BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord naar de kl+te

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
crnal
 crnal - maandag 18 juli 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Het enigste wat we lezen over feyenoord is negatief.
Wat Feyenoord in mijn ogen niet doet is luisteren naar de supporters, nee ze bewandelen hun eigen route.
Een route die al jaren bergafwaarts gaat.
Verdeeldheid en vriendjespolitiek die wordt gelijd door allerlei passanten.
Stel nu eens echte feyenoorders aan, mensen die respect hebben in de ogen van de supporters. alleen daar red je het dit seizoen mee. Maar ja wie zijn wij.. tuig van de bovenste riggel die toch een miljoen bijeensprokkelt. Wat ze vergeten is dat de dag komt dat wij Feyenoord de rug toe keren, en dat doet pijn, maar wat wil je met een club die niet luisterd naar hun supporters, maar door passanten.
En met de rug toekeren is eens twee thuis wedstrijden massaal wegblijven....de liefde van Feyenoord is eens en voor altijd maar het kan zo niet verder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door crnal --
Let it Snoo
 Let it Snoo - maandag 18 juli 2011 - 14:05   quote  deeplink  
Ik zal Feyenoord nooit de rug toekeren..
Rovert
 Rovert - maandag 18 juli 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:04 schreef crnal het volgende:
Het enigste wat we lezen over feyenoord is negatief.
Wat Feyenoord in mijn ogen niet doet is luisteren naar de supporters, nee ze bewandelen hun eigen route.
Een route die al jaren bergafwaarts gaat.
Verdeeldheid en vriendjespolitiek die wordt gelijd door allerlei passanten.
Stel nu eens echte feyenoorders aan, mensen die respect hebben in de ogen van de supporters. alleen daar red je het dit seizoen mee. Maar ja wie zijn wij.. tuig van de bovenste riggel die toch een miljoen bijeensprokkelt. Wat ze vergeten is dat de dag komt dat wij Feyenoord de rug toe keren, en dat doet pijn, maar wat wil je met een club die niet luisterd naar hun supporters, maar door passanten.
En met de rug toekeren is eens twee thuis wedstrijden massaal wegblijven....de liefde van Feyenoord is eens en voor altijd maar het kan zo niet verder
Je bent 4 jaar te laat met dit open deuren stuk
crnal
 crnal - maandag 18 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
je bent 4 jaar te laat...wat een antwoord.
Jou antwoord is een open deuren stuk, en zegt meer dan genoeg???????
FR-Han
 FR-Han - maandag 18 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
wat een topic weer. slotje
Royaal
 Royaal - maandag 18 juli 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:11 schreef crnal het volgende:
je bent 4 jaar te laat...wat een antwoord.
Jou antwoord is een open deuren stuk, en zegt meer dan genoeg???????
wat? zijn antwoord is een open deuren stuk?
beargumenteer en ik zal je serieus gaan nemen
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:04 schreef crnal het volgende:
Het enige dat we lezen over feyenoord is negatief.
Wat Feyenoord in mijn ogen niet doet is luisteren naar de supporters, nee ze bewandelen hun eigen route. Een route die al jaren bergafwaarts gaat.

Verdeeldheid en vriendjespolitiek die wordt geleid door allerlei passanten.
Stel nu eens echte feyenoorders aan, mensen die respect krijgen van de supporters. Alleen daar red je het dit seizoen mee. Maar ja wie zijn wij..

Tuig van de riggel/van de bovenste plank, die toch een miljoen bij een sprokkelen. Wat ze vergeten is dat de dag komt dat wij Feyenoord de rug toe keren en dat doet pijn. Maar wat wil je met een club die niet luistert naar hun supporters, maar naar passanten.

En met de rug toekeren is een keer twee thuis wedstrijden massaal wegblijven....De liefde voor Feyenoord is eens en voor altijd, maar het kan zo niet verder
zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Stylzz --
PieterBos
 PieterBos - maandag 18 juli 2011 - 14:17   quote  deeplink  
haha weer iemand met een andere nickname, die zo'n halfgaar topic opent.
Durven ze niet onder eigen naam, of is het weer een nieuweling die ook wat wil zeggen?
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 18 juli 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Noem eens een paar echte Feijenoorders die verstand van voetbalzaken hebben een miljoenenclub kunnen runnen, die een goed netwerk hebben etc. etc. en motiveer eens waarom je die geschikt acht, voor zo maar wat dingen te roepen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:17 schreef PieterBos het volgende:
haha weer iemand met een andere nickname, die zo'n halfgaar topic opent.
Durven ze niet onder eigen naam, of is het weer een nieuweling die ook wat wil zeggen?
crnal zit hier anders al zo`n beetje van dag 1.
zegt dat dan wat dat het jou niet opvalt
Rovert
 Rovert - maandag 18 juli 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:14 schreef Royaal het volgende:

[..]

wat? zijn antwoord is een open deuren stuk?
beargumenteer en ik zal je serieus gaan nemen
Neem mij vooral niet
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 18 juli 2011 - 14:44   quote  deeplink  
haha Ik sla ook een beurtje over!!!!
Emile
 Emile - maandag 18 juli 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:04 schreef crnal het volgende:
Het enigste wat we lezen over feyenoord is negatief.
Wat Feyenoord in mijn ogen niet doet is luisteren naar de supporters, nee ze bewandelen hun eigen route.
Een route die al jaren bergafwaarts gaat.
Verdeeldheid en vriendjespolitiek die wordt gelijd door allerlei passanten.
Stel nu eens echte feyenoorders aan, mensen die respect hebben in de ogen van de supporters. alleen daar red je het dit seizoen mee. Maar ja wie zijn wij.. tuig van de bovenste riggel die toch een miljoen bijeensprokkelt. Wat ze vergeten is dat de dag komt dat wij Feyenoord de rug toe keren, en dat doet pijn, maar wat wil je met een club die niet luisterd naar hun supporters, maar door passanten.
En met de rug toekeren is eens twee thuis wedstrijden massaal wegblijven....de liefde van Feyenoord is eens en voor altijd maar het kan zo niet verder
emo.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:09 schreef Rovert het volgende:

[..]

Je bent 4 jaar te laat met dit open deuren stuk
Feyenoord bezit klapdeuren..
Rovert
 Rovert - maandag 18 juli 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Feyenoord bezit klapdeuren..
En een draaideur
crnal
 crnal - maandag 18 juli 2011 - 15:09   quote  deeplink  
mister pieter bos :haha weer iemand met een andere nickname, die zo'n halfgaar topic opent.
Durven ze niet onder eigen naam, of is het weer een nieuweling die ook wat wil zeggen?
Zou je denken.....check je eigen nickname..
crnal
 crnal - maandag 18 juli 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Noem eens een paar echte Feijenoorders die verstand van voetbalzaken hebben een miljoenenclub kunnen runnen, die een goed netwerk hebben etc. etc. en motiveer eens waarom je die geschikt acht, voor zo maar wat dingen te roepen : Boskamp , Van Hangem, Fraser , geen voetballer maar toch : Wouter Bos , Gio en van Gastel (zitten er al) John de Wol, W. Janssen...allemaal mensen die volgens mij toch openlijk gesolliciteerd hebben .Wie denk jij dan Trouwe Hond?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door crnal --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

En een draaideur
hahahaha ja daar moeten ze eens tegenaan schoppen :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Volgens mij hebben ze branddeuren nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:04 schreef crnal het volgende:
Het enigste wat we lezen over feyenoord is negatief.
Wat Feyenoord in mijn ogen niet doet is luisteren naar de supporters, nee ze bewandelen hun eigen route.
Een route die al jaren bergafwaarts gaat.
Verdeeldheid en vriendjespolitiek die wordt gelijd door allerlei passanten.
Stel nu eens echte feyenoorders aan, mensen die respect hebben in de ogen van de supporters. alleen daar red je het dit seizoen mee. Maar ja wie zijn wij.. tuig van de bovenste riggel die toch een miljoen bijeensprokkelt. Wat ze vergeten is dat de dag komt dat wij Feyenoord de rug toe keren, en dat doet pijn, maar wat wil je met een club die niet luisterd naar hun supporters, maar door passanten.
En met de rug toekeren is eens twee thuis wedstrijden massaal wegblijven....de liefde van Feyenoord is eens en voor altijd maar het kan zo niet verder
Ik ben het wel een beetje met je eens in iedergeval..
Alleen keren we nooit de club onze rug toe oke?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij hebben ze branddeuren nodig.
Ja die schop je ook lekker weg!!!not hahaha
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 18 juli 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 15:14 schreef crnal het volgende:
Noem eens een paar echte Feijenoorders die verstand van voetbalzaken hebben een miljoenenclub kunnen runnen, die een goed netwerk hebben etc. etc. en motiveer eens waarom je die geschikt acht, voor zo maar wat dingen te roepen : Boskamp , Van Hangem, Fraser , geen voetballer maar toch : Wouter Bos , Gio en van Gastel (zitten er al) John de Wol, W. Janssen...allemaal mensen die volgens mij toch openlijk gesolliciteerd hebben .Wie denk jij dan Trouwe Hond?
Laat ik allereerst zeggen dat ik dacht dat je bestuurlijke vernieuwing wilde. Het gaat je in deze klaarblijkelijk om een trainer? Je stelt nu dat Feijenoord een echte Feijenoorder moet aanstellen, maar dat was Mario Been toch? Wim janssen was assistent van Gertjan Verbeek en wat heeft dat dan gebracht? Ook Bert van Marwijk die mooie successen heeft gebracht was na spectaculaire aankopen met één seizoen klaar bij Feijenoord en werd Bondscoach. Op zijn aandringen werden deze dure jongens binnen gehaald, maar hij verliet ons helaas zeer snel, ons nu niet achterlatend met een Uefa Cup, maar met torenhoge schulden, omdat zeer helaas deze dure spelers niet meer rendeerde.
Gegokt en verloren, wat kan gebeuren in elke bedrijfsvoering.
Tsja over Wouter Bos zeg ik hetvolgende:
Waarom willen sommigen Wouter Bos op een hoge positie, waarom? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij Feijenoorder is.

*Geen voetbalervaring.
*Wouter Bos verloor tijdens de verkiezingen van 2006, maar liefst negen zetels!!!!! Niet echt iets om trots op te zijn, het getuigt in ieder geval niet van goed leiderschap.
*Wouter Bos publiceert op zijn website graag een coalitie te willen vormen met VVD en Groen Links, een paar dagen later doet hij dit af alszijnde een grapje, maar er staat wat er staat.
*Wouter Bos zegt nooit en te nimmer in een regering met Balkenende te gaan zitten en wie schuift er later aan als Minister van Financiën? Juist Wouter Bos
*Volgens mijn bescheiden mening is Wouter Bos ook niet integer in de DSB affaire, ik denk dat binnen nu en 1 jaar de beerput ook open gaat aangaande DSB, waarom zou hij juist hierna uit de politiek verdwijnen?
*Hij wilde meer tijd voor zijn kinderen en zijn gezin, luidde de uitleg, maar al binnen een jaar aanvaardde hij alweer een topbaan en was hij zijn kinderen en gezin klaarblijkelijk alweer vergeten.
*Ook heeft Wouter Bos het schandalig gedaan met de Fortis affaire met vooral de Belgen.
*Voorts blinken PvdA,ers
nou niet bepaald uit in saneren en bezuinigen.

Ik kan nog wel even door gaan, maar als je het huidige bestuur geen transparantie verwijt en liegen en bedriegen, haal dan niet deze draaikont binnen, want zijn status is niet zo geweldig en ik ben bang dat we weer snel in hetzelfde schuitje zitten. Dit teken ik op met een PvdA hart, dus nee ik ben geen PVVér of iets anders, maar feiten zijn feiten.

O ja Wouter Bos die zich altijd afzette tegen de topinkomens en vond dat niemand meer kon verdienen dan de zogenaamde Balkenende norm verdient nu € 400.000 per jaar (2x de Balkenende norm) voor een parttime job!!!! Dit is overigens nog zonder winstuitkering.

Zijn het niet deze feiten die sommige mensen het huidige bestuur verwijten? Zelfverrijking, draaien, ontransparant. Dus laat Dhr Gudde lekker zitten en bewaar de rust. Pas dan zullen sponsors in Feijenoord stappen rust rust rust is de magic word!!!!! Van mij een dikke NEEN tegen Wouter Bos.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 15:41 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Laat ik allereerst zeggen dat ik dacht dat je bestuurlijke vernieuwing wilde. Het gaat je in deze klaarblijkelijk om een trainer? Je stelt nu dat Feijenoord een echte Feijenoorder moet aanstellen, maar dat was Mario Been toch? Wim janssen was assistent van Gertjan Verbeek en wat heeft dat dan gebracht? Ook Bert van Marwijk die mooie successen heeft gebracht was na spectaculaire aankopen met één seizoen klaar bij Feijenoord en werd Bondscoach. Op zijn aandringen werden deze dure jongens binnen gehaald, maar hij verliet ons helaas zeer snel, ons nu niet achterlatend met een Uefa Cup, maar met torenhoge schulden, omdat zeer helaas deze dure spelers niet meer rendeerde.
Gegokt en verloren, wat kan gebeuren in elke bedrijfsvoering.
Tsja over Wouter Bos zeg ik hetvolgende:
Waarom willen sommigen Wouter Bos op een hoge positie, waarom? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij Feijenoorder is.

*Geen voetbalervaring.
*Wouter Bos verloor tijdens de verkiezingen van 2006, maar liefst negen zetels!!!!! Niet echt iets om trots op te zijn, het getuigt in ieder geval niet van goed leiderschap.
*Wouter Bos publiceert op zijn website graag een coalitie te willen vormen met VVD en Groen Links, een paar dagen later doet hij dit af alszijnde een grapje, maar er staat wat er staat.
*Wouter Bos zegt nooit en te nimmer in een regering met Balkenende te gaan zitten en wie schuift er later aan als Minister van Financiën? Juist Wouter Bos
*Volgens mijn bescheiden mening is Wouter Bos ook niet integer in de DSB affaire, ik denk dat binnen nu en 1 jaar de beerput ook open gaat aangaande DSB, waarom zou hij juist hierna uit de politiek verdwijnen?
*Hij wilde meer tijd voor zijn kinderen en zijn gezin, luidde de uitleg, maar al binnen een jaar aanvaardde hij alweer een topbaan en was hij zijn kinderen en gezin klaarblijkelijk alweer vergeten.
*Ook heeft Wouter Bos het schandalig gedaan met de Fortis affaire met vooral de Belgen.
*Voorts blinken PvdA,ers
nou niet bepaald uit in saneren en bezuinigen.

Ik kan nog wel even door gaan, maar als je het huidige bestuur geen transparantie verwijt en liegen en bedriegen, haal dan niet deze draaikont binnen, want zijn status is niet zo geweldig en ik ben bang dat we weer snel in hetzelfde schuitje zitten. Dit teken ik op met een PvdA hart, dus nee ik ben geen PVVér of iets anders, maar feiten zijn feiten.

O ja Wouter Bos die zich altijd afzette tegen de topinkomens en vond dat niemand meer kon verdienen dan de zogenaamde Balkenende norm verdient nu € 400.000 per jaar (2x de Balkenende norm) voor een parttime job!!!! Dit is overigens nog zonder winstuitkering.

Zijn het niet deze feiten die sommige mensen het huidige bestuur verwijten? Zelfverrijking, draaien, ontransparant. Dus laat Dhr Gudde lekker zitten en bewaar de rust. Pas dan zullen sponsors in Feijenoord stappen rust rust rust is de magic word!!!!! Van mij een dikke NEEN tegen Wouter Bos.
Goed verhaal trouwehond,maar jij heb wel 36 graden daar he..
Wij 15 met een stormvloed aan regen das niet te kort..
Maar je heb een aantal sterke punten !!!!100%

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:04 schreef crnal het volgende:
Het enigste wat we lezen over feyenoord is negatief.
Wat Feyenoord in mijn ogen niet doet is luisteren naar de supporters, nee ze bewandelen hun eigen route.
Een route die al jaren bergafwaarts gaat.
Verdeeldheid en vriendjespolitiek die wordt gelijd door allerlei passanten.
Stel nu eens echte feyenoorders aan, mensen die respect hebben in de ogen van de supporters. alleen daar red je het dit seizoen mee. Maar ja wie zijn wij.. tuig van de bovenste riggel die toch een miljoen bijeensprokkelt. Wat ze vergeten is dat de dag komt dat wij Feyenoord de rug toe keren, en dat doet pijn, maar wat wil je met een club die niet luisterd naar hun supporters, maar door passanten.
En met de rug toekeren is eens twee thuis wedstrijden massaal wegblijven....de liefde van Feyenoord is eens en voor altijd maar het kan zo niet verder
Echte Feyenoorders? Moet je dat de supporters laten bepalen! Is dat Gio? Johan Boskamp? Boudewijn Poelmann?
Zeg jij het maar.
Weet alleen dat het sterft van de mollen in de club die er persoonlijk baat bij hebben allerlei complotten-theorietjes te smeden/verzinnen.
Haal gedrag Vg en kwestie Been weg en er is nog immer een rustige club.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 juli 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 16:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Echte Feyenoorders? Moet je dat de supporters laten bepalen! Is dat Gio? Johan Boskamp? Boudewijn Poelmann?
Zeg jij het maar.
Weet alleen dat het sterft van de mollen in de club die er persoonlijk baat bij hebben allerlei complotten-theorietjes te smeden/verzinnen.
Haal gedrag Vg en kwestie Been weg en er is nog immer een rustige club.
+10
diesel
 diesel - maandag 18 juli 2011 - 17:48   quote  deeplink  
als we de eerste competitie wedstrijd maar winnen, dan komen we in een opwaartse spiraal
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
en vervolgens nog 33 wedstrijden winnen en dan zijn we kampioen!!
diesel
 diesel - maandag 18 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
precies Douwe
de kromme 73
 de kromme 73 - maandag 18 juli 2011 - 18:11   quote  deeplink  
haal een paar ex neuzen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 18:11 schreef de kromme 73 het volgende:
haal een paar ex neuzen
Eens neus, altijd neus.
The Q
 The Q - maandag 18 juli 2011 - 18:30   quote  deeplink  


Appeltje voor de dorst op 2.10 min

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door The Q --
cc-tje
 cc-tje - maandag 18 juli 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:44 schreef Emile het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kolere... wasda voor buitenaardswezen???
Emile
 Emile - dinsdag 19 juli 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 18:53 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Kolere... wasda voor buitenaardswezen???
een emo eng he

ja ik vond t een beetje een emo topic die die gozer maakte dus vond het gepast hehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord naar de kl+te









0.0069670