BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zet zinnen op de kromme

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rcrd
 rcrd - dinsdag 19 juli 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Nu Louis van Gaal heeft aangegeven niet de nieuwe trainer van Feyenoord te willen worden, hebben de Rotterdammers hun zinnen gezet op Willem van Hanegem. Een dezer dagen brengt de 67-jarige oefenmeester een bezoek aan De Kuip om een eerste gesprek te voeren met de directie van de club, bevestigen diverse bronnen aan Sp!ts.

Technisch directeur Martin van Geel wil niet op namen ingaan. Maar we willen wel zo snel mogelijk een nieuwe trainer aanstellen. Uiteraard met de zorgvuldigheid die daarbij gepaard hoort te gaan. Van Geel bevestigt dat er contact is geweest met Van Gaal en dat de oud-trainer van Ajax het niet zag zitten een avontuur met Feyenoord aan te gaan.

De hoop in Rotterdam-Zuid is nu gevestigd op De Kromme, die vorig seizoen stevige kritiek had op het elftal van Mario Been. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij de Feyenoordtrainer, waarna er een ruzie ontstond die via de media werd uitgevochten. Mario bekijkt het maar, zei Van Hanegem ter afsluiting van de vete. Nu Been door de spelers is weggestemd, ligt de weg voor zijn rivaal open om zijn oude liefde Feyenoord uit de brand te helpen.

De 52-voudig international sprak vorige week vol lof over de wijze waarop aanvoerder Ron Vlaar met de kritiek van de spelers op Been was omgegeaan. Van Hanegem noemde het moedig van de verdediger dat hij het heft in handen had genomen en naar de directie was gestapt. Her en der werd dit als open sollicitatie aan het adres van Feyenoord gezien.
KKL
 KKL - dinsdag 19 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Ik hoop het....
rcrd
 rcrd - dinsdag 19 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
ja idem ook al vind ik het niet de perfecte kandidaat maar deze man heeft zoveel betekend voor feyenoord, en denkt dat hij het beter kan dus geef hem de kans maar :)
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 19 juli 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Ik hoop het ook. Alleen betwijfel ik of Willem ingaat op het bod aangezien hij heeft aangegeven geen full-time baan als trainer te ambieeren. Ik vermoed dat hij slechts part-time aan de gang wil, dus dan hebben we nog altijd geen hoofdcoach.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 19 juli 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Zou hem ook niet graag als hoofdcoach zien eerlijk gezegd, liever als assistent.. Als de breuk met Vlemmings en co er gaat komen... Zijn ze hier misschien al van op de hoogte en op zoek naar verdere invulling van de staf?
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 19 juli 2011 - 10:23   quote  deeplink  
WvH en JP?
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 19 juli 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Zou kunnen...
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 19 juli 2011 - 10:25   quote  deeplink  
bijna 70 jaar en dan op het veld?
hebben we nu echt niemand jonger (beter) ???
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 19 juli 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Zie overigens Huub met bv Wimpie Jansen ook wel zitten!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 19 juli 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Huub Stevens met JPvG en over 2 jaar JPvG ... lijkt mij beter
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 19 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
tja ik weet het ook niet. Ik zie het Willem niet zomaar doen. Te oud(erwets).
Misschien met van Gastel een duo.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 19 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:28 schreef henkie1969 het volgende:
Huub Stevens met JPvG en over 2 jaar JPvG ... lijkt mij beter
Eens.. Snap ook niet dat ze Willem benaderen. Te oud en komt tekort.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 19 juli 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:23 schreef Suijltje het volgende:
WvH en JP?
dacht ik ook aan
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 19 juli 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:25 schreef henkie1969 het volgende:
bijna 70 jaar en dan op het veld?
hebben we nu echt niemand jonger (beter) ???
we "hebben" niemand, we zoeken iemand die én geschikt is én vrij is én wil, én te betalen is...én het liefst iemand met hart voor met club, dan blijft er maar een klein groepje over en daar is Willem er 1 van,
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 19 juli 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:30 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

we "hebben" niemand, we zoeken iemand die én geschikt is én vrij is én wil, én te betalen is...én het liefst iemand met hart voor met club, dan blijft er maar een klein groepje over en daar is Willem er 1 van,
om heel eerlijk te zijn zal het me een zorg zijn dat iemand "hart voor de club" heeft. ik had van Gaal of Adriaanse graag gezien. Gewoon goeie trainers en de zweep er over bij deze overschatte duurbetaalde kleuters.
En ja, deze trainers doen het niet of zijn niet beschikbaar, maar ik heb deze trainers hoger zitten dan van Hanegem. Want ik zie het dus niet gebeuren dat van Hanegem het gaat doen met deze assistenten (die volgens Feyenoord wegmoeten, maar geen geld heeft om de contracten af te kopen).
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:37 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

om heel eerlijk te zijn zal het me een zorg zijn dat iemand "hart voor de club" heeft. ik had van Gaal of Adriaanse graag gezien. Gewoon goeie trainers en de zweep er over bij deze overschatte duurbetaalde kleuters.
En ja, deze trainers doen het niet of zijn niet beschikbaar, maar ik heb deze trainers hoger zitten dan van Hanegem. Want ik zie het dus niet gebeuren dat van Hanegem het gaat doen met deze assistenten (die volgens Feyenoord wegmoeten, maar geen geld heeft om de contracten af te kopen).
nou ik ben blij dat Vgaal en adriaanse niet komen, gadverdamme weg met die 020 vereerders...
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 19 juli 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Hebben we niet een trainers topic?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 10:42 schreef craven het volgende:

[..]

nou ik ben blij dat Vgaal en adriaanse niet komen, gadverdamme weg met die 020 vereerders...
We moeten wel in het achterhoofd houden dat Willem het liefst om 12.00 op de club is
3 uur gaat zitten langs het veld en om 15.00 liefst 14.30 weg rijd om de files te ontwijken he....

zijn we daar allemaal blij mee, laat dan maar komen,en van Gastel word weggerukt bij de jeugd
terwijl hij aardig werk verricht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door Leon FR1908 --
Joszef
 Joszef - dinsdag 19 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Alstjeblieft niet. Een botte bijl hebben we nodig. Kein geloel, fusballen en je bek houden.
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We moeten wel in het achterhoofd houden dat Willem het liefst om 12.00 op de club is
3 uur gaat zitten langs het veld en om 15.00 liefst 14.30 weg rijd om de files te ontwijken he....

zijn we daar allemaal blij mee, laat dan maar komen,en van Gastel word weggerukt bij de jeugd
terwijl hij aardig werk verricht.
ach we zien het wel wie er komt, maar zolang het vgaal en adriaanse niet zijn, ben ik tevreden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:03 schreef craven het volgende:

[..]

ach we zien het wel wie er komt, maar zolang het vgaal en adriaanse niet zijn, ben ik tevreden!
als personen niet maar als trainers hebben ze beide bewezen hoe je
met een groep moet omgaan met de daar bij behoorde resultaten...

ik kan geen vergelijkbare opnoemen al komt stevens in de buurt..

maar dan heb ik ook liever de kromme..
larsson1409
 larsson1409 - dinsdag 19 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Extreem jonge ploeg, extreem oude trainer, lijkt me geen goeie combi , v Hanegem echt een boegbeeld +1, maar zal de speelstijl niet echt kunnen veranderen -1 en maakt ze niet echt beter meer denk -1, mentaliteit wel.. Doe nou maar Stevens en Lokhoff samen, of Stevens met van Gastel..
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

als personen niet maar als trainers hebben ze beide bewezen hoe je
met een groep moet omgaan met de daar bij behoorde resultaten...

ik kan geen vergelijkbare opnoemen al komt stevens in de buurt..

maar dan heb ik ook liever de kromme..
aangezien de club al op zijn gat ligt vindt ik het aantrekken van 020 vereerders te ver gaan.
Bicker
 Bicker - dinsdag 19 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Laat Willem het maar samen met JP doen, zodat deze het volgend jaar over kan nemen.
Assistenten de Wolf en Hiele. Wordt Mulder tenminste ook beter denk maar aan Gomez in zijn PSV-tijd. Laten we die kale Spartapiet ook gelijk de Kuip uitdoen want deze voegt ook niets toe. Gewoon alleen eigen jongens. En Martin al heeft die Boskamp een grote bek en is hij niet diplomatiek, een goede scout zou bij Feyenoord altijd moeten passen en zeker een echte clubman 10x beter als die Beukers.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Misschien moeten ze volgens het Engelse systeem gaan werken. Willem als manager en b.v. een van Gastel als veld trainer. Ik heb hier overigens gemengde gevoelens bij Willem, hij is natuurlijk superheld en heeft wel kijk op het spelletje, maar trekt ie het wel met deze spelers groep. Hij kan namelijk ook vrij cynisch uit de hoek komen als een speler iets niet begrijpt wat voor Willem appeltje eitje is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze hem als tussenpaus inzetten zodat ze meer tijd hebben voor hun zoektocht naar een trainer.
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:26 schreef hotjumper het volgende:
Misschien moeten ze volgens het Engelse systeem gaan werken. Willem als manager en b.v. een van Gastel als veld trainer. Ik heb hier overigens gemengde gevoelens bij Willem, hij is natuurlijk superheld en heeft wel kijk op het spelletje, maar trekt ie het wel met deze spelers groep. Hij kan namelijk ook vrij cynisch uit de hoek komen als een speler iets niet begrijpt wat voor Willem appeltje eitje is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze hem als tussenpaus inzetten zodat ze meer tijd hebben voor hun zoektocht naar een trainer.
Tsja blijft altijd een gok, hij kan wel goed met jongeren overweg en ziet overal potentie in. Hij moet niet alleen achter het roer staan, dan gaat het mis
FR010VL
 FR010VL - dinsdag 19 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
beter de kromme als van gaal

zie je hem al staan op de coolsingel

wij zijn de beste van...

nee dan liever nog 10 jaar geen kampioen, dan met behulp van die zinksnijder

amsterdamers hebben neuzen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door FR010VL --
Marsco
 Marsco - dinsdag 19 juli 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Het bericht is in strijd met wat AD meldt. Er wordt maar wat opgeschreven om de kranten en sites te vullen.

Van Hanegem zou natuurlijk een hele vreemde oplossing zijn, aangezien ze Leo met zelfde leeftijd onder andere om die reden van de hand hebben gedaan. Een 67 jarige trainer aan het roer strookt niet met visie omtrent 5-jaren plan.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - dinsdag 19 juli 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:28 schreef craven het volgende:

[..]

Tsja blijft altijd een gok, hij kan wel goed met jongeren overweg en ziet overal potentie in. Hij moet niet alleen achter het roer staan, dan gaat het mis
pcies, zet er een superteam omheen en dat zie ik wel potentie. Anders vooral niet doen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:31 schreef Marsco het volgende:
Het bericht is in strijd met wat AD meldt. Er wordt maar wat opgeschreven om de kranten en sites te vullen.

Van Hanegem zou natuurlijk een hele vreemde oplossing zijn, aangezien ze Leo met zelfde leeftijd onder andere om die reden van de hand hebben gedaan. Een 67 jarige trainer aan het roer strookt niet met visie omtrent 5-jaren plan.
bij leo ging het om de functie van TD. De TD moet zorgen voor continuïteit op de lange termijn, de trainer moet dat uitvoeren, in feite zou je dus elk jaar een andere trainer kunnen hebben.
The Q
 The Q - dinsdag 19 juli 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:30 schreef FR010VL het volgende:
beter de kromme als van gaal

zie je hem al staan op de coolsingel

wij zijn de beste van...

nee dan liever nog 10 jaar geen kampioen, dan met behulp van die zinksnijder

amsterdamers hebben neuzen
+1000
salemi
 salemi - dinsdag 19 juli 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Als je alles beredeneert blijven er maar weinig kandidaten over. Allereerst moet het een transfervrije trainer zijn. Dan moet de trainer enig niveau hebben. Het mag niet teveel kosten (het salaris van Been heeft ook stevig ter discussie gestaan). De trainer moet nog bij Feyenoord passen (dat sluit de catagorie 020 van Gaal etc. uit). Het is liefst een Nederlandse trainer (ik heb nog geen speculaties over buitenlanders gehoord).
Dan kom je toch bij van Hanegem of Stevens uit, veel meer smaken zijn er niet.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
waarom perse een nederlander? ik vind die van Celtic wel een optie.
legrande
 legrande - dinsdag 19 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Er is er maar 1 die de zweep erover kan leggen.
Neem nu gewoon maar Huub Stevens en geen Kromme. Ouwehoert te veel wel feijenoordhart maar dat heeft Mario ook. Is ook niet alles.
Nee inderdaad Huub Stevens samen met van gastel is echt het beste. Dit gaat het ook worden hoop ik.
JohanVakV
 JohanVakV - dinsdag 19 juli 2011 - 12:11   quote  deeplink  
Als het aan Willem had gelegen hadden ze Ryo niet gehaald maar Cabral moeten laten ontwikkelen. Aan Ryo heb je te danken dat we op de 10 plek zijn geeindigd. Zonder Ry hadden we zeer waarschijnlijk nacompetitie gespeeld of erger!!
Dus met Willem als trainer heb ik mijn vraagtekens?
Wim Janssen heeft voor mij afgedaan, mede dankzij hem en Peter Bos staan we nu waar we staan!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 19 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
john jaakke ophalen! schijnt dat die man ook ontzettend goed kan trainen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door FR-Han --
de flh
 de flh - dinsdag 19 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Geen van Hanegem. Hooguit als manager. Binnen een seizoen is ie weer weg. Weer geen continuïteit. Wat een wanbeleid
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Van Hanegem is goedkope optie.
Dus als ze roepen dat geld geen rol speelt zal Willem wel afvallen...
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 juli 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:23 schreef craven het volgende:

[..]

aangezien de club al op zijn gat ligt vindt ik het aantrekken van 020 vereerders te ver gaan.
eens
craven
 craven - dinsdag 19 juli 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:43 schreef hotjumper het volgende:
waarom perse een nederlander? ik vind die van Celtic wel een optie.
je bedoeld die van celtic naar aston villa vertrok en nu werkeloos is?
j bruijnes
 j bruijnes - dinsdag 19 juli 2011 - 12:52   quote  deeplink  
laat willem het maar doen, kan altijd voor een half jaar. dan zien wij wel verder.
BUjakkah
 BUjakkah - dinsdag 19 juli 2011 - 12:56   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEE
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juli 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Willem kómt niet. Is te goedkoop.
FR010VL
 FR010VL - dinsdag 19 juli 2011 - 12:59   quote  deeplink  
van gastel trainer, willem assistent
KKL
 KKL - dinsdag 19 juli 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:26 schreef hotjumper het volgende:
Misschien moeten ze volgens het Engelse systeem gaan werken. Willem als manager en b.v. een van Gastel als veld trainer. Ik heb hier overigens gemengde gevoelens bij Willem, hij is natuurlijk superheld en heeft wel kijk op het spelletje, maar trekt ie het wel met deze spelers groep. Hij kan namelijk ook vrij cynisch uit de hoek komen als een speler iets niet begrijpt wat voor Willem appeltje eitje is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze hem als tussenpaus inzetten zodat ze meer tijd hebben voor hun zoektocht naar een trainer.
Zo werkt het ook bij alle clubs al.

De hoofdtrainer cq manager....leidt niet de trainingen maar dat doen de assistent/veldtrainers.

Ik hoop stellig dat Willem terug keert en dat Fräser los word geweekt bij Ado.

Hoofdtrainer: W.v.Hanegem

Ass.trainer: H.Fräser
Ass.trainer: JP van Gastel
Ass./stage trainer: Gio
Keeperstrainer: J.Hiele

Elftalbegeleider: D.van der Geest
Bikkel1959
 Bikkel1959 - dinsdag 19 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
W.v.Hanegem, J.P.V.Gastel J.de Wolf, J.v.Bronkhorst

Willem lekker mee laten hobbelen tussen die gasies op het veld en de rest 3x per dag keihard laten trainen.
Bij elk commentaar uit de groep, 10 rondjes om het veld.
Zal ze leren die snotneuzen met hun wereldsalaris zondar dat er iets positiefs tegenover staat.

Suc6. Bikkel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Ik vind het ook hoor ,is ook veel beter voor talenten die doorstromen..
Krijgen ook nadrukkelijk andere adviesen als er weer een Twente of Psv voor de deur staat..
Marsco
 Marsco - dinsdag 19 juli 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 11:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

bij leo ging het om de functie van TD. De TD moet zorgen voor continuïteit op de lange termijn, de trainer moet dat uitvoeren, in feite zou je dus elk jaar een andere trainer kunnen hebben.
Ja, dat snap ik wel... maar voor continuiteit zou je eens moeten zoeken naar iemand op de positie van hoofdtrainer die wat langer aan kan blijven. Juist om continuiteit te waarborgen en een visie uit te laten dragen op de langere termijn, ook op gebied van speelstijl en transferbeleid (op langere termijn). Want je ziet het nu ook. Tussen El Ahmadi en Been liep het niet helemaal lekker, dus die moest van de hand gedaan worden. Nu kan die situatie opeens volledig anders komen te liggen. Spelers worden in veel gevallen op voorspraak van een trainer gehaald. Als je die contracteert en een volgende trainer ziet het niet in hem zitten, krijg je te maken met kapitaalvernietiging.

Dus laat ik het dan zo zeggen... Ik ben voorstander van een trainer die voor een langere tijd wordt aangesteld.
BUjakkah
 BUjakkah - dinsdag 19 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Dus we gaan weer voor nostalgisch voetbal met Willem??? Nou daar heb ik geen ene reet zin in?
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - dinsdag 19 juli 2011 - 14:34   quote  deeplink  
WvH is echt geen goede trainer, wel eentje met een Rood-Wit hart, maar daar blijft het bij. Geen successen bij de vorige werkgevers

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zet zinnen op de kromme









0.0112431