met boze supporters. Geef van Geel op voorhand krediet en laat hem aan het werk gaan in het belang van Feyenoord.
dikke
 dikke - donderdag 14 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:42 schreef Ronnie1964 het volgende:
Laat iedereen zich in het belang van de club is lekker rustig houden. Laat de huidige leiding zich bezig houden met de club en niet met boze supporters. Geef van Geel op voorhand krediet en laat hem aan het werk gaan in het belang van Feyenoord.
mee eens
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 15 juli 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 20:19 schreef rob010 het volgende:
Die varkens groep moet nou is lekker een keer hun muil houden!
mee eens.
Kappen nou !
Opzouten.
Basta
 Basta - vrijdag 15 juli 2011 - 00:20   quote  deeplink  
positief blijven? Tis verschrikkelijk nu...en nog steeds zijn er mensen met een hoog verwachtingspatroon......pffff. Geen trainer, geen geld, geen as....
Evt oplossing: Gio+ WvH + Raymond Meulensteen. 4-4-2. Mulder, Dani, Vlaar, Vrij. Martins Indi, Karim, Mokotjo, Fer en Clasie, Cisse en Fernandez. Bliven juichen...
craven
 craven - vrijdag 15 juli 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 00:20 schreef Basta het volgende:
positief blijven? Tis verschrikkelijk nu...en nog steeds zijn er mensen met een hoog verwachtingspatroon......pffff. Geen trainer, geen geld, geen as....
Evt oplossing: Gio+ WvH + Raymond Meulensteen. 4-4-2. Mulder, Dani, Vlaar, Vrij. Martins Indi, Karim, Mokotjo, Fer en Clasie, Cisse en Fernandez. Bliven juichen...
bedoel je rene meulensteen
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 15 juli 2011 - 01:09   quote  deeplink  
Ik denk dat de VG het Feyenoordbelang al een tijdje niet meer steunt

Ik kan er in komen dat ze bepaalde mensen weg willen hebben
Ben het met de meeste niet eens, maar als zij dat willen dna willen zij dat

Maar als je merkt dat het niet gaat gebeuren kun je 2 dingen doen

1.
Je gaat door met je verzet, puur om een statement te maken
Dat is wat ze nu doen
Maar dat neemt met zich mee dat je het clubbelang ondergeschikt stelt
Aangezien de VG de machthebbers niet weg kan sturen zorgen ze nu enkel voor onrust
Dat helpt nooit

2. (wat ze moeten gaan doen)
Met de huidige directie in gesprek treden om te kijken wat ze wel kunnen en willen veranderen
Dan ga je naar je punten kijken en probeer je met het bestuur tot een overeenkomst te komen

Kijk als ze het huidige bestuur weg willen, mag je verwachten dat ze weten wat het nieuwe bestuur anders moet doen
Kun je de mensen die er zitten niet vervangen, probeer ze dan te laten veranderen wat jij wilt veranderen

De VG roept enkel maar dat de bestuurders weg moeten
En niet wat het nieuwe bestuur anders moet doen
Als de VG het beste met de club voor heeft en zo goed weten wat er anders moet
Ga er dan maar over in gesprek met de mensen die er nou eenmaal over gaan

Je kan wel roepen dat alles verkeret gaat, maar als je niet wilt vertellen wat er anders moet kun je net zo goed je mond houden
Dan kom je niet met een oplossing, maar met meer problemen

En daarom zeg ik: VG Fuck you!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Applaus Phyxsius! De beste post rondom dit onderwerp die ik heb gelezen.

En natuurlijk roerend mee eens.
Milo
 Milo - vrijdag 15 juli 2011 - 10:27   quote  deeplink  
jezus, wat een domme brief en wat een onkunde staat erin! VG daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
KKL
 KKL - vrijdag 15 juli 2011 - 10:53   quote  deeplink  
LAAT ALLES MAAR ZOALS HET IS!

HET GAAT GOED ZO...MET DE CLUB FEYENOORD IS NIETS AAN DE HAND.
GEWOON NU DE RUST BEWAREN EN NIKS MEER ZEGGEN...LAAT ALLES MAAR ZIJN GANG GAAN.
HET IS ALLEMAAL GOED ZO...ER IS WERKELIJK NIETS AAN DE HAND....DE DIRECTIE EN CONSORTEN DOEN UITSTEKEND WERK.

FEYENOORD IS OP DE GOEDE WEG.

DUS IEDEREEN OOGJES DICHT EN SNAVELTJES TOE.

Feyenoord is mijn leven net zoals mijn gevoelens voor mijn vriendin en zoon.
Het zit zo enorm diep in mijn hart verweven.
Zolang mijn club naar de klote wordt geholpen door een stelletje hypocriete,liegende bestuurders zal ik blijven 'vechten' voor mijn club eb haar voortbestaan.

Zal wel aan mij liggen en al die anderen van VG en fora's....we zjn TE fanatiek?!

Jammer dan!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 15 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 10:05 schreef FR-Henk het volgende:
Applaus Phyxsius! De beste post rondom dit onderwerp die ik heb gelezen.

En natuurlijk roerend mee eens.
Dank je

Maar het is toch gewoon echt onzin wat ze doen?

Simpel voorbeeld
Jij staat op een kruising kiest er voor om linksaf te gaan
Ik vind dat je rechts moet

Kan ik wel roepen dat je een lul bent en alles fout doet
Maar dan ga jij nog steeds naar links

Als ik jou wil helpen leg ik je toch uit waarom je niet naar links moet maar wel naar rechts?
Dan help ik je, dat heeft nut
rob010
 rob010 - vrijdag 15 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 22:47 schreef FR-Henk het volgende:
Lees net die brief van Vg voor de 3e keer.
Het is feitelijk net zo goor als waar zij het bestuur en directie van betichten. Heb 'm toch even uiteengerafeld en met HOOFDLETTERS wat vragen onder gezet.
Conclusie: zij, de VG, dienen het Feyenoord belang NIET.
Waarmee niet gezegd is dat handen van directie/rvc zuiver zijn...

Heren,

Het structurele wanbeleid, dat gisteren ontaardde in het vertrek van Mario Been...
.............STRUCTUREEL WANBELEID? HOEZO?

Hedenochtend is de Varkenoordgroep alsnog benaderd om toch aan tafel te gaan. Niet in Rotterdam zoals eerder afgesproken, maar om 17.00 uur in Utrecht.
Voor de Varkenoordgroep is deze wijze van omgaan met deze afspraak het zoveelste incident!
.........WELKE ANDERE INCIDENTEN DAN?

Wij hebben als Varkenoordgroep jullie altijd met open vizier tegemoet getreden. Hebben alles in het clubbelang gedaan............wij willen ons niet met het beleid bemoeien.
............WELK CLUBBELANG? .........NIET MET BELEID BEMOEIEN en WEL SPREKEN OVER STRUCTUREEL WANBELEID?

Capabele bestuurders die de club echt vooruit helpen. Niet door mensen die zeggen voor de club bezig zijn, maar eigenlijk maar één belang hebben: eigenbelang.
...BEWIJS het EIGENBELANG!

Wij hebben de investeerders en de directie vanaf juli 2010 al de meest noodzakelijke adviezen gegeven. En hoewel de heer Blokland steeds roept dat supporters het beleid niet bepalen is een groot deel van die adviezen overgenomen, al was het maar uit noodzaak voor jullie eigen belang.
..........VERDACHTMAKING m.b.t. EIGEN BELANG?

Het gaat ons om de club. Ons structureel als idioten wegzetten, daar lenen wij ons niet meer voor.
.....LEG HET STRUCTURELE EENS UIT DAN?

De feiten hebben aangetoond dat de club onder jullie leiding totaal ontspoord is.
............WELKE FEITEN?..............

Het standpunt van de Varkenoordgroep is heel helder. In het belang van onze club verzoeken wij de voltallige directie en de gehele Raad van Commissarissen dringend op te stappen. Als jullie echt allemaal in het belang van Feyenoord denken, dan trekken jullie nu de conclusies.
...............WIJ / ZIJ? DEMONISEREN?

Natuurlijk moet de continuïteit van de club worden gewaarborgd. Daarom ook moet er zo spoedig mogelijk een onafhankelijke commissie worden gevormd die de gehele organisatie doorlicht, functieprofielen opstelt voor de kritische functies en de juiste mensen gaat benaderen. De Varkenoordgroep gaat er van uit dat een ieder zijn taken blijft vervullen tot het moment dat een adequate vervanger voor iemands positie is gevonden.
..............GAAT MEN HIER OP de STOEL van de RvC zitten?

De heer Blokland verzoeken wij datgene te doen wat hij oorspronkelijk van plan was. Geld genereren met zijn VvF BV.
....................WELK EEN ARROGANTIE!

De Varkenoordgroep stopt nu met elke vorm van overleg. Wij hebben de beloofde openheid en transparantie naar de achterban waargemaakt door diverse zaken te publiceren. Dit hebben wij uitsluitend en alleen in het belang van Feyenoord gedaan. Jullie hebben aangetoond weinig tot geen voeling te hebben met de werkvloer en ook geen enkel inzicht te hebben in de o zo unieke Feyenoordcultuur. Wij wensen u de komende tijd veel sterkte, wijsheid en succes toe.
..........WEER..WELK BELANG van FEYENOORD?...................
Henk>>>Held

prachtig geciteerd en aangevuld.
Sjapoo !!!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 juli 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 21:59 schreef dikke het volgende:
Hallo allemaal ik ben 53 jaar en opgevoed met Feyenoord mijn opa,vader en de rest van mijn familie allemaal Feyenoorders in hart en nieren heb de hoogte punten mee gemaakt (als jongen van 10 jaar oud aan de hand van mijn opa naar Feyenoord-Milan op de foto met de europa cup 1 bij de Coolsingel)en ook de diepte punten.Ik ben geen Rotterdammer maar een Hagenees maar als Feyenoord verliest dan eet en slaap ik slecht ik snap ook dat dit alles door bepaalde mensen binnen de club komt maar laten we nu dit alles een keer binnen kamers houden en naar de buiten wereld toe als 1 man achter onze club gaan staan in plaats van alles op internet,tv en internet te verspreiden als je ruzie hebt met je vrouw of familie zet je dit toch ook niet in de krant.
Straks worden we het lachertje van de wereld en nergens meer serieus genomen en hebben ze in 020 nog meer te zingen dan nu en dat doet al zoveel pijn.Ik schrijf dit met heel veel respect voor iedereen die zich Feyenoord suporter voelt en is en probeer ook niemand of te kraken of te krenken maar dit doet de club ook geen goed

Gr Peter
Ik stel voor om met de oudere supporters een soort varkenoord bastards op te richten.Om de jonge fans een lesje te leren wat supporten inhoudt
hulde voor deze mail
nibali
 nibali - vrijdag 15 juli 2011 - 12:51   quote  deeplink  
Laten we allemaal accepteren dat het momenteel een puinhoop is bij onze club. Het heeft totaal geen zin om links en rechts met modder te gooien. Het enige wat daaruit blijkt is dat we allemaal willen dat het goed gaat met0 Feyenoord. Duw die neuzen nou eens dezelfde richting op ipv elkaar zwart te maken, en we bezweren zowel de financiele en bestuurlijke crisis. Ik geloof erin dat het allemaal voor elkaar komt. Maar zoals altijd moet de gifbeker eerst helemaal leeg. Alleen bij degradatie is het voorbij, maar daar geloof ik niet in. Wespelen gewoon in het linkerrijtje komend seizoen
rob010
 rob010 - vrijdag 15 juli 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 12:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik stel voor om met de oudere supporters een soort varkenoord bastards op te richten.Om de jonge fans een lesje te leren wat supporten inhoudt
hulde voor deze mail
Palende Piet, op mijn topic maakte je een foutje.
Maar door bovenstaande is alles weer vergeven.
xxx.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 12:07 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dank je

Maar het is toch gewoon echt onzin wat ze doen?

Simpel voorbeeld
Jij staat op een kruising kiest er voor om linksaf te gaan
Ik vind dat je rechts moet

Kan ik wel roepen dat je een lul bent en alles fout doet
Maar dan ga jij nog steeds naar links

Als ik jou wil helpen leg ik je toch uit waarom je niet naar links moet maar wel naar rechts?
Dan help ik je, dat heeft nut
Lees de post van KKL, boven de hier gequote post van jou. Zo gaat ook de VG om met zaken. Geen nuance, geen discussie, geen redelijkheid of handreiking.

Kortweg uitgedrukt: de VG blijft steken in een wij-zij-aanpak.
KKL
 KKL - vrijdag 15 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lees de post van KKL, boven de hier gequote post van jou. Zo gaat ook de VG om met zaken. Geen nuance, geen discussie, geen redelijkheid of handreiking.

Kortweg uitgedrukt: de VG blijft steken in een wij-zij-aanpak.
Lachwekkend...echt lachwekkend Henk!

Als er iedere keer in gegaan moet worden op de vragen die jij en andere stellen aan de hand van de VG, dan had je maar beter moeten opletten de afgelopen maanden en je je beter moeten verdiepen in de materie.

Je vorige post mbt tot de brief van de VG.....ik weet niet waar je naar toe wilt maar alles wat jij je afvraagt, is de afgelopen maanden breed uit in het 'nieuws' geweest op de site van LN met 400 pagina's telende dossiers.

Ik denk echt dat je je niet in verdiept hebt en ook niet open staat voor de ENORME problemen waar Feyenoord nu in verkeerd!

Wil je het niet inzien of vind je het allemaal wel goed zo als het maar weer rustig wordt?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:43 schreef KKL het volgende:

[..]

vind je het allemaal wel goed zo als het maar weer rustig wordt?
inderdaad. op sportieve vlak vind ik t veel ernstiger dan in t maasgebouw.
Gemiddeld bedrijf zit nog vele male beroerder in elkaar.

We hebben een hele slechte technische staf, althans ik heb geen idee wat de toegevoegde waarde van de meesten is en een hele matige selectie met een waardeloze mentaliteit.

Dit wordt echt nooit meer wat.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 15 juli 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lees de post van KKL, boven de hier gequote post van jou. Zo gaat ook de VG om met zaken. Geen nuance, geen discussie, geen redelijkheid of handreiking.

Kortweg uitgedrukt: de VG blijft steken in een wij-zij-aanpak.
Precies het is inderdaad zij oprotten en niets anders.
Tijd voor gespreken nuance en ander dom geleuter zijn voorbij. Geen handrijking,man je weet niet eens waarover je praat. Lees het volledige dosier eerst maar eens. In chronolochische volgorde, dan kun je ook lezen dat de VG al geruime tijd in gesprek is geweest , diverse keren is geschoffeerd door de "heren"in het dwaasgebouw.
Het geduld is op.

De actie's zullen voortgaan.

En zoals ik al eerder schreef, we zullen wel zien wie de langste adem heeft. De VG of dat stelletje passanten.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:43 schreef KKL het volgende:

[..]

Lachwekkend...echt lachwekkend Henk!

Als er iedere keer in gegaan moet worden op de vragen die jij en andere stellen aan de hand van de VG, dan had je maar beter moeten opletten de afgelopen maanden en je je beter moeten verdiepen in de materie.

Je vorige post mbt tot de brief van de VG.....ik weet niet waar je naar toe wilt maar alles wat jij je afvraagt, is de afgelopen maanden breed uit in het 'nieuws' geweest op de site van LN met 400 pagina's telende dossiers.

Ik denk echt dat je je niet in verdiept hebt en ook niet open staat voor de ENORME problemen waar Feyenoord nu in verkeerd!

Wil je het niet inzien of vind je het allemaal wel goed zo als het maar weer rustig wordt?
Als dit bestuur malversaties pleegt die BEWIJSBAAR zijn, KKL, zal ik de eerste zijn die zegt: oprotten.
Fouten is weer wat anders dan malversaties: laatste is structureel duperen van de club.
Wat mij tegen de borst stuit is de media-communicatie van Vg. Onprettig, onfris, onjuist.
Mogelijk zijn de problemen ENORM. Maar dan wil ik concreet ZIEN wat het zo ENORM maakt.
Voor een rechtbank zou een VG geen schijn van kans maken als eiser.

En ik sluit m'n ogen niet en predik rust inderdaad. Die mag getart worden als er echte -bewijsbare- stront naar buiten komt. Jammer dan, maar dan moet iedereen hangen. Ook directie.

We verschillen van mening. Dat je de mijne lachwekkend vindt, ach, dat kan.

Ik vind de VG niet lachwekkend, maar zo doorgaand worden ze het vanzelf. Wat dat betreft is de 1e post post van Phyxsius in deze topic leerzaam voor de VG.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:56 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Precies het is inderdaad zij oprotten en niets anders.
Tijd voor gespreken nuance en ander dom geleuter zijn voorbij. Geen handrijking,man je weet niet eens waarover je praat. Lees het volledige dosier eerst maar eens. In chronolochische volgorde, dan kun je ook lezen dat de VG al geruime tijd in gesprek is geweest , diverse keren is geschoffeerd door de "heren"in het dwaasgebouw.
Het geduld is op.

De actie's zullen voortgaan.

En zoals ik al eerder schreef, we zullen wel zien wie de langste adem heeft. De VG of dat stelletje passanten.
Schei toch eens uit met uitspraken als "Je weet niet eens waarover je praat."
Flauw geleuter.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 15 juli 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Schei toch eens uit met uitspraken als "Je weet niet eens waarover je praat."
Flauw geleuter.
Inderdaad niet, je bent bij geen enkel gesprek aanwezig geweest.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:04 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Inderdaad niet, je bent bij geen enkel gesprek aanwezig geweest.
Nee, maar gesprekken zeggen me niets. Het is wat je naar buiten brengt! En de VG heeft nog steeds niet iets alarmerends naar buiten gebracht, ondanks de aankondigingen vooraf.
Trouwe hond
 Trouwe hond - vrijdag 15 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Je baan laten preveleren boven Feijenoord. Schande!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

inderdaad. op sportieve vlak vind ik t veel ernstiger dan in t maasgebouw.
Gemiddeld bedrijf zit nog vele male beroerder in elkaar.

We hebben een hele slechte technische staf, althans ik heb geen idee wat de toegevoegde waarde van de meesten is en een hele matige selectie met een waardeloze mentaliteit.

Dit wordt echt nooit meer wat.
Ik dacht dat jij info had, die aanwijzingen gaven dat het nóg beroerder was dan je dacht?
En dat was voordat het Been-gedoe überhaupt ging spelen.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 15 juli 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, maar gesprekken zeggen me niets. Het is wat je naar buiten brengt! En de VG heeft nog steeds niet iets alarmerends naar buiten gebracht, ondanks de aankondigingen vooraf.
Jouw analyses zeggen me niets , je constant gezeur zegt me niets.
Gedlukkig is er niets alarmerends aan de hand en gaat het prima.
Je wilt je gelijk hebben nou van mij kun je het krijgen.
Leve Gudde, leve de RVC , hulde voor de directie en zal nog ff snel wat geld naar Blokland overmaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door F.L.E --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij info had, die aanwijzingen gaven dat het nóg beroerder was dan je dacht?
En dat was voordat het Been-gedoe überhaupt ging spelen.
ik heb veel dingen gehoord, gelezen en gezien.
Sommige dingen daar van zijn al uitgekomen, of deels uitgekomen, maar vooral door toeval denk ik.

De rest geloof ik niet in, eerlijk gezegd geloof ik langzaam niet meer in herstel en maken alle randzaken de club kapot.

Overigens is "info hebben" te veel eer. De bronnen komen uit t zelfde geruchtencircuit als waar de VG/FSV dingen plempt, alleen heb ik zaken gehoord die nog niet gepubliceerd waren en ook nog niet gepubliceerd zijn.

Verhaal van Been bijvoorbeeld, had ik vanuit die bron al eerder gehoord, maar aan de andere kant was t in December al bekend dat t niet meer boterde.

Ik neem t allemaal met een kilo jozo.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:12 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Jouw analyses zeggen me niets , je constant gezeur zegt me niets.
Gedlukkig is er niets alarmerends aan de hand en gaat het prima.
Je wilt je gelijk hebben nou van mij kun je het krijgen.
Leve Gudde, leve de RVC , hulde voor de directie en zal nog ff snel wat geld naar Blokland overmaken.
beetje pot en ketel verhaal.

T vervelende is, supporters staan lijnrecht tegenover elkaar. Terwijl er niet 1 waarheid is. Supporters onderling vliegen elkaar nu in de haren over t feit wie er gelijk zou hebben, is toch belachelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:12 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Jouw analyses zeggen me niets , je constant gezeur zegt me niets.
Gedlukkig is er niets alarmerends aan de hand en gaat het prima.
Je wilt je gelijk hebben nou van mij kun je het krijgen.
Leve Gudde, leve de RVC , hulde voor de directie en zal nog ff snel wat geld naar Blokland overmaken.
Dit is een gewone discussie, man. Maak je niet zo druk. En ik hoef m'n gelijk niet. Discussie is niet perse de ander tot een andere mening te brengen. Bij mij niet in ieder geval.
En als je denkt dat jouw laatste zin mijn gelijk is...Tsja...Dan wil je het niet snappen.
KKL
 KKL - vrijdag 15 juli 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als dit bestuur malversaties pleegt die BEWIJSBAAR zijn, KKL, zal ik de eerste zijn die zegt: oprotten.
- in 3 jaar tijd twee trainers
- in 3 jaar tijd twee TD
- in 3 jaar tijd schuld verdubbeld
- in 3 jaar sportief afgezakt naar 10e plek
- in 3 jaar tijd geen Europees voetbal meer
- in 3 jaar tijd de club weg gegeven aan 'Vrienden'
- in 3 jaar tijd nog geen samensmelting van Feyenoord/Stadion en Sportclub

en zo kan ik nog wel een tijdje door blijven gaan......
Feyenoordfan4ever
 Feyenoordfan4ever - vrijdag 15 juli 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Hoi ik ben cool.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 juli 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:35 schreef KKL het volgende:

[..]

- in 3 jaar tijd twee trainers
- in 3 jaar tijd twee TD
- in 3 jaar tijd schuld verdubbeld
- in 3 jaar sportief afgezakt naar 10e plek
- in 3 jaar tijd geen Europees voetbal meer
- in 3 jaar tijd de club weg gegeven aan 'Vrienden'
- in 3 jaar tijd nog geen samensmelting van Feyenoord/Stadion en Sportclub

en zo kan ik nog wel een tijdje door blijven gaan......
Foutje: de schuld is met meer dan de helft verminderd! En de samensmelting is al wel een feit! Vorig jaar nog europees gevoetbald! En de ' vrienden ' brengen wel geld in het laatje! En zo kan ik ook wel door blijven gaan......
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 juli 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als dit bestuur malversaties pleegt die BEWIJSBAAR zijn, KKL, zal ik de eerste zijn die zegt: oprotten.
Fouten is weer wat anders dan malversaties: laatste is structureel duperen van de club.
Wat mij tegen de borst stuit is de media-communicatie van Vg. Onprettig, onfris, onjuist.
Mogelijk zijn de problemen ENORM. Maar dan wil ik concreet ZIEN wat het zo ENORM maakt.
Voor een rechtbank zou een VG geen schijn van kans maken als eiser.

En ik sluit m'n ogen niet en predik rust inderdaad. Die mag getart worden als er echte -bewijsbare- stront naar buiten komt. Jammer dan, maar dan moet iedereen hangen. Ook directie.

We verschillen van mening. Dat je de mijne lachwekkend vindt, ach, dat kan.

Ik vind de VG niet lachwekkend, maar zo doorgaand worden ze het vanzelf. Wat dat betreft is de 1e post post van Phyxsius in deze topic leerzaam voor de VG.
LN is dat: leefbaar nederland?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 18:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Foutje: de schuld is met meer dan de helft verminderd! En de samensmelting is al wel een feit! Vorig jaar nog europees gevoetbald! En de ' vrienden ' brengen wel geld in het laatje! En zo kan ik ook wel door blijven gaan......
Blij dat jij reageert, heb deze discussie al eerder gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief VG - Bewijs dat hun inderdaad weinig tot niets inbrengen









0.0088639