|
|
El Jardinero
|
|
|
De laatste week zit de nederlandse pers er bovenop bij Feyenoord, alle uitspraken worden groot uitgemeten in de nederlandse pers... zo ook het eventuele interesse in Louis van Gaal! Kan me helemaal niet voorstellen dat Martin van G. Louis van Gaal gepolst heeft voor een eventuele baan bij Feyenoord, beide heren vinden zichzelf erg belangrijk dus dat zou in de toekomst zeker gaan botsen. Maar wat nog erger is tv programma's internetfora en de pers nemen dit klakkeloos over... Er wordt momenteel heel veel geroepen maar weinig tot niets gezegd!!! Iedereen binnen Feyenoord heeft een spreekverbod gekregen tot aan 1 augustus... dat is namelijk het streefdatum van de heer Blokland en zijn vrienden om een laatste kunstje te flikken om Feyenoord er weer bovenop te helpen.. de komende 1.5 week zullen er ongetwijfeld meerdere berichten in het nieuws komen om Feyenoord nog meer in een kwaad daglicht te stellen! Johan D. , RTV Rijnmond , Telegraaf, AD succes met het speuren naar negatief nieuws over Feyenoord.... over 1.5 week slaan we keihard terug!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat zal ze leren.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ze doen het al in hun broek |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: ze zullen wel geschrokken zijn nu :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is er dan over 1.5 week? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dan slaan we keihard terug |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is allemaal de schuld van de Telegaap. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ben jij een heel lief kuikentje? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 08:31 schreef El Jardinero het volgende:De laatste week zit de nederlandse pers er bovenop bij Feyenoord, alle uitspraken worden groot uitgemeten in de nederlandse pers... zo ook het eventuele interesse in Louis van Gaal! Kan me helemaal niet voorstellen dat Martin van G. Louis van Gaal gepolst heeft voor een eventuele baan bij Feyenoord, beide heren vinden zichzelf erg belangrijk dus dat zou in de toekomst zeker gaan botsen. Maar wat nog erger is tv programma's internetfora en de pers nemen dit klakkeloos over... Er wordt momenteel heel veel geroepen maar weinig tot niets gezegd!!! Iedereen binnen Feyenoord heeft een spreekverbod gekregen tot aan 1 augustus... dat is namelijk het streefdatum van de heer Blokland en zijn vrienden om een laatste kunstje te flikken om Feyenoord er weer bovenop te helpen.. de komende 1.5 week zullen er ongetwijfeld meerdere berichten in het nieuws komen om Feyenoord nog meer in een kwaad daglicht te stellen! Johan D. , RTV Rijnmond , Telegraaf, AD succes met het speuren naar negatief nieuws over Feyenoord.... over 1.5 week slaan we keihard terug!! Waarmee????????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar werken mollen, ratten, aasgieren. Dieren die ze bij Artis niet willen.
Soort kranten dat garen spint bij 90% ranzigheid, 10% waarheid. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Daar werken mollen, ratten, aasgieren. Dieren die ze bij Artis niet willen. Soort kranten dat garen spint bij 90% ranzigheid, 10% waarheid. 90 om 10 %? |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote: Soms rovert!! en ik merk jij bent een kenner hier op het forum??!! Veel inside informatie plaats je en maar een enkele keer plaats je onzin! HULDE |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:19 schreef El Jardinero het volgende:[..] Soms rovert!! en ik merk jij bent een kenner hier op het forum??!! Veel inside informatie plaats je en maar een enkele keer plaats je onzin! HULDE ik doe anders mijn best om alleen maar onzin te plaatsen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hahaha, jammer dat ze die onzin voor inside information aanzien.....zo komt Feyenoord aan die bedenkelijke reputatie. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:25 schreef Els het volgende:[..] Hahaha, jammer dat ze die onzin voor inside information aanzien.....zo komt Feyenoord aan die bedenkelijke reputatie. wie zijn die ze in dit geval? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het weerbericht klopt meestal. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In elk geval El Jardinero. De anderen ga ik nog ff voor je nazoeken. Maar misschien melden ze zich spontaan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Daar werken mollen, ratten, aasgieren. Dieren die ze bij Artis niet willen. Soort kranten dat garen spint bij 90% ranzigheid, 10% waarheid. een soort AD zeg maar.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, AD, News of the World, noem maar op. |
|
|
|