BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief VG - Bewijs dat hun inderdaad weinig tot niets inbrengen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 juli 2011 - 18:38   quote  deeplink  
LN was er eerder als jullie gebakken lucht
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 juli 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Blij dat jij reageert, heb deze discussie al eerder gehad.
Ja ik heb het gezien! Duidelijker kan het niet. Klasse
dikke
 dikke - vrijdag 15 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als dit bestuur malversaties pleegt die BEWIJSBAAR zijn, KKL, zal ik de eerste zijn die zegt: oprotten.
Fouten is weer wat anders dan malversaties: laatste is structureel duperen van de club.
Wat mij tegen de borst stuit is de media-communicatie van Vg. Onprettig, onfris, onjuist.
Mogelijk zijn de problemen ENORM. Maar dan wil ik concreet ZIEN wat het zo ENORM maakt.
Voor een rechtbank zou een VG geen schijn van kans maken als eiser.

En ik sluit m'n ogen niet en predik rust inderdaad. Die mag getart worden als er echte -bewijsbare- stront naar buiten komt. Jammer dan, maar dan moet iedereen hangen. Ook directie.

We verschillen van mening. Dat je de mijne lachwekkend vindt, ach, dat kan.

Ik vind de VG niet lachwekkend, maar zo doorgaand worden ze het vanzelf. Wat dat betreft is de 1e post post van Phyxsius in deze topic leerzaam voor de VG.
Ik geef Henk gelijk rust is wat we nodig hebben en als alles waar is wat de VG naar buiten brengt komt daar echt wel een oplossing voor maar ik zzou als ik de VG was een toontje lager gaan zingen want suporters tegen elkaar opzetten en constant met modder gooien en uit wraak bepaalde stukken in de media brengen doet de club en de VG geen goed het zal juist uit eindelijk tegen de VG gaan werken.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juli 2011 - 23:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik heb niks met honden
Saaie kutbeesten, geef mij maar de walvissen!
Softie
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 15 juli 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 01:09 schreef Phyxsius het volgende:
Ik denk dat de VG het Feyenoordbelang al een tijdje niet meer steunt

Ik kan er in komen dat ze bepaalde mensen weg willen hebben
Ben het met de meeste niet eens, maar als zij dat willen dna willen zij dat

Maar als je merkt dat het niet gaat gebeuren kun je 2 dingen doen

1.
Je gaat door met je verzet, puur om een statement te maken
Dat is wat ze nu doen
Maar dat neemt met zich mee dat je het clubbelang ondergeschikt stelt
Aangezien de VG de machthebbers niet weg kan sturen zorgen ze nu enkel voor onrust
Dat helpt nooit

2. (wat ze moeten gaan doen)
Met de huidige directie in gesprek treden om te kijken wat ze wel kunnen en willen veranderen
Dan ga je naar je punten kijken en probeer je met het bestuur tot een overeenkomst te komen

Kijk als ze het huidige bestuur weg willen, mag je verwachten dat ze weten wat het nieuwe bestuur anders moet doen
Kun je de mensen die er zitten niet vervangen, probeer ze dan te laten veranderen wat jij wilt veranderen

De VG roept enkel maar dat de bestuurders weg moeten
En niet wat het nieuwe bestuur anders moet doen
Als de VG het beste met de club voor heeft en zo goed weten wat er anders moet
Ga er dan maar over in gesprek met de mensen die er nou eenmaal over gaan

Je kan wel roepen dat alles verkeret gaat, maar als je niet wilt vertellen wat er anders moet kun je net zo goed je mond houden
Dan kom je niet met een oplossing, maar met meer problemen

En daarom zeg ik: VG Fuck you!
eens
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 10:53 schreef KKL het volgende:
LAAT ALLES MAAR ZOALS HET IS!

HET GAAT GOED ZO...MET DE CLUB FEYENOORD IS NIETS AAN DE HAND.
GEWOON NU DE RUST BEWAREN EN NIKS MEER ZEGGEN...LAAT ALLES MAAR ZIJN GANG GAAN.
HET IS ALLEMAAL GOED ZO...ER IS WERKELIJK NIETS AAN DE HAND....DE DIRECTIE EN CONSORTEN DOEN UITSTEKEND WERK.

FEYENOORD IS OP DE GOEDE WEG.

DUS IEDEREEN OOGJES DICHT EN SNAVELTJES TOE.

Feyenoord is mijn leven net zoals mijn gevoelens voor mijn vriendin en zoon.
Het zit zo enorm diep in mijn hart verweven.
Zolang mijn club naar de klote wordt geholpen door een stelletje hypocriete,liegende bestuurders zal ik blijven 'vechten' voor mijn club eb haar voortbestaan.

Zal wel aan mij liggen en al die anderen van VG en fora's....we zjn TE fanatiek?!

Jammer dan!
Wat jij zegt....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als dit bestuur malversaties pleegt die BEWIJSBAAR zijn, KKL, zal ik de eerste zijn die zegt: oprotten.
Fouten is weer wat anders dan malversaties: laatste is structureel duperen van de club.
Wat mij tegen de borst stuit is de media-communicatie van Vg. Onprettig, onfris, onjuist.
Mogelijk zijn de problemen ENORM. Maar dan wil ik concreet ZIEN wat het zo ENORM maakt.
Voor een rechtbank zou een VG geen schijn van kans maken als eiser.

En ik sluit m'n ogen niet en predik rust inderdaad. Die mag getart worden als er echte -bewijsbare- stront naar buiten komt. Jammer dan, maar dan moet iedereen hangen. Ook directie.

We verschillen van mening. Dat je de mijne lachwekkend vindt, ach, dat kan.

Ik vind de VG niet lachwekkend, maar zo doorgaand worden ze het vanzelf. Wat dat betreft is de 1e post post van Phyxsius in deze topic leerzaam voor de VG.
Ik vind het FIF al behoorlijk misdadig voor een voetbalclub, waarvoor transfer opbrengsten van levensbelang zijn.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Ìk vind het voetbal vooral schandalig en niet om aan te gluren.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:17 schreef dikke het volgende:

[..]

Ik geef Henk gelijk rust is wat we nodig hebben en als alles waar is wat de VG naar buiten brengt komt daar echt wel een oplossing voor maar ik zzou als ik de VG was een toontje lager gaan zingen want suporters tegen elkaar opzetten en constant met modder gooien en uit wraak bepaalde stukken in de media brengen doet de club en de VG geen goed het zal juist uit eindelijk tegen de VG gaan werken.
Bij het "vertrek" van Jorien hebben diverse supportersgroepen toegezegd de "rust" te bewaren om het bestuur de kans te geven orde op zaken te stellen. Die tijd hebben ze gehad maar het blijft een zooitje, we zitten met een van Well die, met het op de lange baan schuiven van het nieuwe stadion, zijn interesse voor de club verloren lijkt te hebben. Een voorzitter die met een beetje mazzel weet hoe die man ook weer heette van dat beeldje op het voorplein, een samenvoeging die maar niet echt van de grond wil komen en een hoop virtueel kapitaal dat maar niet wil materialiseren.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 15 juli 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 20:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bij het "vertrek" van Jorien hebben diverse supportersgroepen toegezegd de "rust" te bewaren om het bestuur de kans te geven orde op zaken te stellen. Die tijd hebben ze gehad maar het blijft een zooitje, we zitten met een van Well die, met het op de lange baan schuiven van het nieuwe stadion, zijn interesse voor de club verloren lijkt te hebben. Een voorzitter die met een beetje mazzel weet hoe die man ook weer heette van dat beeldje op het voorplein, een samenvoeging die maar niet echt van de grond wil komen en een hoop virtueel kapitaal dat maar niet wil materialiseren.
ben het vaak met je eens jumpert maar hier toch even niet: Het is een aanname dat v Well met het voorlopig uitblijven van het nieuwe stadion zijn interesse verloren blijkt te hebben. Daarnaast zeg je iets over de voorzitter die een naam niet weet: beetje tendentieus.
Samenvoeging is volgens mij al een feit. en virtueel kapitaal? we krijgen vanzelf de stand van zaken.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 15 juli 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Wat ik me afvraag: Is er nou onder al die Feijenoord- fans niet één intelligent persoon te vinden om als mediator beide groepen aan tafel te krijgen voor een normaal gesprek zonder van beide kanten voorwaarden vooraf. Moet dan wel iemand zijn die de ins en outs kent bij de club. En misschien moet hij wel het lichaam en de kracht van een bokser hebben om ze uit elkaar te houiden als ze elkaar op de bek willen timmeren. Want zo ver lijkt het me helaas ook al gekomen. Wie zijn in deze strijd the good guys en the bad guys? Wie het weet mag het zeggen. O nee, doe maar niet, want iedereen preekt ook hier voor eigen parochie
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 20:11 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Wat ik me afvraag: Is er nou onder al die Feijenoord- fans niet één intelligent persoon te vinden om als mediator beide groepen aan tafel te krijgen voor een normaal gesprek zonder van beide kanten voorwaarden vooraf. Moet dan wel iemand zijn die de ins en outs kent bij de club. En misschien moet hij wel het lichaam en de kracht van een bokser hebben om ze uit elkaar te houiden als ze elkaar op de bek willen timmeren. Want zo ver lijkt het me helaas ook al gekomen. Wie zijn in deze strijd the good guys en the bad guys? Wie het weet mag het zeggen. O nee, doe maar niet, want iedereen preekt ook hier voor eigen parochie
De sportclub wilde dit volgens mij al doen met hun oproep om weer te gaan praten....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 15:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

inderdaad. op sportieve vlak vind ik t veel ernstiger dan in t maasgebouw.
Gemiddeld bedrijf zit nog vele male beroerder in elkaar.

We hebben een hele slechte technische staf, althans ik heb geen idee wat de toegevoegde waarde van de meesten is en een hele matige selectie met een waardeloze mentaliteit.

Dit wordt echt nooit meer wat.
Maar is het niet juist aan het bestuur de randvoorwaarden te scheppen waaronder topvoetbal mogelijk is?
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 15 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 16:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dit is een gewone discussie, man. Maak je niet zo druk. En ik hoef m'n gelijk niet. Discussie is niet perse de ander tot een andere mening te brengen. Bij mij niet in ieder geval.
En als je denkt dat jouw laatste zin mijn gelijk is...Tsja...Dan wil je het niet snappen.
Nee hoor , er is geen enkele discussie, jij vind dat er niets naar buiten is gebracht. Hotjumper probeert al in een aantal post's iets over het FiF onder de aandacht te brengen.

Wordt inhoudelijk niet op gereageerd.

En dat ik het niet wil snappen daarmee verhef jezelf boven mij, ik zal wel te dom zijn.
Prima Henk, geen enkel probleem. Maar kom in vredesnaam niet aan met die oeverloze verhaaltjes dat er geen beleid is of was gevoerd dateen onmiddellijk vertrek zou rechtvaardigen.
Ook reageer je nogal makkelijk op de opmerking dat gesprekken je niets zeggen. Ze hebben daar dus voor jan lul de dialoog gevoerd , meniningen gegeven, hun achterban tot rust gemaand, afspraken gemaakt en de garantie gekregen dat er een gezamelijke nieuwe weg ingeslagen zou worden.

Als dat er bij jou niet toe doet is iedere verdere discussie onnodig.
Er was eens een tijd dat er gold: een man een man, een woord een woord.

En daar zijn ze inderdaad te naief in geweest.
Ze hadden en hebben dan ook een ander belang dan het hunne. Namelijk het belang van Feyenoord en niet hun eigenbelang.

Maar zoals ik blijf herhalen, we zullen wel zien wie de langste adem heeft.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 20:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar is het niet juist aan het bestuur de randvoorwaarden te scheppen waaronder topvoetbal mogelijk is?
Dat is ook mogelijk.
De faciliteiten liggen er. van Geel vult een deel in.
Nu de rest nog.

Alleen dat geldprobleem is kudt.
dikke
 dikke - vrijdag 15 juli 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee hoor , er is geen enkele discussie, jij vind dat er niets naar buiten is gebracht. Hotjumper probeert al in een aantal post's iets over het FiF onder de aandacht te brengen.

Wordt inhoudelijk niet op gereageerd.

En dat ik het niet wil snappen daarmee verhef jezelf boven mij, ik zal wel te dom zijn.
Prima Henk, geen enkel probleem. Maar kom in vredesnaam niet aan met die oeverloze verhaaltjes dat er geen beleid is of was gevoerd dateen onmiddellijk vertrek zou rechtvaardigen.
Ook reageer je nogal makkelijk op de opmerking dat gesprekken je niets zeggen. Ze hebben daar dus voor jan lul de dialoog gevoerd , meniningen gegeven, hun achterban tot rust gemaand, afspraken gemaakt en de garantie gekregen dat er een gezamelijke nieuwe weg ingeslagen zou worden.

Als dat er bij jou niet toe doet is iedere verdere discussie onnodig.
Er was eens een tijd dat er gold: een man een man, een woord een woord.

En daar zijn ze inderdaad te naief in geweest.
Ze hadden en hebben dan ook een ander belang dan het hunne. Namelijk het belang van Feyenoord en niet hun eigenbelang.

Maar zoals ik blijf herhalen, we zullen wel zien wie de langste adem heeft.
Ik denk dat wij als verschillende suporters groepen onderling zo verdeeld blijven we nooit iets bereiken en het huidige Feyenoord bestuur hier alleen maar voordeel bij heeft dit heet de verdeel en heers politiek ben ook van mening dat iedereen die hier op dit forum reageert zijn Feyenoord hart op de goede plek heeft maar ieder heeft een eigen mening en een eigen oplossing voor deze problemen denk nog steeds dat op dit moment een eenheid en rust voorlopig de enigste redding is en ben er ook van overtuigd dat ons Feyenoord weer in de top van europa komt
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 15 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:12 schreef dikke het volgende:

[..]

Ik denk dat wij als verschillende suporters groepen onderling zo verdeeld blijven we nooit iets bereiken en het huidige Feyenoord bestuur hier alleen maar voordeel bij heeft dit heet de verdeel en heers politiek ben ook van mening dat iedereen die hier op dit forum reageert zijn Feyenoord hart op de goede plek heeft maar ieder heeft een eigen mening en een eigen oplossing voor deze problemen denk nog steeds dat op dit moment een eenheid en rust voorlopig de enigste redding is en ben er ook van overtuigd dat ons Feyenoord weer in de top van europa komt
Het huidige Feyenoord bestuur heeft niets in de hand. De gebeurtenissen van de afgelopen dagen tonen dit duidelijk aan. Er is geen verdeel en heers politiek.
Er is enkel paniek, gebrek aan visie, beleid en leiderschap.
Juist rust zal hun sterken in hun "beleid"en ze doen denken dat er nog een basis is waarop ze ditzelfde "beleid"kunnen voortzetten.
De eenige eenheid die de suporters zouden moeten uitstralen is de wens om van deze incompetente nietsnutten af te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door F.L.E --
dikke
 dikke - vrijdag 15 juli 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:21 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Het huidige Feyenoord bestuur heeft niets in de hand. De gebeurtenissen van de afgelopen dagen tonen dit duidelijk aan. Er is geen verdeel en heers politiek.
Er is enkel paniek, gebrek aan visie, beleid en leiderschap.
Juist rust zal hun sterken in hun "beleid"en ze doen denken dat er nog een basis is waarop ze ditzelfde "beleid"kunnen voortzetten.
De eenige eenheid die de suporters zouden moeten uitstralen is de wens om van deze incompetente nietsnutten af te komen.
Zoals ik al zei ieder heeft een eigen oplossing en eigen mening en dat respecteer ik maar het is waanzin om iemand de mening van een ander op te leggen
dikke
 dikke - vrijdag 15 juli 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:25 schreef dikke het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ieder heeft een eigen oplossing en eigen mening en dat respecteer ik maar het is waanzin om iemand de mening van een ander op te leggen
En het bestuur heeft zijn zin want wij bakkeleien onderling en dat heet verdeel en heers
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 15 juli 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:27 schreef dikke het volgende:

[..]

En het bestuur heeft zijn zin want wij bakkeleien onderling en dat heet verdeel en heers
Wat wij hier op het forum doen zal ze een worst wezen. Wat er te verwachten is van de VG zal ze veel meer bezighouden.
dikke
 dikke - vrijdag 15 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:39 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wat wij hier op het forum doen zal ze een worst wezen. Wat er te verwachten is van de VG zal ze veel meer bezighouden.
Maar zoals eerder in deze topic gevraagd wat voor oplossing Heeft de VG dan voor de toekomst wat voor ideeen en welke mensen op welke post, ik denk als jullie dat kunnen uit leggen en niet alleen maar te roepen wie er weg moeten dat iedereen dan een normale discussie aan kan gaan of moeten we nog meeraf gezeken worden in de media
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Wat wij hier doen gebeurt in t stadion ook
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 15 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 22:46 schreef dikke het volgende:

[..]

Maar zoals eerder in deze topic gevraagd wat voor oplossing Heeft de VG dan voor de toekomst wat voor ideeen en welke mensen op welke post, ik denk als jullie dat kunnen uit leggen en niet alleen maar te roepen wie er weg moeten dat iedereen dan een normale discussie aan kan gaan of moeten we nog meeraf gezeken worden in de media
Er zijn in diverse gesprekken voorafgaande aan vorig(!)seizoen oplossingen aangedragen.
Namen noemen is prematuur en draagt alleen maar bij tot meer speculaties bij de door jou genoemde media.
Jali
 Jali - vrijdag 15 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Zielige zooitje frusties die VarkensGroep. Ga eens wat nuttigs doen jochies ipv mensen van hun werk te houden. Ze hebben wel wat beters te doen dan naar jullie te luisteren.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juli 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En dat ik het niet wil snappen daarmee verhef jezelf boven mij, ik zal wel te dom zijn.
Dom ben je zeker niet F.L.E. Dat bedoelde ik ook niet. Net zoals ik kun je zo op een standpunt zitten dat het lastig is om de ander te willen/kunnen snappen.
Mocht ik die suggestie gewekt hebben: excuus.
Milano08
 Milano08 - vrijdag 15 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Jongens wat een zooitje De VG heeft wellicht goede intenties maar heeft nu echt oogkleppen op en weigert realistiach na te denken

Waarom zeg ik dit ?

Hoeveel mensen hier zagen het niet meer zitten in Mario ? ik denk dat het meerendeel wel zijn twijfels had.

Maar ja afkopen kan niet kost heel veel geld en dat hebben we niet.

Dan gebeurt er wat in elk bedrijf gebeurt als je van een werknemer af wil maar geen geld wil/kan betalen om ontslag aan te vragen / af te kopen.

Je creert een onhoudbare situatie en stuurt aan op een breuk.

Dat Mario zo een slappeling is ( mijn mening ) en de confrontatie niet aan durft te gaan bevestigd alleen maar dat hij geen overwicht heeft/had op deze groep.

Mario is weg, geld blijft in kas en we kunnen zoeken naar iemand die de jeugd wel op ze flikker durft te geven en beter kan maken.

Netjes tja valt over te discusieren maar ja is de manier waarop de VG te werk gaat allemaal met een rode strik bewerkt ?

Kijk thats business, er is nu veel gebeurt onno weg leo weg mario weg een spelersgroep die uitelkaar valt.

Eerlijk ? als ik een ervaren trainer was met de capaciteiten om hier een kampioenselftal van te maken zou ik het niet doen , waarom niet ?

Voor je het weet staat er een kuipconnectie varkenoordgroep zuidzooi grasmatgrazers of forumflippies met een brief voor me deur of ik op wil rotten want ik heb ooit toen ik 5 was gevoetbald en verloren van me buurjongetje die een ajaxshirtje droeg en ik in de kuip stiekum korting krijg op me patatjes en lightbier omdat ik trainer ben ( misbruik van positie )

Ik vraag de VG zich aan ze woord te houden want in hun open brief zeggen ze toch dat ze vanaf nu hun smoel houden ?

laten ze dat dan doen en nu even rust tot we een trainer hebben en we onderweg zijn en als alles in de winter nog kut is dan schieten we vlaar en de vrij door hun kuiten want die zijn ook ferader en hangen we de rest op dmv een ouderwetse lynchpartij

De heer Blokland verzoeken wij datgene te doen wat hij oorspronkelijk van plan was. Geld genereren met zijn VvF BV.ZUCHT

IK ZOU OOK MILJOENEN GEVEN EN ZEGGEN SUC6 IK HOOR WEL ALS JE MEER WIL

NEE IK EN IEDEREEN HIER ZOU DAN WILLEN MEE BESLISSEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door Milano08 --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee hoor , er is geen enkele discussie, jij vind dat er niets naar buiten is gebracht. Hotjumper probeert al in een aantal post's iets over het FiF onder de aandacht te brengen.

Wordt inhoudelijk niet op gereageerd.
.
Ook niet door het bestuur en dat vind ik veel erger. Ze wijzen steeds maar op de eerste brief en hoe dom de VG is en dat het maar een splinter groepje is.... Waarom reageren ze niet inhoudelijk op de documenten die naar buiten zijn gebracht? Er zijn kansen genoeg geweest voor het bestuur om openheid te geven en zaken uit te leggen. Die kansen weigeren ze te benutten.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 23:44 schreef Milano08 het volgende:
Jon

IK ZOU OOK MILJOENEN GEVEN EN ZEGGEN SUC6 IK HOOR WEL ALS JE MEER WIL

NEE IK EN IEDEREEN HIER ZOU DAN WILLEN MEE BESLISSEN
Ze hebben nu aandelen die gegarandeerd terug gekocht gaan worden, daarvoor hadden ze het FIF tot nu toe hebben ze dus alleen hun eigen geld veilig gesteld. Ze zitten in de RvC waarbij ze alvast een voorschotje hebben genomen op de zetels waar ze recht op hebben als ze 30 miljoen in brengen. 30 miljoen die al maanden om de hoek liggen maar niet vrij komen. Tuurlijk verstandig dat ze dat doen maar als ik een kilo rijst verkoop aan een Ethiopiër, maakt dat me nog geen barmhartige Samaritaan. Hij is er wel mee geholpen.....
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 - 23:44 schreef Milano08 het volgende:
Jongens wat een zooitje De VG heeft wellicht goede intenties maar heeft nu echt oogkleppen op en weigert realistiach na te denken

Waarom zeg ik dit ?

Hoeveel mensen hier zagen het niet meer zitten in Mario ? ik denk dat het meerendeel wel zijn twijfels had.

Maar ja afkopen kan niet kost heel veel geld en dat hebben we niet.

Dan gebeurt er wat in elk bedrijf gebeurt als je van een werknemer af wil maar geen geld wil/kan betalen om ontslag aan te vragen / af te kopen.

Je creert een onhoudbare situatie en stuurt aan op een breuk.

Dat Mario zo een slappeling is ( mijn mening ) en de confrontatie niet aan durft te gaan bevestigd alleen maar dat hij geen overwicht heeft/had op deze groep.

Mario is weg, geld blijft in kas en we kunnen zoeken naar iemand die de jeugd wel op ze flikker durft te geven en beter kan maken.

Netjes tja valt over te discusieren maar ja is de manier waarop de VG te werk gaat allemaal met een rode strik bewerkt ?

Kijk thats business, er is nu veel gebeurt onno weg leo weg mario weg een spelersgroep die uitelkaar valt.

Eerlijk ? als ik een ervaren trainer was met de capaciteiten om hier een kampioenselftal van te maken zou ik het niet doen , waarom niet ?

Voor je het weet staat er een kuipconnectie varkenoordgroep zuidzooi grasmatgrazers of forumflippies met een brief voor me deur of ik op wil rotten want ik heb ooit toen ik 5 was gevoetbald en verloren van me buurjongetje die een ajaxshirtje droeg en ik in de kuip stiekum korting krijg op me patatjes en lightbier omdat ik trainer ben ( misbruik van positie )

Ik vraag de VG zich aan ze woord te houden want in hun open brief zeggen ze toch dat ze vanaf nu hun smoel houden ?

laten ze dat dan doen en nu even rust tot we een trainer hebben en we onderweg zijn en als alles in de winter nog kut is dan schieten we vlaar en de vrij door hun kuiten want die zijn ook ferader en hangen we de rest op dmv een ouderwetse lynchpartij

De heer Blokland verzoeken wij datgene te doen wat hij oorspronkelijk van plan was. Geld genereren met zijn VvF BV.ZUCHT

IK ZOU OOK MILJOENEN GEVEN EN ZEGGEN SUC6 IK HOOR WEL ALS JE MEER WIL

NEE IK EN IEDEREEN HIER ZOU DAN WILLEN MEE BESLISSEN
1 Afkopen Been: Been is ernstig geschoffeerd en beschadigd, maar desondanks is een regeling getroffen, die als uiterst coulant voor Feyenoord is uit te leggen. Tenminste, als ik Gudde op zijn woord geloof. De meeste mensen zijn coulanter, makkelijker in hun opstelling, als er netjes met hun omgegaan wordt. Ik denk niet dat dat bij Been anders is. Het door jou gesuggereerde opzetje waardoor op een breuk aangestuurd kon worden, is dus als uiterst contraproductief te kwalificeren. Stel dat het inderdaad waar is, dan heeft het Been, Feyenoord en de spelersgroep onnodig beschadigd en onder druk gezet. Het zou prettig zijn, als de bestuurders van Feyenoord zich eens zouden gaan richten op fatsoenlijk besturen en excessen als met GJ Verbeek, Peter Bosz, Leo Beenhakker en Mario Been zouden weten te voorkomen.
Ik vraag me trouwens af in wat voor soort 'business' jij zit. Mijn werkgever is niet zo onfatsoenlijk.
Of Mario een slappeling is, zoals jij suggereert, is vanaf de zijlijn moeilijk te beoordelen, maar jij kent hem wellicht beter? Ik weet in elk geval niet, wat er die dinsdagavond allemaal heeft afgespeeld, wat de inhoud van het ontbindingscontract is en wat er in zijn hoofd is omgegaan.
2 VG en bestuur handelen alletwee niet netjes.
Tja, rare discussie. Dus jij bent van mening dat het legitiem is om hetzelfde gedrag te laten zien als een andere partij? Ik ga er eigenlijk vanuit dat je gedrag wordt bepaald door je eigen waarden en normen. Als Feyenoord een fatsoenlijke, betrouwbare werkgever en gesprekspartner wil zijn, kunnen er geen uitzonderingen zijn voor als je tijdelijk even geen geld hebt, je er even geen zin in hebt of het je even slecht uitkomt. Tot nu toe vind ik Feyenoord trouwens vaak wat onfatsoenlijk. Voor voorbeelden zie oa hierboven.
3 Jij wilt geen trainer worden van Feyenoord.
Op zich komt die keuze mij als verstandig over, tenzij je nick een alias is voor Van Gaal, Adriaanse, van Gastel of een andere erkende goede trainer.
De reden die je opnoemt, vind ik merkwaardig. Alleen in de wedstrijd tegen Fortuna Sittard zijn de spelers gevlucht voor de supporters, en of dat terecht was, valt nog maar te bezien, de woede was gericht tegen het bestuur. Bij mijn weten zijn er ook geen trainers bedreigd, sterker nog, GJ Verbeek werd op handen gedragen, Been is veel vergeven, voor Erwin Koeman is veel waardering.
Dus waar komt jouw angst vandaan? Niet vanuit de historie, daar is geen aanleiding toe. Maar waarom dan toch jouw angst?
4 De VG. Wat de VG betreft is het boek dicht vwb de discussie met de directie. Tenminste, dat concludeer ik uit hun open brief. Of ze zichzelf ook volledig monddood maken, is een conclusie die ik niet heb zien staan. Of de nieuwste publicaties op Lunatic uit hun koker komt, weet ik niet. Ik weet ook niet meer wat de waarheid is, ik hoor teveel verklaringen van bestuur en VG die haaks op elkaar staan, en ga er maar vanuit dat iedereen zijn eigen waarheid heeft. Ik ben van mening dat beide partijen fouten maken. Maar wie zonder zonde is, werpe de eerste steen....
De fouten van het bestuur zijn kwalijker voor Feyenoord dan de fouten van wie dan ook. Ik hoop dus dat ze er als de sodemieter mee stoppen, of opstappen. En anders moet er maar een onhoudbare situatie gecreëerd worden? Of gewoon netjes hun afscheid voorbereid worden.
Jouw aanpak is trouwens wel beduidend agressiever dan de aanpak van de VG.
5 Geld. Ik ga maar weer eens herhalen wat ik al vorig jaar gezegd heb. Met het omzetten van schulden in aandelen, wordt geen geld gegenereerd, maar wordt de balans opgeleukt. Niet meer, niet minder. Van Blokland heeft ooit, als investeerder (!) niet als filantroop, Feyenoord geholpen. Hij participeert in een Talentpool, heeft Cissé aangeschaft en de aankoop van Dani Fernandez ondersteund. Ook zit hij bij mijn weten in het FIF. Zo zijn er meer mensen die in de afgelopen jaren Feyenoord geld geleend hebben, met rente of andere toezeggen daar tegenover. Een aantal van die leningen zijn omgezet in aandelen. Leuk voor Feyenoord, het bestaat nog, leuk voor de investeerders, Feyenoord bestaat nog en de vorderingen zijn dus niet in één klap gedecimeerd. Daarnaast hebben ze met een bepaald gedeelte van de aandelen invloed. En willen ze nog mer invloed via de RvC.
Uiteraard is het menselijk om een grote investering veilig te stellen en controle te willen uitoefenen. Dat hebben aandeelhouders dan ook middels aandeelhoudersvergaderingen, niet middels posities in de RvC. De RvC is ook niet ingesteld om aandeelhouders een mooie controleplaats te geven, een RvC is er ter controle en ondersteuning van de directie. De belangen van het bedrijf horen voorop te staan, ook al is dat op korte termijn niet in het belang van de aandeelhouders. En daar zit nu juist bij Feyenoord het mogelijk dreigende conflict. De VvF hebben voor een grijpstuiver heel veel macht binnen Feyenoord gekregen. Of dat goed of slecht uitpakt zal de toekomst leren.
Het enige geld dat Feyenoord heeft gekregen, is afkomstig van de supporters, een miljoen via de SsF. Ik heb nog niet gehoord dat Van Blokland of een andere investeerder over de brug is gekomen? Jij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Els --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 09:48   quote  deeplink  
ik snap 1 ding niet helemaal goed: Been is toch uit eigen beweging opgestapt? waarom is er dan een regeling getroffen? Dat hoeft dan toch helemaal niet? hij is toch niet ontslagen?
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 09:48 schreef FR-Douwe het volgende:
ik snap 1 ding niet helemaal goed: Been is toch uit eigen beweging opgestapt? waarom is er dan een regeling getroffen? Dat hoeft dan toch helemaal niet? hij is toch niet ontslagen?
Was dus een leugentje om bestwil......
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 09:57 schreef Els het volgende:

[..]

Was dus een leugentje om bestwil......
vind het allemaal maar raar.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Weer duidelijk uitgelegd Els!
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:31 schreef hotjumper het volgende:
Weer duidelijk uitgelegd Els!
Maar we kunnen het wel blijven doen, Jumper, we blijven dezelfde vragen krijgen.....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:37 schreef Els het volgende:

[..]

Maar we kunnen het wel blijven doen, Jumper, we blijven dezelfde vragen krijgen.....
Ja das dan wel weer een beetje jammer.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:37 schreef Els het volgende:

[..]

Maar we kunnen het wel blijven doen, Jumper, we blijven dezelfde vragen krijgen.....
Beantwoordde jij een vraag dan?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beantwoordde jij een vraag dan?
Had je geen zin om te lezen?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 juli 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Hebben ze misschien toch iets.

http://twitter.com/#!/FR1908Nieuws

Enkele investeerders willen #Gudde niet meer op de positie van algemeen directeur, en zien daar liever Martin van Geel. #Feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Had je geen zin om te lezen?
Wel hoor, Hotjumper, maar ik zie de vraag niet. Kun jij 'm dan aanwijzen?
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:06 schreef Bosifyable het volgende:
Hebben ze misschien toch iets.

http://twitter.com/#!/FR1908Nieuws

Enkele investeerders willen #Gudde niet meer op de positie van algemeen directeur, en zien daar liever Martin van Geel. #Feyenoord
Oeps.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:06 schreef Bosifyable het volgende:
Hebben ze misschien toch iets.

http://twitter.com/#!/FR1908Nieuws

Enkele investeerders willen #Gudde niet meer op de positie van algemeen directeur, en zien daar liever Martin van Geel. #Feyenoord
Willen ze Gudde zeker naar de technische staf bonjouren...Hehehe...

Van Geel alg. directeur. Gekke move. Maar wel prikkelend.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 juli 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Gudde voelt dat er aan z'n stoelpoten gezaagd wordt.

Misschien in het kader van bezuinigingen, en vooral op salaris, gecombineerde functie voor van Geel. Algemeen Tenchnisch Directeur? ATD van Geel?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open brief VG - Bewijs dat hun inderdaad weinig tot niets inbrengen









0.0093419