|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 12:50 schreef craven het volgende:[..] iedereen veegt zijn straatje schoon, dat is altijd al zo geweest. Maar ik wordt moe van de starre houding van het bestuur, de infantiele berichtgeving van sommige sites en hun aantijgingen die de dieptegang hebben van een teletubbie aflevering..pfffff teletubbies... wtf? Dan wordt het vast "Tering Gudde... OH OOOOOOHW... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Gaus, die moeten we als trainert! dak daar nie eerder op gekomen ben zeg... is goed met luie honden...! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:22 schreef cc-tje het volgende:[..] Gaus, die moeten we als trainert! dak daar nie eerder op gekomen ben zeg... is goed met luie honden...! hehehe |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:20 schreef cc-tje het volgende:[..] Zaadleiders zijn het eerder, maar wel een goeie die van jou, schrijf het script maar! Had ik gedaan (gewoon gebeurtenissen van de afgelopen 7 jaar) vonden ze ongeloofwaardig bij RTL. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 18:40 schreef hotjumper het volgende:[..] Had ik gedaan (gewoon gebeurtenissen van de afgelopen 7 jaar) vonden ze ongeloofwaardig bij RTL. Wat zegt SBS? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Trekt te veel kijkers doen we niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee nee, die willen het alleen als het over wijven gaat, ik heb het nog uitgelegd over de selectie, maar ze moeten tieten hebben, zich zo gedragen was niet genoeg. (hoewel, het zal me niet verbazen als Fer zich binnenkort laat ombouwen omdat hij bij het vrouwenvoetbal verder kan groeien) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:14 schreef KKL het volgende:[..] als je een kind hebt dan gaat er een andere wereld voor je open Craven zelfs ik vind het Wonderteam geweldig hahahaa wonderteam is op dit moment mijn favoriet! geweldig gewoon. Kunnen we goed gebruiken bij Feyenoord. |
|
|
|