|
|
remco k
|
|
|
De Boer vraagt Vertonghen om langer verblijf Ajax gaat met Jan Vertonghen in gesprek over het verlengen van zijn tot 2013 lopende contract. Ik heb hem gevraagd bij te tekenen en hij staat daar positief tegenover, zei Frank de Boer na de nederlaag in Nürnberg (2-0). Danny Blind zal op korte termijn met zijn zaakwaarnemer praten. Dit nieuws komt op een bijzonder moment. Na de transfer van Jerome Boateng van Manchester City naar Bayern München gonst het van de geruchten dat City alle pijlen op Vertonghen richt. Daarnaast werd hij eerder al met een rijtje clubs in verband gebracht. Maar Jan heeft daarbij ook aangegeven niet naar elke willekeurige club te gaan, aldus De Boer tegenover Telesport, die goede hoop heeft op het aanblijven van de Belg.
Hij heeft het bij Ajax en in Amsterdam bijzonder goed naar zijn zin, kreeg de trainer in de gesprekken te horen. Waarna ik hem heb geschetst welke mooie dingen er kunnen gebeuren als we deze groep twee jaar bij elkaar houden. Daarna kan hij misschien een veel mooiere transfer maken.
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/De_Boer_vraagt_Vertonghen_om_langer_verblijf.html |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer////HELD.
Lang geleden dat trainers van Ajax met dit soort zeer belangrijke dingen bezig zijn geweest. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik hoop het van harte. Jan is ontzettend belangrijk voor het team, zowel verdedigend als aanvallend.
Mocht de Boer er in slagen om Vertonghen bij te laten tekenen, dan doet hij in mijn ogen goede zaken, en verdient ook hij een standbeeld ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Come on! Doe het Doe het Doe het Doe het Doe het Doe het |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik heb zo mijn vraagtekens.. Stekelenburg gaat ook niet bijtekenen, natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ja, ik denk dat hij bijtekend met een hele mooie clausule.
Hij gaf in een interview wat ik net bekeken heb aan dat hij alleen weggaat voor een club uit zijn ingebeeld lijstje in zijn hoofd. Daarbij zegt hij, ik ben hier heel principieel in.
Lijkt me een mooie aanbieding om hem een contract van 5 jaar te geven met een clausule dat als een van deze clubs komt, ze hem mee mogen nemen voor 20 miljoen?
Of ben ik te optimistisch?
Steek gaat ook niet weg denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door JOOD -- |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
Ik zou e trouwens niet raar van staan te kijken dat steek wanneer er geen mooie club komt ook gewoon zijn contract verlengt. En wat vertongen betreft komt die club niet dan verlengt die zeker die jongen is een halve amsterdammer geniaal. en zowiezo moet ajax de vertrekclausules veel hoger gooien neem barca de wisselspelers hebben alleen vastgestelde transfersommen van minimaal 90M overdreven maar drijft wel de prijs op . in engeland lachen ze ons nog uit om het weggeven van suares voor die 25 miljoen caroll die kostte meer als het dubbele en had maar een half jaar gepresteerd in de premierleague. daarvoor speelde hij geeneens premierleague dus in mijn mening laten we ze gewoon nog te goedkoop gaan iemand die in de eredivisie een paar jaar presteerd ( bij ajax ook top heel veel druk ) moet minimaal voor hetzelfde gaan als iemand die 1 jaar presteerd in een andere top competitie bedoel coentrao 30m ishet dan zo vreemd als je voor vertongen hetzelfde vraagt?....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door You're Ajax -- |
|
|
|