BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEXT ON HEADLINER NEWS,THE STORY CONTINUES!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
Of is het humor om te huilen? Onderstaand propaganda artikeltje troffen we vandaag aan in hoe kan het anders kwaliteitskrant (HAHAHA) Algemeen Dagblad. Pim Blokland aan de lijn dat hij kwaad is, dat Gudde weer beschadigd is. Nee Pim, Eric beschadigd zichzelf continu door domme dingen te doen. Maar dat is niet de kern van dit verhaal. Kwaliteitskrant (HAHAHA) Algemeen Dagblad laat namelijk al hun stukjes maken door Feyenoord zelf. U kent hem wel die fijne Raymond Salomon, de man die supporters haat, regelt dat allemaal.

Maandagmorgen een moeilijk dagdeel voor iedereen:

Pim Blokland en Boudewijn Poelmann, beiden behorend tot de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord (VvF), benadrukken dat de berichten dat algemeen directeur Eric Gudde ter discussie zou staan, volkomen onzin zijn.

Volgens berichtgeving in diverse media zou Gudde eerdaags struikelen over een rapport dat Poelmann in 2008 zou hebben opgesteld. In dat epistel zou staan dat Gudde, samen met toenmalig technisch directeur Peter Bosz, de interesse van Manchester City in Jonathan de Guzman verkeerd zou hebben ingeschat. Die inschattingsfout zou Feyenoord veertien miljoen hebben gekost.

Poelmann, destijds nog commissaris bij Feyenoord, reageert geprikkeld vanaf zijn vakantieadres: Dat rapport zou ik dan wel eens willen lezen. Het lijkt me buitengewoon boeiend, want ik heb zon rapport nooit gemaakt en ik heb ook nooit een dergelijk rapport van een ander gezien, aldus de geldschieter tegenover het AD

Gudde blijft
Pim Blokland is woedend over het feit dat Eric Gudde in een kwaad daglicht is gezet. Eric staat niet ter discussie, zegt Blokland, maar ik kan wel aan de gang blijven, want het lijkt er helaas op dat enkele journalisten het tot hun hoofddoel hebben gemaakt Eric stelselmatig te beschadigen met onzinnige beweringen. Dit soort kwalijke insinuaties zijn te treurig voor woorden. Mensen, maar ook de club, worden steeds weer onnodig negatief in het nieuws gebracht.

Exit Vlemmings en Lodewijks
Assistent-trainers onder Mario Been, Leon Vlemmings en Patrick Lodewijks, zullen na het aanstellen van een nieuwe trainer zo goed als zeker uit de Kuip verdwijnen. Voor club-icoon Giovanni van Bronckhorst lijkt er nog wel een weg terug. Maar dat ook de 106-voudig international een zeer nare smaak heeft overgehouden aan de spelersrevolte in Ermelo, is overduidelijk.

Vlemmings hield het zaterdag in Barendrecht kort. Het lijkt mij niet dat het vertrouwen er van vandaag op morgen weer is, vertelde de oefenmeester. Dat is een proces waar tijd overheen gaat. De factor vertrouwen in de organisatie heeft een enorme tik gekregen.

De directie van Feyenoord weet dat het trio Vlemmings, Lodewijks en Van Bronckhorst diep gekrenkt is door het feit dat de spelersopstand heeft plaatsgevonden. Daarnaast deed het de trainersstaf extra veel pijn dat Mario Been niet werd gered, iets dat volgens technisch directeur Martin van Geel niet meer tot de mogelijkheden behoorde. Morgen komt de raad van commissarissen bij elkaar om de strategie rond de opvolging van Been te bespreken. Tot gisteravond is er met geen enkele kandidaat gesproken, al lieten diverse trainers via hun zaakwaarnemer of tussenpersonen wel weten geïnteresseerd te zijn in de vacature van Mario Been.

Gudde staat niet ter discussie, journalisten liegen alles aan elkaar en de technische staf is zwaar gepikeerd dat Mario Been niet werd gered. Ziet u de contradictie? Raymond wat een infantiel prulwerkje heb je weer afgeleverd! Zal je niet eens wat salaris in gaan leveren, als zelfs datgene waarvoor je € 11.000,- per maand ontvangt nog te moeilijk is voor je om tot een goed eind te brengen?

Rest de vraag waarom de Raad van Commissarissen zich gaat buigen over de opvolger van Been. Behoort men niet te controleren in plaats van de dagelijkse leiding te nemen? Er is dus zoveel vertrouwen uit de RvC dat ze het werk van de directie gaan overnemen. Trekpop Eric staat niet ter discussie? Waarom komt Pim Blokland een supportertje met geld nu ineens wel naar buiten, terwijl we hem de hele week niet gehoord of gezien hebben? Het is net een circus bij Feyenoord, allemaal clowns. Ze weten twee alineas verder niet meer wat ze ervoor geschreven hebben, men verzinkt in het spinnenweb van eigen leugens en intriges. Ondertussen gaat de club er aan onderdoor. Supporters nemen de kinderlijke leugens niet meer. Kotsen ervan. Directie en RvC drijven de situatie net als met de spelersgroep wéér op de spits maar deze keer met hun eigen aanhang. Triest.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Ik weet het nu ondertussen wel weer. Het blijven schimmenspelen.
Schiet niet op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEXT ON HEADLINER NEWS,THE STORY CONTINUES!!!









0.0055398