|
|
ViezeFurr
|
|
|
Zijn er nog mensen die gaan aanstaande vrijdag? En wat wordt de uitslag?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door ViezeFurr -- |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Ik denk dat ik wel ff naar toe ga. Uitslag 1-4. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik werk in Groningen, is voor mij om de hoek. Maar uiteraard wil t toeval dat ik Vrijdag naar Utrecht moet haha. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Wat een oefenwedstrijden spelen we ook weer met Dordrecht en Veendam als zwaarste tegenstanders pffff |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: wat ga je doen dan als je de uitslag al weet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 15:24 schreef ovi het volgende:Wat een oefenwedstrijden spelen we ook weer met Dordrecht en Veendam als zwaarste tegenstanders pffff malaga nog he! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ja, we gaan naar Engeland ja!!! Nu weet ik het wel...... |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 15:04 schreef Stylzz het volgende:Ik werk in Groningen, is voor mij om de hoek. Maar uiteraard wil t toeval dat ik Vrijdag naar Utrecht moet haha. Ik ook, ik ga dus maar eens kijken.. Eindelijk een beetje in de buurt haha |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
wij goat met'n allen kiek'n |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Ik ga wel even heen. Hoop dat er dan al een nieuwe trainer is |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Feyenoord - Malaga ga ik wel naar toe |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
ff kiekn.......euh........met Koebeest en JP? 0-6 |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
Ga zekers ff heen heb het Veendam stadion voor me deur liggen |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: dus we zijn allemaal welkom voor een biertje? |
|
|
|
|
rikkierik
|
|
|
Als koeman dan als trainer is aangesteld gaan we met 4-0 de teil in. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Op woensdag 20 juli 2011 - 17:35 schreef realgert het volgende: Ga zekers ff heen heb het Veendam stadion voor me deur liggen
quote: Maar dan wel Hertog Jan hé :P |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Heineken!
Allemaal naar realgert! Ik snap dat je bang bent voor een vol huis, maar als je de gelegenheid biedt eventueel geïnteresseerden je adres via een PB te sturen? Graag :)
En wel koud bier hè. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 19:09 schreef Bosifyable het volgende:Heineken! Allemaal naar realgert! Ik snap dat je bang bent voor een vol huis, maar als je de gelegenheid biedt eventueel geïnteresseerden je adres via een PB te sturen? Graag :) En wel koud bier hè. Vergeet niet de bitterballen en een beetje schoon frituurvet realgert!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben je zo'n beetje de laatste bewonert daar? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: En een likkie Luijks! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik zag nog geen voorspelling van je staan? :P |
|
|
|
|
NorthernRanger
|
|
|
Grotver ... Feyenoord in de Veenkolonieën! Zie normaal elke dag de lichtmasten van de Langeleegte staan. En nou scheur ik vrijdag net met vrouw en kids naar Frankrijk. Gelukkig gaat 'oons pap' namens de familie. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Woon jij ook in de buurt van Veendam? |
|
|
|
|
NorthernRanger
|
|
|
Werk in Veendam. Woon in Noord Drenthe. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zal wel weer een tegenvaller worden, Feyenoord kennende...... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Maakt niet uit Bosi, maken we er samen toch 0-12 van? hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, daar teken ik voor. Als het 0-12 wordt, krijg je van mij een kratje bier! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
realgert
|
|
|
Nou jongens zou normaal geen probleem zijn om een biertje te komen drinken , maar ik werk in winschoten ben om zes uur vrij en om half zeven thuis en de wedstrijd begint om zeven uur . dan hebben we exact 25 minuten om in te bieren en dan naar het stadion. voor de mensen die eerder in veendam zijn spotcafe hof van holland opent om 11 uur de deuren al voor de supporters van bijd clubs . |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
quote: Nee er wonen nog 5 anderen hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
realgert
|
|
|
|
|
|
NorthernRanger
|
|
|
quote: Aah ja ... Ik snap 't. Ik om de hoek bij Bartje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door NorthernRanger -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Ik op de rug van een hond
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan sta jij vrijdag op zeker in de basis bij Veendam. Nog wel 6 anderen zoeken, he. |
|
|
|
|
realgert
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dan sta jij vrijdag op zeker in de basis bij Veendam. Nog wel 6 anderen zoeken, he. komt goed |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Ik snap hem haha bij die beelden tuin zeker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: ik snap hem jij woont bij de apen en de olifanten haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Verdomme man, ik vind het vreselijk om dit te moeten horen....... Sterkte kerel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Beetje respect dat mensen uit het Noorden zo'n liefde voor Feyenoord hebben hè Rovert! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Grote vent ben je en zo dom als haverstro
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Humor. Sommigen hebben t, anderen komen uit t noorden |
|
|
|