|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik word een beetje moe van al dat gezeur over alles u ook....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik zit nog wel een paar uur in mijn 'ik ben echt heel erg verontwaardigd' modus. Ben jij al zover dat je weer leuk kan doen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:42 schreef Els het volgende:[..] Ik zit nog wel een paar uur in mijn 'ik ben echt heel erg verontwaardigd' modus. Ben jij al zover dat je weer leuk kan doen? Ik weet het allemaal niet meer,heb zojuist wel gelezen dat ook mannen hun maandelijkse periodes hebben.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet het allemaal niet meer,heb zojuist wel gelezen dat ook mannen hun maandelijkse periodes hebben.. die heb ik dan nu.... god wat ben ik chagrijnig zeg! heb zin een een kleffe hamburger, stinkende toiletten, liederen zingen en ouwehoeren in de kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit volledig in t interesseert me geen zak meer modus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
All we need is Els,what else |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Altijd ontspannen, maar zit nu toch ook in de modus "Laten we alsjeblieft weer gaan voetballen in plaats van al dat ge-ouwe-tyfus-hoer". Maar ach, moet ook gebeuren, dus ik ontspan.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 14:57 schreef Bosifyable het volgende:Altijd ontspannen, maar zit nu toch ook in de modus "Laten we alsjeblieft weer gaan voetballen in plaats van al dat ge-ouwe-tyfus-hoer". Maar ach, moet ook gebeuren, dus ik ontspan. [ filmpje ] hahahaha |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
wat een bagger muziek zeg |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb wel een sterk punt Royaal...
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
die is wel apart te noemen haha |
|
|