|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 21:42 schreef piet de paler het volgende:Ik heb niets tegen mensen die geen werk kunnen krijgen hoor. Ik rectificeer (ik lijk rtv Rijnmomd wel) werkende voor alleen Rotterdammer. en de studerende student uit Delft? De rentenierende boer uit Waddinxveen? De alcoholist uit Schiedam/Vlaardingen? De walvis-reddende-seasheperd uit Gouda? Dat kunnen toch ook allemaal Feyenoorders zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 21:44 schreef Rovert het volgende:[..] en de studerende student uit Delft? De rentenierende boer uit Waddinxveen? De alcoholist uit Schiedam/Vlaardingen? De walvis-reddende-seasheperd uit Gouda? Dat kunnen toch ook allemaal Feyenoorders zijn? De criminaliserende snuiverd uit Urk vergeten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 21:44 schreef Rovert het volgende:[..] en de studerende student uit Delft? De rentenierende boer uit Waddinxveen? De alcoholist uit Schiedam/Vlaardingen? De walvis-reddende-seasheperd uit Gouda? Dat kunnen toch ook allemaal Feyenoorders zijn? De criminaliserende snuiverd uit Urk vergeten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
tjonge dilemma. goed rectificeer Rotterdammer voor wereldburgers |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Sorry, hoe kan ik jou vergeten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
zooo, valt niet mee 2 x hetzelfde typen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed zo. Even weer de zaak op orde gesteld. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: op welke vissersboot vaar jij? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op de Kurk12. Morgen niet meer. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dan ga je werken op de visafslag? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom effe langs de Jo Lonn tanker met je vissersboot |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, dan ben ik studerende student in Delft. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 21:44 schreef Rovert het volgende:[..] en de studerende student uit Delft? De rentenierende boer uit Waddinxveen? De alcoholist uit Schiedam/Vlaardingen? De walvis-reddende-seasheperd uit Gouda? Dat kunnen toch ook allemaal Feyenoorders zijn? en de zuipende zwollenaar niet te vergeten! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ben de werkeloze zaandammer |
|
|
|