|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
Feyenoord heeft een redelijk goed basis elftal vandaag. Maar 'de bank' die in de 2e helft speelt stelt niet veel voor. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar als ze daar de nul mee houden is ook winst. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Dat is dan toch wel pijnlijk. Je hebt eigenlijk geen gelijkwaardige vervanger voor de basis. Als er een geblesseerde valt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door FR -- |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: Ja, dat is zo. Maar voor het eredivisie niveau zie ik het toch wel als een zwak punt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 20:31 schreef feijnrd het volgende:[..] 10000% mee eens het lijk wel of media wat tegen feyenoord heeft... tis altijd zo joh bah En daart heb je de calimero van de dag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:19 schreef FR het volgende:Dat is dan toch wel pijnlijk. Je hebt eigenlijk geen gelijkwaardige vervanger voor de basis. Als er een geblesseerde valt. Net als vorig seizoen, en toen hadden we veel geblesseerden |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is het om aan te gluren of niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Normaliter vervang je er geen 7 in 1x |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: 1ste helft wel, 2de niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: 2e helft i.i.g. niet om aan te horen... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
1e helft is al meer als het hele vorige seizoen |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
we moeten nog uitkijken voor een tegendoelpunt ook. -.- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Kut man, had 'm net gevonden.. Is de wedstrijd afgelopen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dan heb je nog een stel van die klootzakken die even vuurwerk op het veld gaan gooien! En dan willen die supporters zeggen dat zij het beste met Feyenoord voor hebben? Asociale randdebielen zijn het die Feyenoord naar de klote helpen door de slechte naam van de supporters nogmaals te bevestigen. Nu hoor je helaas niks vanuit de FSV en VG .................. Het bewijs maar weer eens wat voor kleuters er daar aan het roer staan! De calimero's van de kuip. |
|
|
|
|
prins
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 06:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan heb je nog een stel van die klootzakken die even vuurwerk op het veld gaan gooien! En dan willen die supporters zeggen dat zij het beste met Feyenoord voor hebben? Asociale randdebielen zijn het die Feyenoord naar de klote helpen door de slechte naam van de supporters nogmaals te bevestigen. Nu hoor je helaas niks vanuit de FSV en VG .................. Het bewijs maar weer eens wat voor kleuters er daar aan het roer staan! De calimero's van de kuip. ik heb echt medelijden met jou.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 06:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan heb je nog een stel van die klootzakken die even vuurwerk op het veld gaan gooien! En dan willen die supporters zeggen dat zij het beste met Feyenoord voor hebben? Asociale randdebielen zijn het die Feyenoord naar de klote helpen door de slechte naam van de supporters nogmaals te bevestigen. Nu hoor je helaas niks vanuit de FSV en VG .................. Het bewijs maar weer eens wat voor kleuters er daar aan het roer staan! De calimero's van de kuip. Joh, je mag ook gewoon Satan de schuld overal van geven joh. Als je toch zo'n gereformeerde reactionaire zeikstraal bent.... |
|
|
|
|
ted
|
|
|
tis toch verschrikkelijk al dat vuurwerk schande !! |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 06:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] En dan heb je nog een stel van die klootzakken die even vuurwerk op het veld gaan gooien! En dan willen die supporters zeggen dat zij het beste met Feyenoord voor hebben? Asociale randdebielen zijn het die Feyenoord naar de klote helpen door de slechte naam van de supporters nogmaals te bevestigen. Nu hoor je helaas niks vanuit de FSV en VG .................. Het bewijs maar weer eens wat voor kleuters er daar aan het roer staan! De calimero's van de kuip. Ben het er mee eens hoor. Ging gisteren helemaal nergens over!
Je zag die kop van Vlaar, die dacht echt: Godverdomme, waarom heb ik in godsnaam bijgetekend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 08:46 schreef Koos-C het volgende:[..] Ben het er mee eens hoor. Ging gisteren helemaal nergens over! Je zag die kop van Vlaar, die dacht echt: Godverdomme, waarom heb ik in godsnaam bijgetekend. Dat stompzinnige gedoe m.b.t. Fer én nu weer dat vuurwerk: juist op deze punten zouden FSV, Directie én Vg een gezamenlijk statement moeten maken om hun gezamenlijke afkeer te laten blijken. Dan tonen ze allen dat ze het 'clubbelang' dienen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uiteraard ook even kijken vanavond! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Leerdam positief. Zeker bij die goal, was daar echt sterk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zolang hij niet op het middenveld gaat spelen ten koste van Mokotjo, maar gewoon rechtsback blijft achter Fernandez vind ik 't best! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb alleen maar medelijden met jou als jij dit alles goed keurt! Dit zijn geen supporters meer maar personen die Feyenoord naar de kloten helpen. Maar die doen het in jou ogen blijkbaar goed! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
beetje vuurwerk brengt feyenoord niet naar de klote daar is meer voor nodig..hier is niks mis mee spelers van feyenoord moeten nie klagen spelers van dordt hadden de avond van hun leven zal ook niet veel beter worden voor ze |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Geen idee wat ze gebruikt hebben voor die rookbom. Wel mooie rookontwikkeling ;)
Nee lijdensweg, ik keur dit niet goed haha. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ziet er allemaal best leuk uit, dat zeker. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 07:49 schreef hotjumper het volgende:[..] Joh, je mag ook gewoon Satan de schuld overal van geven joh. Als je toch zo'n gereformeerde reactionaire zeikstraal bent.... Je zou eens wat over die calimero's van de kuip moeten zeggen! Maar dat doe je niet hé . Want de FSV en VG daar zitten jou vriendjes in! En die ga je niet in een kwaad daglicht zetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe draag je je club uit, he, dáár gaat het om. Nou is vuurwerk op zichzelf geen ernstige daad, maar als je club reeds jaren een reputatie van een incidentrijke achterban aan de kont heeft hangen, is deze actie weer eens uitermate dom. |
|
|
|
|
prins
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb alleen maar medelijden met jou als jij dit alles goed keurt! Dit zijn geen supporters meer maar personen die Feyenoord naar de kloten helpen. Maar die doen het in jou ogen blijkbaar goed! Goedemorgen lijdensweg.Alles kits? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 07:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je zou eens wat over die calimero's van de kuip moeten zeggen! Maar dat doe je niet hé . Want de FSV en VG daar zitten jou vriendjes in! En die ga je niet in een kwaad daglicht zetten. Lijdensweg is weer in vorm. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb alleen maar medelijden met jou als jij dit alles goed keurt! Dit zijn geen supporters meer maar personen die Feyenoord naar de kloten helpen. Maar die doen het in jou ogen blijkbaar goed! Ik keur het niet alleen goed, ik moedig het juist aan. Met mensen zoals jij op de tribune valt er nu eenmaal weinig sfeer te maken |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 08:49 schreef Rovert het volgende:[..] Ik keur het niet alleen goed, ik moedig het juist aan. Met mensen zoals jij op de tribune valt er nu eenmaal weinig sfeer te maken Dit had niets met sfeer te maken. Stel rookbommen op veld gooien, wedstrijd stil, een hoop ge%&nker op bestuur en dat allemaal op de noordtribune van de gastsupporters. Nee, ik vind het kansloos. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 09:09 schreef Marsco het volgende:[..] Dit had niets met sfeer te maken. Stel rookbommen op veld gooien, wedstrijd stil, een hoop ge%&nker op bestuur en dat allemaal op de noordtribune van de gastsupporters. Nee, ik vind het kansloos. +1 |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Maar.............ik rook ook! Zware v.Nelle! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Heb wel 's gehoord dat van Nelle niet goed voor je is.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Tja.......is (z)waar, maar een mens mag toch wel wat he hahaha! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 09:09 schreef Marsco het volgende:[..] Dit had niets met sfeer te maken. Stel rookbommen op veld gooien, wedstrijd stil, een hoop ge%&nker op bestuur en dat allemaal op de noordtribune van de gastsupporters. Nee, ik vind het kansloos. Joh daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar ik vind Lijdensweg zo'n irritant mannetje dat ik graag tegen hem in mag gaan |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 09:48 schreef Rovert het volgende:[..] Joh daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar ik vind Lijdensweg zo'n irritant mannetje dat ik graag tegen hem in mag gaan +1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 09:48 schreef Rovert het volgende:[..] Joh daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar ik vind Lijdensweg zo'n irritant mannetje dat ik graag tegen hem in mag gaan Da's het leuke van Lijdensweg. Irritant. Hou ik wel van, zulke forumleden zijn krenten in slappe pap. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 09:52 schreef FR-Henk het volgende:[..] Da's het leuke van Lijdensweg. Irritant. Hou ik wel van, zulke forumleden zijn krenten in slappe pap. Ja op zich ik ook, maar ik vond jou alleen al wel voldoende |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het leven is niet zo kut hoor. |
|
|
|