BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wordt een SOAP ipv een voetbalclub

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronneke
 Ronneke - maandag 18 juli 2011 - 19:03   quote  deeplink  
De laatste tijd is het alleen maar gesodemieter in en rondom de kuip. Om straks zo een nieuw seizoen te moeten starten lijkt mij nou niet de juiste manier. Zet er anders camera's op en maak er een real life soap van, dan wordt er nog wat extra verdiend.

Zoek een trainer, rot Fer eruit, en ga lekker ballen!!!!! Als supporter wordt je hier toch gek van als je elke dag weer nieuwe verhalen hoort zoals El Ahmadi de aanstichter van vertrek Been. Wat een onzin en wat doet het er nog toe.

Nu voorbereiden met de spelers die we hebben en hopen op een paar nieuwe gezichten in de kuip.
FR-Han
 FR-Han - maandag 18 juli 2011 - 19:10   quote  deeplink  
slot
The Q
 The Q - maandag 18 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 19:10 schreef obiku010 het volgende:
slot
topic politei
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Terechte topic.
Word erg moe van die complotten-smullers. Er wordt van allerlei kanten een rookgordijn opgetrokken, media is daar ook zeer behulpzaam in...

Geen slot hierop. Op naar het voetballen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 19:03 schreef Ronneke het volgende:

Nu voorbereiden met de spelers die we hebben en hopen op een paar nieuwe gezichten in de kuip.
Duidelijk, wordt er maar een beetje simpel van en ben het onderhand echt zat, maar toch kijk ik elke dag weer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
http://www.frfc1908.nl/nieuws/machtsstrijd-ontketent-interne-maasgebouwoorlog/

Steeds triester
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Goh! We hadden schuldenvrij kunnen zijn......
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Er lijken zich twee kampen te vormen nu in de strijd om de macht. Poelmann heeft nog iets recht te zetten met Eric Gudde (die er toch echt voor het einde van de week uitvliegt) en heeft zich via de Vrienden van Feyenoord de club ingewerkt.
Iets recht te zetten? 'Die er toch echt voor het einde van de week uitvliegt'?

Stemmingmakerij, of zijn de berichten van Poelmann en het uitgesproken vertrouwen in Gudde van de afgelopen dagen weer onzin?
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 juli 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 20:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Iets recht te zetten? 'Die er toch echt voor het einde van de week uitvliegt'?

Stemmingmakerij, of zijn de berichten van Poelmann en het uitgesproken vertrouwen in Gudde van de afgelopen dagen weer onzin?
Het is bij Feyenoord niet altijd even gunstig als ze vertrouwen in je uitspreken....
Royaal
 Royaal - maandag 18 juli 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
niet naar jou toe maar ik wordt ook beetje moe van al die collums die allemaal precies hetzelfde vertellen maar dan in andere woorden maar doen alsof ze een primeur hebben, bah.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 juli 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Ben benieuwd naar het vervolg van de soap.. Misschien dat Gudde z'n stoelpoten vrijdag bijna zijn doorgezaagd, en dat 'ie net als een slechte GTST cliffhanger juist nét niet valt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2011 - 20:14   quote  deeplink  
feyenoordcartoon.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 juli 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 20:14 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaha, geweldig!
feyenoordlies
 feyenoordlies - maandag 18 juli 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Helemaal met ronneke eens. Ik snak naar een positief nieuwtje en naar de start van het voetbalseizoen. Wat een frustrerende periode is dit
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 18 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
0131ajax-feyenoord.jpg
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 19 juli 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Tja.. hoe kan je positieve berichten plaatsen als je dit leest..

di 19 jul 2011, 07:55 www.telegraaf.nl

Leroy Fer krijgt eigen rouwbrief
Voetballer Leroy Fer heeft zijn eigen rouwbrief gekregen. De Feyenoorder kreeg in een ongeadresseerde envelop een rouwadvertentie met zijn eigen naam.

De middenvelder ziet de brief, die volgt nadat hij een week geleden na de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft fysiek werd belaagd, als een bedreiging, weet het AD.

Fer wil zijn in 2012 aflopende contract niet verlengen en daar is een deel van de Feyenoordfans het niet mee eens.
"

wat een stel debielen zitten er soms bij "ons" op de tribune.. sorry hoor
maar zo zou ik wel gemotiveerd worden om met volle inzet voor de club te gaan voetballen..
plannetje
 plannetje - dinsdag 19 juli 2011 - 08:54   quote  deeplink  
IEMAND AL IETS VAN DRENTHE GEHOORD????
plannetje
 plannetje - dinsdag 19 juli 2011 - 08:54   quote  deeplink  
IEMAND AL IETS VAN DRENTHE GEHOORD????
plannetje
 plannetje - dinsdag 19 juli 2011 - 08:54   quote  deeplink  
IEMAND AL IETS VAN DRENTHE GEHOORD????
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 juli 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 08:54 schreef plannetje het volgende:
IEMAND AL IETS VAN DRENTHE GEHOORD????
Drenthe is een provincie van Nederland, gelegen in het noordoosten van het land. Grofweg gezien grenst het in het noorden aan de provincie Groningen, in het oosten aan de Duitse deelstaat Nedersaksen, in het zuiden aan de provincie Overijssel en in het westen aan de provincie Friesland. De hoofdstad is Assen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2011 - 09:10   quote  deeplink  
En daar horen we t liefst zo weinig mogelijk over.
KKL
 KKL - dinsdag 19 juli 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Machtsstrijd ontketent interne Maasgebouwoorlog

We schrijven september 2010. Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam komt met een allesvernietigend 4-pagina artikel over het falen van de Raad van Commissarissen bij Feyenoord. Onder de subtitel Raad van Commissarissen zit al bijna 4 jaar te slapen concludeert deze doorgaans bijzonder goed geïnformeerde journalist van Voetbal International (jaja, dat blaadje van Derksen) dat Feyenoord van binnenuit volledig kapot gemaakt is onder leiding van voorzitter Dick van Well, die verzuimde en verzuimt in te grijpen.
Al bijna vier jaar zien de commissarissen het elftal ploeteren, al bijna vier jaar zijn ze dus in feite verantwoordelijk voor het wanbeleid in de Kuip.
In dit artikel wordt nog een keer duidelijk uitgelegd dat de Stichting Continuïteit Feyenoord het gouden aandeel beheert waardoor het voor externe partijen niet mogelijk is de club over te nemen. Investeren kan en mag wel, maar dan zonder zeggenschap. En laat daar nu net de schoen wringen. In het artikel komt naar voren dat er reeds in 2009 een groep investeerders, gefortuneerde supporters bovendien, onder leiding van Ad Sint Nicolaas met een kapitaalinjectie van €60 miljoen wilden instappen maar daarbij zeggenschap over het beleid eisten en een zetel in de RvC. Dit aanbod werd afgeslagen wegens de eis van zeggenschap.

Heden ten dage heeft Pim Blokland onder exact dezelfde voorwaarden niet 1 maar 2 zetels verworven in de RvC, zijn de leningen omgezet in aandelen waardoor het veelvoudige door de Vrienden van Feyenoord (VvF) terugverdiend kan worden. 49% van de aandelen van de club is min of meer verkocht voor €30 miljoen.

De vraag rijst meteen: wat bezielde Dick van Well in 2009 om een bijzonder lucratief aanbod van €60 miljoen af te slaan en in 2011 de club voor €30 miljoen te verpatsen? Alles hangt of staat met de bouw van het nieuwe stadion, waarvan de realisatie zeer te betwijfelen valt gezien de door het Rijk opgelegde bezuinigingen alsmede de zeer slechte verstandhouding tussen de BVO Feyenoord NV en amateurtak Sportclub Feyenoord. Van Well is immers nog steeds voorzitter Raad van Bestuur bij Dura Verrmeer, de bouwgigant. Zijn belangen in het amsterdamse mogen bekend zijn overigens

De directie ís belast met het besturen van de vennootschap en daarmede verantwoordelíjk voor het realíseren van de doelstellingen van de vennootschap, de strategie, het beleid en de daaruit vooruitvloeiende resultatenontwíkkelling. De directíe legt verantwoording af aan de raad van commissarissen en aan de algemene vergadering van aandeelhouders. De raad van commíssarissen heeft tot taak het toezícht houden op het beleid van de directie en op de algemene gang van zaken binnen Feyenoord Rotterdam NV en de daarmee verbonden ondernemíng en staat de directie met raad en daad terzijde. (Citaat uit Rapport Commissie Kerkum, 4 december 2006)

Toen trainer Gertjan Verbeek naar Feyenoord werd gehaald als opvolger van Bert van Marwijk brak de pleuris uit. Een verbouwing van anderhalf miljoen euro van het spelershonk, dat de spelers tot ware gladiatoren moest omtoveren mocht niet baten. Tel daarbij op de ruzies die Verbeek schopte en het is een groot raadsel waarom de RVC toen niet ingreep. Het verhaal is verder bekend: de spelersgroep stapte ten einde raad rechtstreeks op de RvC af, de directie in de persoon van Eric Gudde gaf totaal geen reactie, de RvC was met stomheid geslagen, exit Verbeek.

Zowel directie als RvC hebben nul komma nul feeling met wat er op de werkvloer gebeurt. Dit verhaal heeft zich nu herhaald: de spelersgroep van 2011 uit haar onvrede bij de directie, die met stomheid geslagen is, trainer Mario Been stapt per direct op en de RvC loopt de benen uit haar lijf om de directie de wind uit zeilen te houden want het ligt natuurlijk niet aan het gebrek aan sturing of het met raad en daad terzijde staan van de RvC aan de directie.
Dick van Well, Eric Guddehoe lang nog?

Het volledige artikel van VI kun je hier nalezen (PDF alert!) Toen al beschreef Krabbendam de mislukte transfer-deal inzake Jonathan De Guzman naar Manchester City, dé reden voor commissaris Boudewijn Poelmann om op te stappen. Iets wat anno 2011 hevig ontkend wordt.

Er lijken zich twee kampen te vormen nu in de strijd om de macht. Poelmann heeft nog iets recht te zetten met Eric Gudde (die er toch echt voor het einde van de week uitvliegt) en heeft zich via de Vrienden van Feyenoord de club ingewerkt. Blokland verdedigt vooralsnog zijn directeur in de media maar het imperium lijkt af te brokkelen. Van Well, in het echt buurman van Blokland die twee laten elkaars gazonnetje maaien, klampt zich nu vast aan Blokland, die de hete adem van de ondergang in zijn nek voelt. En dit alles wordt over de rug van de spelers uitgevochten in de media. Raymond Salomon, AD-correspondent in de Kuip, laat gepubliceerde artikelen verwijderen en heeft nu nog maar 1 taak gekregen: die vermadelijde hinderlijke journalisten van RTV Rijnmond zo zwart mogelijk te maken. Het is de dood of de gladiolen in het Maasgebouw. Opvallend dat ze daarbij vergeten te melden dat al deze onrust veroorzaakt wordt door een paar supportertjes.

SPIJKER OP Z'N KOP!!!

Hoelang nog????
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 juli 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:11 schreef KKL het volgende:
Machtsstrijd ontketent interne Maasgebouwoorlog

We schrijven september 2010. Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam komt met een

SPIJKER OP Z'N KOP!!!

Hoelang nog????
tja weet je

ik ben nooit zo voor of tegen de VG geweest, meer tegen de manier waarop ze communiceren. maar nu ben ik er ook wel klaar mee ook, Gudde moet maar weg en dan wordt het langzamerhand tijd voor wat structuur en rust
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:17 schreef Rovert het volgende:

[..]

tja weet je

ik ben nooit zo voor of tegen de VG geweest, meer tegen de manier waarop ze communiceren. maar nu ben ik er ook wel klaar mee ook, Gudde moet maar weg en dan wordt het langzamerhand tijd voor wat structuur en rust
Nee, breekt de pleuris pas los.
KKL
 KKL - dinsdag 19 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, breekt de pleuris pas los.
wakker worden Henk....de pleuris is al jarenlang uitgebroken
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Wakkerder kan niet KKL, moet zo werken.

Maarreh...Na Gudde ontbrandt de machtstrijd helemaal: VvF <> Vg <> FSV <> interim directeur.
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 19 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 19:35 schreef hotjumper het volgende:
Goh! We hadden schuldenvrij kunnen zijn......
Nou, misschien als we de filmrechten verkopen?
Hoe gaan we de sop noemen dan?

"De eenzame supportert"
of
"Eenzaam op zuid"
of
"Kommer en kwel aan de maas"
of...
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 19 juli 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 20:14 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil wel oppassen!
Alleen dat kutkind vooraan in de box krijgt sambal in zn luier (ga ik speciaal bij de chinees in twente kopen!)
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 19 juli 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Tjah een soap, maar wel toffer dan Goede Tijden..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2011 - 10:40   quote  deeplink  
FSV/VG/RvC/directie allemaal opzouten!
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 10:46   quote  deeplink  
wordt een beetje moe van het gemiep...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:
FSV/VG/RvC/directie allemaal opzouten!
en de selectie.. haha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:50 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nou, misschien als we de filmrechten verkopen?
Hoe gaan we de sop noemen dan?

"De eenzame supportert"
of
"Eenzaam op zuid"
of
"Kommer en kwel aan de maas"
of...
Goede leiders, Slechte leiders?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:46 schreef craven het volgende:
wordt een beetje moe van het gemiep...
daar hoopt het bestuur op, het is niet voor niks dat ze niet inhoudelijk op aantijgingen reageren. Alleen als er vraagtekens bij één van hun clubje wordt gesteld dan reageren ze wel.....
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Goede leiders, Slechte leiders?
Onderweg naar Zorgen.
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

daar hoopt het bestuur op, het is niet voor niks dat ze niet inhoudelijk op aantijgingen reageren. Alleen als er vraagtekens bij één van hun clubje wordt gesteld dan reageren ze wel.....
iedereen veegt zijn straatje schoon, dat is altijd al zo geweest. Maar ik wordt moe van de starre houding van het bestuur, de infantiele berichtgeving van sommige sites en hun aantijgingen die de dieptegang hebben van een teletubbie aflevering..pfffff
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 12:50 schreef craven het volgende:

[..]

iedereen veegt zijn straatje schoon, dat is altijd al zo geweest. Maar ik wordt moe van de starre houding van het bestuur, de infantiele berichtgeving van sommige sites en hun aantijgingen die de dieptegang hebben van een teletubbie aflevering..pfffff
De te-le-foon gaat over, wie zou, wie zou dat zijijijijn??
't is vast een diertje met problemen, en die wil ons aan de lijn.

DAT is pas diepgang.
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De te-le-foon gaat over, wie zou, wie zou dat zijijijijn??
't is vast een diertje met problemen, en die wil ons aan de lijn.

DAT is pas diepgang.
je volgt het teveel, en niet zeggen dat je het voor je dochter doet he!
KKL
 KKL - dinsdag 19 juli 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De te-le-foon gaat over, wie zou, wie zou dat zijijijijn??
't is vast een diertje met problemen, en die wil ons aan de lijn.

DAT is pas diepgang.
Jaaaaaaaaaaa!

Die hebben we nu nodig HET WONDERTEAM!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Jij snapt t :)
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
weer wat gemist hehehe

pho368x157wonderpets.jpg

owwwwww

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door craven --
KKL
 KKL - dinsdag 19 juli 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:10 schreef craven het volgende:
weer wat gemist hehehe
als je een kind hebt dan gaat er een andere wereld voor je open Craven

zelfs ik vind het Wonderteam geweldig hahahaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door KKL --
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:14 schreef KKL het volgende:

[..]

als een kind hebt dan gaat er een andere wereld voor je open Craven
komt nog, mijne is pas een half jaar...
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 19 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Misschien is de Luddo Sanders van Feyenoord (Gudde) nu bereid om uit de serie te stappen...

Eric Gudde neemt de spelersgroep de gang van zaken rond het ontslag van trainer Mario Been bij Feyenoord kwalijk.

Ik kan me voorstellen dat Mario de actie van de groep heeft ervaren als een dolksteek in de rug, zegt de algemeen directeur van de Stadionclub deze week in een interview met het NUsport-magazine.

De ochtend na zijn vertrek heb ik bij het ontbijt tegen de spelers gezegd dat ze te allen tijde éérst naar de trainer hadden moeten stappen. We maken diepdonkerrode dagen door.

Gudde deed vorige week dinsdagavond nog een verwoede poging om Been op andere gedachten te brengen, nadat de oefenmeester halsoverkop was vertrokken uit het trainingskamp van Feyenoord in Ermelo. De opgestapte Been bleek echter niet te behouden voor de club.

Repareren

Toen ik van Martin hoorde dat Mario zijn koffers had gepakt en was weggereden, heb ik Mario in de auto onderweg naar Ermelo meteen gebeld in de hoop dat er alsnog wat te repareren viel, aldus Gudde. Helaas bleek dat niet het geval.

De algemeen directeur stelt dat hij niet is verrast door het plotselinge opstappen van Been, omdat hij eerder op de dag al van de naderende breuk op de hoogte was gesteld. Gudde was toen zelf nog niet in het trainginskamp aanwezig.

Van alle stappen die onze technisch directeur Martin van Geel heeft gezet, ben ik door hem voortdurend op de hoogte gehouden. Dus ik spreek niet van verrast zijn. Voordat het tot een breuk kwam, waren alle alarmbellen al gaan rinkelen.

Betreurenswaardig

Gudde belde woensdag nog drie keer met Been. Hij zat volledig stuk. Ik vind het uiterst betreurenswaardig wat er is gebeurd. Echt erg. Een drama voor Mario. Ik heb twee jaar lang heel prettig met hem samengewerkt.

Aan het einde van die samenwerking heb ik een waardeloos gevoel overgehouden waar ik nog wel een paar weken mee blijf rondlopen. Ik beschouw het vertrek van Mario als een minpunt op mijn cv, als een zware nederlaag.

Het laatste zinnetje moet toch een keertje betekenen dat ie oppleurt?
Waar is de tijd gebleven dat Jorien vd Heerink aan het roer stond, die snapte het tenminste...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door cc-tje --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:14 schreef KKL het volgende:

[..]

als je een kind hebt dan gaat er een andere wereld voor je open Craven

zelfs ik vind het Wonderteam geweldig hahahaa
daar ben ik mooi mee, zit dan met the dog whisperer en martin gaus
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 19 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Goede leiders, Slechte leiders?
Zaadleiders zijn het eerder, maar wel een goeie die van jou, schrijf het script maar!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:15 schreef craven het volgende:

[..]

komt nog, mijne is pas een half jaar...


die plaatjes komen later wel Cravie :)
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 19 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 12:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Onderweg naar Zorgen.
+100
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

daar ben ik mooi mee, zit dan met the dog whisperer en martin gaus
dog whisperer tot daar aan toe, maar Martin Gaus....
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ filmpje ]

die plaatjes komen later wel Cravie :)
hahaha for sure Bro

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wordt een SOAP ipv een voetbalclub









0.0066120