BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders op de achtergrond ???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Als de club financieel gezond is en de prestaties beter worden, vertegenwoordigen de aandelen ook een hogere waarde. Dus ook al is de terugkoopprijs iets hoger dan de aanschafprijs die de VvF hebben betaald, dan nog zal die onder de actuele waarde liggen schat ik. Maar er moeten wel voldoende liquide middelen zijn om de aandelen terug te kunnen kopen. Zie het niet voor me dat over 5 jaar de club € 30 mln aan liquide middelen heeft. Constructie blijft een beetje vaag vind ik.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:19 schreef Nick4F het volgende:

[..]

En toch beste Stylzz hebben de VvF het zo mooi bedacht. Feyenoord kan de aandelen terugkopen tegen een "geringe" meerprijs. Hoe dat dan geregeld wordt, weet ik niet. Of ze jaarlijks rente moeten betalen, of dat de eindafrekening komt bij de terugkoop van de aandelen. Maar vast staat dat de club een overeenkomst heeft met de VvF, waarin is opgenomen dat de financieele injectie NIET gratis is. In een tijd van economische onzekerheid, en uiterst lage kredietvergoedingen, hebben de VvF wellicht toch een aardig en zekere deal gesloten.
Toch heb ik hoop in de loyaliteit van zeker Pim Blokland. Vandaar mijn voorstel om de club gedurende zijn bemoeienissen in zijn handen te leggen. Met uiteraard een uiterst deskundige staf om hem heen. Van Geel is in mijn ogen sowieso al top.
Ik geloof er niets van, waar kan ik de stukken lezen?
Nick4F
 Nick4F - zondag 17 juli 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van, waar kan ik de stukken lezen?
Kom op Stylzz!
Heb jij nooit dat interview (RTV Rijnmond?) gezien met Pim en nog zo'n knakker wiens naam ik niet kan oplepelen? Je moet dus op zoek naar een video-opname.
Ik vind het lullig als je het alleen houdt bij: Ik geloof je niet Nick4F.
Ik zit beslist niet te liegen! Daar koopt niemand ene zak voor - en ik nog wel het minst.
Ik ben eigenlijk verbijsterd dat deze kennis niet bekend is bij een aantal van de vaste bezoekers van dit Forum.
Boondock saint
 Boondock saint - zondag 17 juli 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:19 schreef Nick4F het volgende:

[..]

En toch beste Stylzz hebben de VvF het zo mooi bedacht. Feyenoord kan de aandelen terugkopen tegen een "geringe" meerprijs. Hoe dat dan geregeld wordt, weet ik niet. Of ze jaarlijks rente moeten betalen, of dat de eindafrekening komt bij de terugkoop van de aandelen. Maar vast staat dat de club een overeenkomst heeft met de VvF, waarin is opgenomen dat de financieele injectie NIET gratis is. In een tijd van economische onzekerheid, en uiterst lage kredietvergoedingen, hebben de VvF wellicht toch een aardig en zekere deal gesloten.
Toch heb ik hoop in de loyaliteit van zeker Pim Blokland. Vandaar mijn voorstel om de club gedurende zijn bemoeienissen in zijn handen te leggen. Met uiteraard een uiterst deskundige staf om hem heen. Van Geel is in mijn ogen sowieso al top.
aangezien dat Pim (en zijn kornuiten) 49% bezitten,kan hij niet de club besturen
Nick4F
 Nick4F - zondag 17 juli 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:39 schreef Boondock saint het volgende:

[..]

aangezien dat Pim (en zijn kornuiten) 49% bezitten,kan hij niet de club besturen
Beste Boondock, daarom gaf ik aan dat Pim dus op de stoel van Gudde moet plaatsnemen, als deze dus echt gedwongen wordt af te treden. Deed Jorien indertijd ook. Zat er zelf met geld in en nam zijn verantwoordelijkheid!
Nick4F
 Nick4F - zondag 17 juli 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:24 schreef Let it Snoo het volgende:
Als de club financieel gezond is en de prestaties beter worden, vertegenwoordigen de aandelen ook een hogere waarde. Dus ook al is de terugkoopprijs iets hoger dan de aanschafprijs die de VvF hebben betaald, dan nog zal die onder de actuele waarde liggen schat ik. Maar er moeten wel voldoende liquide middelen zijn om de aandelen terug te kunnen kopen. Zie het niet voor me dat over 5 jaar de club € 30 mln aan liquide middelen heeft. Constructie blijft een beetje vaag vind ik.
Beste Let it Snoo. Feyenoord is geen beursgenoteerde club - de VvF en de club zelf hebben besloten de lening van de Vrienden "aandelen" te noemen. Als Feyenoord de ´aandelen´ terugkoopt, dan zijn ze nergens op de markt meer waard. En wat zouden ze dan met die zogenaamde meerwaarde moeten doen? Verkopen aan een Arabier of een Jordania of een Abramovic?
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:07 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Beste Els. Daar heeft Pim Blokland nooit een geheim van gemaakt. De investeerders willen echt een rendement op hun kapitaalverstrekking, al omschreef Pim Blokland deze als "heel billijk".
Dat is best mogelijk, maar waar staat het?
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar niet op de schulden die omgezet zijn in aandelen. Dat kan namelijk volgens mij helemaal niet?
Rente op aandelen? Dat zou mooi zijn..
Dividend kan wel, maar daar moet dan ruimte voor zijn. Wel jammer dat de RvC daar ook iets over te zeggen heeft.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:12 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ok Els. Maar wat vind jij van die plannen van Pim Blokland? En zie jij echt goede mogelijkheden voor Feyenoord om op korte termijn weer in de top mee te doen met deze erfenis van de VvF? En wat vind je er dan van als Blokland zelf de regie zou moeten pakken over dit in mijn ogen niet bepaald ambitieuze plan?
Ik ben tot nog toe zeer consistent in mijn mening over Blokland, ik heb vanaf het begin mijn bedenkingen en die heb ik nog steeds.
craven
 craven - zondag 17 juli 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:44 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Beste Boondock, daarom gaf ik aan dat Pim dus op de stoel van Gudde moet plaatsnemen, als deze dus echt gedwongen wordt af te treden. Deed Jorien indertijd ook. Zat er zelf met geld in en nam zijn verantwoordelijkheid!
Als Gudde vertrekt dan neemt van Geel zijn plek waarschijnlijk in, ik denk niet dat pim in de plaats van Gudde komt, lijkt me ook lastig verhaal aangezien de aandelenverhouding niet in zijn voordeel pleit.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:57 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Beste Let it Snoo. Feyenoord is geen beursgenoteerde club - de VvF en de club zelf hebben besloten de lening van de Vrienden "aandelen" te noemen. Als Feyenoord de ´aandelen´ terugkoopt, dan zijn ze nergens op de markt meer waard. En wat zouden ze dan met die zogenaamde meerwaarde moeten doen? Verkopen aan een Arabier of een Jordania of een Abramovic?
Gaat erom dat als de waarde van het kapitaal (spelers) toeneemt, dat aan de creditzijde gefinancieerd wordt. Op het moment dat er geen sprake is van schulden in de vorm van vreemd vermogen, betekent dit dus dat de waarde van het eigen vermogen toeneemt; hierdoor neemt de waarde van de aandelen dus ook toe.
craven
 craven - zondag 17 juli 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:02 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben tot nog toe zeer consistent in mijn mening over Blokland, ik heb vanaf het begin mijn bedenkingen en die heb ik nog steeds.
maar dat is vrij breed, lastig he aangezien we(i.i.g. ik) niet alle ins en outs weten..
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:19 schreef Nick4F het volgende:

[..]

En toch beste Stylzz hebben de VvF het zo mooi bedacht. Feyenoord kan de aandelen terugkopen tegen een "geringe" meerprijs. Hoe dat dan geregeld wordt, weet ik niet. Of ze jaarlijks rente moeten betalen, of dat de eindafrekening komt bij de terugkoop van de aandelen. Maar vast staat dat de club een overeenkomst heeft met de VvF, waarin is opgenomen dat de financieele injectie NIET gratis is. In een tijd van economische onzekerheid, en uiterst lage kredietvergoedingen, hebben de VvF wellicht toch een aardig en zekere deal gesloten.
Toch heb ik hoop in de loyaliteit van zeker Pim Blokland. Vandaar mijn voorstel om de club gedurende zijn bemoeienissen in zijn handen te leggen. Met uiteraard een uiterst deskundige staf om hem heen. Van Geel is in mijn ogen sowieso al top.
Het kan zijn, dat er in het contract een terugkoopprijs is genoemd, met een bepaalde periode.
Ik heb geen vertrouwen in Pim Blokland als Algemeen Directeur. Er zijn ook tal van redenen waarom dat niet zou moeten.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:24 schreef Let it Snoo het volgende:
Als de club financieel gezond is en de prestaties beter worden, vertegenwoordigen de aandelen ook een hogere waarde. Dus ook al is de terugkoopprijs iets hoger dan de aanschafprijs die de VvF hebben betaald, dan nog zal die onder de actuele waarde liggen schat ik. Maar er moeten wel voldoende liquide middelen zijn om de aandelen terug te kunnen kopen. Zie het niet voor me dat over 5 jaar de club € 30 mln aan liquide middelen heeft. Constructie blijft een beetje vaag vind ik.
Feyenoord is vooralsnog niet beursgenoteerd. De waarde van de aandelen is dus arbitrair, oftewel, wat een gek er voor geeft.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 13:39 schreef Boondock saint het volgende:

[..]

aangezien dat Pim (en zijn kornuiten) 49% bezitten,kan hij niet de club besturen
Ze bezitten geen 49%. Feyenoord heeft aangegeven dat het max 49% van de aandelen ter beschikking stelt voor verkoop. Het gouden aandeel is trouwens niet te koop.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:06 schreef Els het volgende:

[..]

Feyenoord is vooralsnog niet beursgenoteerd. De waarde van de aandelen is dus arbitrair, oftewel, wat een gek er voor geeft.
Mee eens, maar een toename van het EV leidt wel tot een toename van de waarde van de aandelen. Dan nog blijft het inderdaad arbitrair, maar de kans is wel groter dat de aandelen tegen een hogere prijs overgenomen worden. Als de club meer waard wordt, moet je ook meer betalen om een deel ervan in handen te krijgen.
Nick4F
 Nick4F - zondag 17 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:00 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is best mogelijk, maar waar staat het?
Beste Els, ik heb je vraag en nog wat andere vragen inmiddels beantwoord. Feyenoord is geen beursgenoteerd bedrijf. Wanneer een bedrijf op de beurs verschijnt, staat daar een aandelenqoutum tegenover. Daar kan van alles mee gebeuren. Ik herinner je aan het Nina Brink schandaal. Kennelijk heb jij dat tv interview met Pim Blokland ook niet gezien. Lees hierboven wat ik daarover aan Stylzz heb geschreven. Ik zit hier echt geen stennis te schoppen. Ik kan je tevens mededelen dat ik een studie voorbereid van alle stukken over de club, de Supportersvereniging en de VarkenoordGroep. Dat zit ook echt helemaal niet goed. Voor mij hoeft Gudde echt niet weg, maar als het toch zo ver komt, wat vind je dan van mijn voorstel om Pim Blokland het te laten doen. Ik ben heel benieuwd naar jouw mening hierover. Als iedereen maar weggeschopt wordt, dan moeten we wel heel snel verder!
Toch?
craven
 craven - zondag 17 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:11 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Beste Els, ik heb je vraag en nog wat andere vragen inmiddels beantwoord. Feyenoord is geen beursgenoteerd bedrijf. Wanneer een bedrijf op de beurs verschijnt, staat daar een aandelenqoutum tegenover. Daar kan van alles mee gebeuren. Ik herinner je aan het Nina Brink schandaal. Kennelijk heb jij dat tv interview met Pim Blokland ook niet gezien. Lees hierboven wat ik daarover aan Stylzz heb geschreven. Ik zit hier echt geen stennis te schoppen. Ik kan je tevens mededelen dat ik een studie voorbereid van alle stukken over de club, de Supportersvereniging en de VarkenoordGroep. Dat zit ook echt helemaal niet goed. Voor mij hoeft Gudde echt niet weg, maar als het toch zo ver komt, wat vind je dan van mijn voorstel om Pim Blokland het te laten doen. Ik ben heel benieuwd naar jouw mening hierover. Als iedereen maar weggeschopt wordt, dan moeten we wel heel snel verder!
Toch?
Nogmaals van Geel zal eerder Gudde vervangen dan dat Pim dat doet....
Nick4F
 Nick4F - zondag 17 juli 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:03 schreef craven het volgende:

[..]

Als Gudde vertrekt dan neemt van Geel zijn plek waarschijnlijk in, ik denk niet dat pim in de plaats van Gudde komt, lijkt me ook lastig verhaal aangezien de aandelenverhouding niet in zijn voordeel pleit.
Als Pim voorzitter wordt, maakt het niet uit hoeveel aandelen hij al dan niet bezit. Dus het is geen lastig verhaal om Pim naar voren te schuiven als voorzitter.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:11 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Beste Els, ik heb je vraag en nog wat andere vragen inmiddels beantwoord. Feyenoord is geen beursgenoteerd bedrijf. Wanneer een bedrijf op de beurs verschijnt, staat daar een aandelenqoutum tegenover. Daar kan van alles mee gebeuren. Ik herinner je aan het Nina Brink schandaal. Kennelijk heb jij dat tv interview met Pim Blokland ook niet gezien. Lees hierboven wat ik daarover aan Stylzz heb geschreven. Ik zit hier echt geen stennis te schoppen. Ik kan je tevens mededelen dat ik een studie voorbereid van alle stukken over de club, de Supportersvereniging en de VarkenoordGroep. Dat zit ook echt helemaal niet goed. Voor mij hoeft Gudde echt niet weg, maar als het toch zo ver komt, wat vind je dan van mijn voorstel om Pim Blokland het te laten doen. Ik ben heel benieuwd naar jouw mening hierover. Als iedereen maar weggeschopt wordt, dan moeten we wel heel snel verder!
Toch?
Ik vind het idee om Pim Blokland de club te laten leiden niet prettig. Hij komt op mij weinig daadkrachtig over. Daarnaast heeft hij geen ervaring in het betaalde voetbal. De blunder van Gudde met De Guzman is ook terug te voeren op een gebrek aan ervaring. Je komt in mijn ogen dan ook van de regen in de drup. In de publiciteit vind ik hem niet sterk, tot nu toe bij geen enkel optreden, met DWDD als absoluut dieptepunt.
Ik ben van mening dat Gudde niet de juiste man is op de juiste plaats, maar ook dat standpunt heb ik al wat langer. Ik kan me niet voorstellen dat er in en om het voetbal geen goede kerel rondloopt, die de positie van Algemeen Directeur kan invullen. Op termijn zou ik het wel een aardige positie voor Gio vinden.
Nick4F
 Nick4F - zondag 17 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:05 schreef Els het volgende:

[..]

Het kan zijn, dat er in het contract een terugkoopprijs is genoemd, met een bepaalde periode.
Ik heb geen vertrouwen in Pim Blokland als Algemeen Directeur. Er zijn ook tal van redenen waarom dat niet zou moeten.
Jij zult ongetwijfeld gegronde redenen hebben om aan PB als Alg.Dir. te twijfelen. Waar het mij om gaat is dat ik de constructie van Pim helemaal niet zo positief inschat. Ik vind wel dat hij de club gered heeft van een mogelijk failissement, en daar zal ik hem altijd dankbaar voor zijn. Waar het mij omgaat is dat zijn reddingsplan geen fatsoenlijke ruimte laat voor de (nieuwe) beleidsbepalers om Feyenoord al in korte termijn terug te kunnen voeren naar de top in de eredivisie. Daarom zou ik hem uitvoering willen laten geven aan zijn eigen (onmogelijke) plan. Als hij daartoe niet te bewegen is, dan zou ik het sowieso netter vinden als hij geen termijn van terugbetaling noemt. Of genoegen neemt met het afbetaaltempo dat de club in goed fatsoen kan implementeren in de begroting; rekening houdend met de eveneens benodigde financiele slagkracht op de transfermarkt.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:25 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jij zult ongetwijfeld gegronde redenen hebben om aan PB als Alg.Dir. te twijfelen. Waar het mij om gaat is dat ik de constructie van Pim helemaal niet zo positief inschat. Ik vind wel dat hij de club gered heeft van een mogelijk failissement, en daar zal ik hem altijd dankbaar voor zijn. Waar het mij omgaat is dat zijn reddingsplan geen fatsoenlijke ruimte laat voor de (nieuwe) beleidsbepalers om Feyenoord al in korte termijn terug te kunnen voeren naar de top in de eredivisie. Daarom zou ik hem uitvoering willen laten geven aan zijn eigen (onmogelijke) plan. Als hij daartoe niet te bewegen is, dan zou ik het sowieso netter vinden als hij geen termijn van terugbetaling noemt. Of genoegen neemt met het afbetaaltempo dat de club in goed fatsoen kan implementeren in de begroting; rekening houdend met de eveneens benodigde financiele slagkracht op de transfermarkt.
Ik heb me al eerder kritisch uitgelaten over de huidige constructie. Mijn mening is niet veranderd, het betreft nog steeds het opleuken van de balans, terwijl er niets aan de liquiditeitspositie is gedaan. Dankbaar is een groot woord, ik ben van mening dat Blokland verstandig heeft gehandeld, en in het belang van zowel zichzelf als Feyenoord. Ik kan me wel voorstellen, dat hij de aandelen weer wil omzetten. Hij is 63, dus kan me voorstellen dat hij vóór zijn 70ste zijn geld terugwil. Daarnaast moet Feyenoord ook zo snel mogelijk weer zelfstandig zijn. Met een goed bestuur is dat altijd de te prefereren constructie.
Nick4F
 Nick4F - zondag 17 juli 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:25 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het idee om Pim Blokland de club te laten leiden niet prettig. Hij komt op mij weinig daadkrachtig over. Daarnaast heeft hij geen ervaring in het betaalde voetbal. De blunder van Gudde met De Guzman is ook terug te voeren op een gebrek aan ervaring. Je komt in mijn ogen dan ook van de regen in de drup. In de publiciteit vind ik hem niet sterk, tot nu toe bij geen enkel optreden, met DWDD als absoluut dieptepunt.
Ik ben van mening dat Gudde niet de juiste man is op de juiste plaats, maar ook dat standpunt heb ik al wat langer. Ik kan me niet voorstellen dat er in en om het voetbal geen goede kerel rondloopt, die de positie van Algemeen Directeur kan invullen. Op termijn zou ik het wel een aardige positie voor Gio vinden.
Duidelijk, en ik ben het met je eens op al je genoemde punten. Wat overblijft van mijn argumenten om Pim directe verantwordelijkheid te geven, is dunnetjes, maar toch: Ik weet zeker dat de begroting nooit meer over de kop zal gaan zolang Pim er met zijn centen inzit en daar mede verantwoordelijk voor is. Hij is dan ook mede verantwoordelijk voor het opstoten van de club naar de top, en tegelijk voor het afbetalen van onze leningen aan de Vrienden. Dan kan hij niet meer vanuit de schaduw opereren, maar is hij mede rechtstreekse verantwoording schuldig aan het legioen. In feite zal het er wat mij betreft op neerkomen dat de dagelijkse leiding van de club in handen komt van Martin van Geel. Ik heb heel veel vertrouwen in die man. Hij is heel slim en je kunt aan alles merken dat hij het klappen van de zweep kent.
serge-fr
 serge-fr - zondag 17 juli 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Wat dachten jullie van Hein Verbruggen als algemeen directeur? Kent de klappen vd zweep in zowel de sport als het bedrijfsleven, heeft uitstraling, geen Feyenoord-verleden, etc. Moet waarschijnlijk wel gefinancieerd worden door de vvf, maar dan haal je ook iemand binnen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 juli 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:25 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Jij zult ongetwijfeld gegronde redenen hebben om aan PB als Alg.Dir. te twijfelen. Waar het mij om gaat is dat ik de constructie van Pim helemaal niet zo positief inschat. Ik vind wel dat hij de club gered heeft van een mogelijk failissement, en daar zal ik hem altijd dankbaar voor zijn. Waar het mij omgaat is dat zijn reddingsplan geen fatsoenlijke ruimte laat voor de (nieuwe) beleidsbepalers om Feyenoord al in korte termijn terug te kunnen voeren naar de top in de eredivisie. Daarom zou ik hem uitvoering willen laten geven aan zijn eigen (onmogelijke) plan. Als hij daartoe niet te bewegen is, dan zou ik het sowieso netter vinden als hij geen termijn van terugbetaling noemt. Of genoegen neemt met het afbetaaltempo dat de club in goed fatsoen kan implementeren in de begroting; rekening houdend met de eveneens benodigde financiele slagkracht op de transfermarkt.
Als ik zo dit verhaal lees, komt het op mij over dat je zelf ook je twijfels hebt bij Blokland. Om hem als Alg.Dir. aan te stellen geef je als reden dat hij zijn eigen (onmogelijke) plan maar moet zien te realiseren.

Dat is dan toch het grootste risico wat je kunt nemen? In de zin van: "oh jij hebt dit en dit bedacht voor je eigen centen, laat jij het zien dan!".

quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:34 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Duidelijk, en ik ben het met je eens op al je genoemde punten. Wat overblijft van mijn argumenten om Pim directe verantwordelijkheid te geven, is dunnetjes, maar toch: Ik weet zeker dat de begroting nooit meer over de kop zal gaan zolang Pim er met zijn centen inzit en daar mede verantwoordelijk voor is. Hij is dan ook mede verantwoordelijk voor het opstoten van de club naar de top, en tegelijk voor het afbetalen van onze leningen aan de Vrienden. Dan kan hij niet meer vanuit de schaduw opereren, maar is hij mede rechtstreekse verantwoording schuldig aan het legioen. In feite zal het er wat mij betreft op neerkomen dat de dagelijkse leiding van de club in handen komt van Martin van Geel. Ik heb heel veel vertrouwen in die man. Hij is heel slim en je kunt aan alles merken dat hij het klappen van de zweep kent.
Dus is een positie in de RvC genoeg toch? Dan heeft hij er ook toezicht op? Om hem als Alg.Dir. aan te stellen, is het andere uiterste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Bosifyable --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 juli 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Misschien wordt Boudewijn Poelmann wel algemeen directeur. Deze zit nu toch in de groep van de VvF? En is in het verleden opgestapt omdat ie niet genoeg steun kreeg van de andere leden van de RvC om Eric Gudde te na zijn flater betreft het bod op de Guzman door Manchester City. Dan zou ik niet zeggen dat ze op de achtergrond zitten. Ikdenk echt dat de VvF met een heuse coupe in de kuip bezig zijn.
craven
 craven - zondag 17 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 14:16 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Als Pim voorzitter wordt, maakt het niet uit hoeveel aandelen hij al dan niet bezit. Dus het is geen lastig verhaal om Pim naar voren te schuiven als voorzitter.
is dat zo? denk t niet, en ik zie Pim nou ook niet iemand die voor korte termijn wil zitten, als hij eenmaal de mediageilheid ten volste benut, wil hij niet meer minder...
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 16:03 schreef lijdensweg het volgende:
Misschien wordt Boudewijn Poelmann wel algemeen directeur. Deze zit nu toch in de groep van de VvF? En is in het verleden opgestapt omdat ie niet genoeg steun kreeg van de andere leden van de RvC om Eric Gudde te na zijn flater betreft het bod op de Guzman door Manchester City. Dan zou ik niet zeggen dat ze op de achtergrond zitten. Ikdenk echt dat de VvF met een heuse coupe in de kuip bezig zijn.
Poelmann lijkt me wel een goeie.
Maar Boudewijn, hmmmm, die is wel erg aan 't multitasken.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Ik lees hier heel veel wat ik nergens kan valideren.
Ergo: BS.
Verder, hup wij
craven
 craven - zondag 17 juli 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 16:17 schreef Stylzz het volgende:
Ik lees hier heel veel wat ik nergens kan valideren.
Ergo: BS.
Verder, hup wij
weer positiever?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 16:17 schreef craven het volgende:

[..]

weer positiever?
nee, t blijft kudt. Maar wat moet je anders.
craven
 craven - zondag 17 juli 2011 - 16:20   quote  deeplink  
niets he, tijd dat er weer een bal wordt geschoten
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 16:12 schreef Els het volgende:

[..]

Poelmann lijkt me wel een goeie.
Maar Boudewijn, hmmmm, die is wel erg aan 't multitasken.....
Ja Els dat multitasken zal je blijven houden! Er zijn er altijd die over de rug van een ander omhoog willen en dat zal nooit veranderen. Maar het blijft een feit dat Boudewijn Poelmann toen de enige is geweest die aan de bel trok!
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja Els dat multitasken zal je blijven houden! Er zijn er altijd die over de rug van een ander omhoog willen en dat zal nooit veranderen. Maar het blijft een feit dat Boudewijn Poelmann toen de enige is geweest die aan de bel trok!
Probeer nou een beetje actief te lezen. Dat van Boudewijn is een kwinkslag naar onze moderator......
Ik heb me al duidelijk uitgesproken vóór Boudewijn Poelmann.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders op de achtergrond ???









0.0113830