|
|
Stylzz
|
|
|
Ik had t mkrabby ook gevraagd, geen respons nog. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ze zijn er druk meebezig om iets te kunnen ontfrutselen! |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
quote: Geniaal middenveld. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ik lees alleen maar geruchten over galataseray en everton |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: kampioens middenveld.. leg je wel zeer veel druk op je verdediging met zo'n redelijk aanvallend middenveld
moeten bakkal en drenthe goed terugvallen na aanvallen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
ik heb ook nog geen response |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
quote: tot 23:59 kan gewoon alles gebeuren. Real madrid meldde zelf al dat als ze er niet met Galatasaray uitkomen, Drenthe's contract wordt ontbonden. Drenthe wilt graag voor FR spelen voor een redelijk salaris. Kom op! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 13:52 schreef Yogimel het volgende:[..] tot 23:59 kan gewoon alles gebeuren. Real madrid meldde zelf al dat als ze er niet met Galatasaray uitkomen, Drenthe's contract wordt ontbonden. Drenthe wilt graag voor FR spelen voor een redelijk salaris. Kom op! Je moet gewoon tegen drenthe zeggen, dat hij voor 7 ton mag komen spelen, en dat hij 30% krijgt van de transferopbrengst in de toekomst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Real Madrid and Galatasaray are negotiating Royston Drenthe's signing (via AS.com). |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik had hem dan ook liever in plaats van Bakkal gezien. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
FutbolDir FutbolDirecto Dicen que hace dos semana #Drenthe declaró que solo se iria al #Feyenoord. Por lo visto, el #Feyenoord respondió "¿Y a mí que me cuentas?"
staat op twitter.. dat hij 2 weken geleden gezegd heeft dat hij alleen naar feyenoord wil |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:00 schreef kuipje het volgende:FutbolDir FutbolDirecto Dicen que hace dos semana #Drenthe declaró que solo se iria al #Feyenoord. Por lo visto, el #Feyenoord respondió "¿Y a mí que me cuentas?" staat op twitter.. dat hij 2 weken geleden gezegd heeft dat hij alleen naar feyenoord wil Dat is ook gewoon zo. maar of FR nogmaals een salaris van bijna 1M gaat klaarleggen.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: mag van mij hij is het zekers waard! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: ze kunnen hem toch beloven dat hij een deel van de opbrengst bij een evt transfer krijgt..
3 vliegen in een klap
1. Drenthe terug bij feyenoord 2. tegen een redelijk laag salaris 3. Hij moet wel presteren om geld te verdienen |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als dat lukt ben ik zelfs tevreden met van Geel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dit is die beroemde uitzondering waar Van Geel het over had...
1mil is misschien net te veel, maar 7-8ton... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dit is die beroemde uitzondering waar Van Geel het over had... 1mil is misschien net te veel, maar 7-8ton... idd de cler verdiende gewoon 1,4 miljoen zonder premies! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als het jaar dat Gio, Makaay, Hofland, etc bij Feyenoord tekenden... Ik weet het dat is wel wat anders, maar het is een goed gevoel en dat heb ik in jaren niet meer gehad.
Ik hoop dat de prestaties wel beter worden dan toen... |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Everton in de race voor Drenthe..
MkrabbyMartijn Krabbendam
Volgens ingewijden bij #Feyenoord is de komst van Royston Drenthe onzin. Logisch, want de club kan zijn salaris nooit betalen
1 minuut geleden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Yogimel -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:07 schreef Pietje1 het volgende:Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als het jaar dat Gio, Makaay, Hofland, etc bij Feyenoord tekenden... Ik weet het dat is wel wat anders, maar het is een goed gevoel en dat heb ik in jaren niet meer gehad. Ik hoop dat de prestaties wel beter worden dan toen... ik heb het zelfde COME ON FEIJENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: wacht nou maar af.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
Mkrabby Martijn Krabbendam Volgens ingewijden bij #Feyenoord is de komst van Royston Drenthe onzin. Logisch, want de club kan zijn salaris nooit betalen |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:07 schreef Yogimel het volgende:MkrabbyMartijn Krabbendam Volgens ingewijden bij #Feyenoord is de komst van Royston Drenthe onzin. Logisch, want de club kan zijn salaris nooit betalen 1 minuut geleden Ik las het ook, kutje! Was ook te mooi....? |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:10 schreef MikeVakX het volgende:Mkrabby Martijn Krabbendam Volgens ingewijden bij #Feyenoord is de komst van Royston Drenthe onzin. Logisch, want de club kan zijn salaris nooit betalen Jammer, geld gaat dus op aan Guidetti, waarvan ik nog maar moet zien dat hij beter is als achabar. |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Arthur Nijman
"Royston #Drenthe op dit moment medisch gekeurd in ziekenhuis Madrid wegens tijdsdruk, afgevaardigde #feyenoord aanwezig"
Aldus de altijd betrouwbare Arthur Nijman |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:11 schreef hotjumper het volgende:[..] Jammer, geld gaat dus op aan Guidetti, waarvan ik nog maar moet zien dat hij beter is als achabar. waar rook is is vuur, ik heb ook het gevoel van de zomer van 2007.
Zou me niets verbazen als hij daar opeens staat met zn gouden tanden |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hij komt zowiezo niet in de Verdediging. Daarom is de tranfer met Benfica ook afgeketst. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:12 schreef kuipje het volgende:[..] waar rook is is vuur, ik heb ook het gevoel van de zomer van 2007. Zou me niets verbazen als hij daar opeens staat met zn gouden tanden Ik heb dat gevoel liever niet meer. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Het enige wat mogelijk is, is dat Drenthe er met Everton niet uitkomt. Dan is die clubloos. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: dat is het enige gevoel van euphorie dat we hebben, mooi toch |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Een goed gevoel bij Feyenoord heeft vaak beangstigende gevolgen.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, zo ontzettend waar.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
op twitter word zojuist gemeld door een mij onbekend iemand dat Drenthe op dit moment medisch wordt gekeurd in Madrid met iemand van Feyenoord erbij vanwege tijdsdruk..... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
op twitter word wel een hoop onzin gemeld.. eerst was hij nog in de kuip..
Nu staat er ook weer dat hij tussen 1800 en 1900 gepresenteerd word |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:32 schreef kuipje het volgende:op twitter word wel een hoop onzin gemeld.. eerst was hij nog in de kuip.. Nu staat er ook weer dat hij tussen 1800 en 1900 gepresenteerd word Bij Everton? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik net zo blij dat ik wist wat twitter was en hoe ik iets kon vinden.... |
|
|
|