BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer vindt rouwkaart met eigen naam en overweegt aangifte

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 19 juli 2011 - 08:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fer vindt rouwkaart met eigen naam en overweegt aangifte (VoetbalZone)

Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 19 juli 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 15:30 schreef Emile het volgende:

[..]

nou eerst ff in frankrijk alles platrellen dan geschorst worden voor europa dan die rellen in 2005 met 020 en nu spelers bedreigen en zelfs met de dood

en zo nog 100 incidenten afgelopen 10 jaar

niemand durft meer te komen hoor die spelers vrezen hun leven
met het gedeelte van die rellen ben ik het eens, dat is gewoon onwijs slecht voor de club.
En die bedreigingen van die spelers...tja, ik keur het af maar je kan het verwachten.
Een club met zo'n achterban, die zoveel hebben meegemaakt de laatste jaren, en dan lopen 2 jongens uit je eigen opleiding op zo'n manier over naar de tegenpartij. Je zou kunnen zeggen 'ze vragen erom'.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 juli 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:21 schreef craven het volgende:

[..]

ehhhh staat er toch
Jij zei het beter dan ik zelf... dat was dus eigenlijk een complimentje, haha!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 juli 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Schandalig! En dat geval die dit gepost heeft noemt zich dan voetbal supporter?
Deze moet zich schamen en zichzelf aangeven bij de politie!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 juli 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 16:50 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

met het gedeelte van die rellen ben ik het eens, dat is gewoon onwijs slecht voor de club.
En die bedreigingen van die spelers...tja, ik keur het af maar je kan het verwachten.
Een club met zo'n achterban, die zoveel hebben meegemaakt de laatste jaren, en dan lopen 2 jongens uit je eigen opleiding op zo'n manier over naar de tegenpartij. Je zou kunnen zeggen 'ze vragen erom'.
Lulkoek: 'Ze vragen erom'
Dat is gewoon een smoes van jou om het goed te praten. Ik zou het zelfs mijn ergste vijand niet eens aandoen. Wees een vent en zegt het recht in zijn gezicht dan.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Zal er wel eentje van de VG groep zijn! Die randdebielen.
klick
 klick - dinsdag 19 juli 2011 - 17:48   quote  deeplink  
ik begrijp de frustraties wel. Zou het zelf nooit doen. Maarja Fer is zelf deze onzin begonnen door 40 x keer te roepen dat hij liever voor twente speelt. Als je zo graag niet wil voetballen voor feyenoord. oprotten dan!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 15:12 schreef ovi het volgende:

[..]

Nou Leon ik zit nou ff van me Cola Bacardi te genieten .
Misschien daarna maar aan de bier , als me dat nog lukt.
ach man dus je zit aan een heel brood vanavond :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 17:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lulkoek: 'Ze vragen erom'
Dat is gewoon een smoes van jou om het goed te praten. Ik zou het zelfs mijn ergste vijand niet eens aandoen. Wees een vent en zegt het recht in zijn gezicht dan.
klootzak?
Martijn
 Martijn - dinsdag 19 juli 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Dit kan echt niet, echt een zieke geest. En wat bereik je ermee?
Hij zal zich heus niet opeens gaan bedenken en willen blijven. Ik zou tegen Fer willen zeggen meteen aangifte doen en zo snel mogelijk opsporen die gast. Sukkel.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 19 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 17:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lulkoek: 'Ze vragen erom'
Dat is gewoon een smoes van jou om het goed te praten. Ik zou het zelfs mijn ergste vijand niet eens aandoen. Wees een vent en zegt het recht in zijn gezicht dan.
het is ook een lijdensweg met lezen geloof ik bij jouw, maar goed ik herhaal;
Ik keur het af!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 19:15 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

het is ook een lijdensweg met lezen geloof ik bij jouw, maar goed ik herhaal;
Ik keur het af!!!
+1
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 juli 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 18:34 schreef Martijn het volgende:
Dit kan echt niet, echt een zieke geest. En wat bereik je ermee?
Hij zal zich heus niet opeens gaan bedenken en willen blijven. Ik zou tegen Fer willen zeggen meteen aangifte doen en zo snel mogelijk opsporen die gast. Sukkel.
Martijn?? Martijn??? Waar ken ik die naam ook alweer van???? Heeft iets in de media gestaan geloof ik, even denken....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 juli 2011 - 19:45   quote  deeplink  
hehehehehehhe
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 juli 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 16:50 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

met het gedeelte van die rellen ben ik het eens, dat is gewoon onwijs slecht voor de club.
En die bedreigingen van die spelers...tja, ik keur het af maar je kan het verwachten.
Een club met zo'n achterban, die zoveel hebben meegemaakt de laatste jaren, en dan lopen 2 jongens uit je eigen opleiding op zo'n manier over naar de tegenpartij. Je zou kunnen zeggen 'ze vragen erom'.
is in het verleden vaker voorgekomen hoor, dat spelers overstapten naar de rivaal, maar dat was in een tijd dat we allemaal nog wat meer begrip en respect voor elkaar hadden?
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 juli 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 15:30 schreef Emile het volgende:

[..]

nou eerst ff in frankrijk alles platrellen dan geschorst worden voor europa dan die rellen in 2005 met 020 en nu spelers bedreigen en zelfs met de dood

In Frankrijk alles platrellen? Waar heb je het over? Bedoel je die dag dat de Franse politie het zinvol leek om in een vol voetbalstadion met traangas te gaan spuiten?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 juli 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Tja het is niet goed te praten,echter dit is de machteloosheid van ons supporters tegenover een blaag.
Hij is niet voor reden vatbaar,en daagt een beetje uit quote:Ik ben niet bang voor de supporters ?
Fer als je je mond dicht had gehouden en geen stoere uitspraken had gedaan en je onthouden had van het stemmen tegen Been (je ging toch al weg)Dit is helaas echte straat taal zoals zoals fifty cents dat doet alleen dit is helaas echt.
Misschien leer je nu (helaas) je mond te houden,en besef je dat niet alles voor geld te koop is.Vooral respect.
Je krijgt het respect wat je verdient (helaas)
Fer pak je biezen en verdwijn naar het buitenland en ga daar cariere maken.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 19 juli 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 19:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

is in het verleden vaker voorgekomen hoor, dat spelers overstapten naar de rivaal, maar dat was in een tijd dat we allemaal nog wat meer begrip en respect voor elkaar hadden?
ja tuurlijk, en toen kregen ze een bosje bloemen en een goude handdruk mee..

Ik weet niet hoe oud jij ben maar ene W. Jansen is eens overgestapt naar een rivaal en kreeg in de eerste de beste wedstrijd tussen de 2 clubs een ijsbal zo hard als een steen tegen zijn hoofd gegooid waar hij volgens mij nu nog last van heeft..

ik word er altijd zo moe van dat er net gedaan word alsof het iets van deze tijd is..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:19 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

ja tuurlijk, en toen kregen ze een bosje bloemen en een goude handdruk mee..

Ik weet niet hoe oud jij ben maar ene W. Jansen is eens overgestapt naar een rivaal en kreeg in de eerste de beste wedstrijd tussen de 2 clubs een ijsbal zo hard als een steen tegen zijn hoofd gegooid waar hij volgens mij nu nog last van heeft..

ik word er altijd zo moe van dat er net gedaan word alsof het iets van deze tijd is..
Goed zo Jhon,ik ga een ijsbal zoeken....nee zit niet in mijn aard.
Maar ik vindt het nog meevallen dat hij niet fysiek bedreigt wordt.Niet dat ik daarvoor ben hoor
maar deze jongen moet wakker worden,dat je niet ongestraft (met woorden) zo maar iets kan roepen en doen.
Vooral niet bij een club in moeilijkheden.Hou gewoon je mond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 19:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

is in het verleden vaker voorgekomen hoor, dat spelers overstapten naar de rivaal, maar dat was in een tijd dat we allemaal nog wat meer begrip en respect voor elkaar hadden?
Ik begrijp je wel Sevi maar vaak gingen die spelers weg als ze iets hadden betekend voor de club...Wim Jansen idd maar ook Gullit Witsche Gorè scholte en daarbij waren die gasten
er rustig onder ..Fer doet zelf erg misselijk en dan weet je dat er dingen gebeuren maar
nogmaals ik keur het ook niet goed maar slaap er geen minuut minder om...

Het zou zo moeten zijn zoals je zegt!!
vakkie----p
 vakkie----p - dinsdag 19 juli 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 17:48 schreef klick het volgende:
ik begrijp de frustraties wel. Zou het zelf nooit doen. Maarja Fer is zelf deze onzin begonnen door 40 x keer te roepen dat hij liever voor twente speelt. Als je zo graag niet wil voetballen voor feyenoord. oprotten dan!!
nou volgens mij wil hij wel alleen meneer van geel snapt niet dat die nu 2,5 miljoen kan beuren en volgend jaar niet want ome joop wacht anders nog wel een jaartje.
En er zal nog wel wat oud zeer zitten bij martin.
maar een ezel stoot zich meestal niet 2 keer aan dezelfde steen, dus denk dat die met een paar weekjes wel bij de komend kampioen speelt
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:36 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

nou volgens mij wil hij wel alleen meneer van geel snapt niet dat die nu 2,5 miljoen kan beuren en volgend jaar niet want ome joop wacht anders nog wel een jaartje.
En er zal nog wel wat oud zeer zitten bij martin.
maar een ezel stoot zich meestal niet 2 keer aan dezelfde steen, dus denk dat die met een paar weekjes wel bij de komend kampioen speelt
Dan heeft Fer als het meezit, geen wedstrijdritme meer.
ted
 ted - dinsdag 19 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
leuke vergelijking Ome Joop.Maar veel plezier met Fer (mocht tie naar jullie gaan)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:36 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

nou volgens mij wil hij wel alleen meneer van geel snapt niet dat die nu 2,5 miljoen kan beuren en volgend jaar niet want ome joop wacht anders nog wel een jaartje.
En er zal nog wel wat oud zeer zitten bij martin.
maar een ezel stoot zich meestal niet 2 keer aan dezelfde steen, dus denk dat die met een paar weekjes wel bij de komend kampioen speelt
Zo'n Twente supporter krijgt wel gelijk praatjes hè? Prachtig en kansloos tegelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:36 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

, dus denk dat die met een paar weekjes wel bij de komend kampioen speelt
dus hij blijft,uiteindelijk toch verstandig van hem
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:36 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

nou volgens mij wil hij wel alleen meneer van geel snapt niet dat die nu 2,5 miljoen kan beuren en volgend jaar niet want ome joop wacht anders nog wel een jaartje.
En er zal nog wel wat oud zeer zitten bij martin.
maar een ezel stoot zich meestal niet 2 keer aan dezelfde steen, dus denk dat die met een paar weekjes wel bij de komend kampioen speelt
Fer is past goed bij jullie, stelletje Gronauers
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 19 juli 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Keur het absoluut niet goed maar het was te verwachten. Als hij nou van alles breekt of scheurt zodat hij nooit meer kan voetballen? Is toch ook goed?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Keur het absoluut niet goed maar het was te verwachten. Als hij nou van alles breekt of scheurt zodat hij nooit meer kan voetballen? Is toch ook goed?
Daar zou ik dan wel voor tekenen.

Edit: Als hij dat nou ook in eerste instantie had gedaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door Bosifyable --
Emile
 Emile - dinsdag 19 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 20:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

In Frankrijk alles platrellen? Waar heb je het over? Bedoel je die dag dat de Franse politie het zinvol leek om in een vol voetbalstadion met traangas te gaan spuiten?
ja dat was dom van die fransen maar we kregen niet voor niets een schorsing dat gaat toch weer je strafblad op
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:02 schreef Emile het volgende:

[..]

ja dat was dom van die fransen maar we kregen niet voor niets een schorsing dat gaat toch weer je strafblad op
Is verleden tijd, Nancy ligt er weer even troosteloos bij als voor ze Europees speelde.
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 juli 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:02 schreef Emile het volgende:

[..]

ja dat was dom van die fransen maar we kregen niet voor niets een schorsing dat gaat toch weer je strafblad op
Emile, je weet er blijkbaar veel van af, vertel mij maar eens wat er in Nancy allemaal is gebeurd. Graag wel een verhaal wat je met je eigen ogen heb gezien en niet dat gezemel uit de kranten of via via via via via een vriend van een kennis gehoord.

Als je dit niet kan, moet je alsjeblieft je lelijke reigerkop houden over "alles platrellen in Frankrijk"
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 juli 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel Sevi maar vaak gingen die spelers weg als ze iets hadden betekend voor de club...Wim Jansen idd maar ook Gullit Witsche Gorè scholte en daarbij waren die gasten
er rustig onder ..Fer doet zelf erg misselijk en dan weet je dat er dingen gebeuren maar
nogmaals ik keur het ook niet goed maar slaap er geen minuut minder om...

Het zou zo moeten zijn zoals je zegt!!
Precies Leon, je slaat de spijker op z'n kop. Die Fer is dus ook zo'n jongen van de huidige tijd en blert zonder na te denken maar wat in de media waardoor hij de nodige aversie oproept. Uiteraard kan ik me ook nog goed herinneren dat die sneeuw/ijsbal naar Wim Jansen werd gegooid want ik was toen ook in het stadion. Alleen staat dat naar mijn mening in geen verhouding tot de methoden die tegenwoordig gebruikt worden om mensen te intimideren. Een zekere de Beuk meent de wijsheid in pacht te hebben als ik zo z'n post eens lees, maar naast de namen die jij dus al noemt is er in het verleden ook sprake geweest van spelers zoals Eddy P.G., Henk Groot, Theo van Duivenbode, Ruud Geels, Jan Everse en Simon Tahamata die voor zowel Feyenoord als 020 hebben gespeeld. En ik kan me echt niet zo snel herinneren dat er rond die spelers hetzelfde of iets gelijkwaardigs heeft afgespeeld als hetgeen waar we nu mee te maken hebben.
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 juli 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:19 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

ja tuurlijk, en toen kregen ze een bosje bloemen en een goude handdruk mee..

Ik weet niet hoe oud jij ben maar ene W. Jansen is eens overgestapt naar een rivaal en kreeg in de eerste de beste wedstrijd tussen de 2 clubs een ijsbal zo hard als een steen tegen zijn hoofd gegooid waar hij volgens mij nu nog last van heeft..

ik word er altijd zo moe van dat er net gedaan word alsof het iets van deze tijd is..
Het is nu eenmaal niet anders dat de huidige maatschappij redelijk verhard is t.o.v. de maatschappij van wat jaren terug, als jij dat anders ziet dan zul je waarschijnlijk nog de nodige ervaringen moeten opdoen. Maar maak je er verder niet te druk om, denk een beetje om je gezondheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door sevillana --
Emile
 Emile - dinsdag 19 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

Emile, je weet er blijkbaar veel van af, vertel mij maar eens wat er in Nancy allemaal is gebeurd. Graag wel een verhaal wat je met je eigen ogen heb gezien en niet dat gezemel uit de kranten of via via via via via een vriend van een kennis gehoord.

Als je dit niet kan, moet je alsjeblieft je lelijke reigerkop houden over "alles platrellen in Frankrijk"
als jij normaal je argumenten geeft zal ik daar wat serieuzer op ingaan met je 'reigerkop' gezeik heeft er toch niks mee te maken of wel

oke dat platrellen was meer de bedoeling van we waren lastig, niet zo letterlijk als ik het zei geef ik toe.
Maar ik heb het gewoon over het geheel en dat ook dat iets van de laatste jaren is meer niet
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:52 schreef Emile het volgende:

[..]

als jij normaal je argumenten geeft zal ik daar wat serieuzer op ingaan met je 'reigerkop' gezeik heeft er toch niks mee te maken of wel

oke dat platrellen was meer de bedoeling van we waren lastig, niet zo letterlijk als ik het zei geef ik toe.
Maar ik heb het gewoon over het geheel en dat ook dat iets van de laatste jaren is meer niet
ik word zo moe van al die mensen die doldwaze dingen roepen (over bv Nancy) maar zelf niet weten wat er allemaal aan de hand was. Als je er niet bij was, zeg er dan niets over. En ik waarder het dat je nu toegeeft dat je er compleet naast zat, maar je doet nu precies wat heel veel andere niet-nadenkende mensen doen. Ze horen wat roepen en blaten dat maar na.

en als ik je lelijke reigerkop noem, ben ik juist heel coulant voor je, je zou me juist dankbaar moeten zijn
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 19 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik word zo moe van al die mensen die doldwaze dingen roepen (over bv Nancy) maar zelf niet weten wat er allemaal aan de hand was. Als je er niet bij was, zeg er dan niets over. En ik waarder het dat je nu toegeeft dat je er compleet naast zat, maar je doet nu precies wat heel veel andere niet-nadenkende mensen doen. Ze horen wat roepen en blaten dat maar na.

en als ik je lelijke reigerkop noem, ben ik juist heel coulant voor je, je zou me juist dankbaar moeten zijn
dus: dankjewel Rovert!
Emile
 Emile - woensdag 20 juli 2011 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik word zo moe van al die mensen die doldwaze dingen roepen (over bv Nancy) maar zelf niet weten wat er allemaal aan de hand was. Als je er niet bij was, zeg er dan niets over. En ik waarder het dat je nu toegeeft dat je er compleet naast zat, maar je doet nu precies wat heel veel andere niet-nadenkende mensen doen. Ze horen wat roepen en blaten dat maar na.

en als ik je lelijke reigerkop noem, ben ik juist heel coulant voor je, je zou me juist dankbaar moeten zijn
wat er in nanc gebeurde is aardig geboost door de media ja, maar toch staan de supporters ermee in een kwaad daglicht en dat is nu helemaal als ze ook nog is spelers met de dood gaan bedreigen.

Dit zal ook nog meer geboost worden door de media waardoor veel spelers zich minder aangetrokken voelen naar feyenoord?

Zo beter? en t liefst helemaal geen scheldwoorden ik beledig jou ook niet als ik daar geen reden voor heb
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:36 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

nou volgens mij wil hij wel alleen meneer van geel snapt niet dat die nu 2,5 miljoen kan beuren en volgend jaar niet want ome joop wacht anders nog wel een jaartje.
En er zal nog wel wat oud zeer zitten bij martin.
maar een ezel stoot zich meestal niet 2 keer aan dezelfde steen, dus denk dat die met een paar weekjes wel bij de komend kampioen speelt
Heb ik wat gemist? Is er sprake van dat Fer naar Ajax gaat?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 juli 2011 - 08:08   quote  deeplink  
Het probleem ligt voor een groot deel in de media en haar beeldvorming, bij een thuiswedstrijd zitten er zo'n 40.000 man in de Kuip. Een dom figuur gooit een kaartje bij Fer in de bus en Nederland telt opeens weer 40.000 voetbal criminelen extra. Voetbal supporters is één van de weinige groepen waarbij het journaille evenveel ethisch nuance besef toont als de gemiddelde columnist uit de "Zwarte Soldaat" mbt de joden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 08:08 schreef hotjumper het volgende:
Het probleem ligt voor een groot deel in de media en haar beeldvorming, bij een thuiswedstrijd zitten er zo'n 40.000 man in de Kuip. Een dom figuur gooit een kaartje bij Fer in de bus en Nederland telt opeens weer 40.000 voetbal criminelen extra. Voetbal supporters is één van de weinige groepen waarbij het journaille evenveel ethisch nuance besef toont als de gemiddelde columnist uit de "Zwarte Soldaat" mbt de joden.
Populistische media rulez, en velen vreten het.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 20 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal niet anders dat de huidige maatschappij redelijk verhard is t.o.v. de maatschappij van wat jaren terug, als jij dat anders ziet dan zul je waarschijnlijk nog de nodige ervaringen moeten opdoen. Maar maak je er verder niet te druk om, denk een beetje om je gezongheid.
een speler die zich opstelt zoals Fer was er ook 20/30 jaar geleden niet mee weggekomen, dat is waar het omgaat, en wat ik bedoel...

Dat slappe gelul over een verharde maatschappij kan je wat mij betrefd achterwege laten, dat is zo, maar daar gaat het hier niet over..enne ik zal op mijn 'gezongheid' letten zodra ik er achter ben wat het in mag houden :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Jhon de Beuk --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 20 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Hebben ze de dader al??
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 20 juli 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 09:59 schreef hoogvliet010 het volgende:
Hebben ze de dader al??
Hij schijnt nog altijd ergens in het middengebied rond te hangen, de lefgozert!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 20 juli 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:01 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Hij schijnt nog altijd ergens in het middengebied rond te hangen, de lefgozert!
Zoooo!!!!!, hij durft wel!!!
Nog ff en het wordt een held!! :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

Precies Leon, je slaat de spijker op z'n kop. Die Fer is dus ook zo'n jongen van de huidige tijd en blert zonder na te denken maar wat in de media waardoor hij de nodige aversie oproept. Uiteraard kan ik me ook nog goed herinneren dat die sneeuw/ijsbal naar Wim Jansen werd gegooid want ik was toen ook in het stadion. Alleen staat dat naar mijn mening in geen verhouding tot de methoden die tegenwoordig gebruikt worden om mensen te intimideren. Een zekere de Beuk meent de wijsheid in pacht te hebben als ik zo z'n post eens lees, maar naast de namen die jij dus al noemt is er in het verleden ook sprake geweest van spelers zoals Eddy P.G., Henk Groot, Theo van Duivenbode, Ruud Geels, Jan Everse en Simon Tahamata die voor zowel Feyenoord als 020 hebben gespeeld. En ik kan me echt niet zo snel herinneren dat er rond die spelers hetzelfde of iets gelijkwaardigs heeft afgespeeld als hetgeen waar we nu mee te maken hebben.
niks aan toe tevoegen..
Els
 Els - woensdag 20 juli 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Hij heeft aangifte gedaan. En hij wordt niet toegezongen. Fijn voor zijn zaakwaarnemer, de onderhandelingspositie wordt steeds beter.
vakkie----p
 vakkie----p - woensdag 20 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dus hij blijft,uiteindelijk toch verstandig van hem
volgens mij spelen jullie om lijst behoud want weet niet wie de boel op sleep touw moet nemen.

dus hij blijft niet bij jullie hij gaat naar de kampioen
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 13:09 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

volgens mij spelen jullie om lijst behoud want weet niet wie de boel op sleep touw moet nemen.

dus hij blijft niet bij jullie hij gaat naar de kampioen
pleurt op
KKL
 KKL - woensdag 20 juli 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 13:09 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

volgens mij spelen jullie om lijst behoud want weet niet wie de boel op sleep touw moet nemen.

dus hij blijft niet bij jullie hij gaat naar de kampioen
lijst behoud?

worden jullie toch weer tweede?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 juli 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 13:09 schreef vakkie----p het volgende:

[..]

volgens mij spelen jullie om lijst behoud want weet niet wie de boel op sleep touw moet nemen.

dus hij blijft niet bij jullie hij gaat naar de kampioen
Wat zei ik nou! Rot op naar Gronau
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 20 juli 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 12:23 schreef Els het volgende:
Hij heeft aangifte gedaan. En hij wordt niet toegezongen. Fijn voor zijn zaakwaarnemer, de onderhandelingspositie wordt steeds beter.
Dit ja, wie zegt dat een Feyenoorder die rouwkaart gestuurd heeft? Dat weet je niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer vindt rouwkaart met eigen naam en overweegt aangifte









0.0097169