|
|
Ronaldihno
|
|
|
Waarom denkt niemand aan Andries Jonker!? Zal een beetje hetzelfde werken als Van Gaal!! Is lijkt mij haalbaar in tegenstelling tot Louis!! Andries heeft een natuurlijk overwicht op spelers en heeft het goed gedaan bij Bayern slot van competitie!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk niet aan Andries Jonker omdat ik er niet aan wil denken.
Andries een natuurlijk overwicht? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik dacht wel even aan m toen ik door trok na t poepen |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:43 schreef Ronaldihno het volgende:Waarom denkt niemand aan Andries Jonker!? Zal een beetje hetzelfde werken als Van Gaal!! Is lijkt mij haalbaar in tegenstelling tot Louis!! Andries heeft een natuurlijk overwicht op spelers en heeft het goed gedaan bij Bayern slot van competitie!!!! Denk eerder aan Guardiola ofzo ... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Rubinho77
|
|
|
Echt een top idee.dat niemand daar aan denk verbaasd me. Lijkt mij ook een geweldige trainer. De jonge versid van van gaal...als je bayern aan kan waarom ons cluppie niet? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:59 schreef Rubinho77 het volgende:Echt een top idee.dat niemand daar aan denk verbaasd me. Lijkt mij ook een geweldige trainer. De jonge versid van van gaal...als je bayern aan kan waarom ons cluppie niet? even een 2e account aangemaakt? |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hier werd ik voor gebanned vroeger |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Jammer dat er aan een dubbele account gedacht wordt! Waarom? Was een serieuze topic en gelukkig is in ieder geval 1 forumgenoot het met mij eens! Geloof echt in kwaliteiten van Andries ondanks zijn ietwat vreemde knullige overkomen soms! Van Geel...bellen zeg ik!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahah, lol. Binnenkort voor je Sportdwaas imitatie? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 17:22 schreef Ronaldihno het volgende:Jammer dat er aan een dubbele account gedacht wordt! Waarom? Was een serieuze topic en gelukkig is in ieder geval 1 forumgenoot het met mij eens! Geloof echt in kwaliteiten van Andries ondanks zijn ietwat vreemde knullige overkomen soms! Van Geel...bellen zeg ik!! Dan zijn jullie directe familie van Andries. Kan niet anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slotje en de mond spoelen bah bah bah |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
je ken ook "edit" drukken he pietje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
bedankt ik kom niet uit het computer tijdperk |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
gude zei met weekend niewe trannerben benieuwt. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
ik ook niet, ik uit de smartphone-tijdperk |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij...snel...lachers...op...de....hand. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ER is gezegd Feyenoord gaat zich dit weekend buigen over wie de trainer zou kunnen worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 17:22 schreef Ronaldihno het volgende:Jammer dat er aan een dubbele account gedacht wordt! Waarom? Was een serieuze topic en gelukkig is in ieder geval 1 forumgenoot het met mij eens! Geloof echt in kwaliteiten van Andries ondanks zijn ietwat vreemde knullige overkomen soms! Van Geel...bellen zeg ik!! obiku ben jij het? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 16:43 schreef Ronaldihno het volgende:Waarom denkt niemand aan Andries Jonker!? Zal een beetje hetzelfde werken als Van Gaal!! Is lijkt mij haalbaar in tegenstelling tot Louis!! Andries heeft een natuurlijk overwicht op spelers en heeft het goed gedaan bij Bayern slot van competitie!!!! jij bent niet lekker zeg met die klojo |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Was van Gaal in begin tijdperk ook niet wat vreemd met zijn dikke giraffenek en platte neus!! Toch een toptrainer geworden of niet...?? Zie echt gelijkenissen met Andries en ik vermoed echt dat hij gebeld gaat worden! Ps is info wat ik helaas niet kon verifieeren! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Heb je een drank probleem of heb je moeite met de Nederlandse taal? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Andries Jonker heeft het natuurlijk overwicht van een goudvis onder een parasol, man. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: weez eerlijc. wad iz nu hed probleem alz ju taal niied ok iz?? |
|
|
|
|
sdoo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allemaal te sterke persoonlijkheden/trainers v Geel duldt geen tegenspraak |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Nou ik krijg zo langzamerhand een drankprobleem van dat gezeik bij de mooiste clup die er is!! Denk dat onze Dries ons een eind de goede richting in kan brengen!! |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Duldt geen tegenspraak????!!!!! Waarom trad hij niet op laatst dan?! Hij had die blagen van 18 à 19 jaar de waarheid moeten vertellen! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: gaga deedie moei leesen maar ferde cheen problen hoor |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 17:53 schreef Ronaldihno het volgende:Nou ik krijg zo langzamerhand een drankprobleem van dat gezeik bij de mooiste clup die er is!! Denk dat onze Dries ons een eind de goede richting in kan brengen!! je bent gewoon op je kruin gevallen man. heb je dat accent gehoord. pleurt op man. bij v gaal hoor je dan nog niet dat het een snavel is. maar dries... |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 18:11 schreef obiku010 het volgende:[..] je bent gewoon op je kruin gevallen man. heb je dat accent gehoord. pleurt op man. bij v gaal hoor je dan nog niet dat het een snavel is. maar dries... Dikke neus letterlijk en figuurlijk met een 020 bek |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
Mourinho, iemand die hard is voor die jonkies. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
jonker,hahaaaaaaaaaaaaaaa,wat'n grap |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Was het niet Van Geel die in 2005 Van Gaal naar AZ haalde? |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Ja volgens mij wel inderdaad! Maar we moeten verjongen dus dan Andries maar! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: p l e u r t
toch
o p
mafkees
. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wat is dit voor een onzin topic? misschien moeten we jan van dijk vragen! kan die meteen zijn zoon meenemen, is echt precies wat we nodig hebben!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Ronaldihno