BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Positie Gudde hevig ter discussie'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 16 juli 2011 - 18:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Positie algemeen directeur Gudde bij Feyenoord hevig ter discussie' (VoetbalZone)

Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 juli 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Eigenlijk is het gewoon een lening zoals bij de bank dus? Als je daar ook wil aflossen betaal je ook wat extra's (als een soort boete), om af te mogen lossen.

Beetje apart, als je zo'n Feyenoord hart hebt. Mochten ze nou door een financiële meevaller een deel willen aflossen, ga je toch geen 4% toeslag vragen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Bosifyable --
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Klopt, maar anders had niemand gewild. Normaal gesproken vangt men ca 3-10% rendement op investeringen. Dan is die 4% nog laag.

Desondanks blijft het idd een raar verhaal. Zeker punt 4 en 5.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 17:31 schreef Els het volgende:

[..]

Krachtdadig optreden had bijvoorbeeld kunnen zijn de spelers aanspreken op het feit dat er een stemming is gehouden en de uitslag van de stemming naast je neerleggen, met de mededeling dat het bij Feyenoord altijd nog zo is, dat de directie over aanstellingen en ontslagen gaat, en niet het elftal. Krachtdadig optreden had bijvoorbeeld ook kunnen zijn op de persconferentie verantwoordelijkheid nemen voor de beslissing die er genomen is. Ook al is een leidinggevende niet verantwoordelijk, hij is er wel op afrekenbaar. Dus het verschil tussen responsible en accountable. Dat laatste heeft Gudde veel te weinig laten zien. En dat is dodelijk aan de top.
Hij geeft er schijn van dat de regie niet bij hem ligt. Niet echt vertrouwenwekkend voor iemand die met miljoenen omgaat.
Het elftal heeft hem helemaal niet ontslagen. Daar gaan ze natuurlijk helemaal niet over. Ze hebben gestemd en in meerderheid gezegd dat ze er geen vertrouwen in hebben dat het dit seizoen beter zal gaan dan vorig seizoen. Vervolgens is Mario zelf opgestapt.
Dus Gudde had dat ontslag van Mario naast zich neer kunnen leggen? Dan heb je spelers en een trainer die niet met elkaar willen. Dat is lekker. En Van Geel had ze allemaal al proberen om te praten.
Je tweede punt ben ik het mee eens: uiteindelijk is hij verantwoordelijk/accountable. Maar ja, wat heb je daaraan als hij daarom opstapt. Lost niks op, tenzij we direct een betere hebben die het stokje meteen overneemt en het direct beter doet. Weet jij hem/haar ?
Er is geen tijd voor dit gelul. We moeten uit categorie 1 !
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:34 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Het elftal heeft hem helemaal niet ontslagen. Daar gaan ze natuurlijk helemaal niet over. Ze hebben gestemd en in meerderheid gezegd dat ze er geen vertrouwen in hebben dat het dit seizoen beter zal gaan dan vorig seizoen. Vervolgens is Mario zelf opgestapt.
Dus Gudde had dat ontslag van Mario naast zich neer kunnen leggen? Dan heb je spelers en een trainer die niet met elkaar willen. Dat is lekker. En Van Geel had ze allemaal al proberen om te praten.
Je tweede punt ben ik het mee eens: uiteindelijk is hij verantwoordelijk/accountable. Maar ja, wat heb je daaraan als hij daarom opstapt. Lost niks op, tenzij we direct een betere hebben die het stokje meteen overneemt en het direct beter doet. Weet jij hem/haar ?
Er is geen tijd voor dit gelul. We moeten uit categorie 1 !
Indien Been zelf was opgestapt, had er geen afkoopregeling getroffen hoeven te worden.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:21 schreef de flh het volgende:
Klopt, maar anders had niemand gewild. Normaal gesproken vangt men ca 3-10% rendement op investeringen. Dan is die 4% nog laag.

Desondanks blijft het idd een raar verhaal. Zeker punt 4 en 5.
Je weet niet hoe hoog het agio is hè... Agio + 4% = ook redelijk hoog percentage schat ik zo..
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:36 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Je weet niet hoe hoog het agio is hè... Agio + 4% = ook redelijk hoog percentage schat ik zo..
Klopt.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:21 schreef de flh het volgende:
Klopt, maar anders had niemand gewild. Normaal gesproken vangt men ca 3-10% rendement op investeringen. Dan is die 4% nog laag.

Desondanks blijft het idd een raar verhaal. Zeker punt 4 en 5.
De 4% is alleen bij terugkoop. Er is ook sprake van een agio, percentage is niet gedefinieerd. Dus wat het uiteindelijke rendement is, is onduidelijk.
Rendementen op staatsobligatie Griekenland is nu hoog, maar dividend van Shell en Boskalis (goede dividenduitkeerders) is momenteel onder de 4%.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 19:34 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind dit het definitieve faillisement van de directieleden die dit destijds overeengekomen zijn.
Volgens mij is dit gewoon een put optie (recht om te verkopen) op de aandelen die de VVF houden, die kan worden uitgeoefend zodra Feyenoord voldoende liquide is om de aandelen te kunnen terugkopen. De put prijs wordt met 4% per jaar verhoogd. Dus dan heeft de VVF een rendement van 4% per jaar.
Heel wat billijker dat die 10% van de GKL. En bovendien pas als Feyenoord voldoende geld heeft...

Een heel redelijke oplossing. Mankeert niets aan.

Jongens, laten we nou niet achter elke boom een beer zien en meegaan in de stemmingmakerij !
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Dat miljoen van SsF wordt ondergebracht in de VvF, waardoor ze conform de constructie zoals genoemd in de overeenkomst in de post van Stylzz weer aandelen kopen. Hoop niet de de investeerders hierover ook agio en een 4% terugkoopbonus krijgen......
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Daarnaast wordt die 4% niet per definitie meegenomen hè.. Bij terugkoop opgelegd door VvF is 't alleen nom + agio.. Heel redelijke deal dunkt me.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:36 schreef Els het volgende:

[..]

Indien Been zelf was opgestapt, had er geen afkoopregeling getroffen hoeven te worden.
Dat is ook precies waarom die regeling zo coulant was en waarom 'Mario zo'n mooi gebaar had gemaakt'. Ik denkt dat ie in zijn emotie ontslag heeft genomen en dat Feyenoord hem toch nog het eea meegeeft. Zo worden die dingen dan geregeld.
Als Mario eruit was gegooid waren de advocaten er nog lang niet uit geweest. Geloof me nou maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door de kromme2 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:42 schreef Els het volgende:
Dat miljoen van SsF wordt ondergebracht in de VvF, waardoor ze conform de constructie zoals genoemd in de overeenkomst in de post van Stylzz weer aandelen kopen. Hoop niet de de investeerders hierover ook agio en een 4% terugkoopbonus krijgen......
per jaar !
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:44 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Dat is ook precies waarom die regeling zo coulant was en waarom 'Mario zo'n mooi gebaar had gemaakt'. Ik denkt dat ie een zijn emotie ontslag heeft genomen en dat Feyenoord hem toch nog het eea meegeeft. Zo worden die dingen dan geregeld.
Als Mario eruit was gegooid waren de advocaten er nog lang niet uit geweest. Geloof me nou maar.
Tuurlijk niet. Zo heeft Feyenoord het toch ook niet met Koeman gedaan. Je slaat nu een beetje door in het verdedigen van de directie. Als Been was opgestapt, hadden de advocaten er voor elke rechtbank direct uitgeweest. Zonder vergoeding.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 20:48   quote  deeplink  
ja nou, op een spaarrek bij de Rabo krijg je al 2,4% per jaar voor; RABO is AAA.
De kredietstatus van Feyenoord is nog slechter dan van Griekenland. Veel slechter; Feyenoord is technisch al 100x failliet en wordt in feite door liefdadigheid overeind gehouden.
(Griekenland ook, maar ok. Dat is een andere discussie).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:48 schreef de kromme2 het volgende:
ja nou, op een spaarrek bij de Rabo krijg je al 2,4% per jaar voor; RABO is AAA.
De kredietstatus van Feyenoord is nog slechter dan van Griekenland. Veel slechter; Feyenoord is technisch al 100x failliet en wordt in feite door liefdadigheid overeind gehouden.
(Griekenland ook, maar ok. Dat is een andere discussie).
rente op rente op rente,klopt wel idd
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:47 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Zo heeft Feyenoord het toch ook niet met Koeman gedaan. Je slaat nu een beetje door in het verdedigen van de directie. Als Been was opgestapt, hadden de advocaten er voor elke rechtbank direct uitgeweest. Zonder vergoeding.
Klopt, ik denk dat de vergoeding aan Mario een soort goodwill vergoeding was. Uit coulance. Omdat ie zelf ontslag nam had ie feitelijk nergens recht op. Ik sla helemaal niet door.
Jij bent toch altijd zo genuanceerd, maar jij slaat nu juist door. Ik probeer de zaken in perspectief te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door de kromme2 --
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:51 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat de vergoeding aan Mario een soort goodwill vergoeding was. Uit coulance. Omdat ie zelf ontslag nam had ie feitelijk nergens recht op. Ik sla helemaal niet door.
Goodwill van Mario ja. Juridisch gezien heeft hij zelf helemaal géén ontslag genomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:51 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat de vergoeding aan Mario een soort goodwill vergoeding was. Uit coulance. Omdat ie zelf ontslag nam had ie feitelijk nergens recht op. Ik sla helemaal niet door.
wat een gelul allemaal..
Iedereen mag in overspannen toestand zijn werk neerleggen.
Het was Mario zijn goodwil dat bedrag niet dat van Feyenoord.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:48 schreef de kromme2 het volgende:
ja nou, op een spaarrek bij de Rabo krijg je al 2,4% per jaar voor; RABO is AAA.
De kredietstatus van Feyenoord is nog slechter dan van Griekenland. Veel slechter; Feyenoord is technisch al 100x failliet en wordt in feite door liefdadigheid overeind gehouden.
(Griekenland ook, maar ok. Dat is een andere discussie).
Het probleem is, zoals zo vaak, de communicatie. Tot nu toe is er gesuggereerd (of men heeft de onterechte aanname voort laten bestaan) dat er geld in Feyenoord gestoken is. Een aantal van ons hebben dat altijd genuanceerd en gewezen op de schulden naar aandelen constructie. Dat er nu toch weer een rendement is afgesproken, en een terugkoopbonus, bevestigt dat het voor de 'redders van Feyenoord' een zakelijke overeenkomst is.
Dat het geld van de supporters wordt ondergebracht in de VvF, zonder dat ons duidelijk is gemaakt dat anderen over hun geld revenuen krijgen, en er mogelijk ook revenuen zijn over 'ons' miljoen, vind ik onzorgvuldig.
We kunnen te kritisch zijn, maar niet alles kan onder het vloerkleed geveegd worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:53 schreef de flh het volgende:

[..]

Goodwill van Mario ja. Juridisch gezien heeft hij zelf helemaal géén ontslag genomen.
precies hahaha
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:53 schreef de flh het volgende:

[..]

Goodwill van Mario ja. Juridisch gezien heeft hij zelf helemaal géén ontslag genomen.
dat zou heel goed kunnen, juridisch hebben ze het nog even omgedraaid om zijn positie te beschermen (WW enzo). Gebeurt continu.
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

precies hahaha
was je net een paar seconden voor haha.. had al een warming up gedaan...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:57 schreef de flh het volgende:

[..]

was je net een paar seconden voor haha.. had al een warming up gedaan...
Iedereen is mij altijd te snel af,maar het was nu seconde werk dus
ik ontwikkel mij wel ;)
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:51 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat de vergoeding aan Mario een soort goodwill vergoeding was. Uit coulance. Omdat ie zelf ontslag nam had ie feitelijk nergens recht op. Ik sla helemaal niet door.
Jij bent toch altijd zo genuanceerd, maar jij slaat nu juist door. Ik probeer de zaken in perspectief te zien.
Ik kijk naar de feiten en trek mijn conclusies. Als er een afkoopregeling is, is het contract door de werkgever opgezegd. Geeft toch niet, dat verwijt ik de directie niet. Op het moment dat zij besluiten de stemming met Been te bespreken, is de geest uit de fles.
Een aantal dingen zijn makkelijk te verdraaien, maar daar waar de wetgeving om de hoek komt kijken, wordt dat lastiger. Ik richt mij in de conclusies dus op de wet, en de gevolgen van de wet. Dat is in mijn ogen betrouwbaarder dan een heleboel afspraken.
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:55 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

dat zou heel goed kunnen, juridisch hebben ze het nog even omgedraaid om zijn positie te beschermen (WW enzo). Gebeurt continu.
Dat is een vaststellingsovereenkomst. En tegenwoordig hoef je niet meer voor toetsing naar het UWV. Zoals je zegt, het gebeurt dagelijks.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 17 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:55 schreef Els het volgende:

[..]

Het probleem is, zoals zo vaak, de communicatie. Tot nu toe is er gesuggereerd (of men heeft de onterechte aanname voort laten bestaan) dat er geld in Feyenoord gestoken is. Een aantal van ons hebben dat altijd genuanceerd en gewezen op de schulden naar aandelen constructie. Dat er nu toch weer een rendement is afgesproken, en een terugkoopbonus, bevestigt dat het voor de 'redders van Feyenoord' een zakelijke overeenkomst is.
Dat het geld van de supporters wordt ondergebracht in de VvF, zonder dat ons duidelijk is gemaakt dat anderen over hun geld revenuen krijgen, en er mogelijk ook revenuen zijn over 'ons' miljoen, vind ik onzorgvuldig.
We kunnen te kritisch zijn, maar niet alles kan onder het vloerkleed geveegd worden.
Dat laatste lees ik nergens, wij krijgen dan volgens mij ook gewoon die 4% (als Feyenoord de aandelen kan terugkopen). Het zou natuurlijk te gek zijn als dat rendement naar anderen gaat. Daar geloof ik niks van.
Volgens mij heeft Blokland altijd gesproken over een kleine vergoeding/rendement.
Dat transparantie beter kan ben ik het wel helemaal met je eens en dat het gebrek eraan argwaan opwekt ook. Er wordt inderdaad te vaak gezegd dat ze er onlangs geld in hebben gestoken, maar dat is helemaal niet zo. Dat is jaren gelden gebeurd. Nu zijn alleen die vorderingen in aandelen omgezet. Maar ja, de pers wil soms ook niet goed luisteren en horen de klok ergens luiden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door de kromme2 --
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:01 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Dat laatste lees ik nergens, wij krijgen dan volgens mij ook gewoon die 4% (als Feyenoord de aandelen kan terugkopen). Het zou natuurlijk te gek zijn als dat rendement naar anderen gaat. Daar geloof ik niks van.
Volgens mij heeft Blokland altijd gesproken over een kleine vergoeding/rendement.
Dat transparantie beter kan ben ik het wel helemaal met je eens en dat het gebrek eraan argwaan opwekt ook. Er wordt inderdaad te vaak gezegd dat ze er onlangs geld in hebben gestoken, maar dat is helemaal niet zo. Dat is jaren gelden gebeurt. Nu zijn alleen die vorderingen in aandelen omgezet. Maar ja, de pers wil soms ook niet goed luisteren en horen de klepel ergens luiden.
Ik heb het ook nergens gelezen, maar het zijn wel de vragen die ik heb nu ik een klein gedeelte van de overeenkomst heb gelezen. Ik kan nu niets van dat fonds vinden, iemand anders de papieren paraat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Els --
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Iedereen is mij altijd te snel af,maar het was nu seconde werk dus
ik ontwikkel mij wel ;)
heheh, ja dat geloof ik wel. Nou had ik net een topic of 10 weer omhoog gehaald, dus mn vingers waren weer opgewarmd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:03 schreef de flh het volgende:

[..]

heheh, ja dat geloof ik wel. Nou had ik net een topic of 10 weer omhoog gehaald, dus mn vingers waren weer opgewarmd.
was jij dat?Was ff een uurtje weg en ik was alles kwijt hahaha
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 21:07   quote  deeplink  
geef toe die topic over de Guz was toch wel mooi?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:07 schreef de flh het volgende:
geef toe die topic over de Guz was toch wel mooi?
ja die was heel fijn?haha
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Valt me op hoe snel mijn interesse weg ebt zodra het eenmaal over geld gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:
Valt me op hoe snel mijn interesse weg ebt zodra het eenmaal over geld gaat.
tja....daar valt of staat alles mee..
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:
Valt me op hoe snel mijn interesse weg ebt zodra het eenmaal over geld gaat.
Jij hebt thuis ook allemaal van die ongeopende enveloppen met rekeningen?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 21:42 schreef de flh het volgende:

[..]

Jij hebt thuis ook allemaal van die ongeopende enveloppen met rekeningen?
Nope. Ik regel alles hier. Maar de financiën van Feyenoord boeien me niet meer.
Tis namelijk helder. Over een jaar is t klaar.
Goedschiks of kwaadschiks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door Stylzz --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 juli 2011 - 22:44   quote  deeplink  
'Klaar' in de zin van..?
Emile
 Emile - zondag 17 juli 2011 - 23:20   quote  deeplink  
wat dacht je van uit de schulden of failliet :P
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nope. Ik regel alles hier. Maar de financiën van Feyenoord boeien me niet meer.
Tis namelijk helder. Over een jaar is t klaar.
Goedschiks of kwaadschiks.
True.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 juli 2011 - 06:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 20:39 schreef Els het volgende:

[..]

De 4% is alleen bij terugkoop. Er is ook sprake van een agio, percentage is niet gedefinieerd. Dus wat het uiteindelijke rendement is, is onduidelijk.
Rendementen op staatsobligatie Griekenland is nu hoog, maar dividend van Shell en Boskalis (goede dividenduitkeerders) is momenteel onder de 4%.
Bij de bank op de Kaayman eilanden krijg je minimaal 7%. En ze geven niks door aan de belastingdienst! Ideaal.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 23:20 schreef Emile het volgende:
wat dacht je van uit de schulden of failliet :P
Ja dooie, maar hoe Stylzz het brengt, lijkt het wat ernstiger; vandaar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 06:32 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja dooie, maar hoe Stylzz het brengt, lijkt het wat ernstiger; vandaar.
hehe nee zo bedoelde ik t exact.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 09:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hehe nee zo bedoelde ik t exact.
Gudde blijft in iedergeval en met verbazing de aanvallen
op v Geel zitten lezen maar die blijft ook(niet meer dan logisch)
Vlemmings en Lodewijks liggen nu weer op de korrel?
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Vlemmings en Lodewijks en van Bronckhorst zijn het helemaal niet eens met de gang van zaken rondom het vertrek van Been en de rol van het bestuur daarin. Dit kan natuurlijk niet dus waarschijnlijk zullen zij bij de komst van een nieuwe trainer de kuip verlaten. Gio er uit werken zal het bestuur niet aan durven want je kan natuurlijk maar zovéél club iconen binnen een bepaalde tijd laten vallen zonder de toorn van het legioen over je af te roepen. Ik denk dat Gio richting varkenoord vertrekt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Vlemmings en Lodewijks en van Bronckhorst zijn het helemaal niet eens met de gang van zaken rondom het vertrek van Been en de rol van het bestuur daarin. Dit kan natuurlijk niet dus waarschijnlijk zullen zij bij de komst van een nieuwe trainer de kuip verlaten. Gio er uit werken zal het bestuur niet aan durven want je kan natuurlijk maar zovéél club iconen binnen een bepaalde tijd laten vallen zonder de toorn van het legioen over je af te roepen. Ik denk dat Gio richting varkenoord vertrekt.
Gio is een vriend van Feyenoord,en dan nog ..
Zetten ze de handen in Gio dan gaat het maasgebouw er voor 100% aan!!
KKL
 KKL - maandag 18 juli 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Vlemmings en Lodewijks en van Bronckhorst zijn het helemaal niet eens met de gang van zaken rondom het vertrek van Been en de rol van het bestuur daarin. Dit kan natuurlijk niet dus waarschijnlijk zullen zij bij de komst van een nieuwe trainer de kuip verlaten. Gio er uit werken zal het bestuur niet aan durven want je kan natuurlijk maar zovéél club iconen binnen een bepaalde tijd laten vallen zonder de toorn van het legioen over je af te roepen. Ik denk dat Gio richting varkenoord vertrekt.
Joop Hiele zal dan naar voren worden geschoven als de nieuwe keeperstrainer.

En wat Gio gaat doen zal afhangen wie er de nieuwe trainer wordt.
Els
 Els - maandag 18 juli 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Vlemmings en Lodewijks en van Bronckhorst zijn het helemaal niet eens met de gang van zaken rondom het vertrek van Been en de rol van het bestuur daarin. Dit kan natuurlijk niet dus waarschijnlijk zullen zij bij de komst van een nieuwe trainer de kuip verlaten. Gio er uit werken zal het bestuur niet aan durven want je kan natuurlijk maar zovéél club iconen binnen een bepaalde tijd laten vallen zonder de toorn van het legioen over je af te roepen. Ik denk dat Gio richting varkenoord vertrekt.
Kan me niet voorstellen dat ze het zich kunnen permiteren om Gio te laten vallen. Maar ze schijnen alledrie wel behoorlijk gedesillusioneerd te zijn.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 juli 2011 - 10:22   quote  deeplink  
kan me voorstellen dat ze uit eigen beweging niks meer met deze spelersgroep te maken willen hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:22 schreef Jappie_FEY het volgende:
kan me voorstellen dat ze uit eigen beweging niks meer met deze spelersgroep te maken willen hebben
Ach je mag altijd als spelers groep je mening geven over je trainer..
Ik kan mij best voorstellen dat je het weleens niet zo ziet zitten
in zo`n vent...
Wat de directie er mee doet is een ander verhaal...
Ik vind zo`n stemming niet zo schokkend
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 juli 2011 - 10:27   quote  deeplink  
wel als ze er grotendeels zelf voor gezorgd hebben dat het vorig seizoen zo klote was. Als ze gewoon top 6 waren geëindigd had die stemming er nooit gekomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:27 schreef Jappie_FEY het volgende:
wel als ze er grotendeels zelf voor gezorgd hebben dat het vorig seizoen zo klote was. Als ze gewoon top 6 waren geëindigd had die stemming er nooit gekomen.
En als zij hem daar nou verantwoordelijk voor houden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Positie Gudde hevig ter discussie'









0.0088400