BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En daar is de egotripper weer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 juli 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Er is één afscheid dat hier op lijkt. De slechtste manier dat ik ooit ben weggegaan was bij ditzelfde Feyenoord. De directie wist al weken dat mijn contract als technisch directeur niet zou worden verlengd. Schrijf dit goed op. Dat is legaal. Nogmaals, dat was hun goed recht.
Maar als de algemeen directeur (Eric Gudde, red.) zich twee maanden lang verschuilt achter de raad van commissarissen en elke dag zegt niet te weten of ik mag blijven, is dat laag. Ik had een 45 jaar lange carrière, was de laatste die op de Coolsingel stond en verdiende op zijn minst een normale behandeling. Hetzelfde geldt voor Mario, een kind van de club. Kennelijk werkt het bij Feyenoord anders. Op deze manier komt het daar nooit goed.

Don Leo grijpt de kans weer eens aan om over zichzelf te beginnen. Wat is het toch ee egotripper.
Natuurlijk had Gudde dat wat eleganter kunnen oplossen, maar Leo 'get over it'. Je contract is gewoon niet verlengd en Gudde zag er tegenop om je dat te vertellen. Want hij wist dat je stampij ging maken. En hij had helemaal gelijk....
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 16 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
he kromme, daar zijn al 2 topics over.
Staan vrijwel bovenaan dus kijk ff voor je nieuwe opent please!
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 juli 2011 - 10:59   quote  deeplink  
ja sorry ik zie het nou ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En daar is de egotripper weer









0.0056259