|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Fer vindt rouwkaart met eigen naam en overweegt aangifte (VoetbalZone)
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Tegenwoordig als je normaal doet, ben je al bijzonder!! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Ik zie hem net met koffers en al in zijn wagen stappen hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahahaha!!!! KUT!!!! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zo'n kaart is echt zo'n domme laffe streek. Er moeten mensen zijn in de omgeving van deze klootzak waar hij ook vandaan komt die weten wie deze gestuurd heeft. Heb je nu echt guts en een beetje gezond verstand geef deze klootzak dan aan. Dit voorkomt dat alle Feijenoordsupporters hierop aangekeken worden. Deze klootzak moet echt achter slot en grendel. Laten we nou weer 100% achter Feijenoord en ik hoop stevens gaan staan. Altijd maar weer die negatieviteit. |
|
|
|
|
ex supporter
|
|
|
ben al ruim 30 jaar supporter maar wil er nu echt niks meer mee te maken hebben. lidmaatschap supp. vereniging ook opgezegd. stelletje hersenloze debielen. je schaamt je toch kapot om bij de club te horen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Als Fer slim is, doet hij retour afzender! Heb ik me postzegel terug!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja ik zie het ,en de vroegte is toch al voorbij haha toch blijft het een kut krant haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: echt hahaha hij gaat ferweg van huis.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laffe kut krant eigenlijk (AD)want het bericht over Fer is opeens in geen velden of wegen meer te vinden.. Waar berichten soms wel 3 dagen staan is deze nu verwijderd ... In principe beter maar nu ga ik me afvragen waarom? In wiens belang is dit naar buiten gebracht ? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:55 schreef ex supporter het volgende:ben al ruim 30 jaar supporter maar wil er nu echt niks meer mee te maken hebben. lidmaatschap supp. vereniging ook opgezegd. stelletje hersenloze debielen. je schaamt je toch kapot om bij de club te horen. Daahaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:55 schreef ex supporter het volgende:ben al ruim 30 jaar supporter maar wil er nu echt niks meer mee te maken hebben. lidmaatschap supp. vereniging ook opgezegd. stelletje hersenloze debielen. je schaamt je toch kapot om bij de club te horen. Fan! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:55 schreef ex supporter het volgende:ben al ruim 30 jaar supporter maar wil er nu echt niks meer mee te maken hebben. lidmaatschap supp. vereniging ook opgezegd. stelletje hersenloze debielen. je schaamt je toch kapot om bij de club te horen. als je weg gaat ben je nooit een echte geweest! |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
zoik al eerder heb gezegd niet feyenoord maar de supp maken de clup kapot. kan dan ook niet pruimen als dit forem dit allemaal pik. een stelletje schorem, uit zoeken wie hier allemaal achgter zit. iut het stadion verbannen voor het leven. fer daar moet je buiten staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 12:41 schreef j bruijnes het volgende:zoik al eerder heb gezegd niet feyenoord maar de supp maken de clup kapot. kan dan ook niet pruimen als dit forem dit allemaal pik. een stelletje schorem, uit zoeken wie hier allemaal achgter zit. iut het stadion verbannen voor het leven. fer daar moet je buiten staan. goed plan,als jij nu begint met zoeken.. als je een sppor heb gevonden meld het dan even.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 12:41 schreef j bruijnes het volgende:zoik al eerder heb gezegd niet feyenoord maar de supp maken de clup kapot. kan dan ook niet pruimen als dit forem dit allemaal pik. een stelletje schorem, uit zoeken wie hier allemaal achgter zit. iut het stadion verbannen voor het leven. fer daar moet je buiten staan. Ben jij boos? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 09:28 schreef wim beunis het volgende:Een grote schande voor supporters van onze mooie club. Of je het eens bent met de uitspraken die Fer gedaan heeft of niet, dit doe je niet. Fer is een jonge gast, die zich in het verleden ingezet heeft voor onze club, respecteer dat. Heb je er verder nog iets op te zeggen? Of zien we je nooit meer terug? |
|
|
|
|
Andre72
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] er worden nooit daders gepakt,zou er dan ook nog mensen denken dat 1 of andere jood of spartaan dit misschien heeft gedaan... en het kan niet nee maar ik laat er geen traan om vallen.. Maakt mij niet uit wie dit gedaan heeft, dit kan toch niet door de beugel man!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
brui...gestopt met lezen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:02 schreef Andre72 het volgende:[..] Maakt mij niet uit wie dit gedaan heeft, dit kan toch niet door de beugel man!!! dat het niet door de beugel kan daar ben ik het 100% mee eens... maar zolang niemand weet wie de dader is kan je ook niemand beschuldigen..
En wat betreft de mens Fer,ik moet dat ventje echt niet meer.. vieze judas is het ,en ik zou zo`n actie nooit en te nimmer doen maar het kan mij verders niks schelen en weet je waarom? Het kan hem ook niks schelen dat hij andere mensen raakt..punt |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 13:02 schreef Andre72 het volgende:[..] Maakt mij niet uit wie dit gedaan heeft, dit kan toch niet door de beugel man!!! inmiddels overbodige opmerking, je ziet hier vrijwel niemand die deze aktie toejuicht! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
wisten jullie trouwens dat Rooney ooit zei voor man city wilde spelen??
weten jullie ook wat er toen gebeurde?
ze stonden met 100 man voor ze huis om te vertellen dat hij dat niet moet doen anders werd zijn gezin uitgeroeid.. (van horen en zeggen) dus dit valt op zich wel mee dan... :P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Dit is natuurlijk niet normaal . Het beschadigd Feyenoord ook nog eens, niet echt slim dus ! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hoi Craven , alles goed jonge ? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ja best gozert, lange tijd nie gezien joh? belchinezen aan t zoeken geweest? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
hahahaha. Nou was dat maar waar ! De staat had me een tijdje op vakantie gstuurd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: owww the bastards, welkom terug i.i.g. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Vanmorgen gooiden ze me ineens naar buiten , terwijl ik eigenlijk nog 2 maanden moest zitten. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 14:27 schreef ovi het volgende:Vanmorgen gooiden ze me ineens naar buiten , terwijl ik eigenlijk nog 2 maanden moest zitten. Dat is vreemde shit, wrongly accussed? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
ik ben er in ieder geval heel erg blij mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 14:27 schreef ovi het volgende:Vanmorgen gooiden ze me ineens naar buiten , terwijl ik eigenlijk nog 2 maanden moest zitten. klote man,moet je opeens zelf achter het eten aan vanavond. wat een kolerelijers he haha |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Nou zeg je wat hahahaha Ik ben in de Bajes goed aangekomen , dus ik kan wel ff zonder eten denk ik. |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
65 jaar geleden scheerde ze je kop kaal en kreeg i pek met veren...nu sturen ze je een kaartje...fer heeft dus geluk....huilebalken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vraag me af of het waar is. Vorige keer werd hij zogenaamd ook 'bedreigd' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 14:49 schreef ovi het volgende:Nou zeg je wat hahahaha Ik ben in de Bajes goed aangekomen , dus ik kan wel ff zonder eten denk ik. 1 biertje = 2 boterhammetjes probleem snel opgelost gozert hahaha |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
met wie ben je gereisd dan naar de bajes? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 14:50 schreef FR010VL het volgende:65 jaar geleden scheerde ze je kop kaal en kreeg i pek met veren...nu sturen ze je een kaartje...fer heeft dus geluk....huilebalken Vlaardingers zijn ook van die open mensen he!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Nou Leon ik zit nou ff van me Cola Bacardi te genieten . Misschien daarna maar aan de bier , als me dat nog lukt. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
echt nu dit allemaal gebeurd he krijgt iedereen toch ff een raar beeld van ons legioen in europa |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ja kick he wij zijn de gekste!!! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 15:16 schreef Emile het volgende:echt nu dit allemaal gebeurd he krijgt iedereen toch ff een raar beeld van ons legioen in europa Ja? Zou het echt nog raarder kunnen als het beeld dat ze reeds van ons hadden? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Jammer genoeg alleen |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 15:18 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] Ja? Zou het echt nog raarder kunnen als het beeld dat ze reeds van ons hadden? nou eerst ff in frankrijk alles platrellen dan geschorst worden voor europa dan die rellen in 2005 met 020 en nu spelers bedreigen en zelfs met de dood
en zo nog 100 incidenten afgelopen 10 jaar
niemand durft meer te komen hoor die spelers vrezen hun leven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door Emile -- |
|
|
|