BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De uitspraken van onze Don Leo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
melrdam010
 melrdam010 - zaterdag 16 juli 2011 - 10:48   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142433

Hij haalt weer eens snoeihard uit naar de spelers en directie van de club.. Ik ben het volkomen met hem eens, alleen ontstaat er wel weer extra onrust na deze uitspraken. Ik denk dat de Leerdammetjes en Cabralletjes niet meer zo geliefd zijn bij het legioen
MMM
 MMM - zaterdag 16 juli 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Hij moet z'n smoel houden.
diesel
 diesel - zaterdag 16 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
ja hij moet z.n smoel houden.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
zijn ego tripper smoel houden moet ie
alibabba
 alibabba - zaterdag 16 juli 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Hij wil Gudde schofferen en terecht!!!
bollebeer
 bollebeer - zaterdag 16 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
een hoop blabla lijkt wel op sommige forumleden
MMM
 MMM - zaterdag 16 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:12 schreef bollebeer het volgende:
een hoop blabla lijkt wel op sommige forumleden
Je hoeft jezelf niet zo neer te halen..
jo3h
 jo3h - zaterdag 16 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
laat leo nu zijn mond houden ik herinner mij nog jaren geleden al moet ik op varkenoord gaan trainen feyenoord is mijn club 3 maanden later was hij weg zat die huichelaar bij ajax hij is geen haar beter geldwolf
bollebeer
 bollebeer - zaterdag 16 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
wie de schoen past trekt hem aan
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 16 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Leo moet op de stoel van Gudde gaan zitten en dan zulke uitspraken doen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:12 schreef bollebeer het volgende:
een hoop blabla lijkt wel op sommige forumleden
grappig dat je dat zegt! waar was jij dan met je mening?
bollebeer
 bollebeer - zaterdag 16 juli 2011 - 11:32   quote  deeplink  
mening van mij is niet van belang,ze doen in het maasgebouw toch wat ze zelf willen.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Het is uiteraard niet prettig dat deze uitspraken in de krant staan, maar dat maakt ze niet onwaar. En iedereen mag een mening hebben, die van Beenhakker haalt de krant, die van mij niet.
Het zijn trouwens wel telkens dezelfde, die een ander bij een afwijkende mening de mond willen snoeren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Leo mag lekker veel spuien in de kranten. Doe maar!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
In feite doet hij hetzelfde als wij hier hij doet het alleen in de krant. Daar is weinig op aan te merken want toen Willem van alles liet optekenen in het AD wat negatief was voor de club, vonden velen dat maar wat mooi! Leo vind dat zijn maatje onheus bejegend is en neemt het voor hem op, das dan meteen één van de weinige keren dat ik zijn actie wel kan waarderen.

Wees blij dat je nog in een land leeft waar je in principe alles mag zeggen wat je op je hart ligt.
bollebeer
 bollebeer - zaterdag 16 juli 2011 - 11:47   quote  deeplink  
nou alles mag zeggen,,,,,, op dit forum zijn dan zeker andere regels.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:42 schreef hotjumper het volgende:
In feite doet hij hetzelfde als wij hier hij doet het alleen in de krant. Daar is weinig op aan te merken want toen Willem van alles liet optekenen in het AD wat negatief was voor de club, vonden velen dat maar wat mooi! Leo vind dat zijn maatje onheus bejegend is en neemt het voor hem op, das dan meteen één van de weinige keren dat ik zijn actie wel kan waarderen.

Wees blij dat je nog in een land leeft waar je in principe alles mag zeggen wat je op je hart ligt.
Is ook goed van Leo, als ie het uitsluitend bij Mario hield.
Maar hij trekt de boel breder (bestuur) en gebruikt daarmee zijn maatje om zijn eigen frustratie na zíjn vertrek er bovenop te gooien.

Is niet kies, is laag. Maar hij mag het heel vaak in de krant gooien. Als het hem helpt, waarom niet?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:47 schreef bollebeer het volgende:
nou alles mag zeggen,,,,,, op dit forum zijn dan zeker andere regels.
Vandaar het "in principe"....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is ook goed van Leo, als ie het uitsluitend bij Mario hield.
Maar hij trekt de boel breder (bestuur) en gebruikt daarmee zijn maatje om zijn eigen frustratie na zíjn vertrek er bovenop te gooien.

Is niet kies, is laag. Maar hij mag het heel vaak in de krant gooien. Als het hem helpt, waarom niet?
Een Don is ook maar een mens....
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is ook goed van Leo, als ie het uitsluitend bij Mario hield.
Maar hij trekt de boel breder (bestuur) en gebruikt daarmee zijn maatje om zijn eigen frustratie na zíjn vertrek er bovenop te gooien.

Is niet kies, is laag. Maar hij mag het heel vaak in de krant gooien. Als het hem helpt, waarom niet?
schijnt een goede therapie te zijn, . . het zgn. "van je af schrijven"
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

schijnt een goede therapie te zijn, . . het zgn. "van je af schrijven"
Fijn voor Leo, de lezer als therapeut.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 11:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

schijnt een goede therapie te zijn, . . het zgn. "van je af schrijven"
Een WII kopen en met boksen je tegenstander in de eerst ronde knock-out slaan, helpt ook. Kan ik uit eigen ervaring zeggen.
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 16 juli 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Ik distansieer me van alle commentaren!
Ik neem even een weekje rust; dit gaat allemaal ten koste van mijn gezondheid!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:05 schreef Suijltje het volgende:
Ik distansieer me van alle commentaren!
Ik neem even een weekje rust; dit gaat allemaal ten koste van mijn gezondheid!
Nou, nou Suijl, zo erg toch niet?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Een oude gefrustreerde man (door situatie bij Feyenoord) wil zijn gram halen.Getuigd niet van grote klassen
Don Leo blijf een Don en zwijg.
Mensen die ontslagen zijn door een reorganisatie bij een groot bedrijf balen ook.
Maar moeten weer verder.
Maak Feyenoord niet nog meer kapot.Ik begin het boek geschreven over trainers waar jij ook in voorkomt,steeds meer te geloven
en dat is geen goede zaak.Hou de eer aan jezelf en hou je mond
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:07 schreef piet de paler het volgende:
Een oude gefrustreerde man (door situatie bij Feyenoord) wil zijn gram halen.Getuigd niet van grote klassen
Don Leo blijf een Don en zwijg.
Mensen die ontslagen zijn door een reorganisatie bij een groot bedrijf balen ook.
Maar moeten weer verder.
Maak Feyenoord niet nog meer kapot.Ik begin het boek geschreven over trainers waar jij ook in voorkomt,steeds meer te geloven
en dat is geen goede zaak.Hou de eer aan jezelf en hou je mond
Dat hij gefrustreerd is, begrijp ik. Dat ben ik inmiddels ook. Ben wel van mening dat wij wat last hebben van selectieve verontwaardiging.
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:07 schreef piet de paler het volgende:
Een oude gefrustreerde man (door situatie bij Feyenoord) wil zijn gram halen.Getuigd niet van grote klassen
Don Leo blijf een Don en zwijg.
Mensen die ontslagen zijn door een reorganisatie bij een groot bedrijf balen ook.
Maar moeten weer verder.
Maak Feyenoord niet nog meer kapot.Ik begin het boek geschreven over trainers waar jij ook in voorkomt,steeds meer te geloven
en dat is geen goede zaak.Hou de eer aan jezelf en hou je mond
Vond het al die jaren al een oetlul (laten we het netjes houden...)
Idereen vergeet dat die ouwe lul het voor gezien hield bij Feyenoord en voor dat zn stoel inde kuip afgekoeld was was hij al tech. directeur bij 020...
Laat op deze manier wel zien dat dat toen geen eenmalige actie was...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:10 schreef Els het volgende:

[..]

Dat hij gefrustreerd is, begrijp ik. Dat ben ik inmiddels ook. Ben wel van mening dat wij wat last hebben van selectieve verontwaardiging.
Inerdaad dat denk ik ook.Mijn punt is dat over 4 weken de eerste 3 pinten gehaald moeten worden.
dus alles wat nu door deze mannen gezegd gaat worden brengt niets goeds.
Excelsior-Feyenoor 1-3
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:07 schreef piet de paler het volgende:
Een oude gefrustreerde man (door situatie bij Feyenoord) wil zijn gram halen.Getuigd niet van grote klassen
Don Leo blijf een Don en zwijg.
Mensen die ontslagen zijn door een reorganisatie bij een groot bedrijf balen ook.
Maar moeten weer verder.
Maak Feyenoord niet nog meer kapot.Ik begin het boek geschreven over trainers waar jij ook in voorkomt,steeds meer te geloven
en dat is geen goede zaak.Hou de eer aan jezelf en hou je mond
't blijft uiteindelijk toch wel redelijk frustrerend als je al je goede voornemens, en die van je zgn. pleegzoon, gaandeweg als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen. dat dan weer wel natuurlijk!
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 16 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nou, nou Suijl, zo erg toch niet?
Ja Henk, zo erg wel...........loop al jaren met een Hernia gvd en laat me rijden(dankzij vrouwtjelief!) van ziekenhuis naar ziekenhuis.
Slik me de tering aan Diazepam met Ibu's, en elke onverwachte beweging doet gvd zeer!
En opereren? nee, doen ze niet meer, is TE risicovol, dus...........
laat maar teren die vent!
Vandaar een weekje rustig aan Henk, snappie!
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:15 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ja Henk, zo erg wel...........loop al jaren met een Hernia gvd en laat me rijden(dankzij vrouwtjelief!) van ziekenhuis naar ziekenhuis.
Slik me de tering aan Diazepam met Ibu's, en elke onverwachte beweging doet gvd zeer!
En opereren? nee, doen ze niet meer, is TE risicovol, dus...........
laat maar teren die vent!
Vandaar een weekje rustig aan Henk, snappie!
veel sterkte
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Het enige dat mij dwars zit is dat Mario is weggerent..
Hij had gewoon moeten vertrekken en de selectie een spiegel voor moeten houden.
Het liefst openlijk zodat we een conclusie van beide partijen konden maken..
Voor als nog heeft de spelersgroep zo voor mij het gelijk aan hun zijde..
En wat Beenhakker betreft,tja die pakt elke stok om mee te slaan wat logisch is
in mijn ogen...Iedereen mag wanbeleid voeren behalve de
(vriendjes van vriendjes)zwakkere schakels .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Leon FR1908 --
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:12 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Inerdaad dat denk ik ook.Mijn punt is dat over 4 weken de eerste 3 pinten gehaald moeten worden.
dus alles wat nu door deze mannen gezegd gaat worden brengt niets goeds.
Excelsior-Feyenoor 1-3
Zuiperd!
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 16 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

veel sterkte
Thanks mate!
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het enige dat mij dwars zit is dat Mario is weggerent..
Hij had gewoon moeten vertrekken en de selectie een spiegel voor moeten houden.
Het liefst openlijk zodat we een conclusie van beide partijen konden maken..
Voor als nog heeft de spelersgroep zo voor mij het gelijk aan hun zijde..
En wat Beenhakker betreft,tja die pakt elke stok om mee te slaan wat logisch is
in mijn ogen...Iedereen mag wanbeleid voeren behalve de
(vriendjes van vriendjes)zwakkere schakels .
Er zijn heel weinig mensen die zo'n sterk karakter hebben dat ze de confrontatie aankunnen met mensen die hen tot op het bot gekwetst hebben. Ik vind het jammer, maar verwijt het hem niet.
Ik denk dat Been fouten heeft gemaakt, en de selectie ook. Door de selectie is het dusdanig op de spits gedreven, dat er eigenlijk geen weg terug meer was. Dat neem ik hun kwalijk. Ik kan me voorstellen dat Been kwaad is, zich verraden voelt en ontzettend veel verdriet heeft, misschien wel meer aangeslagen is, dan wij kunnen vermoeden. En dan kan ik me ook wel weer voorstellen, dat hij weggaat, en het de spelers niet gunt, dat ze hem in zo'n kwetsbare staat zien.
kekum
 kekum - zaterdag 16 juli 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Leo beloofde het hele stadion te trakteren op een biertje mocht hij naar 020 vertrekken, want feyenoord was zijn club. 3 maanden later zat de huichelaar bij 020 en wij geen bier. Mooie woorden van een ieder zeggen mij helemaal niets, zodra er een club met geld langs komt zijn ze vertrokken, en laten we eerlijk zijn wat zouden we zelf doen!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:27 schreef Els het volgende:

[..]

Er zijn heel weinig mensen die zo'n sterk karakter hebben dat ze de confrontatie aankunnen met mensen die hen tot op het bot gekwetst hebben. Ik vind het jammer, maar verwijt het hem niet.
Ik denk dat Been fouten heeft gemaakt, en de selectie ook. Door de selectie is het dusdanig op de spits gedreven, dat er eigenlijk geen weg terug meer was. Dat neem ik hun kwalijk. Ik kan me voorstellen dat Been kwaad is, zich verraden voelt en ontzettend veel verdriet heeft, misschien wel meer aangeslagen is, dan wij kunnen vermoeden. En dan kan ik me ook wel weer voorstellen, dat hij weggaat, en het de spelers niet gunt, dat ze hem in zo'n kwetsbare staat zien.
Hij had minimaal Fer op z`n muil moeten slaan Els hahaha

ps je heb gelijk,maar dat is niet zo vreemd meer..
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij had minimaal Fer op z`n muil moeten slaan Els hahaha

ps je heb gelijk,maar dat is niet zo vreemd meer..
Of aan zijn vlechtjes moeten trekken, dat doet het bij meiden ook goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:43 schreef Els het volgende:

[..]

Of aan zijn vlechtjes moeten trekken, dat doet het bij meiden ook goed.
hahahaha idd...
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:15 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ja Henk, zo erg wel...........loop al jaren met een Hernia gvd en laat me rijden(dankzij vrouwtjelief!) van ziekenhuis naar ziekenhuis.
Slik me de tering aan Diazepam met Ibu's, en elke onverwachte beweging doet gvd zeer!
En opereren? nee, doen ze niet meer, is TE risicovol, dus...........
laat maar teren die vent!
Vandaar een weekje rustig aan Henk, snappie!
Ik weet niet persoonlijk wat je voelt, mn maatje heeft 3 of 4 keer in de Clara gelegen voor zn hernia. Het ligt er aan waar het zit geloof ik of het wel of niet operabel is. Hij heeft een paar injecties gehad, moest 24 uur blijven en kon er weer even tegen aan.
Zelf heb ik ook wel eens rugpijn, maar als ik aan gasten denk zoals jullie, geef ik er niet meer zo om en vind ik dak me aanstel.
Hoop dat er een verlichting voor je komt in de toekomst man!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:27 schreef Els het volgende:

[..]

Er zijn heel weinig mensen die zo'n sterk karakter hebben dat ze de confrontatie aankunnen met mensen die hen tot op het bot gekwetst hebben. Ik vind het jammer, maar verwijt het hem niet.
Ik denk dat Been fouten heeft gemaakt, en de selectie ook. Door de selectie is het dusdanig op de spits gedreven, dat er eigenlijk geen weg terug meer was. Dat neem ik hun kwalijk. Ik kan me voorstellen dat Been kwaad is, zich verraden voelt en ontzettend veel verdriet heeft, misschien wel meer aangeslagen is, dan wij kunnen vermoeden. En dan kan ik me ook wel weer voorstellen, dat hij weggaat, en het de spelers niet gunt, dat ze hem in zo'n kwetsbare staat zien.
Het is niet zo dat hij gewoon bij een clubje vertrekt. Feyenoord is zijn grote liefde en hij had een droom dat hij haar er bovenop zou brengen. Die droom is nu definitief vervlogen. En dan kan het misschien zijn dat hij het aan zag komen maar nu het definitief is snap ik dat het een klap voor hem is. (ik denk dat hij zich een beetje voelde als ons, toen Els ons de bons leek te geven)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:15 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ja Henk, zo erg wel...........loop al jaren met een Hernia gvd en laat me rijden(dankzij vrouwtjelief!) van ziekenhuis naar ziekenhuis.
Slik me de tering aan Diazepam met Ibu's, en elke onverwachte beweging doet gvd zeer!
En opereren? nee, doen ze niet meer, is TE risicovol, dus...........
laat maar teren die vent!
Vandaar een weekje rustig aan Henk, snappie!
Sterkte man!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door hotjumper --
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het is niet zo dat hij gewoon bij een clubje vertrekt. Feyenoord is zijn grote liefde en hij had een droom dat hij haar er bovenop zou brengen. Die droom is nu definitief vervlogen. En dan kan het misschien zijn dat hij het aan zag komen maar nu het definitief is snap ik dat het een klap voor hem is. (ik denk dat hij zich een beetje voelde als ons, toen Els ons de bons leek te geven)
Zoals Sevi al eens zei: je krijgt Els misschien wel uit Feyenoord, maar Feyenoord niet uit Els....
Het zal bij Mario niet anders zijn, en dat het bij hem dus ontzettend veel pijn doet, vind ik vreselijk. Ik heb er altijd moeite mee als iemand in een situatie zit, waarin hij hoe dan ook niet kan winnen. Zoals zo mooi omschreven in het liedje van de Buoys.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:18 schreef Els het volgende:

[..]

Zuiperd!
Ik wou ook al vragen of hij alleen voor zichzelf bier haalde.
de flh
 de flh - zaterdag 16 juli 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 12:27 schreef Els het volgende:

[..]

Er zijn heel weinig mensen die zo'n sterk karakter hebben dat ze de confrontatie aankunnen met mensen die hen tot op het bot gekwetst hebben. Ik vind het jammer, maar verwijt het hem niet.
Ik denk dat Been fouten heeft gemaakt, en de selectie ook. Door de selectie is het dusdanig op de spits gedreven, dat er eigenlijk geen weg terug meer was. Dat neem ik hun kwalijk. Ik kan me voorstellen dat Been kwaad is, zich verraden voelt en ontzettend veel verdriet heeft, misschien wel meer aangeslagen is, dan wij kunnen vermoeden. En dan kan ik me ook wel weer voorstellen, dat hij weggaat, en het de spelers niet gunt, dat ze hem in zo'n kwetsbare staat zien.
Zo dacht ik ook ongeveer.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:30 schreef Els het volgende:

[..]

Zoals Sevi al eens zei: je krijgt Els misschien wel uit Feyenoord, maar Feyenoord niet uit Els....
Het zal bij Mario niet anders zijn, en dat het bij hem dus ontzettend veel pijn doet, vind ik vreselijk. Ik heb er altijd moeite mee als iemand in een situatie zit, waarin hij hoe dan ook niet kan winnen. Zoals zo mooi omschreven in het liedje van de Buoys.
Give up your guns?



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door hotjumper --
craven
 craven - zaterdag 16 juli 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Don Leo doet weer van zich spreken, hij heeft natuurlijk het volste recht om Mario(zijn vriend) openlijk te steunen. Maar het klinkt toch wel erg veel gebaseerd op oud zeer
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Give up your guns?
Inderdaad: shooting here, or hanging there and either way I lose
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 16 juli 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:15 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Ik weet niet persoonlijk wat je voelt, mn maatje heeft 3 of 4 keer in de Clara gelegen voor zn hernia. Het ligt er aan waar het zit geloof ik of het wel of niet operabel is. Hij heeft een paar injecties gehad, moest 24 uur blijven en kon er weer even tegen aan.
Zelf heb ik ook wel eens rugpijn, maar als ik aan gasten denk zoals jullie, geef ik er niet meer zo om en vind ik dak me aanstel.
Hoop dat er een verlichting voor je komt in de toekomst man!
Dank cc, en dank Jumper, maar het zit helaas al zo'n 20 jaar te kutten, en ik kom er nooit meer vanaf!
Het gaat (idd na een injectie) soms ruim 1 jaar goed, maar dan ineens.......'t is kut!
Maar Feyenoord gaat ondanks dit boven alles, en ik zou geholpen zijn met eindelijk eens BEREGOED nieuws betreffende ons cluppie!
En Fer..........? ach..
craven
 craven - zaterdag 16 juli 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Na de 10-0 nederlaag heeft Been zijn positie in handen gelegd van de spelers, ze steunden hem toen allemaal. Als ze toen hun zegje hadden gedaan, dan had ik het begrepen. Dit elftal heeft helaas geen gezicht. Toch denk ik dat Been in zijn achterhoofd wel wist dat hij deze groep niet meer kon motiveren...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De uitspraken van onze Don Leo









0.0070850