|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn salaris was wel op Feyenoord niveau geweest, hij gaf zelf aan in te willen leveren.. |
|
|
|
|
jordike253
|
|
|
Oow maar we hoeven hem niet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had hem er wel graag bij gezien.. |
|
|
|
|
jordike253
|
|
|
Ja maar zijn hele gedrag staat mij niet aan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zowel Drente als Drenthe staan mij niet aan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Was en is een geweldige speler die zeer welkom zou zijn geweest bij dit Feyenoord, maar blijkbaar denkt de technische staf van Feyenoord daar anders over en/of zijn er gesprekken geweest en zijn ze er niet uitgekomen. Dat laatste kan natuurlijk ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 20:11 schreef JanM het volgende:Was en is een geweldige speler die zeer welkom zou zijn geweest bij dit Feyenoord, maar blijkbaar denkt de technische staf van Feyenoord daar anders over en/of zijn er gesprekken geweest en zijn ze er niet uitgekomen. Dat laatste kan natuurlijk ook. Natuurlijk niet je gaat toch niet praten met een net niet voetballer.De regillio Tuur onder de voetballers.Gewoon lekker ballen met wat je nu hebt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van mij mag Drenthe best komen. Op amateurbasis. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Van mij mag hij zowiezo komen. Maar hij is bezig met Newcastle united. Buiten dat zou niet weten wie er beter dan hem is die wij hebben aan aanvallers? Met alle respect voor die jongens. Maar dit is niet het niveau wat we willen! En Cabral moet helemaal weg. Kan Drenthe hem vervangen. Middeveld kan hij ook uit de voeten, en als het moet ook als Back. Maargoed, al zovaak gezegt en helaas ziet het bestuur het niet zitten in hem tot nu toe. Maar je weet het niet, Het is nog geen september. Vorigjaar kwam Bakkal ook totaaaal onverwacht, die gast zat al bij Redbull salburg aan de tafel om zen krabbel te zetten. Daarom ik denk dat Martin ons nog verassen met een heerlijke speler waar we veel plezier aan gaan hebben. Alleen is de vraag wie? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Topper op welke plaats dan? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Op de plek van Cisse, Cisse de spits in zolang als er geen goeie spits is & Fernandez kan een vak gaan leren. |
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
Offtopic: ff reageren op de discussie hierboven. Ik weet wel dat MvG heeft gezegd dat hij iets extra's moet brengen anders halen we niemand. Op het moment ben ik niet zo bekent met de beschikbare aanvallers, maar Kyle Ebicilio die uit onze jeugd komt zou ik denk ik eerder gehuurd hebben dan Castagnos bijvoorbeeld. Ik denk dat hij wel beschikbaar is. Niemand weet tenslotte wanneer Guidetti weer fit is en of dat dit seizoen al gaat zijn. Dat is niet te voorspellen, maar 1 ding is zeker. We moeten een spits hebben die doelpunten maakt. Opties die we nu hebben. Manu of Achabar in plaats van Fernandez of Cissé of Elabdaoui op de vleugel en 1 van de vleugels in de spits. Ik vond Schaken het niet slecht doen in de spits ook. Dus ook een optie. Cabral moet eerst maar eens z'n voeten laten spreken, voordat hij zijn mond weer is open doet. Maar dat is een utopie. Die streeft regelrecht af op een nieuwe Leonardo te zijn.
Ontopic. Van mij mocht Drenthe wel komen. Is wel multifunctioneel, maar nu is het op het moment niet echt meer nodig. Voor al zijn positie hebben we genoeg mensen eigenlijk en in de spits kan hij niet. Dus wat dat betreft moet er wel echt iets veranderen "trainer"! Geef de jeugd een kans of haal een topper en stuur wat naar Excelsior zodat ze aan spelen toekomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De gehele linkerkant of het middenveld.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Overal waar die loopt. Drenthe///held!!! |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
jan bruynes6@upc mail.nlroepnaamjan beste sup waar ik nu zo misselijk van word is dat gekanker op fer hij doet het goed bij twente laat die jongen lekker ballen.hij is verkocgt met mede weten van feyeoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dit kun je weglaten hoor Jan. We zien links van je post precies wie je bent. Ferrader//LUL trouwens. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
We hebben in de breedte met verdedigers en middenvelders genoeg opties. Drenthe halen zou betekenen dat hij of een talentje op de bank belandt. We hebben nu met spoed een scorende spits nodig die zowel met ruimte als in de drukte zijn weg weet te vinden. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 08:33 schreef j bruijnes het volgende:jan bruynes6@upc mail.nlroepnaamjan beste sup waar ik nu zo misselijk van word is dat gekanker op fer hij doet het goed bij twente laat die jongen lekker ballen.hij is verkocgt met mede weten van feyeoord. Dat jij nie snel in de knoop valt Harry nac! En kap is met met jan bruynes6@upc blablablabla. Doet niemand hier? en jij mot bij elke reactie je tering reclame erbij zetten. Sodemieter op met die meuk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 02:04 schreef RdamStyle het volgende:Offtopic: ff reageren op de discussie hierboven. Ik weet wel dat MvG heeft gezegd dat hij iets extra's moet brengen anders halen we niemand. Op het moment ben ik niet zo bekent met de beschikbare aanvallers, maar Kyle Ebicilio die uit onze jeugd komt zou ik denk ik eerder gehuurd hebben dan Castagnos bijvoorbeeld. Ik denk dat hij wel beschikbaar is. Niemand weet tenslotte wanneer Guidetti weer fit is en of dat dit seizoen al gaat zijn. Dat is niet te voorspellen, maar 1 ding is zeker. We moeten een spits hebben die doelpunten maakt. Opties die we nu hebben. Manu of Achabar in plaats van Fernandez of Cissé of Elabdaoui op de vleugel en 1 van de vleugels in de spits. Ik vond Schaken het niet slecht doen in de spits ook. Dus ook een optie. Cabral moet eerst maar eens z'n voeten laten spreken, voordat hij zijn mond weer is open doet. Maar dat is een utopie. Die streeft regelrecht af op een nieuwe Leonardo te zijn. Ontopic. Van mij mocht Drenthe wel komen. Is wel multifunctioneel, maar nu is het op het moment niet echt meer nodig. Voor al zijn positie hebben we genoeg mensen eigenlijk en in de spits kan hij niet. Dus wat dat betreft moet er wel echt iets veranderen "trainer"! Geef de jeugd een kans of haal een topper en stuur wat naar Excelsior zodat ze aan spelen toekomen. Kyle Ebicilio zou je eerder huren dan Castaignos, omdat hij uit onze jeugd komt? En Castaignos dan? Ebicilio is een middenvelder, zoals ik elders al zei. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 12:59 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Dat jij nie snel in de knoop valt Harry nac! En kap is met met jan bruynes6@upc blablablabla. Doet niemand hier? en jij mot bij elke reactie je tering reclame erbij zetten. Sodemieter op met die meuk. Niet gelijk vuur spugen F... :)) |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
jan bruynes 6@upc mail.nlbeste ton kan wel een boertje van buiten wezen maar ben iedere dag met feyenoord bezig. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 00:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Van mij mag hij zowiezo komen. Maar hij is bezig met Newcastle united. Buiten dat zou niet weten wie er beter dan hem is die wij hebben aan aanvallers? Met alle respect voor die jongens. Maar dit is niet het niveau wat we willen! En Cabral moet helemaal weg. Kan Drenthe hem vervangen. Middeveld kan hij ook uit de voeten, en als het moet ook als Back. Maargoed, al zovaak gezegt en helaas ziet het bestuur het niet zitten in hem tot nu toe. Maar je weet het niet, Het is nog geen september. Vorigjaar kwam Bakkal ook totaaaal onverwacht, die gast zat al bij Redbull salburg aan de tafel om zen krabbel te zetten. Daarom ik denk dat Martin ons nog verassen met een heerlijke speler waar we veel plezier aan gaan hebben. Alleen is de vraag wie? Neymar? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
net als John Wayne hij was ooit een cowboy maar heeft nooit echt geschoten. Tjonge ik overtref mezelf met deze beeldspraak |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:05 schreef j bruijnes het volgende:jan bruynes 6@upc mail.nlbeste ton kan wel een boertje van buiten wezen maar ben iedere dag met feyenoord bezig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:05 schreef j bruijnes het volgende:jan bruynes 6@upc mail.nlbeste ton kan wel een boertje van buiten wezen maar ben iedere dag met feyenoord bezig. Spitsentrainert ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:05 schreef j bruijnes het volgende:jan bruynes 6@upc mail.nlbeste ton kan wel een boertje van buiten wezen maar ben iedere dag met feyenoord bezig. Is jouw broer toevallig infamous bruynes..?? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Da zou gvd nie verkeerd zijn! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En toch had ik Drenthe graag op de plaats van Nelom gezien! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik niet, laat BMI maar lekker op die positie spelen. Nelom staat daar nu omdat we de Vrij missen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nelom komt tekort dus zou je een beter alternatief goed kunnen gebruiken! Drenthe is ook elders bruikbaar! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan neem ik nog liever genoegen met Nelom binnen de selectie ipv Drenthe de oproerkraaier |
|
|
|