|
|
de flh
|
|
|
Drenthe zou een absolute versterking zijn én je kan dan idd meteen 4-4-2 gaan spelen.
Maar zijn gedrag is er idd niet op vooruitgegaan en zal geen goede invloed hebben op de jonge spelers.
Zijn wedstrijdmentaliteit daarentegen is goud waard. Precies wat er nu nog ontbreekt. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Coach als Stevens kan de groep wel in de hand houden hoor, of Drenthe nu wel of niet van gedrag is veranderd. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:19 schreef Let it Snoo het volgende:Coach als Stevens kan de groep wel in de hand houden hoor, of Drenthe nu wel of niet van gedrag is veranderd. Ja maar van Gastel en van Hanegem niet, dus dan is het ook nog belangrijk welke trainer er komt.. Sowieso gaat Stevens enorm met hem botsen... |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Lekker laten botsen. Die omhooggevallen blagen moeten hun plek leren kennen. Zij staan niet boven de coach. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Meer dan welkom!
Maar ik zie het niet gebeuren. |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Drenthe heeft het in zich om de absolute publiekslieveling te worden. Hij kan natuurlijk ook nog een aardig balletje trappen. Misschien iets voor de vvf om extern te financieren. 2a3 miljoen investeren en over 2 jaar voor minimaal het dubbele verkopen aan Juve of zoiets. Het zou Feyenoord een boost geven. Dat hij van Feyenoord houdt lijkt niet gespeeld, dus halen die gozer |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: lijkt mij ook niet niet. Vind het ook een beetje een flauwekul verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij mag overigens best wat salaris bij mij inleveren... |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Weer een speler die een paar jaar geleden alle denkbare verwensingen naar zijn hoofd kreeg omdat hij zo snel weg wilde. Paar jaar verder, en schijnbaar zijn de meeste mensen dat allemaal weer vergeten. Misschien als wijnaldum zich over 3 jaar weer bedenkt dat sommige schreeuwers hem weer welkom kunnen heten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door Felbm -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:07 schreef Felbm het volgende:Weer een speler die een paar jaar geleden alle denkbare verwensingen naar zijn hoofd kreeg omdat hij zo snel weg wilde. Paar jaar verder, en schijnbaar zijn de meeste mensen dat allemaal weer vergeten. Misschien als wijnaldum zich over 3 jaar weer bedenkt dat sommige schreeuwers hem weer welkom kunnen heten. Volgens mij viel dat bij Drenthe wel mee. De keuze voor Real werd over het algemeen wel begrepen. Dat is natuurlijk ook wel wat anders dan kiezen voor één of ander kut provincie clubje uit het zuiden van het land. |
|
|
|
|
fabeltjeskrant
|
|
|
ongelooflijk feyenoord supporters,jullie geloven echt alles als er namen genoemd worden. van gaal,drenthe,dost,houdoir,stevens,bellamy. echt ongelooflijk. en dat er 20 miljoen klaar ligt nu been opgedondert is al helemaal. wat een fabeltjes allemaal.
word wakker jongens. dit is wat er komt, maaskant als trainer en verder nx |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:23 schreef fabeltjeskrant het volgende:ongelooflijk feyenoord supporters,jullie geloven echt alles als er namen genoemd worden. van gaal,drenthe,dost,houdoir,stevens,bellamy. echt ongelooflijk. en dat er 20 miljoen klaar ligt nu been opgedondert is al helemaal. wat een fabeltjes allemaal. word wakker jongens. dit is wat er komt, maaskant als trainer en verder nx Hoop is een essentiële factor van het Feyenoorder zijn.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Drenthe kan naar Turkije Eerder vandaag meldden we al dat Royston Drenthe zijn loopbaan voort wil zetten bij Feyenoord of Real Madrid. De middenvelder kan echter ook aan de slag in de Turkse competitie. Galatasaray heeft namelijk belangstelling voor de oud-Feyenoorder, die bij Real Madrid overbodig is, meldt Itasportpress. Bij de Turkse grootmacht zou een lucratief contract klaarliggen voor Drenthe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:23 schreef fabeltjeskrant het volgende:ongelooflijk feyenoord supporters,jullie geloven echt alles als er namen genoemd worden. van gaal,drenthe,dost,houdoir,stevens,bellamy. echt ongelooflijk. en dat er 20 miljoen klaar ligt nu been opgedondert is al helemaal. wat een fabeltjes allemaal. word wakker jongens. dit is wat er komt, maaskant als trainer en verder nx Hail, Juffrouw Ooievaar is herrezen! |
|
|
|
|
mars
|
|
|
lijkt me erg onwaarschijnlijk, ik zou in ieder geval zelfs voor Feyenoord geen 70% van mn inkomen willen inleveren. Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen het hier in negatieve zin over zijn mentaliteit hebben. Toen hij voor Feyenoord speelde was hij degene die WEL altijd bleef gaan. Hij gaf niet op, daar kunnen de kids in de huidige selectie nog veel van leren. Hij moet niet te veel op tv of radio komen want hij kraamt weinig zinnigs uit, maar het is een heerlijke voetballer. In z'n eerste jaar bij RM speelde hij vaak heel goed en scoorde hij ook regelmatig. Geen Messi natuurlijk, maar wel een gifkikker waar Feyenoord er een paar van zou kunnen gebruiken. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Martin v Geel heeft een aardige loopbaan als voetballert.(binjna 500 wedstrijden en bijna 200 doelpunten) Geen international maar wel lang genoeg. Mocht Gudde weg gaan heeft ie een breder taken paket, dus de positie van trainert kan er misschien ook wel bij. Conclusie, Martin v Geel, als trainer, algemeen Directecteur en technisch directeur zou toch nóg meer ruimte opleveren op het salaris vlak... Maar goed even serieus, laten we toch hopen op een man als huub stevens. Misschien, mocht hij niet komen, kunnen de mannen die er nu staan blijven en er een adviserende taak liggen voor Bert v Marwijk. Hij wil niet meer als club coach aan de gang bij ons, maar adviseren kan hij altijd. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
zeer welkom meer zeg ik er niet over |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Verstandig! Denk er goed overna voordat je verder in details treed... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:07 schreef Felbm het volgende:Weer een speler die een paar jaar geleden alle denkbare verwensingen naar zijn hoofd kreeg omdat hij zo snel weg wilde. Paar jaar verder, en schijnbaar zijn de meeste mensen dat allemaal weer vergeten. Misschien als wijnaldum zich over 3 jaar weer bedenkt dat sommige schreeuwers hem weer welkom kunnen heten. Is onvergelijkbaar. Over Castaignos hoor je ook niet of nauwelijks wat, dus het lijkt een beetje alsof je hier aan stemmingmakerij doet. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 10:41 schreef Els het volgende:[..] Is onvergelijkbaar. Over Castaignos hoor je ook niet of nauwelijks wat, dus het lijkt een beetje alsof je hier aan stemmingmakerij doet. Castagnios ging naar het buitenland Els. De kneep zit em in de club die hij heeft gekozen.(Wijnaldum) overgens is de club waar hij naar toe ging wél de mooiste club van Italië!(Castagnios) Faas Wilkes kan daar over mee praten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er bestaan geen mooie clubs in Italië. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet zo mooi als Feyenoord... Juventus en Catania komen een beetje in de buurt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Jawel joh. Heb er 1.5 jaar gewerkt, in de tijd van Gullit, van bBasten, Rijkaard etc.Internatiolnale heeft een mooie achterban. Het is een beetje het Feyenoord van Italië. Werd jaren ondergesneeuwd door stadsgenoot. Maar Stylzz, das mijn bevinding, kunnen we echt niet over twisten. Overgens, toen ik daar zei dat ik een Feyenoorder was (ben!) moesten ze lachen. Jaren later (Inter- Feyenoord) Heb ik weer eens gebelt. Denk dat ze mn nummer niet wilde beantwoorden, heeft een paar weken geduurd voor ze men telefoontje aan namen... Hoe zou dat nou komen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 11:49 schreef cc-tje het volgende:[..] Castagnios ging naar het buitenland Els. De kneep zit em in de club die hij heeft gekozen.(Wijnaldum) overgens is de club waar hij naar toe ging wél de mooiste club van Italië!(Castagnios) Faas Wilkes kan daar over mee praten. Drenthe ook. Dus is het onzin om te stellen dat we elke speler van alles en nog wat verwijten als ze de club verlaten. Het gaat er nadrukkelijk om hoe en welke club. De situatie Wijnaldum, en binnenkort Fer, is dus onvergelijkbaar. En komt wat mij betreft nooit meer goed. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
iemand iets meer gehoord over drenthe?/ en stevens |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 21:23 schreef fabeltjeskrant het volgende:ongelooflijk feyenoord supporters,jullie geloven echt alles als er namen genoemd worden. van gaal,drenthe,dost,houdoir,stevens,bellamy. echt ongelooflijk. en dat er 20 miljoen klaar ligt nu been opgedondert is al helemaal. wat een fabeltjes allemaal. word wakker jongens. dit is wat er komt, maaskant als trainer en verder nx Jij weet er meer van dan??? |
|
|
|
|
Feyenoordfan4ever
|
|
|
Al lang niks meer gehoord van Drenthe....... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zou mooi zijn als die komt |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
nieuws? iemand telefoonnummertje van drenthe? ff informeren? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
maar zal inderdaad gratis op te halen zijn aan het einde van de transferwindow.. ze willen echt niet nog een jaar zijn salaris betalen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] niet zo mooi als Feyenoord... Juventus en Catania komen een beetje in de buurt.. Juve eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Juve is mooi maar ook Catania Sowieso de stad!!!!!
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 15:42 schreef Xapter het volgende:maar zal inderdaad gratis op te halen zijn aan het einde van de transferwindow.. ze willen echt niet nog een jaar zijn salaris betalen Vind het dan toch een serieuze optie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoordbuddy