|
|
plannetje
|
|
|
Hij word trainer van het plaatselijke F.c Beenidorm!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door plannetje -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Al die geopende topics van je beginnen steeds meer te irriteren. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
lees ze dan niet jankerd beetje me topics afkraken jammer hoor... doe ik zo me best
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door plannetje -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
slotje. weinig respect voor been! snavel gedrag plannetje... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Belachelijk ding, dat plannetje! GIGANTISCH GROOT SLOT Boudewijn!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nja, ik ben de eerste keer benieuwd wat de 'grap' is. De tweede keer (nu dus) om te zien of jij een opmerking maakt over het wel of niet lezen van je topics.
Maar dit topic zal toch rap een slotje krijgen. |
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Misschien huldigt Plannetje wel het bekende "geen mooier vermaak dan leedvermaak", maar ik vind dit heel zuur en helemaal niet komisch |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF dat voor lullie allen....
by the way snavel gedrag vertoon jezelf!! en word niet gewaardeerd aan mijner zijde maat... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Heren heren... waar twee vechten om het zelfde been... loopt er snel een ander mee heen... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
plannetje=
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
wouw leuk man leuk trouwens 2 namen hebben lamp |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
plannetje betrapt! met zijn snuitje in beeld... whahahaha
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
is dit de natte neuzen show???? :P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
N I E T - L E U K - D U S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
ik hoorde dat ie loempia's ging verkopen op de coolsingel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Flauwe topic, maar kan niet laten toch te zeggen:
Dat redt hij ook niet, zitten namelijk de Beenidorm bastards in en dat zijn ook allemaal pubers. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 20:37 schreef PieterBos het volgende:[..] Flauwe topic, maar kan niet laten toch te zeggen: Dat redt hij ook niet, zitten namelijk de Beenidorm bastards in en dat zijn ook allemaal pubers. volgens mij zit Mario wat zuidelijker . . . . . |
|
|
|