BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hetze RTV Rijnmond richting Feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Ik erger me al een tijdje aan de rancune wat RTV Rijnmond uit richting Feyenoord. Het lijkt (?) alsof ze hun nederlaag maar niet kunnen verwerken. Etiënne Verhoef of hoe heet die bal loopt hierin voorop. Hij doet niets anders dan gasten woorden in de mond leggen. Let maar eens op. Ze doen net alsof ze neutraal zijn, maar ze zijn er gewoon op uit om de huidige bezettig kapot te krijgen door de publieke opinie te beïnvloeden. De enige die ik nog wel neutraal lijkt, is volgens mij Van Os... Wat vinden jullie hiervan?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 18 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Sinds Hans van Vliet weg is, is het een zooitje.
G-child
 G-child - maandag 18 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Bericht over Gudde is door andere media uit zijn verband getrokken...
We kunnen gewoon al jaren stellen dat de media in Feyenoord een heerlijke bron heeft gevonden om verdeeldheid te zaaien.
Wat ik me afvraag is hoe de media aan de voor- en tegenstemmer bij het rampzalig verlopen teamgesprek is gekomen. Wie van de spelers neemt deze voor zijn rekening??
bollebeer
 bollebeer - maandag 18 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
wie voert er geen hetze tegen onze club
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:20 schreef G-child het volgende:
Bericht over Gudde is door andere media uit zijn verband getrokken...
We kunnen gewoon al jaren stellen dat de media in Feyenoord een heerlijke bron heeft gevonden om verdeeldheid te zaaien.
Wat ik me afvraag is hoe de media aan de voor- en tegenstemmer bij het rampzalig verlopen teamgesprek is gekomen. Wie van de spelers neemt deze voor zijn rekening??
Wie zegt dat er een speler gelekt heeft?
MMM
 MMM - maandag 18 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:12 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik erger me al een tijdje aan de rancune wat RTV Rijnmond uit richting Feyenoord. Het lijkt (?) alsof ze hun nederlaag maar niet kunnen verwerken. Etiënne Verhoef of hoe heet die bal loopt hierin voorop. Hij doet niets anders dan gasten woorden in de mond leggen. Let maar eens op. Ze doen net alsof ze neutraal zijn, maar ze zijn er gewoon op uit om de huidige bezettig kapot te krijgen door de publieke opinie te beïnvloeden. De enige die ik nog wel neutraal lijkt, is volgens mij Van Os... Wat vinden jullie hiervan?
Van Os ook niet hoor, kut Spartaan..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Vind je Van Os, ondanks dat hij spartaan is, niet onpartijdig dan? Misschien dat het mij nooit zo is opgevallen bij hem, maar hij probeert volgens mij wel objectief te blijven. Dat kan ik van die andere koekebakkers niet zeggen.
G-child
 G-child - maandag 18 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wie zegt dat er een speler gelekt heeft?
Hoe komen ze dan aan die info?
cc-tje
 cc-tje - maandag 18 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:23 schreef bollebeer het volgende:
wie voert er geen hetze tegen onze club
ik...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Ik denk dat Blokland in zijn stukje in het AD dan ook refereert aan RTV Rijnmond plus VI. Immers, Snorremans Derksen is pro-Beenhakker en dus pro-Been, waardoor hij dus anti(-bestuur van) Feyenoord is. Tevens probeert hij constant Van Geel onderuit te halen....
cc-tje
 cc-tje - maandag 18 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:20 schreef G-child het volgende:
Bericht over Gudde is door andere media uit zijn verband getrokken...
We kunnen gewoon al jaren stellen dat de media in Feyenoord een heerlijke bron heeft gevonden om verdeeldheid te zaaien.
Wat ik me afvraag is hoe de media aan de voor- en tegenstemmer bij het rampzalig verlopen teamgesprek is gekomen. Wie van de spelers neemt deze voor zijn rekening??
Wetn jullie wat het is, als niemand je mag, en je moet knokken tegen de hele wereld... dan heb je een goede band met je medestanders. Daarmee moeten wij als Feyenoorders eens aan de slag gaan en een sfeer van heppie-de-peppie creëren en op die manier de hele wereld laten weten dat we schijt aan ze hebben en er tegen aan gaan... NO MATHER WHAT!!!
Laten we Feyenoord weer groot maken door eensgezindheid!
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - maandag 18 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
het is om doodziek van te worden, hoe de media al jaren lang onze mooie club en supporters in een kwaad daglicht zetten. dat ook rtv rijnmond hier aan mee helpt valt me zwaar tegen, ik kan het haast niet geloven nog een vijand erbij? maar ik zal ze een ding beloven hoeveel onzin ze ook over ons de club blijven verkopen, hoe strijdvaardiger ik me opstel in het dagelijks leven. kom niet bij mij, op het werk of in de kroeg met je cynische opmerkingen, want ik laat mij niet meer op mijn Feyenoordhard trappen wat al zo hevig bloed, van mijn grootste liefde blijf je af. ook ben ik van mening wie er ook trainer word, gudde weg, gudde niet weg, bla bla bla.Dat we hier sterker uitkomen want wij zijn het LEGIOEN door niets of niemand kapot te krijgen
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Nobody likes us...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat Blokland in zijn stukje in het AD dan ook refereert aan RTV Rijnmond plus VI. Immers, Snorremans Derksen is pro-Beenhakker en dus pro-Been, waardoor hij dus anti(-bestuur van) Feyenoord is. Tevens probeert hij constant Van Geel onderuit te halen....
Ja, ik quote mezelf maar even, want ik heb net het stukje in de AD gelezen en zonder dat ik het dus wist, wordt daar toevallig RTV Rijnmond genoemd evenals de VI... Toeval of niet? Het bevestigt in elk geval mijn kijk op de berichtgeving!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, ik quote mezelf maar even, want ik heb net het stukje in de AD gelezen en zonder dat ik het dus wist, wordt daar toevallig RTV Rijnmond genoemd evenals de VI... Toeval of niet? Het bevestigt in elk geval mijn kijk op de berichtgeving!
SNOR?
Els
 Els - maandag 18 juli 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Ik heb niet zoveel last van een vijandbeeld. Iedereen moet z'n geld verdienen.
Maar stel dat het nou zo is, dat overal een vijand van ons zit, ben je dan niet benieuwd hoe het komt dat wij zoveel vijanden hebben?
Radio Rijnmond is altijd extreem pro-Feyenoord geweest, daar zijn ze door collega journalisten weleens voor op de vingers getikt. Als we dan die liefde hebben kunnen verspelen, moet je dan niet heel hard na gaan denken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:32 schreef Els het volgende:
Ik heb niet zoveel last van een vijandbeeld. Iedereen moet z'n geld verdienen.
Maar stel dat het nou zo is, dat overal een vijand van ons zit, ben je dan niet benieuwd hoe het komt dat wij zoveel vijanden hebben?
Radio Rijnmond is altijd extreem pro-Feyenoord geweest, daar zijn ze door collega journalisten weleens voor op de vingers getikt. Als we dan die liefde hebben kunnen verspelen, moet je dan niet heel hard na gaan denken?
Wat een post weer!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:20 schreef Stylzz het volgende:
Nobody likes us...
... We don't care!
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Dat ze de negatieve zaken belichten vind ik niet erg, dat ze een aantal zaken klakkeloos overnemen van andere media is een kwalijkere zaak. (spandoek Wijnaldum, aanval op Fer)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:50 schreef G-child het volgende:

[..]

Hoe komen ze dan aan die info?
Lodewijks schijnt in het verleden ook wel eens een verdachte geweest te zijn..
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 18 juli 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Feyenoord heeft RTV Rijnmond als een kleuter behandeld. Na jaren lange uitstekende samenwerking doet dat pijn. Het is ook voor iedereen behalve de hoge heren in het Maasgebouw niet te geloven dat de samenwerking is stop gezet.
Maar ik heb zo'n gevoel dat Rijnmond meteen toe hapt als bij Feyenoord de ego's opzij geschoven worden.
Er is overigens niks mis met een kritische benadering!!!!
plannetje
 plannetje - maandag 18 juli 2011 - 13:52   quote  deeplink  
ik wil rijnmond terug!! ;)
de beer
 de beer - maandag 18 juli 2011 - 13:58   quote  deeplink  
het is nog nooit zo donker geweest of er komt wel weer licht!!!!
ok wij zullen sterker uit de strijd komen!!!!!
Rovert
 Rovert - maandag 18 juli 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:32 schreef Els het volgende:
Ik heb niet zoveel last van een vijandbeeld. Iedereen moet z'n geld verdienen.
Maar stel dat het nou zo is, dat overal een vijand van ons zit, ben je dan niet benieuwd hoe het komt dat wij zoveel vijanden hebben?
Radio Rijnmond is altijd extreem pro-Feyenoord geweest, daar zijn ze door collega journalisten weleens voor op de vingers getikt. Als we dan die liefde hebben kunnen verspelen, moet je dan niet heel hard na gaan denken?
Els, jij bent net zo wijs als wij met zijn allen bij elkaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

Els, jij bent net zo wijs als wij met zijn allen bij elkaar
Ik zie in de verre toekomst nog wel eens een tegeltje op een plee hangen
met de wijze woorden van Els...
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Inderdaad RTV rijnmond gedraafgd zich al tijden vreemd .
En dat van gemeenschaps geld
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 13:37 schreef hotjumper het volgende:
Dat ze de negatieve zaken belichten vind ik niet erg, dat ze een aantal zaken klakkeloos overnemen van andere media is een kwalijkere zaak. (spandoek Wijnaldum, aanval op Fer)
Zij grijpen alles aan als ze Feyenoord maar op de staart kunnen trappen.... Als iets niet kan of op andere manier negatief is, mag dat best belicht worden, maar het moet toch geen hetze worden? Ik stoor me daar mateloos aan. Als ik naar Rijnmond kijk, wil ik objectieve verslaggeving. En als dat dan negatief is, maar wel met een opbouwend karakter is het oké. Helaas is het bij hun wel negatief, maar niet opbouwend. Het is meer stoelpootzagend bedoeld...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Wat Els zegt!!!
Suijltje
 Suijltje - maandag 18 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 13:52 schreef plannetje het volgende:
ik wil rijnmond terug!! ;)
Ik wil FEYENOORD terug!!!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Ik wil Rijmond terug, maar niet over Feyenoord's rug! Die lui moeten objectief zijn. Zo is het niets waard... Rioolratten zijn het wat mij betreft....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 15:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zie in de verre toekomst nog wel eens een tegeltje op een plee hangen
met de wijze woorden van Els...
Welke wijze woorden?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 18 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Els' wil is wet?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 16:58 schreef Arie.Klooster het volgende:
Els' wil is wet?
Is dat jouw vertaling?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 13:58 schreef de beer het volgende:
het is nog nooit zo donker geweest of er komt wel weer licht!!!!
ok wij zullen sterker uit de strijd komen!!!!!
En want vindt de olifant ervan?
Els
 Els - maandag 18 juli 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 15:57 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zij grijpen alles aan als ze Feyenoord maar op de staart kunnen trappen.... Als iets niet kan of op andere manier negatief is, mag dat best belicht worden, maar het moet toch geen hetze worden? Ik stoor me daar mateloos aan. Als ik naar Rijnmond kijk, wil ik objectieve verslaggeving. En als dat dan negatief is, maar wel met een opbouwend karakter is het oké. Helaas is het bij hun wel negatief, maar niet opbouwend. Het is meer stoelpootzagend bedoeld...
Ik wil helemaal geen objectief Rijnmond, daar heb je de NOS en Langs de Lijn al voor. Ik zou het leuk vinden als de verslaggeving van wedstrijden van Feyenoord weer bij Rijnmond zouden komen. Ik vind het prachtig als het nieuws om 16.00 uur onderbroken wordt en er keihard door de microfoon geschreeuwd wordt 'doelpunt in de Kuip, Feyenoord is zojuist op een 1-0 voorsprong gekomen......'
De directie van Feyenoord en de directie van Rijnmond hebben een verschil van inzicht. Dat heeft uiteindelijk hele grote consequenties gehad voor RR en Feyenoord weinig opgeleverd. Elke beslissing heeft consequenties, en beide partijen moeten die aanvaarden. Dat nu ook de liefde van de kant van Rijnmond wat minder is, kan ik billijken.
Jij kiest rücksichtslos de kant van Feyenoord, en dat vind ik sympathiek, maar ik vind het onterecht dat je daarnaast Rijnmond zo afkraakt. Wij weten immers niet wat zich allemaal afgespeeld heeft.
Els
 Els - maandag 18 juli 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 16:58 schreef Arie.Klooster het volgende:
Els' wil is wet?
Uiteraard, gedraag je er dan ook naar.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 juli 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 20:20 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteraard, gedraag je er dan ook naar.
hahahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 20:20 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteraard, gedraag je er dan ook naar.
Oké, hier moest ik wel om lachen :P
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 20:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Oké, hier moest ik wel om lachen :P
Deed het pijn?
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Beste Els
Je kan er niet omheen dat RTV Rijnmond,anders is geworden met hun berichtgeving !
Ze zitter er nu al 2 keer naast en rectificeren dan wel.maar het kwaad is dan al geschied.
Het lijkt soms met de nadruk op lijkt dat ze niet meer welkom zijn in de kuip en dat ze daarom zo vreemd doen.En toch proberen hun gram te halen.Ik vind ( maar dat is mijn mening) dat ze toch al meer programma's maken voor hunzelf in plaats van de werkende Rotterdammer En vooral waar iets te halen valt b.v Holland America line,of een restaurant waar ze met korting of soms gratis kunnen eten. Ik moet ook altijd een mening moet horen (vaak erg links) maar dat terzijde .Ik zet de radio niet uit want ik ben altijd benieuwd wat er in de regio gebeurt...
Rovert
 Rovert - maandag 18 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:17 schreef piet de paler het volgende:
Beste Els
Je kan er niet omheen dat RTV Rijnmond,anders is geworden met hun berichtgeving !
Ze zitter er nu al 2 keer naast en rectificeren dan wel.maar het kwaad is dan al geschied.
Het lijkt soms met de nadruk op lijkt dat ze niet meer welkom zijn in de kuip en dat ze daarom zo vreemd doen.En toch proberen hun gram te halen.Ik vind ( maar dat is mijn mening) dat ze toch al meer programma's maken voor hunzelf in plaats van de werkende Rotterdammer En vooral waar iets te halen valt b.v Holland America line,of een restaurant waar ze met korting of soms gratis kunnen eten. Ik moet ook altijd een mening moet horen (vaak erg links) maar dat terzijde .Ik zet de radio niet uit want ik ben altijd benieuwd wat er in de regio gebeurt...
wat een oerdom gezever
Alexi
 Alexi - maandag 18 juli 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:17 schreef hoogvliet010 het volgende:
Sinds Hans van Vliet weg is, is het een zooitje.
Hier sluit ik mij geheel bij aan!
Els
 Els - maandag 18 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:17 schreef piet de paler het volgende:
Beste Els
Je kan er niet omheen dat RTV Rijnmond,anders is geworden met hun berichtgeving !
Ze zitter er nu al 2 keer naast en rectificeren dan wel.maar het kwaad is dan al geschied.
Het lijkt soms met de nadruk op lijkt dat ze niet meer welkom zijn in de kuip en dat ze daarom zo vreemd doen.En toch proberen hun gram te halen.Ik vind ( maar dat is mijn mening) dat ze toch al meer programma's maken voor hunzelf in plaats van de werkende Rotterdammer En vooral waar iets te halen valt b.v Holland America line,of een restaurant waar ze met korting of soms gratis kunnen eten. Ik moet ook altijd een mening moet horen (vaak erg links) maar dat terzijde .Ik zet de radio niet uit want ik ben altijd benieuwd wat er in de regio gebeurt...
Dat zeg ik toch ook, ze zijn van supporter naar zakelijker en afstandelijker gegaan. Ik neem het ze alleen niet kwalijk, zoals enkelen dat wel doen. vervelende eigenschap van me, ik kan regelmatig voor beide standpunten begrip opbrengen.
Ze hebben de vorige keer niet hoeven rectificeren, Feyenoord dreigde met een rechtzaak, maar heeft niet doorgezet. Nu hebben ze gezegd dat het te stellig gebracht is, dat is ook iets anders dan herroepen.
Ik ken je standpunt over de programmering, maar eerlijk gezegd zijn er weinig zenders waarvan ik alles leuk vind (geen enkele eigenlijk), dus ook dat stoort me aan Rijnmond niet.
Ik vind de meeste media links, dus.....
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juli 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:22 schreef Rovert het volgende:

[..]

wat een oerdom gezever
Ach roep eens wat ..... luister eens kritisch en kom dan eens met iets tegen mijn betoog.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:27 schreef Els het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook, ze zijn van supporter naar zakelijker en afstandelijker gegaan. Ik neem het ze alleen niet kwalijk, zoals enkelen dat wel doen. vervelende eigenschap van me, ik kan regelmatig voor beide standpunten begrip opbrengen.
Ze hebben de vorige keer niet hoeven rectificeren, Feyenoord dreigde met een rechtzaak, maar heeft niet doorgezet. Nu hebben ze gezegd dat het te stellig gebracht is, dat is ook iets anders dan herroepen.
Ik ken je standpunt over de programmering, maar eerlijk gezegd zijn er weinig zenders waarvan ik alles leuk vind (geen enkele eigenlijk), dus ook dat stoort me aan Rijnmond niet.
Ik vind de meeste media links, dus.....
Bedankt voor het antwoord
Rovert
 Rovert - maandag 18 juli 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ach roep eens wat ..... luister eens kritisch en kom dan eens met iets tegen mijn betoog.
alleen al van de zinsnede "de werkende Rotterdammer", daar krijg ik echt jeuk van, man dat is een term uit de jaren zestig van de vorige eeuw
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Deed het pijn?
Mwah.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

alleen al van de zinsnede "de werkende Rotterdammer", daar krijg ik echt jeuk van, man dat is een term uit de jaren zestig van de vorige eeuw
Ja maar deze mensen bestaan nog,en misschien komen er wel mensen uit de jaren zestig.
respect daarvoor misschien,of moeten wij maar verdwijnen of zo.
En sterkte met je jeuk (grapje met respect)
Rovert
 Rovert - maandag 18 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 21:36 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja maar deze mensen bestaan nog,en misschien komen er wel mensen uit de jaren zestig.
respect daarvoor misschien,of moeten wij maar verdwijnen of zo.
En sterkte met je jeuk (grapje met respect)
natuurlijk bestaan er nog werkende mensen, dat ontken ik toch niet. Maar wat wil je nou zeggen met "de werkende Rotterdammer"? Is dat het zuiverste soort supporter?
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Daar is wel de club groot door geworden.Ik heb niets tegen mensen die geen werk kunnen krijgen hoor.
Ik rectificeer (ik lijk rtv Rijnmomd wel) werkende voor alleen Rotterdammer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hetze RTV Rijnmond richting Feyenoord?









0.0129978