BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Positie Gudde hevig ter discussie'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 16 juli 2011 - 18:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Positie algemeen directeur Gudde bij Feyenoord hevig ter discussie' (VoetbalZone)

Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 16 juli 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Waarom willen sommigen Wouter Bos op een hoge positie, waarom? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij Feijenoorder is.

*Wouter Bos verloor tijdens de verkiezingen van 2006, maar liefst negen zetels!!!!! Niet echt iets om trots op te zijn, het getuigt in ieder geval niet van goed leiderschap.
*Wouter Bos publiceert op zijn website graag een coalitie te willen vormen met VVD en Groen Links, een paar dagen later doet hij dit af alszijnde een grapje, maar er staat wat er staat.
*Wouter Bos zegt nooit en te nimmer in een regering met Balkenende te gaan zitten en wie schuift er later aan als Minister van Financiën? Juist Wouter Bos
*Volgens mijn bescheiden mening is Wouter Bos ook niet integer in de DSB affaire, ik denk dat binnen nu en 1 jaar de beerput ook open gaat aangaande DSB, waarom zou hij juist hierna uit de politiek verdwijnen?
*Hij wilde meer tijd voor zijn kinderen en zijn gezin, luidde de uitleg, maar al binnen een jaar aanvaardde hij alweer een topbaan en was hij zijn kinderen en gezin klaarblijkelijk alweer vergeten.
*Ook heeft Wouter Bos het schandalig gedaan met de Fortis affaire met vooral de Belgen.
*Voorts blinken PvdA,ers
nou niet bepaald uit in saneren en bezuinigen.

Ik kan nog wel even door gaan, maar als je het huidige bestuur geen transparantie verwijt en liegen en bedriegen, haal dan niet deze draaikont binnen, want zijn status is niet zo geweldig en ik ben bang dat we weer snel in hetzelfde schuitje zitten. Dit teken ik op met een PvdA hart, dus nee ik ben geen PVVér of iets anders, maar feiten zijn feiten.

O ja Wouter Bos die zich altijd afzette tegen de topinkomens en vond dat niemand meer kon verdienen dan de zogenaamde Balkenende norm verdient nu € 400.000 per jaar (2x de Balkenende norm) voor een parttime job!!!! Dit is overigens nog zonder winstuitkering.

Zijn het niet deze feiten die sommige mensen het huidige bestuur verwijten? Zelfverrijking, draaien, ontransparant. Dus laat Dhr Gudde lekker zitten en bewaar de rust. Pas dan zullen sponsors in Feijenoord stappen rust rust rust is de magic word!!!!! Van mij een dikke NEEN tegen Wouter Bos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Trouwe hond --
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 19:52 schreef Els het volgende:

[..]

Nog een tip: er bestaat een verschil tussen schrijf- en spreektaal. Probeer allereerst eens wat punten en komma's.
kijk, dat bedoel ik dus maar, de opvoedkundige reacties van Els. ik moet er toch niet aan denken als ie die zou moeten gaan missen! :)
MMM
 MMM - zaterdag 16 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Tsja, Gudde..
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 20:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

kijk, dat bedoel ik dus maar, de opvoedkundige reacties van Els. ik moet er toch niet aan denken als ie die zou moeten gaan missen! :)
;-)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 juli 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Op AT5 is het gerucht vermeld dat er iemand van de VvF en RvC contact zou hebben opgenomen met Louis van Gaal.
Weet iemand hier wat meer over, op AT5 is het een gerucht!
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:33 schreef lijdensweg het volgende:
Op AT5 is het gerucht vermeld dat er iemand van de VvF en RvC contact zou hebben opgenomen met Louis van Gaal.
Weet iemand hier wat meer over, op AT5 is het een gerucht!
hier dus ook
(AT5 ?, als rasechte rijnmonder luister/kijk je daar toch niet naar!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 juli 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

hier dus ook
(AT5 ?, als rasechte rijnmonder luister/kijk je daar toch niet naar!)
Ik kijk naar alle geruchten die op mijn pad komen beste sevillana
JanM
 JanM - zaterdag 16 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:33 schreef lijdensweg het volgende:
Op AT5 is het gerucht vermeld dat er iemand van de VvF en RvC contact zou hebben opgenomen met Louis van Gaal.
Weet iemand hier wat meer over, op AT5 is het een gerucht!
Ik zou het echt een stunt vinden!
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kijk naar alle geruchten die op mijn pad komen beste sevillana
kan zijn, maar zo'n zender moet je toch eerst ff opzoeken, of zie ik 't fout?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

kan zijn, maar zo'n zender moet je toch eerst ff opzoeken, of zie ik 't fout?
klopt idd geen klote van,sterker nog nu is Lijdensweg echt een hoofdverdachte
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt idd geen klote van,sterker nog nu is Lijdensweg echt een hoofdverdachte
en hij ziet het licht hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en hij ziet het licht hahahahaha
laten we het hopen Douwe...
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en hij ziet het licht hahahahaha
heb zo m'n twijfels . . . . . . :)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 20:28 schreef Trouwe hond het volgende:
Waarom willen sommigen Wouter Bos op een hoge positie, waarom? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij Feijenoorder is.

*Wouter Bos verloor tijdens de verkiezingen van 2006, maar liefst negen zetels!!!!! Niet echt iets om trots op te zijn, het getuigt in ieder geval niet van goed leiderschap.
*Wouter Bos publiceert op zijn website graag een coalitie te willen vormen met VVD en Groen Links, een paar dagen later doet hij dit af alszijnde een grapje, maar er staat wat er staat.
*Wouter Bos zegt nooit en te nimmer in een regering met Balkenende te gaan zitten en wie schuift er later aan als Minister van Financiën? Juist Wouter Bos
*Volgens mijn bescheiden mening is Wouter Bos ook niet integer in de DSB affaire, ik denk dat binnen nu en 1 jaar de beerput ook open gaat aangaande DSB, waarom zou hij juist hierna uit de politiek verdwijnen?
*Hij wilde meer tijd voor zijn kinderen en zijn gezin, luidde de uitleg, maar al binnen een jaar aanvaardde hij alweer een topbaan en was hij zijn kinderen en gezin klaarblijkelijk alweer vergeten.
*Ook heeft Wouter Bos het schandalig gedaan met de Fortis affaire met vooral de Belgen.
*Voorts blinken PvdA,ers
nou niet bepaald uit in saneren en bezuinigen.

Ik kan nog wel even door gaan, maar als je het huidige bestuur geen transparantie verwijt en liegen en bedriegen, haal dan niet deze draaikont binnen, want zijn status is niet zo geweldig en ik ben bang dat we weer snel in hetzelfde schuitje zitten. Dit teken ik op met een PvdA hart, dus nee ik ben geen PVVér of iets anders, maar feiten zijn feiten.

O ja Wouter Bos die zich altijd afzette tegen de topinkomens en vond dat niemand meer kon verdienen dan de zogenaamde Balkenende norm verdient nu € 400.000 per jaar (2x de Balkenende norm) voor een parttime job!!!! Dit is overigens nog zonder winstuitkering.

Zijn het niet deze feiten die sommige mensen het huidige bestuur verwijten? Zelfverrijking, draaien, ontransparant. Dus laat Dhr Gudde lekker zitten en bewaar de rust. Pas dan zullen sponsors in Feijenoord stappen rust rust rust is de magic word!!!!! Van mij een dikke NEEN tegen Wouter Bos.
Balkenende zit zelf op 4x de norm

Zonder hem waren we het Griekenland van west Europa geweest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door hotjumper --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

laten we het hopen Douwe...
Ja laten we hopen dat jij ooit het licht gaat zien......
En we zullen zien wie er weer gelijk krijgt!
Remember the exits!
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 17 juli 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Balkenende zit zelf op 4x de norm

Zonder hem waren we het Griekenland van west Europa geweest
Altijd gezellig een wedstrijd van Feijenoord met een ouzootje en wat feta
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 juli 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wie er uit de koker van de directie en RvC gaat komen als de gewenste trainer in de kuip!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:45 schreef lijdensweg het volgende:
Ik ben benieuwd wie er uit de koker van de directie en RvC gaat komen als de gewenste trainer in de kuip!
wie zou je zelf graag zien?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 juli 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wie zou je zelf graag zien?
Dat hoef je niet te vragen want dat weet je donders goed! Er is er voor mij maar 1 die dit Feyenoord uit het slop kan halen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoef je niet te vragen want dat weet je donders goed! Er is er voor mij maar 1 die dit Feyenoord uit het slop kan halen.
ben redelijk serieus dit keer, met al die explosies van reageerders heb ik niet elk topic gevolgd of ben ik het al weer kwijt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 23:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja laten we hopen dat jij ooit het licht gaat zien......
En we zullen zien wie er weer gelijk krijgt!
Remember the exits!
wie is we in godsnaam?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

wie is we in godsnaam?
hahahaha, de.fan/ Bram etc etc etc (grapje moet kunnen toch lijdensweg!)
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 20:28 schreef Trouwe hond het volgende:
Waarom willen sommigen Wouter Bos op een hoge positie, waarom? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij Feijenoorder is.

*Wouter Bos verloor tijdens de verkiezingen van 2006, maar liefst negen zetels!!!!! Niet echt iets om trots op te zijn, het getuigt in ieder geval niet van goed leiderschap.
*Wouter Bos publiceert op zijn website graag een coalitie te willen vormen met VVD en Groen Links, een paar dagen later doet hij dit af alszijnde een grapje, maar er staat wat er staat.
*Wouter Bos zegt nooit en te nimmer in een regering met Balkenende te gaan zitten en wie schuift er later aan als Minister van Financiën? Juist Wouter Bos
*Volgens mijn bescheiden mening is Wouter Bos ook niet integer in de DSB affaire, ik denk dat binnen nu en 1 jaar de beerput ook open gaat aangaande DSB, waarom zou hij juist hierna uit de politiek verdwijnen?
*Hij wilde meer tijd voor zijn kinderen en zijn gezin, luidde de uitleg, maar al binnen een jaar aanvaardde hij alweer een topbaan en was hij zijn kinderen en gezin klaarblijkelijk alweer vergeten.
*Ook heeft Wouter Bos het schandalig gedaan met de Fortis affaire met vooral de Belgen.
*Voorts blinken PvdA,ers

nou niet bepaald uit in saneren en bezuinigen.

Ik kan nog wel even door gaan, maar als je het huidige bestuur geen transparantie verwijt en liegen en bedriegen, haal dan niet deze draaikont binnen, want zijn status is niet zo geweldig en ik ben bang dat we weer snel in hetzelfde schuitje zitten. Dit teken ik op met een PvdA hart, dus nee ik ben geen PVVér of iets anders, maar feiten zijn feiten.

O ja Wouter Bos die zich altijd afzette tegen de topinkomens en vond dat niemand meer kon verdienen dan de zogenaamde Balkenende norm verdient nu € 400.000 per jaar (2x de Balkenende norm) voor een parttime job!!!! Dit is overigens nog zonder winstuitkering.

Zijn het niet deze feiten die sommige mensen het huidige bestuur verwijten? Zelfverrijking, draaien, ontransparant. Dus laat Dhr Gudde lekker zitten en bewaar de rust. Pas dan zullen sponsors in Feijenoord stappen rust rust rust is de magic word!!!!! Van mij een dikke NEEN tegen Wouter Bos.
Ik had het niet beter kunnen samenvatten.
Wouter Bos... hou toch op zeg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:53 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, de.fan/ Bram etc etc etc (grapje moet kunnen toch lijdensweg!)
hahahaha ja dat was ik ff vergeten idd..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 juli 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:48 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben redelijk serieus dit keer, met al die explosies van reageerders heb ik niet elk topic gevolgd of ben ik het al weer kwijt.
Oke speciaal voor jou dan: Louis van Gaal. Duidelijk zo? Maar of ie komt, dat weet ik niet!
Hij is toch eens tot op het bot beledigd toen zijn vorige vrouw net was overleden. Dus misschien heeft ie er helemaal geen zin in. Maar ik denk echt dat Louis de enige is die Feyenoord uit het slop kan halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:55 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen samenvatten.
Wouter Bos... hou toch op zeg.
maar waar staat dan dat Wouter Bos word gevraagd voor deze positie...
Ten eerste is Gudde nog helemaal niet weg ,en ten tweede valt er te
lezen dat die positie helemaal niet opgevuld gaat worden..

Ik noem een andere naam nu Paulus de boskabouter..
Even kijken of het een eigen leven gaat leiden.
Alexi
 Alexi - zondag 17 juli 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Tja, nu we toch met de grote schoonmaak bezig zijn!?
Martijn
 Martijn - zondag 17 juli 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Paulus de Boskabouter?
Er moet wel een grote en sterke man voor die positie komen. Ik denk dat paulus daar net iets te kort voor komt (is)...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Martijn --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oke speciaal voor jou dan: Louis van Gaal. Duidelijk zo? Maar of ie komt, dat weet ik niet!
Hij is toch eens tot op het bot beledigd toen zijn vorige vrouw net was overleden. Dus misschien heeft ie er helemaal geen zin in. Maar ik denk echt dat Louis de enige is die Feyenoord uit het slop kan halen.
ben het wel met je eens, als je voor hem kiest dan kies je voor jeugd en een bepaalde aanpak, als je aan bijvoorbeeld Stevens denkt dan kies je voor een hele andere weg. wat vind je van die optie?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Heb via mijn bronnen begrepen dat Paulus de B gepolst is voor een functie bij Feyenoord. Binnenkort volgt er meer, kan er nu niets meer over zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
van Gaal is een gevaar voor de club. Kwak.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:22 schreef FR-Douwe het volgende:
Heb via mijn bronnen begrepen dat Paulus de B gepolst is voor een functie bij Feyenoord. Binnenkort volgt er meer, kan er nu niets meer over zeggen.
maar weet je meer of mag je niks zeggen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maar weet je meer of mag je niks zeggen?
weet meer maar binnenkort wordt het wel duidelijk......
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 17 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maar waar staat dan dat Wouter Bos word gevraagd voor deze positie...
Ten eerste is Gudde nog helemaal niet weg ,en ten tweede valt er te
lezen dat die positie helemaal niet opgevuld gaat worden..

Ik noem een andere naam nu Paulus de boskabouter..
Even kijken of het een eigen leven gaat leiden.
Van officele zijde is er inderdaad geen roep om Wouter Bos, maar omdat in dit topic veelvuldig Wouter genoemd werd heb ik een reactie geplaatst, maar je hebt gelijk. Wat ik me wel afvraag is het volgende. Heb ik niet gelezen dat Gudde het takenpakket op zich zou nemen van Jacobs als die weg is?? Dus als Martin van Geel het takenpakket van Gudde zou overnemen krijgt hij geen dubbel functie maar een driedubbel functie, maar goed ik neem aan dat men daar dan wel een mouw aan zal passen en die boskabouter van jou, waarom zou die niet geschikt zijn, op voorhand niemand uitsluiten, want dat zou discriminatie zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

weet meer maar binnenkort wordt het wel duidelijk......
hij is wel goed,leiden een heel dorp..
ik zie hem graag komen..
ff afwachten maar..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hij is wel goed,leiden een heel dorp..
ik zie hem graag komen..
ff afwachten maar..
inderdaad, wacht maar af. ik verwacht binnen nu en het einde van het seizoen meer nieuws.
Sorry dat ik nu niets meer ga zeggen, dan verlink ik mijn bronnen. en ik weet dat er mensen zijn die NIKS of NIETS weten maar gelukkig hoor ik daar niet meer bij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:26 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Van officele zijde is er inderdaad geen roep om Wouter Bos, maar omdat in dit topic veelvuldig Wouter genoemd werd heb ik een reactie geplaatst, maar je hebt gelijk. Wat ik me wel afvraag is het volgende. Heb ik niet gelezen dat Gudde het takenpakket op zich zou nemen van Jacobs als die weg is?? Dus als Martin van Geel het takenpakket van Gudde zou overnemen krijgt hij geen dubbel functie maar een driedubbel functie, maar goed ik neem aan dat men daar dan wel een mouw aan zal passen en die boskabouter van jou, waarom zou die niet geschikt zijn, op voorhand niemand uitsluiten, want dat zou discriminatie zijn.
Prachtige kerel ben je,2000 km weg van de club en dan nog zo`n beleving..petje af..

Je heb overigens wel gelijk met die 3 dubbele functie die v Geel dan krijgt..
Ik weet ook niet wat ik er van zou moeten gaan denken als het hem nog zou lukken
ook...
En wat betreft die boskabouter,die is welkom ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Tsja, sommige mensen horen dingen. Maar ik heb de ondertoon begrepen, als ik wat hoor hou ik t wel voor me! :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

inderdaad, wacht maar af. ik verwacht binnen nu en het einde van het seizoen meer nieuws.
Sorry dat ik nu niets meer ga zeggen, dan verlink ik mijn bronnen. en ik weet dat er mensen zijn die NIKS of NIETS weten maar gelukkig hoor ik daar niet meer bij.
hahahahahaha citaat Stylzz

Een tip Douwe: overschat je kansen niet hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
te laat hahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Tsja, dan toch niet :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, dan toch niet :)
jawel man,wat mij betreft wel..
het was juist spannend gek en het resultaat is nog merkbaar..
het was een grappie van Douwe ouwe..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Vind ik prima, maar ik heb m begrepen. Dus blijkbaar is wat ik niet wilde toch gebeurd. En dat was dat t juist niet moest overkomen als "interessant doen".

Dus, ik weet nog minder dan NIKS en NIETS! ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:
Vind ik prima, maar ik heb m begrepen. Dus blijkbaar is wat ik niet wilde toch gebeurd. En dat was dat t juist niet moest overkomen als "interessant doen".

Dus, ik weet nog minder dan NIKS en NIETS! ;-)
Ho nou even
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:49   quote  deeplink  
jawel man,wat mij betreft wel..
het was juist spannend gek en het resultaat is nog merkbaar..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Erik?

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/07/lichaam_gevonden_in_water_rott.html
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
hahahaha maar moet je die reactie`s lezen..
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, sommige mensen horen dingen. Maar ik heb de ondertoon begrepen, als ik wat hoor hou ik t wel voor me! :)
Een pb werkt prima.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 12:23 schreef Els het volgende:

[..]

Een pb werkt prima.
nee gewoon zo hier is beter Els..
Stylzz heeft het gelijk aan zijn zijde dus ..
Hij is nu eenmaal in de positie om dingen vroeg te horen.
En dat hij zijn bronnen moet beschermen is logisch..
Het zou z`n baan kunnen kosten als hij lekt..

hij heeft het prima gedaan en het was spannend,,100% top van hem.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 juli 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:
Vind ik prima, maar ik heb m begrepen. Dus blijkbaar is wat ik niet wilde toch gebeurd. En dat was dat t juist niet moest overkomen als "interessant doen".

Dus, ik weet nog minder dan NIKS en NIETS! ;-)
gozert! ik was je niet eens aan het quoten! vind het juist prima wat je deed, ben benieuwd naar de volgende gebeurtenissen. Ik zat juist een geintje te maken met Leon omdat wij nooit iets horen of weten. nu ik het treug lees is het inderdaad net of ik je nadoe maar daar was ik me niet van bewust! sorry als het zo overkwam!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Positie Gudde hevig ter discussie'









0.0119040