|
|
cristophe
|
|
|
Ik ben geschrokken van het gene wat hier gebeurt de optie van gaal niet dus erg jammer; vlemings lodewijks weg jammer triest, maar ik hoop dat er verstandelijke keuze word gemaakt iemand die zijn sporen heeft laten zien wat winnen is en geen koeman of maaskant persoonlijk zeg meulensteen van manchester united en van Gastel meulensteen heeft kennis en kennis maakt macht |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Rust, roest! (In jouw verhaal zit in ieder geval al geen rust)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 19:58 schreef cristophe het volgende:Ik ben geschrokken van het gene wat hier gebeurt de optie van gaal niet dus erg jammer; vlemings lodewijks weg jammer triest, maar ik hoop dat er verstandelijke keuze word gemaakt iemand die zijn sporen heeft laten zien wat winnen is en geen koeman of maaskant persoonlijk zeg meulensteen van manchester united en van Gastel meulensteen heeft kennis en kennis maakt macht Ook een overwegenswaardige optie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meulensteen? Zeker niet gekke optie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Aanhanger van de Coerver-methode. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Adem in adem uit en herhaal dit en dan ineens...................................hebben we het Fritz korbach hik hik met de vereiste papieren en Willem v Hanegem. Kortom ik weet het niet meer en voor mij nu ook rust ,ik zie het wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het weer is goed om depressief te worden,ik zie een sprankje Feyenoord zon |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 21:37 schreef piet de paler het volgende:[..] Het weer is goed om depressief te worden,ik zie een sprankje Feyenoord zon Moet goddomme nog 2 weken van dat gezeik genieten. Tis net SM. |
|
|
|