BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  WijnaldEm
Ronaldihno
 Ronaldihno - zaterdag 16 juli 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Laten we ons als goed legioen ons van de beste kant laten zien wanneer Wijnaldum de kuip de eerstvolgende keer betreedt! Hij heeft ons toch maar mooi 5 miljoen opgeleverd en heeft een 100 procent Feyenoordhart!! Dus gewoon netjes toejuichen en niet zo goedkoop boe roepen!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 juli 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Ook als hij scoort niet gaan fluiten a.u.b.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Bedankt voor je bijdrage; jij ook patrickpsv15.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:55 schreef Ronaldihno het volgende:
Laten we ons als goed legioen ons van de beste kant laten zien wanneer Wijnaldum de kuip de eerstvolgende keer betreedt! Hij heeft ons toch maar mooi 5 miljoen opgeleverd en heeft een 100 procent Feyenoordhart!! Dus gewoon netjes toejuichen en niet zo goedkoop boe roepen!
boe!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:55 schreef Ronaldihno het volgende:
Laten we ons als goed legioen ons van de beste kant laten zien wanneer Wijnaldum de kuip de eerstvolgende keer betreedt! Hij heeft ons toch maar mooi 5 miljoen opgeleverd en heeft een 100 procent Feyenoordhart!! Dus gewoon netjes toejuichen en niet zo goedkoop boe roepen!
p
l
e
u
r
t

toch

o
p

mafkees

.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Boe roepen? Tuurlijk niet. Ik ben al 2 weken in training om hem anderhalf uur lang uit te kunnen fluiten. Het stuk vullis.
feyenoord for life
 feyenoord for life - zaterdag 16 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
als die lijer gewoon had bijgetekend hadden we meer dan 5 miljoen gehad
met zijn zogenaamde feyenoordhart.
hoop dat hij bij de eerste schijnbeweging gelijk zijn kruisbanden afscheur.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 16 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
slotje
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - zaterdag 16 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
wijnaldum heldddddd
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - zaterdag 16 juli 2011 - 22:13   quote  deeplink  
slot op je pc
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 16 juli 2011 - 22:14   quote  deeplink  
zwijnaldum///porky de veradert
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:14 schreef obiku010 het volgende:
zwijnaldum///porky de veradert
+1
Ronaldihno
 Ronaldihno - zaterdag 16 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Ti's gewoon een hele zachtaardige jongen met een Feyenoordhart! Hij wilde gewoon een sportieve verbetering! Voor een sporter is dat toch logisch! Over jaar of wat sluit carrière netjes bij ons af.
Els
 Els - zaterdag 16 juli 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Die zachtaardige jongen met dat Feyenoordhart heeft Feyenoord anders wel in de steek gelaten toen Feyenoord hem nodig had. Hij hoeft nooit meer terug te komen.
qwerto
 qwerto - zaterdag 16 juli 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:21 schreef Ronaldihno het volgende:
Ti's gewoon een hele zachtaardige jongen met een Feyenoordhart! Hij wilde gewoon een sportieve verbetering! Voor een sporter is dat toch logisch! Over jaar of wat sluit carrière netjes bij ons af.
jahoor komt ie weer bij ons afbouwen ?! ja daar zitten we op te wachten een uitegoofde 34 jarige wijnaldum Pfff !
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juli 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie mislukt
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:21 schreef Ronaldihno het volgende:
! Hij wilde gewoon een sportieve verbetering! Voor een sporter is dat toch logisch! .
Voor een Feyenoorder niet. Een sportieve verbetering zou zijn als hij zou meehelpen aan de sportieve wederopstanding van onze club
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - zaterdag 16 juli 2011 - 22:42   quote  deeplink  
tuuuuuuuuuuuuuuurlijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:42 schreef supahfeyenoord you m het volgende:
tuuuuuuuuuuuuuuurlijk
ja idd
ted
 ted - zaterdag 16 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
nou een beetje minder mag ook wel! Zo als sommige reageren ?? het is toch G>verdomme geen misdadiger ! Enkel en alleen omdat het een groooote puinhoop is bij Onze club wilde hij weg ! Ja jammer maar daar kan wijnaldum niets aan doen ,onze club is ziek .Dat doet mij ook pijn ! Laat een wijnaldum van 20 jr met rust !
feyenoord for life
 feyenoord for life - zaterdag 16 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:21 schreef Ronaldihno het volgende:
Ti's gewoon een hele zachtaardige jongen met een Feyenoordhart! Hij wilde gewoon een sportieve verbetering! Voor een sporter is dat toch logisch! Over jaar of wat sluit carrière netjes bij ons af.
als hij sportieve verbetering wilde hadden hij en zijn playstation vriendjes iets meer moeten voetballen afgelopen seizoen
MMM
 MMM - zaterdag 16 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:55 schreef Ronaldihno het volgende:
Laten we ons als goed legioen ons van de beste kant laten zien wanneer Wijnaldum de kuip de eerstvolgende keer betreedt! Hij heeft ons toch maar mooi 5 miljoen opgeleverd en heeft een 100 procent Feyenoordhart!! Dus gewoon netjes toejuichen en niet zo goedkoop boe roepen!
Rot is op.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 juli 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:50 schreef ted het volgende:
nou een beetje minder mag ook wel! Zo als sommige reageren ?? het is toch G>verdomme geen misdadiger ! Enkel en alleen omdat het een groooote puinhoop is bij Onze club wilde hij weg ! Ja jammer maar daar kan wijnaldum niets aan doen ,onze club is ziek .Dat doet mij ook pijn ! Laat een wijnaldum van 20 jr met rust !
boeheoehoe, je kunt ook je verantwoordelijkheid pakken en je steentje bijdragen. Dat hij 20 is weerhoudt hem er niet van over te stappen naar pisvee terwijl hij weet dat het gevoelig ligt.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 16 juli 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Wijnaldum levert jullie nog poen..Deguzman liep gratis deur uit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:50 schreef ted het volgende:
nou een beetje minder mag ook wel! Zo als sommige reageren ?? het is toch G>verdomme geen misdadiger ! Enkel en alleen omdat het een groooote puinhoop is bij Onze club wilde hij weg ! Ja jammer maar daar kan wijnaldum niets aan doen ,onze club is ziek .Dat doet mij ook pijn ! Laat een wijnaldum van 20 jr met rust !
zou hij ook bij een vriend weglopen als tie een hartstilstand heeft?
reanimeren lijkt mij dan niet meer dan logisch..
erik
 erik - zaterdag 16 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:11 schreef feyenoord for life het volgende:
als die lijer gewoon had bijgetekend hadden we meer dan 5 miljoen gehad
met zijn zogenaamde feyenoordhart.
hoop dat hij bij de eerste schijnbeweging gelijk zijn kruisbanden afscheur.
Robben
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:55 schreef Ronaldihno het volgende:
Laten we ons als goed legioen ons van de beste kant laten zien wanneer Wijnaldum de kuip de eerstvolgende keer betreedt! Hij heeft ons toch maar mooi 5 miljoen opgeleverd en heeft een 100 procent Feyenoordhart!! Dus gewoon netjes toejuichen en niet zo goedkoop boe roepen!
Ik ga niet juichen voor iemand die daar op de reservebank zit.
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:02 schreef Els het volgende:
Boe roepen? Tuurlijk niet. Ik ben al 2 weken in training om hem anderhalf uur lang uit te kunnen fluiten. Het stuk vullis.
En... schiet je al een beetje op???
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 16 juli 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:55 schreef infamous psv het volgende:
Wijnaldum levert jullie nog poen..Deguzman liep gratis deur uit
Dank aan (Kn)Gudde!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 juli 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Dat mag mss wel zo zijn, maar hoef ik niet aan herinnerd worden door een PSV'er.

Toch jammer dat het forum van een club, waar spelers beter worden en zo, zo impopulair is bij die mensen. Sing when you're winning!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 juli 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:50 schreef ted het volgende:
nou een beetje minder mag ook wel! Zo als sommige reageren ?? het is toch G>verdomme geen misdadiger ! Enkel en alleen omdat het een groooote puinhoop is bij Onze club wilde hij weg ! Ja jammer maar daar kan wijnaldum niets aan doen ,onze club is ziek .Dat doet mij ook pijn ! Laat een wijnaldum van 20 jr met rust !
Wie liep nou het logo te zoenen en hing de hele tijd mr. Feyenoord uit......
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 23:39 schreef cc-tje het volgende:

[..]

En... schiet je al een beetje op???
Ik hou het al 2 minuten vol, maar snerpen kan ik nog niet.
Ronaldihno
 Ronaldihno - zondag 17 juli 2011 - 00:38   quote  deeplink  
Beetje flauwe reacties allemaal zeg!! Gun zo'n knulletje toch een leuke voetbalcarriere! Bij onze clup zit dat er de komende 5 tot 10 jaar niet in helaas! Moeten relativeren en maar hopen dat er een klein wonder gebeurd!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 juli 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 00:38 schreef Ronaldihno het volgende:
Beetje flauwe reacties allemaal zeg!! Gun zo'n knulletje toch een leuke voetbalcarriere! Bij onze clup zit dat er de komende 5 tot 10 jaar niet in helaas! Moeten relativeren en maar hopen dat er een klein wonder gebeurd!!!
Hoe mooi kan je carrière zijn als je de club die je gemaakt heeft terug helpt omhoog en daarna naar Arsenal ofzo vertrekt?
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 00:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoe mooi kan je carrière zijn als je de club die je gemaakt heeft terug helpt omhoog en daarna naar Arsenal ofzo vertrekt?
En wat nou als dat niet lukt? Je vindt het zelf ook een pleurisbende op dit moment. Dat wordt echt niet binnen twee jaar veel beter.
fredje
 fredje - zondag 17 juli 2011 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:55 schreef Ronaldihno het volgende:
Laten we ons als goed legioen ons van de beste kant laten zien wanneer Wijnaldum de kuip de eerstvolgende keer betreedt! Hij heeft ons toch maar mooi 5 miljoen opgeleverd en heeft een 100 procent Feyenoordhart!! Dus gewoon netjes toejuichen en niet zo goedkoop boe roepen!
Nu komt bij hem het besef!! Feyenoord is meer dan 2 comp. wedstrijden. Het hoeft wat mij betreft nooit meer goed te komen. ik wens hem geen ziekte, maar succes ook zeker niet.
Laf om naar de concurent te gaan met je groot Feyenoord hart. Alsof Psv de komende 5 jaren kampioen word
Xapter
 Xapter - zondag 17 juli 2011 - 01:55   quote  deeplink  
psv.headliner.nl
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 juli 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 01:20 schreef de flh het volgende:

[..]

En wat nou als dat niet lukt? Je vindt het zelf ook een pleurisbende op dit moment. Dat wordt echt niet binnen twee jaar veel beter.
En dan loop je maar weg?

Als je beste maat hulp nodig ga je hem toch ook niet uit de weg omdat ie ff niet zo gezellig is....
cc-tje
 cc-tje - zondag 17 juli 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 00:11 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hou het al 2 minuten vol, maar snerpen kan ik nog niet.
Bij de action kun je van die luchthorens kopen met zo'n fietspompen mechanisme, 2 euro en gaat nooit leeg en stopt pas als jij moe bent of als je geen heil meer ziet in je actie...
Scheelt een hoop geoefen ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door cc-tje --
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Briljante tip.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 juli 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Bron:http://hobby-en-overige.infonu.nl/diversen/17665-hoe-fluit-je-op-je-vingers.html

Hoe fluit je op je vingers?
Bijna iedereen kan wel gewoon fluiten. Maar een stuk moeilijker, leuker en harder is fluiten met behulp van je vingers. Hoe doe je dat precies?

Fluiten met 1 hand
Je kan verschillende combinaties maken, maar het handigste is je duim en je wijsvinger te gebruiken. Was eerst even je handen voordat je begint! Blaas niet te lang achter elkaar, want dan krijg je zuurstof te kort.
Maak een rondje met je duim en wijsvinger met de toppen tegen elkaar.
Leg de vingers op de onderkant van het puntje van je tong, en klap deze dubbel naar achteren.
Duw nu met je tong je vingertopjes tegen je voortanden aan.
Maak een klein spleetje tussen je vingers van ongeveer een halve centimeter en sluit je mond zodat er alleen nog lucht tussen het spleetje door kan.
Nu moet je blazen, niet te hard maar ook niet te zacht.
Gelukt? Goedzo! Niet gelukt? Blijf oefenen. Het is moeilijk uit te leggen hoe je het precies moet doen dus probeer je vingers op verschillende afstanden van elkaar te houden of je tong net iets anders. Bijna niemand lukt het in één keer dus blijf oefenen!

Fluiten met 2 handen
Fluiten met twee handen gaat meestal harder dan met één hand en is ook moeilijker te leren en uit te leggen. Lees daarom de stappen goed door!
Maak twee vuisten met de palm naar je toe en de pinken tegen elkaar aan.
Steek je middelvingers en wijsvingers omhoog en doe ze tegen elkaar aan zodat de middelvingers elkaar net raken en je een driehoekje vormt.
Vouw je lippen over je tanden(net alsof je een opa zonder tanden nadoet)
Steek nu je vingers een stukje in je mond ongeveer tot je eerste vingerkootje van je wijsvinger.
Leg ze net als met fluiten op 1 hand op de onderkant van je tong door je tong achterover te klappen, maar nu net iets verder dan je puntje. Druk nu je tong niet tegen je tanden maar met je tong gewoon op de bodem
Blaas! Geen fluit? Met twee handen fluiten duurt meestal langer voordat je het kan, blijf oefenen en je zult het kunnen! Als je veel oefent kun je uiteindelijk keihard fluiten.

Lukt het niet?
Het is moeilijk uit te leggen hoe je het precies doet dus probeer deze tips als richtlijnen te gebruiken en probeer het op verschillende manieren. Bijvoorbeeld je vingers verder op je tong, dichter in je mond of je vingers meer uit elkaar. Blijf vooral oefenen, oefenen en nog eens oefenen, niet opgeven! Nog een goede tip: Zoek iemand die het kan, vraag hem hoe hij het doet en leer van hem!
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 juli 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 juli 2011 - 11:27   quote  deeplink  
wanneer kunnen we een cursus bij jou volgen?
Els
 Els - zondag 17 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Doe maar bij Jumper. Ik heb het er moeilijk genoeg mee.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 13:26   quote  deeplink  
Lukt mij ook nog niet echt.. Zit een hoop speeksel op mijn scherm, maar verder dan een 'pffrrttt' ben ik nog niet gekomen..
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 juli 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Allemaal heel hard FLUIT! roepen
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 17 juli 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Ik ben voor :P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 10:17 schreef hotjumper het volgende:
[ filmpje ]
hahaha oh zo moet het
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 07 augustus 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Haahahahabhahahaa!! Een sportieve verbetering!!
Voorlopig staan we boven de lampies.
Ik hoop zo dat we 4 december boven de lampies staan. (kans is zeer klein)
Weet mijn spandoek dan al:

He Gini!!
Een sportieve verbetering???
Hahahahahahahahahahahaahaha!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 07 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 14:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Haahahahabhahahaa!! Een sportieve verbetering!!
Voorlopig staan we boven de lampies.
Ik hoop zo dat we 4 december boven de lampies staan. (kans is zeer klein)
Weet mijn spandoek dan al:

He Gini!!
Een sportieve verbetering???
Hahahahahahahahahahahaahaha!!!
En waarom acht je die kans 'zeer klein'? De bal is rond, toch? ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum









0.0094411