|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Beste mede- supporters
Weet iemand of er dinsdagavond bij de ingang van het stadion ook nog een kaartje kan kopen. Of in de stad vooraf.
Zoja of nee zet dan even de link erbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door feyenoord(010) -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wordt het nog ergens uitgezonden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: waar reageer je nou op? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja kaarten, nee uitzenden |
|
|
|
|
geleenderstel54
|
|
|
die spelers verdienne al genoeg waarom zo iemans als mario buitespel zette ze moette gewoon spele en met van geel en mario had fijennoord best een goede club kenne worden zie je wel aan roda martin bedank voor de fijne jaren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 07:38 schreef geleenderstel54 het volgende:die spelers verdienne al genoeg waarom zo iemans als mario buitespel zette ze moette gewoon spele en met van geel en mario had fijennoord best een goede club kenne worden zie je wel aan roda martin bedank voor de fijne jaren Weet niet wat jij gebruikt, maar wacht daar voortaan mee tot de middag |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 07:38 schreef geleenderstel54 het volgende:die spelers verdienne al genoeg waarom zo iemans als mario buitespel zette ze moette gewoon spele en met van geel en mario had fijennoord best een goede club kenne worden zie je wel aan roda martin bedank voor de fijne jaren Leuk! Een ochtendpuzzel! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 07:38 schreef geleenderstel54 het volgende:die spelers verdienne al genoeg waarom zo iemans als mario buitespel zette ze moette gewoon spele en met van geel en mario had fijennoord best een goede club kenne worden zie je wel aan roda martin bedank voor de fijne jaren ja hallo, we kunnen dit stel uit Geleen nou wel belachelijk gaan zitten maken, maar ze hebben wel een punt
denk ik??
toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 08:39 schreef Rovert het volgende:[..] ja hallo, we kunnen dit stel uit Geleen nou wel belachelijk gaan zitten maken, maar ze hebben wel een punt denk ik?? toch? Jij moet mensen uit Geleen niet belachelijk maken. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Want dan slaan ze over 1,5 week keihard terug? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad, met heel veel dyslectische posts. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Denk dat mensen uit Geleen 'kut' foutloos kunnen schrijven. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dat valt mij persoonlijk mee eigenlijk |
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Ja dat er nog kaarten beschikbaar zijn dat wist ik maar kan je ze een half uur voor de wedstrijd ook nog gewoon bij het stadion kopen of niet ? Want ik ga niet naar Dordrecht reizen voor niks. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Ja dat had ik gedaan maar krijg je een antwoord waar je niks mee kan.
Ze worden aan de kassa verkocht als er nog kaartjes over zijn. Dus met 100% zekerheid dat ze, ze nog hadden kon ze niet geven. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Fer heeft nog een kaartje :-) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
er word zoveel bagger over mijn clup en spelers gegooid niet mooi meer een aller laatste op roep als je van feyenoord hou stop daar dan mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 18:56 schreef j bruijnes het volgende:er word zoveel bagger over mijn clup en spelers gegooid niet mooi meer een aller laatste op roep als je van feyenoord hou stop daar dan mee. Er word zoveel bagger over mijn club en spelers gegooid,dat is niet mooi meer. Een allerlaatste oproep,als je van Feyenoord houd stop daar dan mee..
Bruijnes je krijg van mij gelijk.. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: "Bruijnes, je krijgT van mij gelijk." Stam+t
Het lijkt net alsof de mensen hier met elke post slechter in het Nederlands worden :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door neliz -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 19:03 schreef neliz het volgende:[..] "Bruijnes, je krijg T van mij gelijk." Stam+t Het lijkt net alsof de mensen hier met elke post slechter in het Nederlands worden :( slechter in het Nederlands worden? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Niemand houdt van betweters. |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Slechter worden
de Nederlandse taal of het Nederlands
je wordt slechter IN iets.
"Het lijkt wel of de mensen hier steeds slechter worden in het afvegen van hun bips"
quote: Inderdaad, maar veel mensen waarderen in ieder geval WEL dat er fatsoenlijk en op een redelijk niveau (dat van een 12-jarige) in het Nederlands gecommuniceerd kan worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door neliz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik sie de probleems nied, hed ga tog over wad ie seg Erin |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hoe laat begint deze topper? |
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
quote: Dit word een pittige pot je moet de wedstrijd zeker niet missen hoor |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 19:14 schreef neliz het volgende:[..] Slechter worden de Nederlandse taal of het Nederlands je wordt slechter IN iets. "Het lijkt wel of de mensen hier steeds slechter worden in het afvegen van hun bips" [..] Inderdaad, maar veel mensen waarderen in ieder geval WEL dat er fatsoenlijk en op een redelijk niveau (dat van een 12-jarige) in het Nederlands gecommuniceerd kan worden. Het Erwin Mulder hebt vanavond zijn doel schoongehoudt |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
uhh kan je het ook volgen op de radio ofzo? |
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
megastad of rtv rijnmond ? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Beide; maar luister je liever dan dat je het ziet?
Zet nu m'n pc aan, kijken of die link het doet. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
ik wil beeld! zo illegaal als het maar kan! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: Dan hoef ik het dus niet.
Gvd dat kut pisvee tege valencia wordt wel uitgezonden, maar Feyenoord niet! Kan er zo kwaad om worden |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 20:26 schreef finsend het volgende:[..] Dan hoef ik het dus niet. Gvd dat kut pisvee tege valencia wordt wel uitgezonden, maar Feyenoord niet! Kan er zo kwaad om worden Is wel een iets hoger niveau hè. |
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
volgens mij kan je het alleen via de radio volgen? |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: Kan me niet schelen, Feyenoord heeft meer aanhang. Bovendien wordt er op dit moment een herhaling van Pisvee - Feyenoord uitgezonden van jaren geleden.
Kortom, ze zenden bullshit uit, terwijl een volksclub live speelt.
Zo raar |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Ja, beetje jammer.. Maar normaal kun je daar wel aardige streams vandaan halen.. |
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 20:30 schreef finsend het volgende:[..] Kan me niet schelen, Feyenoord heeft meer aanhang. Bovendien wordt er op dit moment een herhaling van Pisvee - Feyenoord uitgezonden van jaren geleden. Kortom, ze zenden bullshit uit, terwijl een volksclub live speelt. Zo raar 10000% mee eens het lijk wel of media wat tegen feyenoord heeft...
tis altijd zo joh bah |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, vrijdag is Veendam - Feyenoord wél op TV. En 31 juli weer, tegen Malaga.
Btw, waarvoor is er een minuut stilte gehouden, of is dat een domme vraag? (Ik zie Rovert en vele anderen al 'ja' typen, maar goed :P) |
|
|
|