BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het seizoen 2011/2012: Ik heb er zin in!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nick4F
 Nick4F - donderdag 14 juli 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Het seizoen 2011/2012: Ik heb er zin in!

Ik was één van de onruststokers die tijdens de afgelopen winterstop aangaf geen enkel vertrouwen te hebben in de kwaliteiten van Mario als trainer/coach. Dinsdag 28 juni jl. opende ik het topic: Willen Fer en Wijnaldum misschien niet verder onder Been?. Hier en daar was er bijval, maar over het algemeen vond men het geen ter zake doende topic. Nu is niet alleen Mario weg maar ook Georginio. Het gaat mij er hier niet om m´n gelijk te halen. Integendeel, maar wie A heeft gezegd (ik dus), moet ook B zeggen. Ik heb effe de ruimte nodig, maar daarom bij deze mijn visie voor het komende seizoen. Laat ik voorop stellen dat ik gewoon erg veel vertrouwen heb in de toekomst van onze club. Ik vind nl. dat we, met een scorende spits erbij, een heel goede selectie hebben. De achterhoede is top. Op het middenveld hebben we talent en keus genoeg maar ik zou wel heel graag zien dat El Ahmadi blijft; in mijn ogen één van de beste controlerende middenvelders op de Nederlandse velden. Naar mijn indrukken kan Fer echt nog niet tippen aan Karim. In de aanval hebben we voor de flanken heel veel kwaliteit en snelheid in huis. Een topspits zou dit team een enorme boost geven.
Er gonzen allerlei geruchten op het web waarbij de gereed liggende miljoenen je om de oren vliegen. Stel dat dit het geval is, dan gaat mijn voorkeur uit naar Louis van Gaal. Een betere voor het jeugdige Feyenoord van dit moment is er niet. Stel vervolgens dat we met behulp van die miljoenen Van Gaal kunnen binnenhalen, dan denk ik dat VG niet meer dan één wens zou hebben: El Hamdaoui. Met het materiaal dat we hebben, inclusief El Ahmadi, kunnen we volgend jaar echt al iedereen verrassen. En El Hamdaoui schiet er hier op zeker een stuk of 25 in (heb je de 29 goals van Luc en Gino al bijna terug), en onder Van Gaal gaan we beslist minder goals tegen krijgen. De grote vraag is of Van Gaal en Van Geel door 1 deur kunnen. Martin kon dat wel, heel erg goed en vruchtbaar zelfs, met Co A., dus dan zou dat ook met diens tweelingbroer Van Gaal moeten lukken. Bovendien is Van Gaal alleen een onmogelijk persoon naar buiten toe. Z´n club, en zeker z´n spelers, zal ie altijd verdedigen tegenover de door hem geminachte pers. Kortom: Van Gaal is gewoon een toptrainer/coach die je mee moet hebben!
Dus, als die zakken met geld inderdaad klaar liggen om aangewend te worden op het moment dat Mario zou vertrekken, dan moet de club voor een absolute opbouw/toptrainer/coach gaan. Hiddink zou natuurlijk ook top zijn, maar lijkt me volstrekt kansloos. Toch heb je pas zekerheid als je het een keer serieus aan de man voorlegt. Ik heb geen zicht op mogelijke toptrainers in België maar dat weet Jan Boskamp natuurlijk wel.
Als er geen miljoenen beschikbaar komen, dan noem ik: Ernie Brands. Ik geef onmiddellijk toe: Is het tegenovergestelde van Van Gaal maar er leiden meerdere wegen naar Rome. Ik weet niet of het slecht is voor deze jonge groep om een menselijke trainer te hebben. (Vergeet overigens niet dat alle (jeugdige) Nederlandse spelers die onder Van Gaal getraind hebben, weglopen met de man!)
JPvG zou dan doorgeschoven kunnen worden als Vlemmings onverhoopt afhaakt. Bovendien zou ik in dit laatste scenario Willem van Hanegem bij de technische staf betrekken. Gewoon - alom bekend -, in de rol die hijzelf ambieert. Ik denk dat hij op jonge onervaren spelers een enorm positieve uitwerking zal hebben. Wel zou hij echt dagelijks aan moeten schuiven vooral ook om Brandts wat op weg te helpen in de Kuip. We hebben een technisch directeur van topniveau, en met een hele goede invulling van de technische veldstaf, vind ik dat we Gudde (ondanks alle suggestieve verhalen op het net) lekker moeten laten zitten. De sanering is naar mijn smaak bij hem in hele goede handen. Rust nu in de tent a.u.b.!
Hoe dan ook: Ik kijk al uit naar het nieuwe seizoen, en zie het echt zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Nick4F --
Xapter
 Xapter - donderdag 14 juli 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Grotendeels met je eens!
hoewel ik niet denk dat die miljoenen beschikbaar zijn, denk ik wel dat we een trainer als van Gaal goed kunnen gebruiken!
Zojuist een filmpje gezien die iemand postte, dat hij ooit JA zou zeggen tegen feyenoord.. waarom nu dan niet?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 20:46   quote  deeplink  
Zullen we ook in de arena gaan voetballen
diesel
 diesel - donderdag 14 juli 2011 - 20:47   quote  deeplink  
ja van Geel bel van Gaal
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Gudde was voor van Geel er was verantwoordelijk voor de technische zaken en heeft daarin duidelijk gefaalt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het seizoen 2011/2012: Ik heb er zin in!









0.0054700