BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker uiterst negatief over 'knulletjes' van Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 16 juli 2011 - 15:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Beenhakker uiterst negatief over 'knulletjes' van Feyenoord (ELF Voetbal)

Emile
 Emile - zaterdag 16 juli 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Leo Beenhakker kan er vier dagen na het vertrek van Mario Been nog altijd met zijn pet niet bij. Dertien 'knulletjes' zorgden ervoor dat de trainer moest vertrekken. "Ongelooflijk", vindt Beenhakker.

Beenhakker vloog vrijdag naar Spanje om er voor zijn 'gabber' te zijn. "Mario is, zo durf ik te stellen, in zijn hele leven nog nooit zo geknakt geweest", vertelt de voormalig directeur in De Telegraaf. "Vooral de manier waarop Mario afscheid moest nemen van zijn club, is verschrikkelijk."

"Dat een stelletje snotneuzen van twintig jaar, de Cabralletjes en Leerdammetjes van deze wereld, zeggen dat de trainer weg moet. De directie is het daar niet mee eens, maar neemt wel afscheid van Mario. Dat is ten hemel schreiend."

Alleen Ruben Schaken, Dani Fernandez, Sekou Cissé, Kostas Lamprou en Kamohelo Mokotjo stonden nog achter hun trainer, wat betekent dat Ron Vlaar, Leroy Fer, Diego Biseswar, Karim El Ahmadi, Bart Schenkeveld, Jerson Cabral, Adil Auassar, Darley, Kelvin Leerdam, Stefan de Vrij, Ricky van Haaren, Bruno Martins Indi en Erwin Mulder tegen Been stemden.

Beenhakker: "Als je weet hoe dicht Mario bij de spelers stond, hoeveel gassies hij hun debuut heeft laten maken. Ik las dat Been een mes in zijn rug heeft gehad. Maar het is veel erger dan dat. De directie reageert schouderophalend en is dus geen knip voor de neus waard. Misschien moeten Cabral en Leerdam maar solliciteren als directeur."

Don Leo blijft bovendien achter zijn standpunt staan dat het vertrek van Been een vooropgezet plan is. "Ik zit nog kort genoeg boven op Feyenoord om te weten dat dit in scène is gezet, dat er één groot spel is gespeeld. Dit komt een aantal hoge heren heel goed uit."

"Het is toch ongelooflijk dat dertien van de achttien knulletjes vertellen dat Been weg moet? Oneens, zegt de directie, maar accepteert het wel. Vervolgens wordt de volledige verantwoordelijkheid bij de spelers gelegd. Daar zijn maar drie letters voor: L-A-F", besluit een laaiende Beenhakker.

------------------------------------------------

Ook al vind ik het niet erg dat ze beide weg zijn gezien de resultaten

hij heeft wel gelijk en ik las het net even snel en zit op mn telefoon dus geen idee of hier al een topic over is.

Ik weet het hij kraakt ons vierkant af sinds zn ontslag maar het is wel zo
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 16 juli 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Wat moet de directie anders doen? Doorgaan met een trainer die zijn spelers niet meer weet te raken? Zij konden weinig anders. Hoewel de manier waarop het is gegaan natuurlijk niet de juiste is.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
6 topics over de VG, nu 3 topics over Leo; toch lastig als je alles leest, maar er over al die topics toch hetzelfde gezegd wordt.

Mja, ik wacht op 5 augustus.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 16 juli 2011 - 15:36   quote  deeplink  
kom op heren. nog 4 en dan is het 10-0 in topics
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:27 schreef Let it Snoo het volgende:
Wat moet de directie anders doen? Doorgaan met een trainer die zijn spelers niet meer weet te raken? Zij konden weinig anders. Hoewel de manier waarop het is gegaan natuurlijk niet de juiste is.
Als ik een stemming hou onder mijn collega's en daarna naar de baas van mijn baas loop, dan vraagt die baas me of ik helemaal knettergek geworden ben, en of ik zo vriendelijk wil zijn om gewoon te doen waar ik voor betaald wordt. Het is in het bedrijfsleven zeer zeldzaam dat een baas weggestemd wordt. En terecht. Je bent allebei volwassen, dus je zorgt maar dat het werkt.
Royaal
 Royaal - zaterdag 16 juli 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Open even een 3dubbeltopic wanneer Leo een keer positief is over Feyenoord, oke?
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 16 juli 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:36 schreef Els het volgende:

[..]

Als ik een stemming hou onder mijn collega's en daarna naar de baas van mijn baas loop, dan vraagt die baas me of ik helemaal knettergek geworden ben, en of ik zo vriendelijk wil zijn om gewoon te doen waar ik voor betaald wordt. Het is in het bedrijfsleven zeer zeldzaam dat een baas weggestemd wordt. En terecht. Je bent allebei volwassen, dus je zorgt maar dat het werkt.
Zeg ook niet dat ik dat wegstemmen goedkeur. Maar blijkbaar was er geen vertrouwen in een goede samenwerking meer. Door te stemmen hebben ze de situatie onwerkbaar gemaakt, waardoor het vertrek van Mario eigenlijk al vaststond. Het stemmen was te achterlijk voor woorden, maar was gewoon een zet waarmee Mario schaakmat gezet werd. Het hele verhaal deugt gewoon niet.
Royaal
 Royaal - zaterdag 16 juli 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:36 schreef Els het volgende:

[..]

Als ik een stemming hou onder mijn collega's en daarna naar de baas van mijn baas loop, dan vraagt die baas me of ik helemaal knettergek geworden ben, en of ik zo vriendelijk wil zijn om gewoon te doen waar ik voor betaald wordt. Het is in het bedrijfsleven zeer zeldzaam dat een baas weggestemd wordt. En terecht. Je bent allebei volwassen, dus je zorgt maar dat het werkt.
slecht voorbeeld,
ten 1e is er geen sprake van een "baas" en ten 2e is het voetballeven op vele manieren niet te vergelijken met het bedrijfsleven.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:47 schreef Royaal het volgende:

[..]

slecht voorbeeld,
ten 1e is er geen sprake van een "baas" en ten 2e is het voetballeven op vele manieren niet te vergelijken met het bedrijfsleven.
Tja, als jij de parallellen niet ziet cq niet wil zien, dan is alles in het voetbal dus normaal.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 16 juli 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Trainer staat in de hiërarchie boven de spelers, waardoor je hem dus als 'baas' kunt bestempelen. Dus vind het voorbeeld van Els zo slecht niet hoor.
Emile
 Emile - zaterdag 16 juli 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:28 schreef Bosifyable het volgende:
6 topics over de VG, nu 3 topics over Leo; toch lastig als je alles leest, maar er over al die topics toch hetzelfde gezegd wordt.

Mja, ik wacht op 5 augustus.
Gaat mij om de context ik vind het goed verteld en daarom vind ik dat het een apart topic verdiend.

Maar wat els zegt ben ik het wel mee eens en juist wel een goed voorbeeld,

Ik ben van mening dat ze heus wel wisten dat been zou vertrekken als ze een klacht in zouden dienen dus ze hebben gewoon misbruik gemaakt en er is totaal geen leiding in die club.

Als er leiding was had gudde alle spelers die liepen te klagen en tegen stemden een boete moeten geven, maar nee hij is bang want er moeten wel wat contracten verlengt worden in 2012
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:50 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, als jij de parallellen niet ziet cq niet wil zien, dan is alles in het voetbal dus normaal.
Dat opent perspectieven voor de harde kernen....
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat opent perspectieven voor de harde kernen....
Die kunnen nu royaal los....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker uiterst negatief over 'knulletjes' van Feyenoord









0.0043540