|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahaha!
Maarreh, hij kan ooit weer terugkomen?! |
|
|
|
|
Boondock saint
|
|
|
tsja dan ben je ook niet echt slim bezig |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
nee hoor, volgens mij met een stif gedaan, hij heeft hem nog in z'n hand.....kan ie hem erzo afwassen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 18:12 schreef detrapstaandervanvak het volgende:nee hoor, volgens mij met een stif gedaan, hij heeft hem nog in z'n hand.....kan ie hem erzo afwassen. Sharp!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Wat heeft die gozert voor een huidziekte??? |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ja net als FOCKING Heintje Davids!!! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: hij heeft been op zijn arm :-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Neem aan dat het voor het hele oeuvre van Been is, dus zie het probleem niet zo. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
persoonlijk zal ik nooit een portret nemen van een "beroemdheid", ik vindt t niet zo slim |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
persoonlijk vind ik Been nu niet bepaald een "beroemdheid", zelfs niet als ik het hele oevre bij elkaar pak.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Persoonlijk zal ik nooit een tattoo nemen, want er zijn heel weinig dingen die ik de rest van mijn leven leuk vind. Feyenoord is de enige uitzondering. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop niet dat op die andere arm Beenhakker staat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat is er mis mee? Been blijft toch gewoon een held? |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Persoonlijk vind ik Feyenoord op dit moment verre van leuk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb wijnaldum ergens laten tatoeƫren op een plek die nooit daglicht ziet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 20:56 schreef Els het volgende:Persoonlijk zal ik nooit een tattoo nemen, want er zijn heel weinig dingen die ik de rest van mijn leven leuk vind. Feyenoord is de enige uitzondering. Ik denk dat ik de naam ELS op mijn arm laat aanbrengen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 21:01 schreef piet de paler het volgende:Ik heb wijnaldum ergens laten tatoeƫren op een plek die nooit daglicht ziet kan hij tatoeeren dan? Hij mag mijn pantoffels nog niet poetsen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Jhon de Beuk -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Die zie je niet veel meer ,van die leren bruine instap pantoffels.Waar heb je ze gekocht ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 21:30 schreef piet de paler het volgende:[..] Die zie je niet veel meer ,van die leren bruine instap pantoffels.Waar heb je ze gekocht ? je kent ze? geef toe, het zijn de beste! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Inderdaad maar den wel in combinatie met een badstof overjas en pijp |
|
|
|