BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Gudde handelde laag

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 16 juli 2011 - 06:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Beenhakker: Gudde handelde laag (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 16 juli 2011 - 06:20   quote  deeplink  
Beenhakker: Gudde handelde laag

AMSTERDAM - Zo gekwetst als Mario Been volgens Leo Beenhakker is, was hij zelf nooit. Ik ben ook geregeld voortijdig vertrokken. Echter wel altijd op basis van overleg en menselijke wijze. Of toch niet?

Er is één afscheid dat hier op lijkt. De slechtste manier dat ik ooit ben weggegaan was bij ditzelfde Feyenoord. De directie wist al weken dat mijn contract als technisch directeur niet zou worden verlengd. Schrijf dit goed op. Dat is legaal. Nogmaals, dat was hun goed recht. Maar als de algemeen directeur (Eric Gudde, red.) zich twee maanden lang verschuilt achter de raad van commissarissen en elke dag zegt niet te weten of ik mag blijven, is dat laag. Ik had een 45 jaar lange carrière, was de laatste die op de Coolsingel stond en verdiende op zijn minst een normale behandeling. Hetzelfde geldt voor Mario, een kind van de club. Kennelijk werkt het bij Feyenoord anders. Op deze manier komt het daar nooit goed.
rich14
 rich14 - zaterdag 16 juli 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Ik wordt zo moe van die man.....in het bedrijfsleven gaat het toch alleen maar om resultaat. Aangezien voetbal een grote vorm van bedrijfsleven is moet hij niet zeuren dsat hij en Mario uiteindelijk op straat staan. Wat hebben zij nou gepresteerd. Het enige is dat er uit de jeugd jonge jongens zijn doorgebroken, dit wel uit nood. Jongens als Makaay, Landzaat, etc. kennen wel de klappen van de zweep. Had Mario dus ook goed kunnen en moeten gebruiken in samenwerking met de talentvolle jeugdspelers. De aankopen van Leo was volgens mij ook geen succes. Schaken en die andefre gast van VVV. Ook al waren ze transfervrij, hij moest toch ook al weten dat erin de jeugd betere spelers rondliepen. En nu gaat hij de beschermheer van Mario uit lopen hangen,........bah wordt er echt misselijk van.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 08:37 schreef rich14 het volgende:
Ik wordt zo moe van die man.....in het bedrijfsleven gaat het toch alleen maar om resultaat. Aangezien voetbal een grote vorm van bedrijfsleven is moet hij niet zeuren dsat hij en Mario uiteindelijk op straat staan. Wat hebben zij nou gepresteerd. Het enige is dat er uit de jeugd jonge jongens zijn doorgebroken, dit wel uit nood. Jongens als Makaay, Landzaat, etc. kennen wel de klappen van de zweep. Had Mario dus ook goed kunnen en moeten gebruiken in samenwerking met de talentvolle jeugdspelers. De aankopen van Leo was volgens mij ook geen succes. Schaken en die andefre gast van VVV. Ook al waren ze transfervrij, hij moest toch ook al weten dat erin de jeugd betere spelers rondliepen. En nu gaat hij de beschermheer van Mario uit lopen hangen,........bah wordt er echt misselijk van.
Conclusie van jouw stukje is, dat als je zelf niet goed bent (of als iemand je niet goed vindt), je je moet onhouden van kritiek.
Mooi.
Schei er dan eens heel snel mee uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Els --
salemi
 salemi - zaterdag 16 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Ik begrijp nooit zo goed waarom Beenhakker de publiciteit maar blijft zoeken. Even afgezien van de resultaten die behaald zijn en waar hij verantwoordelijk voor is/was. Het boek is gesloten, hij komt nooit meer terug bij Feyenoord. Mario is inmiddels weg. Het sprookje voor die twee is over. Jammer maar helaas. Natuurlijk vallen er bij een arbeidsconflict slachtoffers, maar uiteindelijk trekken degenen die de salarissen betalen aan het langste eind en nemen de besluiten. Beenhakker gaat prat op een 45 jarige carrière. Juist daarom zou hij moeten weten dat het modder gooien achteraf zo zinloos is en alleen maar afbreuk doet aan zijn persoon.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 16 juli 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 08:46 schreef Els het volgende:

[..]

Conclusie van jouw stukje is, dat als je zelf niet goed bent (of als iemand je niet goed vindt), je je moet onhouden van kritiek.
Mooi.
Schei er dan eens heel snel mee uit.
hahahahahahaha...........go Els
MMM
 MMM - zaterdag 16 juli 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Kan die vreselijke vent z'n smoel een keer houden..
richt15
 richt15 - zaterdag 16 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Men moet niet zeuren over Mario of Leo. Alleen maar goed nadenken en bedenken wat er gebeurd is.
Vlaar steekt het vuurtje aan en presteert het om samen met de TD Mario weg te krijgen.
De spelersgroep is te verwijten dat ze erg veel boter op hun hoofden hebben. Niet Mario maar zij-zelf moeten voor prestaties zorgen. Wat hebben ze gedaan??
Al bij al een behoorlijk slechte zet van bestuur F. en in het bijzonder van de TD, die er pas is en nu al laat zien joe zijn karakter is. Pas op want hij wil bij iedereen graag zichzelf promoten.
Hopelijk weten de spelers wat ze komend seizoen moeten doe. Reken ze daar maar wekelijks op af.
Succes voor het vlg seizoen.
diesel
 diesel - zaterdag 16 juli 2011 - 10:55   quote  deeplink  
ja maar als ik hoor dat er slecht en te weinig getraint word kan ik de spelers ook wel begrijpen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Beenhakker heeft gelijk!!!
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Don Leo grijpt de kans weer eens aan om over zichzelf te beginnen. Wat is het toch ee egotripper.
Natuurlijk had Gudde dat wat eleganter kunnen oplossen, maar Leo 'get over it'. Je contract is gewoon niet verlengd en Gudde zag er tegenop om je dat te vertellen. Want hij wist dat je stampij ging maken. En hij had helemaal gelijk....
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 juli 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:00 schreef de kromme2 het volgende:
Don Leo grijpt de kans weer eens aan om over zichzelf te beginnen. Wat is het toch ee egotripper.
Natuurlijk had Gudde dat wat eleganter kunnen oplossen, maar Leo 'get over it'. Je contract is gewoon niet verlengd en Gudde zag er tegenop om je dat te vertellen. Want hij wist dat je stampij ging maken. En hij had helemaal gelijk....
Gudde had het eleganter moeten oplossen..een man die het zo oplost, verdient niet om bij Feyenoord te werken. Een algemeen directeur moet eerlijk en daadkrachtig zijn en zeker geen mensen die iets voor de club betekend hebben, beschadigen..Gudde is niet standvastig genoeg en dat doet Feyenoord geen goed!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

Gudde had het eleganter moeten oplossen..een man die het zo oplost, verdient niet om bij Feyenoord te werken. Een algemeen directeur moet eerlijk en daadkrachtig zijn en zeker geen mensen die iets voor de club betekend hebben, beschadigen..Gudde is niet standvastig genoeg en dat doet Feyenoord geen goed!!
maar dan nog moet don leo zijn snaveltje eens houden.
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 juli 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

maar dan nog moet don leo zijn snaveltje eens houden.
Als hij daarmee bewerkstelligt dat Gudde vertrekt, is Feyenoord op de goede weg..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Leo is met dit soort woorden niet interessant meer.
"Dit komt een aantal hoge heren goed uit", zegt ie over het vertrek van Been.
Het zal wel, Leo.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als hij daarmee bewerkstelligt dat Gudde vertrekt, is Feyenoord op de goede weg..
maar dan nog moet don leo zijn snaveltje houden. is een passant van de ergste soort. Met zn thuiskomen en uitstapjes vervolgens naar andere clubjes (lees 020). Nogmaals: snaveltje houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door FR-Elmo --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:30 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

maar dan nog moet don leo zijn snaveltje houden. is een passant van de ergste soort. Met zn thuiskomen en uitstapjes vervolgens naar andere clubjes (lees 020).
Eens, dat maakt het extra vervelend dat hij wel een punt heeft. Als zoiets incidenteel gebeurt, kan je er overheen stappen, maar bij Feyenoord gaat het altijd op zo'n manier dat er wel wat te zeiken valt. Dat moeten ze nou eens proberen voor te zijn.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:00 schreef de kromme2 het volgende:
Don Leo grijpt de kans weer eens aan om over zichzelf te beginnen. Wat is het toch ee egotripper.
Natuurlijk had Gudde dat wat eleganter kunnen oplossen, maar Leo 'get over it'. Je contract is gewoon niet verlengd en Gudde zag er tegenop om je dat te vertellen. Want hij wist dat je stampij ging maken. En hij had helemaal gelijk....
Vooropgesteld dat ik niet weet of het waar is wat jij nu over Gudde zegt, maar als je een 67 jarige niet durft te vertellen dat zijn contract niet verlengd wordt, hoe sneu ben je dan? En moet je dan wel op de plek van Algemeen Directeur zitten. Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat Gudde dat niet durft, maar als het waar is, is dat echt supersneu.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

maar dan nog moet don leo zijn snaveltje eens houden.
Welnee, Beenhakker mag zeggen wat hij denkt. En als een krant dat nieuwswaardig vindt, dan mogen ze het publiceren. Teennagels knippen.
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Wij moeten ons inderdaad niet teveel storen aan wat Leo zegt.....die wilt gewoon zijn gal spuwen.....jammer....
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:54 schreef Els het volgende:

[..]

Vooropgesteld dat ik niet weet of het waar is wat jij nu over Gudde zegt, maar als je een 67 jarige niet durft te vertellen dat zijn contract niet verlengd wordt, hoe sneu ben je dan? En moet je dan wel op de plek van Algemeen Directeur zitten. Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat Gudde dat niet durft, maar als het waar is, is dat echt supersneu.
Els,

Ik denk dat Gudde inderdaad moeite had om het slechte nieuws aan Leo te vertellen omdat hij de reactie vreesde. De reactie van Leo, de reactie van Mario, de berichten in de pers (waar Leo veel vriendjes heeft) etc. Er was gewoon geen enkele manier en geen enkel moment goed. Terwijl uiteindelijk gewoon het aflopende contract van een 67jaar ouwe man niet werd verlengd...
Hoe Gudde het ook gedaan had, Leo had er altijd wel kritiek op gehad en de pers gebruikt. Gewoon omdat Leo een egotripper is die vindt dat iedereen bij Feyenoord en geen reet van snapt behalve hij. Don Leo heeft immers bij Real Madrid gezeten. Lees ook maar eens dat verhaal over Leo toen hij het Nederlands elftal deed, dan leer je die (enge) man een beetje beter kennen.
Gudde heeft achteraf gezien zeker een fout gemaakt, hij had meteen duidelijkheid moeten verschaffen, maar achteraf is het makkelijk lullen en ook dan had Leo zijn scheur opengetrokken en er een rel van gemaakt. Hij had alleen een argument minder gehad.
Zo zie ik het. Ik ben er ook niet bij geweest, maar ik denk dat ik het redelijk inschat.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:09 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Els,

Ik denk dat Gudde inderdaad moeite had om het slechte nieuws aan Leo te vertellen omdat hij de reactie vreesde. De reactie van Leo, de reactie van Mario, de berichten in de pers (waar Leo veel vriendjes heeft) etc. Er was gewoon geen enkele manier en geen enkel moment goed. Terwijl uiteindelijk gewoon het aflopende contract van een 67jaar ouwe man niet werd verlengd...
Hoe Gudde het ook gedaan had, Leo had er altijd wel kritiek op gehad en de pers gebruikt. Gewoon omdat Leo een egotripper is die vindt dat iedereen bij Feyenoord en geen reet van snapt behalve hij. Don Leo heeft immers bij Real Madrid gezeten. Lees ook maar eens dat verhaal over Leo toen hij het Nederlands elftal deed, dan leer je die (enge) man een beetje beter kennen.
Gudde heeft achteraf gezien zeker een fout gemaakt, hij had meteen duidelijkheid moeten verschaffen, maar achteraf is het makkelijk lullen en ook dan had Leo zijn scheur opengetrokken en er een rel van gemaakt. Hij had alleen een argument minder gehad.
Zo zie ik het. Ik ben er ook niet bij geweest, maar ik denk dat ik het redelijk inschat.
Beste Kromme,

Dan nog! Ook al was het argument van Gudde, dat hij vreesde dat het een mediarel zou worden, dan nog had hij correct moeten handelen, en het zo snel mogelijk moeten communiceren. Problemen hebben over het algemeen niet het kenmerk kleiner te worden als je ze voor je uitschuift. Je moet de pijn nemen als die komt, zoveel mogelijk oplossen en weer verder gaan. Dat is niet achteraf gezien, maar een instelling. Ik ben geneigd om te denken dat je gelijk hebt tav Gudde, omdat ik dit gedrag vaker bij hem heb gezien. En dat is nou juist het grootste punt wat ik hem verwijt. Hij heeft in mijn ogen niet de kunde of niet het karakter om een situatie snel te beoordelen en de beste oplossing te kiezen. En dat maakt Feyenoord kwetsbaar.
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Geloof mij.....Gudde is de volgende...!
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:21   quote  deeplink  
Hier heeft Beenhakker volgens mij wel gelijk in; er wordt nu schoon schip gemaakt...met op de achtergrond de investeerders als regievoerders ?????
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:16 schreef Els het volgende:

[..]

Beste Kromme,

Dan nog! Ook al was het argument van Gudde, dat hij vreesde dat het een mediarel zou worden, dan nog had hij correct moeten handelen, en het zo snel mogelijk moeten communiceren. Problemen hebben over het algemeen niet het kenmerk kleiner te worden als je ze voor je uitschuift. Je moet de pijn nemen als die komt, zoveel mogelijk oplossen en weer verder gaan. Dat is niet achteraf gezien, maar een instelling. Ik ben geneigd om te denken dat je gelijk hebt tav Gudde, omdat ik dit gedrag vaker bij hem heb gezien. En dat is nou juist het grootste punt wat ik hem verwijt. Hij heeft in mijn ogen niet de kunde of niet het karakter om een situatie snel te beoordelen en de beste oplossing te kiezen. En dat maakt Feyenoord kwetsbaar.
yep, we zijn het eens, hij had het niet moeten uitstellen. Dat was slap. Hij hoopte wellicht op op een gunstig moment. Maar je hebt gelijk. Problemen worden meestal niet vanzelf kleiner, echter dit had eigenlijk niet eens een probleem moeten zijn. Een aflopend contract met een pensioengerechtigde wordt niet vernieuwd. Big deal. Leo maakt er een probleem van.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juli 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Gelukkig vanavond weer voetbal.
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 juli 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:46 schreef Stylzz het volgende:
Gelukkig vanavond weer voetbal.
Wie en waar?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juli 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Lekker boeiend als t maar anders is dan gezeik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Gudde handelde laag









0.0107550