|
|
hotjumper
|
|
|
They seek him here, they seek him there! Clubwatcher seek him everywhere Is he in heaven is he in hell Royston the scarlet pimpernel |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:02 schreef Yogimel het volgende:[..] En verschillende Engelse sites dat hij naar Everton gaat. En Rijnmond dat Kuipie en Roya weer 1 zijn Waar heb je dat vandaan? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Linkshalf of linksbuiten. Hij wil zowiezo niet op de back spele, want daarom ging hij ook niet naar Benfica. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
Drenthe stopt met voetballen en gaat weer skaten dan... |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:02 schreef Yogimel het volgende:[..] En verschillende Engelse sites dat hij naar Everton gaat. En Rijnmond dat Kuipie en Roya weer 1 zijn en verschillende turkse sites dat hij naar galatasaray gaat. en verschillende oostenrijkse sites dat hij naar sv Ried gaat enzovoort... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Roy Rolex in de Kuip? Zeker mama afzetten, onderweg naar Everton? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: in zijn enorme yoghurtduim |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
van wie was die grap van Leroy tekent bij ook alweer? Of kwam die niet van dit forum? Zie hem nu namelijk langskomen op twitter |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
ik zet rtv rijnmond aan dan |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
drenthe gaat rappen met 2pac en is op dit moment een clip aan het opnemen in libie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door FR010VL -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:11 schreef kuipje het volgende:van wie was die grap van Leroy tekent bij ook alweer? Of kwam die niet van dit forum? Zie hem nu namelijk langskomen op twitter Die staat al een hele tijd op twitter hoor. Veelvuldig geretweet of je hebt een erg langzaam computertje... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
kijken of er iets opkomt. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:13 schreef Pietje1 het volgende:[..] Die staat al een hele tijd op twitter hoor. Veelvuldig geretweet of je hebt een erg langzaam computertje... zit niet zo vaak op twitter ;) dan snap ik m |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
Yogimel ga je nog vertellen waar je het vandaan heb?? |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
quote: JanDirkStoutenJan Dirk Stouten
Straks met @ReintJanPotze praten over de laatste transferontwikkelingen. #fer #guidetti #drenthe #excelsior #sparta #bokila
...
Je moet ff Rijnmond Nu luisteren zometeen om 17:00 Radio Rijnmond |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
waarom kan ik dat niet in zn timeline vinden?? |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
|
|
|
EnzoMaresca
|
|
|
wtf joh dat was niet door jan dirk stoute gemeld :S volgens mij was het danny van eersel ofso van rijnmond. |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
quote: 30 keer gedaan en geen tweet |
|
|
|
|
EnzoMaresca
|
|
|
kzet die gare radio aan en kijke of die Eersel gelijk heeft. radiorijnmond heeft t toch zo vaak mis dus |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
egt niet!! rijnmond rules |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Feyenoord grote winnaar op de tranfersmarkt |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
Gaat dus niet over Royston Drenthe |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Denk niet dat ze daar iets over zeggen op het nieuws. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Fer , en de Walvis ofzo hahahaha |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nieuwkomers zijn Guidetti en bakkal |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
quote: hoe is het toch mogelijk. Itempje vergeten zeker :D Rijnmond toch |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik hoop nog steeds op Drenthe! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: en jij gelooft die yoghurt dus echt? |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hoop doet leven! Ben alleen bang dat mijn hart stopt als hij dan om 12 uur nog niet ingelijfd is! Hehhehehehehee! |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Nu jan dirk stouten op radio rijnmond beetje lullen die gozer |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
17.43: Volgens de Spaanse krant AS staat Everton op het punt om Royston Drenthe over te nemen van Real Madrid, waar de Rotterdammer overbodig is. Helaas Bron Ad.nl |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Scheisse! Mja, tegen premier league kunnen we niet op :) |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
Vooral niet tegen die salarissen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Komt hij volgend jaar toch. Bij Everton gaat hij niet blij worden dat weet ik nu al. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wederom naast de pot gepist! |
|
|
|
|
EnzoMaresca
|
|
|
quote: Weer? Boateng en Kezman waren niet in beeld hoor. Wat een waardeloze opties man, hoe verzin je het |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Is het al zeker dat ie naar Everton gaat?? |
|
|
|
|
gizmo72
|
|
|
'Drenthe wordt ploeggenoot Heitinga bij Everton' (Soccernews.nl)
had toch gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:31 schreef FR-Douwe het volgende:op twitter word zojuist gemeld door een mij onbekend iemand dat Drenthe op dit moment medisch wordt gekeurd in Madrid met iemand van Feyenoord erbij vanwege tijdsdruk..... Hahaha, ben je er er maar toch aan gaan geloven? :P
Edit: Oh snap, zie nu pas dat ik nog 2 pagina's moet lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:25 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hahaha, ben je er er maar toch aan gaan geloven? :P Edit: Oh snap, zie nu pas dat ik nog 2 pagina's moet lezen. hehehehe |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: De link van een pooierbak met spinners naar mij toe volg ik niet..? :P |
|
|
|