|
|
de flh
|
|
|
Een kleine duizend keer knipperen deed Eric Gudde met zijn ogen toen hij beweerde dat hij afgelopen dinsdag voor het eerst hoorde dat de spelersgroep klaar was met Mario Been. Voor de tweede keer in zijn carrière bij Feyenoord verklaarde hij totaal niet op de hoogte te zijn van wat zich afspeelde binnen zijn club. Bizar. Martin van Geel was de volgende die verklaarde dat hij van helemaal niks wist, ook voegde hij eraan toe slechts 14 dagen bij de club te werken en dus van niks te weten.
Uiteraard zoals jullie allemaal al verwachten hangt deze verklaring weer van leugens aan elkaar. Vorig jaar zomer vertrok Kevin Hofland bij Feyenoord. Kevin zag geen topsportklimaat bij de club, maar erger: hij zag de wil (!) in de organisatie niet om hier verandering in aan te brengen. Dat was de hoofdreden dat hij een aantal supporters betrok bij de ontwikkeling van het VvF-plan. Kevin was niet de enige die er klaar mee was. Karim El Ahmadi liet vandaag voor het eerst weten dat zijn laatste jaar bij Feyenoord een hel was. Van boven (lees: Been en Beenhakker) lieten hem continu weten niet meer welkom te zijn bij de club. Er werd hem zelfs verteld dat de supporters hem niet moeten en dus maar beter kon vertrekken. Elk functioneringsgesprek kreeg hij continu te horen dat ze hem liever kwijt dan rijk waren. Feyenoords grootste investering van de afgelopen jaren werd letterlijk weggepest. Na de wedstrijd tegen De Graafschap roerde Karim openlijk zijn mond over het topsportbeleid bij Feyenoord. Het gevolg was dat hij een knallende ruzie kreeg met Been en Beenhakker, waarna hij zwaar gefrustreerd de Kuip verliet en terloops hiervoor aangehouden werd door de politie.
Het onsmakelijke vertrek van El Ahmadi had zijn weerslag op de gehele spelersgroep. Gudde en Blokland verlengde in samenwerking met Joris van Benthum het contract van Luc Castaignos. Alleen was er één probleem: dat mocht niet. Luc Castaignos vertrok eigenlijk transfervrij naar Inter Milan, maar Luc stelde zelf een gedeelte van zijn tekengeld beschikbaar als gebaar richting Feyenoord. Deze transfer viel niet goed bij Mario Been die het niet kon laten elke keer als Castaignos voorbij liep treiterend te zeggen: inter-inter-inter. Ondanks veelvuldig aandringen van Luc om hiermee te stoppen, werd dit pas realiteit toen de ouders van Luc hun ongenoegen hierover hadden geuit.
Door diverse ontwikkelingen nam de spelersgroep Mario Been aan het einde van het seizoen niet meer serieus. In ruil had Been geen zin meer om aanwezig te zijn op de club. Het werd zelfs zo erg dat er vanaf januari slechts 4,5 uur in de week werd getraind. Dit tot groot ongenoegen van diverse spelers die in het geheim privé trainers in gingen huren om hun conditie op peil te houden, en op deze manier zelf te werken aan hun eigen topsportniveau. Het toppunt was wel dat de selectie nog een paar trainingen af ging werken terwijl Mario Been al op vakantie was.
Het meest onverwachte probleem was de humor van Mario Been. Natuurlijk kunnen we er allemaal smadelijk om lachen, maar het is in een groep een zeer irritante eigenschap als je altijd de grappigste probeert te zijn. Mario Been vertrok als speler bij Feyenoord omdat hij van trainer Rinus Israël de vraag kreeg of hij nog dozen om zijn schoenen had toen Mario op open doel miste. Het probleem van Mario Been is dat hij continu kritiek uit op alles en iedereen, het liefst cynisch, maar als Tim de Cler dan een grappig weerwoord heeft ontbrand Been in de kleedkamer direct tot een enorme vuurbal. Zelfkritiek is hem wars, en in plaats van als een echte Rotterdammer het motto Sterker door Strijd te hanteren en de schouders eronder zetten kiest Mario Been nu andermaal het hazenpad. Een bevestiging naar de selectie over de werkwijze van Been.
Al deze frustraties en voorgaande verhalen zijn verwoord en duidelijk gemaakt in de contractonderhandelingen van Wijnaldum, Fer, De Vrij, Vlaar en Castaignos. Deze contractonderhandelingen zijn de afgelopen maanden gevoerd waarin Eric Gudde, na het vertrek van Beenhakker, zelf een prominente rol heeft gespeeld. Of het waar is dat Eric Gudde andermaal niet op de hoogte was van de onvrede die er leefde binnen de selectie laten we aan u om te beoordelen. Dat de algemeen directeur andermaal keihard door het ijs zakt staat vast. Immers hoort een algemeen directeur op de hoogte te zijn van wat er speelt in de selectie. Om juist dát wat nu al twee keer compleet is misgegaan in een vroegtijdig stadium te voorkomen. Hoe dan ook heeft de directie én de RvC bewust de situatie ongeroerd gelaten tot het zo ver is gekomen dat de spelersgroep zelf door de porseleinen-kast is gegaan. Om de spelersgroep daarna nog eens openlijk af te vallen ook. Om eigen onkunde te verbloemen.
De schandalige laatste paar dagen laten andermaal zien dat deze directie én de Raad van Commissarissen sinds het vertrek van Gertjan Verbeek drie jaar geleden helemaal niks wijzer is geworden. Dat alleen al is een trieste constatering van de vooruitgang die men continu claimt te boeken. Vanwege het voorgaande verhaal is het alleen al onbegrijpelijk dat zowel de Technisch Manager als de Algemeen Directeur de schuld in de schoenen van de selectie schuift. Iedereen verschuift de schuld naar een ander, niemand wil de eer aan zichzelf houden. Je zou inmiddels denken dat men weet dat de waarheid kort achter de leugen zit.
Het is Feyenoord onwaardig!
Bron : Lunatic News
Edit: bron: http://www.feyenoordleven.nl/?p=7667
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gudde is de volgende,ik zei het gisteren al die is in staat om z`n eigen stoelpoten om te zagen... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Best aardig stukje vond ik.
Ik heb inmiddels zelf ook wat informatie gekregen over die 10-0.
Edit:
....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 18:36 schreef de flh het volgende:Best aardig stukje vond ik. Ik heb inmiddels zelf ook wat informatie gekregen over die 10-0. Edit: .... Vertel!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Betrouwbare bron uiteraard, anders was ik er niet over begonnen..
Enfin, toen het tijdens die wedstrijd eenmaal slecht ging, heeft iig één speler besloten de wedstrijd te laten lopen...
Op deze manier zou dan iig Mario Been ontslagen worden.. dat is zoals we inmiddels weten toen niet gelukt, maar het verklaart wél de bizar hoge uitslag.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
10-0? Kan me er niets meer van herrinneren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha Ik geloof jou bron ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 18:39 schreef de flh het volgende:[..] Betrouwbare bron uiteraard, anders was ik er niet over begonnen.. Enfin, toen het tijdens die wedstrijd eenmaal slecht ging, heeft iig één speler besloten de wedstrijd te laten lopen... Op deze manier zou dan iig Mario Been ontslagen worden.. dat is zoals we inmiddels weten toen niet gelukt, maar het verklaart wél de bizar hoge uitslag.. Goh, nog een complot. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Ja sorry, ik zeg al niks meer. Kom ik met info is het weer niet goed. :) |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Waardeloos artikel!!!! VG maakt Feijenoord kapot en niemand anders, dat is mij tot nu wel duidelijk. De zogenaamde fans van de VG behoren hun club te steunen, door dik en dun!!!! En bestuurders dienen te besturen!! Zo hoort het te gaan en niet anders. Men vind het te zot voor woorden dat spelers een trainer kunnen weg sturen en dat is het ook, maar tegelijkertijd willen supporters het bestuur weg sturen, iets wat ook absoluut te zot voor woorden is. Sinds wanneer is de klant de baas??
Als alle verhalen die hier staan kloppen dan ben ik blij dat Been weg is, want als hij zijn spelers zo kleineert dan is hij geen knip voor de neus waard.
Blijf ik echter nog met prangende vragen zitten.
Waarom zegt de achter gebleven technische staf nooit problemen met de spelers te hebben aangevoeld? Waarom hebben de Vrij en Vlaar wel bijgetekend? Waarom wilde Castaigons wel 1 jaartje terug verhuurd worden aan Feijenoord? Waarom zou iemand zijn tekengeld ter beschikking stellen als hij in conflict is met het bestuur? Waarom wil El Achmadi niet naar Nottingham forest, een mooie club in een mooie competitie met een trainer die hij volgens mij kent? Van Geel is al langer dan twee weken bezig bij Feijenoord, misschien sinds twee weken officieel, maar daarvoor was hij vaak al aan het werk, ik weiger aan zijn integriteit te twijfelen, ik vind Martin goed bezig!?
Waar ik wel aan twijfel is de integriteit van sommige supportersgroeperingen, waarom weer zo´n van los zand aan elkaar hangend en speculatief verhaal de wereld in helpen? Dit is niet in het clubbelang dus kom ook niet met zo´n antwoord.
Als de betrokkenen, namelijk de technische staf, die dagelijks met deze jongens traint en zeggen dit niet te hebben voorzien, hoe had in Godsnaam het bestuur het dan kunnen overzien? Het is zeer makkelijk om van de zijlijn kritiek te hebben, maar oplossingen heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehoord. Schaamte is hier op zijn plaats!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:01 schreef Trouwe hond het volgende:Waardeloos artikel!!!! VG maakt Feijenoord kapot en niemand anders, dat is mij tot nu wel duidelijk. De zogenaamde fans van de VG behoren hun club te steunen, door dik en dun!!!! En bestuurders dienen te besturen!! Zo hoort het te gaan en niet anders. Men vind het te zot voor woorden dat spelers een trainer kunnen weg sturen en dat is het ook, maar tegelijkertijd willen supporters het bestuur weg sturen, iets wat ook absoluut te zot voor woorden is. Sinds wanneer is de klant de baas?? Als alle verhalen die hier staan kloppen dan ben ik blij dat Been weg is, want als hij zijn spelers zo kleineert dan is hij geen knip voor de neus waard. Blijf ik echter nog met prangende vragen zitten. Waarom zegt de achter gebleven technische staf nooit problemen met de spelers te hebben aangevoeld? Waarom hebben de Vrij en Vlaar wel bijgetekend? Waarom wilde Castaigons wel 1 jaartje terug verhuurd worden aan Feijenoord? Waarom zou iemand zijn tekengeld ter beschikking stellen als hij in conflict is met het bestuur? Waarom wil El Achmadi niet naar Nottingham forest, een mooie club in een mooie competitie met een trainer die hij volgens mij kent? Van Geel is al langer dan twee weken bezig bij Feijenoord, misschien sinds twee weken officieel, maar daarvoor was hij vaak al aan het werk, ik weiger aan zijn integriteit te twijfelen, ik vind Martin goed bezig!? Waar ik wel aan twijfel is de integriteit van sommige supportersgroeperingen, waarom weer zo´n van los zand aan elkaar hangend en speculatief verhaal de wereld in helpen? Dit is niet in het clubbelang dus kom ook niet met zo´n antwoord. Als de betrokkenen, namelijk de technische staf, die dagelijks met deze jongens traint en zeggen dit niet te hebben voorzien, hoe had in Godsnaam het bestuur het dan kunnen overzien? Het is zeer makkelijk om van de zijlijn kritiek te hebben, maar oplossingen heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehoord. Schaamte is hier op zijn plaats!!! Vlemmings was ook zo trouw aan Verbeek,en van Noortwijk pffffffffff |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
quote: Ook weer zo¨n makkelijk en snel gegeven antwoord op een uitvoerig verhaal, ik heb het niet alleen over Vlemmings, maar over de gehele technische staf. Een staf waar ook de oer-Feijenoorder van Bronckhorst in zit een man die ik heel hoog heb zitten. Die wordt dus nu ook al geslachtofferd? Of bestaat de gehele technische staf uit Vlemmings? De problemen met Verbeek waren van een geheel andere problematiek, maar dit terzijde. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:01 schreef Trouwe hond het volgende:Waardeloos artikel!!!! VG maakt Feijenoord kapot en niemand anders, dat is mij tot nu wel duidelijk. De zogenaamde fans van de VG behoren hun club te steunen, door dik en dun!!!! En bestuurders dienen te besturen!! Zo hoort het te gaan en niet anders. Men vind het te zot voor woorden dat spelers een trainer kunnen weg sturen en dat is het ook, maar tegelijkertijd willen supporters het bestuur weg sturen, iets wat ook absoluut te zot voor woorden is. Sinds wanneer is de klant de baas?? Als alle verhalen die hier staan kloppen dan ben ik blij dat Been weg is, want als hij zijn spelers zo kleineert dan is hij geen knip voor de neus waard. Blijf ik echter nog met prangende vragen zitten. Waarom zegt de achter gebleven technische staf nooit problemen met de spelers te hebben aangevoeld? Waarom hebben de Vrij en Vlaar wel bijgetekend? Waarom wilde Castaigons wel 1 jaartje terug verhuurd worden aan Feijenoord? Waarom zou iemand zijn tekengeld ter beschikking stellen als hij in conflict is met het bestuur? Waarom wil El Achmadi niet naar Nottingham forest, een mooie club in een mooie competitie met een trainer die hij volgens mij kent? Van Geel is al langer dan twee weken bezig bij Feijenoord, misschien sinds twee weken officieel, maar daarvoor was hij vaak al aan het werk, ik weiger aan zijn integriteit te twijfelen, ik vind Martin goed bezig!? Waar ik wel aan twijfel is de integriteit van sommige supportersgroeperingen, waarom weer zo´n van los zand aan elkaar hangend en speculatief verhaal de wereld in helpen? Dit is niet in het clubbelang dus kom ook niet met zo´n antwoord. Als de betrokkenen, namelijk de technische staf, die dagelijks met deze jongens traint en zeggen dit niet te hebben voorzien, hoe had in Godsnaam het bestuur het dan kunnen overzien? Het is zeer makkelijk om van de zijlijn kritiek te hebben, maar oplossingen heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehoord. Schaamte is hier op zijn plaats!!! Lees het stuk nog ff een keer, want een paar vragen slaan niet helemaal op het stukje.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hoezo werd El Ahmadi terloops aangehouden door de politie? Omdat hij gefrustreerd weg reed? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ja weet je dat niet meer. Hij reed te hard ofzo of ging door rood bij het stoplicht. Was iets lulligs iig. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Reed te hard weg inderdaad. Maar zou mooi zijn als El Ahmadi nu alsnog blijft. Zou het jammer vinden als hij weg zou gaan. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:24 schreef Let it Snoo het volgende:Reed te hard weg inderdaad. Maar zou mooi zijn als El Ahmadi nu alsnog blijft. Zou het jammer vinden als hij weg zou gaan. Dan werd hij niet terloops aangehouden, maar aan de kant gezet voor een bekeuring |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:23 schreef de flh het volgende:Ja weet je dat niet meer. Hij reed te hard ofzo of ging door rood bij het stoplicht. Was iets lulligs iig. Door rood rijden is heel erg lullig, vooral als je daardoor tegen mij aan rijdt of tegen jou |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:07 schreef Trouwe hond het volgende:[..] Ook weer zo¨n makkelijk en snel gegeven antwoord op een uitvoerig verhaal, ik heb het niet alleen over Vlemmings, maar over de gehele technische staf. Een staf waar ook de oer-Feijenoorder van Bronckhorst in zit een man die ik heel hoog heb zitten. Die wordt dus nu ook al geslachtofferd? Of bestaat de gehele technische staf uit Vlemmings? De problemen met Verbeek waren van een geheel andere problematiek, maar dit terzijde. Je heb gelijk maar ik ga er wel vanuit dat de meeste ook aan hun eigen positie denken.. Over Gio geen kwaad woord maar die zal (mocht het waar zijn)Been hooguit een uurtje per week gezien hebben.Of zelfs minder!!Wat is de reden dat Gio en ook Makaay stopte? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 19:26 schreef Rovert het volgende:[..] Door rood rijden is heel erg lullig, vooral als je daardoor tegen mij aan rijdt of tegen jou En het is verboden ook |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dit is zo'n beetje de enige zin waar ik het wel mee eens bent. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
interesseert me allemaal geen reet. hij is weg. Verder bouwen aan de toekomst van Feyenoord is wat nu telt. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 18:34 schreef Leon FR1908 het volgende:.....ik zei het gisteren al die is in staat om z`n eigen stoelpoten om te zagen... hehehehehehehehe |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't is allemaal eigenlijk te gek voor woorden, . . . heb wel sterk het idee dat de directie (Gudde) keer op keer faalt en dat never nooit niet zal afleren. @Trouwe hond: waarom hebben de Vrij en Vlaar wel bijgetekend? - misschien is hier sprake van voorkennis? - 't zou mij niet eens verbazen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Allemaal mosterd na de maaltijd, kan er niks mee... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's [ook] een waarheid, craven |
|
|
|
|
Veteran
|
|
|
Hoe dan ook het is jammer dat dit soort randzaken altijd weer de boventoon gaan voeren. Laten we maar focussen op de opbouw van Feijenoord dmv jonge spelers de kans te geven om zich te ontwikkelen en zich te bewijzen. Kunnen we ook redelijk snel het kaf van de koren scheiden. En wat mij betreft mag Vlemmings het dit jaar proberen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 20:38 schreef Veteran het volgende:Hoe dan ook het is jammer dat dit soort randzaken altijd weer de boventoon gaan voeren. Laten we maar focussen op de opbouw van Feijenoord dmv jonge spelers de kans te geven om zich te ontwikkelen en zich te bewijzen. Kunnen we ook redelijk snel het kaf van de koren scheiden. En wat mij betreft mag Vlemmings het dit jaar proberen. daar gaat het dus om, het meest belangrijke is bij Feyenoord "het kaf van het koren scheiden", maar dan wel door de hele organisatie heen |
|
|
|
|
Veteran
|
|
|
Sevillana,
Helemaal met je eens. Helaas komen sommige mensen overal mee weg en blijven buiten schot.
Het is te hopen dat Feijenoord en goed en stabiele organisatie neer kan zetten. Want met zo'n grote loyale achterban, zo'n stadion en een goede jeugd (zeker rond de 17 jaar) Alleen straks nog financieel gezond moet je gewoon om de prijzen spelen. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 - 18:33 schreef de flh het volgende:Een kleine duizend keer knipperen deed Eric Gudde met zijn ogen toen hij beweerde dat hij afgelopen dinsdag voor het eerst hoorde dat de spelersgroep klaar was met Mario Been. Voor de tweede keer in zijn carrière bij Feyenoord verklaarde hij totaal niet op de hoogte te zijn van wat zich afspeelde binnen zijn club. Bizar. Martin van Geel was de volgende die verklaarde dat hij van helemaal niks wist, ook voegde hij eraan toe slechts 14 dagen bij de club te werken en dus van niks te weten. Uiteraard zoals jullie allemaal al verwachten hangt deze verklaring weer van leugens aan elkaar. Vorig jaar zomer vertrok Kevin Hofland bij Feyenoord. Kevin zag geen topsportklimaat bij de club, maar erger: hij zag de wil (!) in de organisatie niet om hier verandering in aan te brengen. Dat was de hoofdreden dat hij een aantal supporters betrok bij de ontwikkeling van het VvF-plan. Kevin was niet de enige die er klaar mee was. Karim El Ahmadi liet vandaag voor het eerst weten dat zijn laatste jaar bij Feyenoord een hel was. Van boven (lees: Been en Beenhakker) lieten hem continu weten niet meer welkom te zijn bij de club. Er werd hem zelfs verteld dat de supporters hem niet moeten en dus maar beter kon vertrekken. Elk functioneringsgesprek kreeg hij continu te horen dat ze hem liever kwijt dan rijk waren. Feyenoords grootste investering van de afgelopen jaren werd letterlijk weggepest. Na de wedstrijd tegen De Graafschap roerde Karim openlijk zijn mond over het topsportbeleid bij Feyenoord. Het gevolg was dat hij een knallende ruzie kreeg met Been en Beenhakker, waarna hij zwaar gefrustreerd de Kuip verliet en terloops hiervoor aangehouden werd door de politie. Het onsmakelijke vertrek van El Ahmadi had zijn weerslag op de gehele spelersgroep. Gudde en Blokland verlengde in samenwerking met Joris van Benthum het contract van Luc Castaignos. Alleen was er één probleem: dat mocht niet. Luc Castaignos vertrok eigenlijk transfervrij naar Inter Milan, maar Luc stelde zelf een gedeelte van zijn tekengeld beschikbaar als gebaar richting Feyenoord. Deze transfer viel niet goed bij Mario Been die het niet kon laten elke keer als Castaignos voorbij liep treiterend te zeggen: inter-inter-inter. Ondanks veelvuldig aandringen van Luc om hiermee te stoppen, werd dit pas realiteit toen de ouders van Luc hun ongenoegen hierover hadden geuit. Door diverse ontwikkelingen nam de spelersgroep Mario Been aan het einde van het seizoen niet meer serieus. In ruil had Been geen zin meer om aanwezig te zijn op de club. Het werd zelfs zo erg dat er vanaf januari slechts 4,5 uur in de week werd getraind. Dit tot groot ongenoegen van diverse spelers die in het geheim privé trainers in gingen huren om hun conditie op peil te houden, en op deze manier zelf te werken aan hun eigen topsportniveau. Het toppunt was wel dat de selectie nog een paar trainingen af ging werken terwijl Mario Been al op vakantie was. Het meest onverwachte probleem was de humor van Mario Been. Natuurlijk kunnen we er allemaal smadelijk om lachen, maar het is in een groep een zeer irritante eigenschap als je altijd de grappigste probeert te zijn. Mario Been vertrok als speler bij Feyenoord omdat hij van trainer Rinus Israël de vraag kreeg of hij nog dozen om zijn schoenen had toen Mario op open doel miste. Het probleem van Mario Been is dat hij continu kritiek uit op alles en iedereen, het liefst cynisch, maar als Tim de Cler dan een grappig weerwoord heeft ontbrand Been in de kleedkamer direct tot een enorme vuurbal. Zelfkritiek is hem wars, en in plaats van als een echte Rotterdammer het motto Sterker door Strijd te hanteren en de schouders eronder zetten kiest Mario Been nu andermaal het hazenpad. Een bevestiging naar de selectie over de werkwijze van Been. Al deze frustraties en voorgaande verhalen zijn verwoord en duidelijk gemaakt in de contractonderhandelingen van Wijnaldum, Fer, De Vrij, Vlaar en Castaignos. Deze contractonderhandelingen zijn de afgelopen maanden gevoerd waarin Eric Gudde, na het vertrek van Beenhakker, zelf een prominente rol heeft gespeeld. Of het waar is dat Eric Gudde andermaal niet op de hoogte was van de onvrede die er leefde binnen de selectie laten we aan u om te beoordelen. Dat de algemeen directeur andermaal keihard door het ijs zakt staat vast. Immers hoort een algemeen directeur op de hoogte te zijn van wat er speelt in de selectie. Om juist dát wat nu al twee keer compleet is misgegaan in een vroegtijdig stadium te voorkomen. Hoe dan ook heeft de directie én de RvC bewust de situatie ongeroerd gelaten tot het zo ver is gekomen dat de spelersgroep zelf door de porseleinen-kast is gegaan. Om de spelersgroep daarna nog eens openlijk af te vallen ook. Om eigen onkunde te verbloemen. De schandalige laatste paar dagen laten andermaal zien dat deze directie én de Raad van Commissarissen sinds het vertrek van Gertjan Verbeek drie jaar geleden helemaal niks wijzer is geworden. Dat alleen al is een trieste constatering van de vooruitgang die men continu claimt te boeken. Vanwege het voorgaande verhaal is het alleen al onbegrijpelijk dat zowel de Technisch Manager als de Algemeen Directeur de schuld in de schoenen van de selectie schuift. Iedereen verschuift de schuld naar een ander, niemand wil de eer aan zichzelf houden. Je zou inmiddels denken dat men weet dat de waarheid kort achter de leugen zit. Het is Feyenoord onwaardig! Bron : Lunatic News Edit: bron: http://www.feyenoordleven.nl/?p=7667 Dus als ik dit zo lees is Mario één grote pestkop die de aanstichter is van pestbende en het onbegrip onder de spelers...? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:44 schreef cc-tje het volgende:[..] Dus als ik dit zo lees is Mario één grote pestkop die de aanstichter is van pestbende en het onbegrip onder de spelers...? Tja, als dit waar is, had hij het toch wel aan kunnen zien komen. En ieder ander ook. Ik heb er nooit iets over gehoord, maar vind wel dat Been vaak net iets te bijdehand uit de hoek komt. Kort samenvattend wilde de selectie de vorige trainer dus niet omdat hij een uitslover was, en deze trainer niet omdat hij te lollig uit de hoek kwam. Een nieuwe trainer vinden wordt een lastig proces, ik zou de selectie het profiel laten schrijven....... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:49 schreef Els het volgende:[..] Tja, als dit waar is, had hij het toch wel aan kunnen zien komen. En ieder ander ook. Ik heb er nooit iets over gehoord, maar vind wel dat Been vaak net iets te bijdehand uit de hoek komt. Kort samenvattend wilde de selectie de vorige trainer dus niet omdat hij een uitslover was, en deze trainer niet omdat hij te lollig uit de hoek kwam. Een nieuwe trainer vinden wordt een lastig proces, ik zou de selectie het profiel laten schrijven....... Misschien Rappen..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:49 schreef Els het volgende:[..] Tja, als dit waar is, had hij het toch wel aan kunnen zien komen. En ieder ander ook. Ik heb er nooit iets over gehoord, maar vind wel dat Been vaak net iets te bijdehand uit de hoek komt. Kort samenvattend wilde de selectie de vorige trainer dus niet omdat hij een uitslover was, en deze trainer niet omdat hij te lollig uit de hoek kwam. Een nieuwe trainer vinden wordt een lastig proces, ik zou de selectie het profiel laten schrijven....... en dan weer opnieuw stemmen waarschijnlijk? . . . ben benieuwd naar de uitslag . . . . . . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:56 schreef sevillana het volgende:[..] en dan weer opnieuw stemmen waarschijnlijk? . . . ben benieuwd naar de uitslag . . . . . . Ja, dat zal spannend worden. Misschien kunnen we er een real-life soap van maken, en verkopen aan SBS. Levert het Feyenoord tenminste nog geld op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:00 schreef Els het volgende:[..] Ja, dat zal spannend worden. Misschien kunne we er een real-life soap van maken, en verkopen aan SBS. Levert het Feyenoord tenminste nog geld op. De vraag blijft dan alleen nog over waar dat geld dan straks precies gebleven is... Er zijn vragen ten overvloeden... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:00 schreef Els het volgende:[..] Ja, dat zal spannend worden. Misschien kunne we er een real-life soap van maken, en verkopen aan SBS. Levert het Feyenoord tenminste nog geld op. strak plan, Els! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:00 schreef Els het volgende:[..] Ja, dat zal spannend worden. Misschien kunne we er een real-life soap van maken, en verkopen aan SBS. Levert het Feyenoord tenminste nog geld op. Ja sodermietert even op, dan stoppen ze het wéér in een foute trainert... Nee joh, lekker zelf houden dat geld, hebbie ook je nieuwe keuken er uit Els! hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els