BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Positie Gudde hevig ter discussie'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 16 juli 2011 - 18:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Positie algemeen directeur Gudde bij Feyenoord hevig ter discussie' (VoetbalZone)

hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ach je mag altijd als spelers groep je mening geven over je trainer..
Ik kan mij best voorstellen dat je het weleens niet zo ziet zitten
in zo`n vent...
Wat de directie er mee doet is een ander verhaal...
Ik vind zo`n stemming niet zo schokkend
Maar praat er dan met je trainer over, als dit in de winterstop was gebeurt, en ze waren de dialoog er over aan gegaan met Mario en nu was gebleken dat er geen verbetering in zat dan had ik het begrepen dat ze het niet meer zagen zitten. Nu is hij meteen afgeserveerd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar praat er dan met je trainer over, als dit in de winterstop was gebeurt, en ze waren de dialoog er over aan gegaan met Mario en nu was gebleken dat er geen verbetering in zat dan had ik het begrepen dat ze het niet meer zagen zitten. Nu is hij meteen afgeserveerd.
Op die leeftijd sloeg ik ooit eens me chef met een schep op z`n schoudert...
Ik durfde ook nooit iets terug te zeggen totdat ik door het lint ging..
En Mario is ook gevat dus bij elke vraag waarschijnlijk niet het juiste antwoord.?
Maar het is allemaal gissen maar ik geloof niet dat Mario nou zo slecht is
maar ook een jongen als de Vrij en toch ook Vlaar daar heb ik wel vertrouwen in.
El Ahmadi ook wel btw
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op die leeftijd sloeg ik ooit eens me chef met een schep op z`n schoudert...
Ik durfde ook nooit iets terug te zeggen totdat ik door het lint ging..
En Mario is ook gevat dus bij elke vraag waarschijnlijk niet het juiste antwoord.?
Maar het is allemaal gissen maar ik geloof niet dat Mario nou zo slecht is
maar ook een jongen als de Vrij en toch ook Vlaar daar heb ik wel vertrouwen in.
El Ahmadi ook wel btw
Maar een Vlaar had toch wel met hem kunnen gaan praten? Die loopt nu toch een beetje de verstandige dappere man uit te hangen....Ik denk dat een groot deel van de reactie van Mario ook voortkomt uit het feit dat ze hem gepasseerd hebben, had altijd een beetje het gevoel dat ie zich "één van de jongens" voelde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar een Vlaar had toch wel met hem kunnen gaan praten? Die loopt nu toch een beetje de verstandige dappere man uit te hangen....Ik denk dat een groot deel van de reactie van Mario ook voortkomt uit het feit dat ze hem gepasseerd hebben, had altijd een beetje het gevoel dat ie zich "één van de jongens" voelde.
Dan had Mario zijn eigen interviews eens terug moeten kijken...
Hij heeft daar keer op keer zijn team klein gemaakt..

We worden allemaal in het leven weleens diep en hard geraakt.
Daarin kan je wel altijd naar de tegenpartij kijken maar als
je tot inkeer komt zal je je eigen fouten ook moeten gaan
erkenen.Tenminste dat probeer ik altijd wel,het is alleen vaak
zo dat je bepaalde eigenschappen van jezelf slecht kan veranderen.
Als je dan daarop gepakt word zal je het moeten dragen.

Dat telt voor elk individu in deze zaak...
Alleen zijn er 3 partijen waar er nu toch eentje buiten schot gehouden word.(Gudde)
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan had Mario zijn eigen interviews eens terug moeten kijken...
Hij heeft daar keer op keer zijn team klein gemaakt..

We worden allemaal in het leven weleens diep en hard geraakt.
Daarin kan je wel altijd naar de tegenpartij kijken maar als
je tot inkeer komt zal je je eigen fouten ook moeten gaan
erkenen.Tenminste dat probeer ik altijd wel,het is alleen vaak
zo dat je bepaalde eigenschappen van jezelf slecht kan veranderen.
Als je dan daarop gepakt word zal je het moeten dragen.

Dat telt voor elk individu in deze zaak...
Alleen zijn er 3 partijen waar er nu toch eentje buiten schot gehouden word.(Gudde)
ja maar als hij zich niet bewust is van zijn fouten is dat lastig er aan te werken. Ik ben er altijd voor dingen meteen bespreekbaar te maken dan etteren ze ook niet door.
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 18 juli 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Eens... Denk dat daar ook het probleem ligt; als je na de zwartste dag in de geschiedenis van Feyenoord (op sportief gebied) je positie ter discussie stelt en de selectie vervolgens aangeeft nog alle vertrouwen te hebben.. Klopte daar al niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:15 schreef Let it Snoo het volgende:
Eens... Denk dat daar ook het probleem ligt; als je na de zwartste dag in de geschiedenis van Feyenoord (op sportief gebied) je positie ter discussie stelt en de selectie vervolgens aangeeft nog alle vertrouwen te hebben.. Klopte daar al niet.
Mooi moment ook om na zo`n grote afgang direct je positie ter discussie ter stellen...
Hij heeft toen echt niet gezegt gaan jullie woensdag met z`n alle eens bij elkaar zitten
en maak dan een beslissing...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk dat Gio richting varkenoord vertrekt.
Na vertrek van Vlemmings en Lodewijks is er voor Gio nog voor 2 dagen in de week een stageplek beschikbaar.

Bron van FR1908nieuws op Twitter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Bosifyable --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja maar als hij zich niet bewust is van zijn fouten is dat lastig er aan te werken. Ik ben er altijd voor dingen meteen bespreekbaar te maken dan etteren ze ook niet door.
daar heb je gelijk in maar dan is het voor ons toch nog moelijk om te bepalen
hoe de situatie werkelijk was denk ik?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Leon FR1908 --
de kromme2
 de kromme2 - maandag 18 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:15 schreef Let it Snoo het volgende:
Eens... Denk dat daar ook het probleem ligt; als je na de zwartste dag in de geschiedenis van Feyenoord (op sportief gebied) je positie ter discussie stelt en de selectie vervolgens aangeeft nog alle vertrouwen te hebben.. Klopte daar al niet.
Volgens mij heeft de selectie toen gezwegen bij de vraag of ze nog vertrouwen in hem hadden. Dat was veelzeggend. Sindsdien is Mario eigenlijk al aangeschoten wild. Ook op dit forum, laten we eerlijk zijn: de meesten waren wel zo'n beetje klaar met hem. Hoe lang is het niet geleden dat er in de kuip gescandeerd werd: mario-mario-mario. Zelfs bij de overwinning op PSV gebeurde dat niet meer.
De manier waarop het nu gegaan is, is natuurlijk wel heel bizar.... maar we slaan er ons met hulp van Blokland en Martin van Geel wel doorheen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:46 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de selectie toen gezwegen bij de vraag of ze nog vertrouwen in hem hadden. Dat was veelzeggend. Sindsdien is Mario eigenlijk al aangeschoten wild. Ook op dit forum, laten we eerlijk zijn: de meesten waren wel zo'n beetje klaar met hem. Hoe lang is het niet geleden dat er in de kuip gescandeerd werd: mario-mario-mario. Zelfs bij de overwinning op PSV gebeurde dat niet meer.
De manier waarop het nu gegaan is, is natuurlijk wel heel bizar.... maar we slaan er ons met hulp van Blokland en Martin van Geel wel doorheen.
Tot mijn verbazing hoorde ik dus wel Mario mario mario toen we tegen Psv gingen spelen..
En dat nog wel vanaf Z3
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 18 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Van Geel heeft geen interesse in een dubbelfunctie bij Feyenoord...

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/172312/Van_Geel_heeft_geen_interesse_in_functie_Gudde.html
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tot mijn verbazing hoorde ik dus wel Mario mario mario toen we tegen Psv gingen spelen..
En dat nog wel vanaf Z3
Op X ook...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 13:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Op X ook...
De Kromme heeft een selectief gehoor dan denk ik?
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 13:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Kromme heeft een selectief gehoor dan denk ik?
Of een selectief geheugen...
de flh
 de flh - maandag 18 juli 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Is nog wel massaal gezongen, alleen niet meer zoals vorig seizoen.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 18 juli 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of een selectief geheugen...
OK uit euforie werd het nog een beetje gezongen, en zelfs met een beetje cynisme en spot erbij. Maar laten we eerlijk zijn: we waren wel klaar met Mario. Hij heeft toch enorm teleurgesteld.
En 0-10 jezus, als ik daar nog aan denk. Ik heb Mario vaak verdedigd, zelfs gehoopt - en geschreven - dat hij de Ferguson van Feyenoord zou worden, maar 0-10 godallejoden dat kan toch niet. Hij is sindsdien aangeschoten wild. Was zelfs zo spastisch dat ie niet gewoon even met de Kromme wilde praten.

Ik zeg : omslaan de Mario-bladzijde. Heel erg jammer (en triest voor hem), maar we moeten verder. Niemand is groter dan ons cluppie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of een selectief geheugen...
Moet je eens kijken wat tie nu weer hier boven schrijft?
Els
 Els - maandag 18 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 13:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Op X ook...
En op T ook.
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 16:56 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

OK uit euforie werd het nog een beetje gezongen, en zelfs met een beetje cynisme en spot erbij. Maar laten we eerlijk zijn: we waren wel klaar met Mario. Hij heeft toch enorm teleurgesteld.
En 0-10 jezus, als ik daar nog aan denk. Ik heb Mario vaak verdedigd, zelfs gehoopt - en geschreven - dat hij de Ferguson van Feyenoord zou worden, maar 0-10 godallejoden dat kan toch niet. Hij is sindsdien aangeschoten wild. Was zelfs zo spastisch dat ie niet gewoon even met de Kromme wilde praten.

Ik zeg : omslaan de Mario-bladzijde. Heel erg jammer (en triest voor hem), maar we moeten verder. Niemand is groter dan ons cluppie.
En die 0-10 lag niet aan de spelers?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 18 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
Ik vond 0-10 wel een mooie uitslag, weet iemand nog wie er voor Feyenoord gescoort heeft, bent het ff kwijt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Positie Gudde hevig ter discussie'









0.0091869