|
|
Rovert
|
|
|
quote: Tja humor, ik weet het niet, is dat niet iets van mensen uit de grote stad? |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Kijk je wel is tour du jour? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hulsebos en Jacobs en wat er met hem gebeurd als hij kwark eet? Ik vind het humor ,me vrouw kon er niet om lachen en daar begrijp ik werkelijk niks van? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehehehe............die jakobs is echt een paar keer op zijn hoofd gevallen |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Haha die gozer is geniaal! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Bliede daj der bint!zak zegg'n haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij is goed jonguh hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik kan er iedergeval flink om lachen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Jij komt dan ook uit Drenthe |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Als jij daar niet om kan lachen ben je gewoon een Duitser. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik weet t niet, ik versta ze vaak niet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ben er niet geboren |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
12e minuut weer protesten tegen het bestuur en RvC.
dat iedereen daar vast rekening mee kan houden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 09:45 schreef KKL het volgende:12e minuut weer protesten tegen het bestuur en RvC. dat iedereen daar vast rekening mee kan houden. lijkt mij niet meer dan normaal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt een gewoonte he. Zzzzz |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dat is Feyenoord ook...een gewoonte die voor altijd bij het leven hoort. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Als het maar niet TEGEN Feyenoord is (zoals bij Dordt!), want dan wordt het een zeer slechte gewoonte! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:17 schreef Suijltje het volgende:Als het maar niet TEGEN Feyenoord is (zoals bij Dordt!), want dan wordt het een zeer slechte gewoonte! Tegen?? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ja, als er weer met vuurwerk gerotzooit wordt, ben ik toch weer bang voor represailles en dat kunnen we in de huidige situatie niet gebruiken! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Dan ben jij ook een Duitser haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
BLIJKBAAR HEEFT ONZE CLUB FEYENOORD VEEL SUPPORTERS IN HET NOORDEN.
LATEN WE ACHTER ONZE CLUB GAAN STAAN. GEEN WOORDEN MAAR DADEN. !!!!!!!!!!!!!!!!!1
ALS JE HET NIET BETER KUNT OF WEET BEK HOUDEN.
DEZE DIRECTIE EN TECHNISCH STAF VERDIEND STEUN.
Gudde saneert prima. van Geel haalt Koekieman. Koeman ; ervaring en kundig JP ; kent de jeugd en weet hoe er mee om te gaan. Gio ; kind vd club.
WAT WILLEN WE NOG MEER.
Spelers, ? geduld wordt aangewerkt. |
|
|
|
|
GekkeGerrit010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 12:58 schreef jdeman het volgende:BLIJKBAAR HEEFT ONZE CLUB FEYENOORD VEEL SUPPORTERS IN HET NOORDEN. LATEN WE ACHTER ONZE CLUB GAAN STAAN. GEEN WOORDEN MAAR DADEN. !!!!!!!!!!!!!!!!!1 ALS JE HET NIET BETER KUNT OF WEET BEK HOUDEN. DEZE DIRECTIE EN TECHNISCH STAF VERDIEND STEUN. Gudde saneert prima. van Geel haalt Koekieman. Koeman ; ervaring en kundig JP ; kent de jeugd en weet hoe er mee om te gaan. Gio ; kind vd club. WAT WILLEN WE NOG MEER. Spelers, ? geduld wordt aangewerkt. Mee eens ze moeten eerst maar zorgvuldig kijken naar wat er te halen valt en niet spelers gaan halen waar je over twijfelt |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Komt zkr goed allemaal. vanavond winnen we gewoon met minimaal 5-0. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 12:58 schreef jdeman het volgende:BLIJKBAAR HEEFT ONZE CLUB FEYENOORD VEEL SUPPORTERS IN HET NOORDEN. LATEN WE ACHTER ONZE CLUB GAAN STAAN. GEEN WOORDEN MAAR DADEN. !!!!!!!!!!!!!!!!!1 ALS JE HET NIET BETER KUNT OF WEET BEK HOUDEN. DEZE DIRECTIE EN TECHNISCH STAF VERDIEND STEUN. Gudde saneert prima. van Geel haalt Koekieman. Koeman ; ervaring en kundig JP ; kent de jeugd en weet hoe er mee om te gaan. Gio ; kind vd club. WAT WILLEN WE NOG MEER. Spelers, ? geduld wordt aangewerkt. Als Feyenoord geen fans in het noorden had was Feyenoord allang failliet. Er is flink gedoneerd door de mensen hier. En als het nog niet duur genoeg is een seizoen kaart moet je is de reiskosten bereken wat een fan per jaar uit het noorden kwijt is. Maar dat hebben de fans er allemaal voor over voor de mooiste en grootste club van Nederland. En dan komen een paar popiejopies uit de randstad ons beledigen?? Als je ziet wat wij er allemaal voor over hebben zijn wij misschien wel de echte Feyenoord fans. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
kan je het ergens live volgen behalve eredivisielive? livestreaming? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Euhhhh.........0-5 toch???? hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We gaan er eens voor zitten, ben benieuwd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Topic omhoog zodat er niet nog 10 topics komen! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Dus tóch...........hahahaha, succes allemaal over een goed kwartiertje! Heb er zin in! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 18:42 schreef Suijltje het volgende:[..] Dus tóch...........hahahaha, succes allemaal over een goed kwartiertje! Heb er zin in! Zekerrrrsss we gaan vlammmen !! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
En die nul houden ! have fun allemaal. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fer staat iig in de basis. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Tering fer heeft een basisplaats:S |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Een voor de eerste de andere voor de tweede helft. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Kijk en we mogen nu al kopen. Maar moet binnen de normen blijven |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
He, Biseswar spits? Fernandez rechts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben benieuwd. Of mss foutje EL. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
goeie gozert die van Gastel :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kwam alleen een beetje lastig uit z'n woorden.
Wel mooi om te zien dat iedereen gewoon door elkaar heen zit. Niets gescheiden met ME te paard o.i.d. |
|
|
|