|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 14:56 schreef The Q het volgende:[..] En dan komen een paar popiejopies uit de randstad ons beledigen?? Als je ziet wat wij er allemaal voor over hebben zijn wij misschien wel de echte Feyenoord fans. Lelijke aap dat je bent |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Wel een echte Feyenoorder naar eigen zeggen.
OT: *Gaaaaap* |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zag er mooi uit.
Maar niks. |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
ze spelen met de beste opstelling die ik me kan bedenken op dit moment tegen veendam.. alleen misschien mokotjo ipv clasie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Aangekondigde actie in de 12e minuut trouwens? Zie/hoor niks. Of is dat de bedoeling? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
http://www.seeon.tv/view/15042/ - Weet niet zeker of die het doet, is op dit moment nog aan het laden bij mij (eerst reclame, daarna laden).
Op http://www.fromsportcom.com/c-1.html even ctr + f - 'Feyenoord'. Dan met (sopcast) erachter, die doet het bij mij. Moet je trouwens wel eerst even sopcast downloaden (kan via google: "Free SopCast download")
SOPCAST = ZEER GOEDE KWALITEIT!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Let it Snoo -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Eerste link doet het overigens niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan iemand me straks wakker maken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Spelen ze trouwens 4-4-2 of zie ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een schijtwedstrijd. Zie ze volgende week al spelen tegen Malaga.. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
0-0 tegen Veendam ... is er een speler die WEL goed is vandaag ??? kolere ... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:50 schreef henkie1969 het volgende:0-0 tegen Veendam ... is er een speler die WEL goed is vandaag ??? kolere ... mulder had een goede trap |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:50 schreef henkie1969 het volgende:0-0 tegen Veendam ... is er een speler die WEL goed is vandaag ??? kolere ... leerdam doet et aardig.... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
ehm ... mulder had een goede trap (eentje dus) leerdam doet et aardig ....
ik heb het over GOED spelen ... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
1e helft voorbij, nounou, wat zijn we goed! Tegenvaller: Fernandez, Biseswar Wel aardig: Clasie, El Ahmadi Beter: Nelom, Leerdam, Vlaar De rest (behalve Mulder, had niets te doen!) onvoldoende! Ben benieuwd, hoe het de 2e helft gaat, maar zo komen we er niet....... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:53 schreef henkie1969 het volgende:ehm ... mulder had een goede trap (eentje dus) leerdam doet et aardig .... ik heb het over GOED spelen ... ben bang dat we dan bij komen bij - Niks is zwakker dan dat ene woord - F*r
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Het is echt bedroevend , ik zeg ZWEEP over dit hele zooitje , woensdag vrij van trainen? dacht het niet. Vanaf maandag 2 keer per dag 3 uur trainen, en dat 5 dagen in de week. Trainen ze niet goed? Dan 's-ochtends om 6.30 uur strafloop van 20km. En zet Fer in vredesnaam op de tribune. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
loosduinen
|
|
|
Is dat een beetje het niveau voor het seizoen 2011-2012?? Wen er maar vast aan!! Weeeer het rechterrijtje. Wat doet een koeman? BOEEEEE |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:03 schreef loosduinen het volgende:Is dat een beetje het niveau voor het seizoen 2011-2012?? Wen er maar vast aan!! Weeeer het rechterrijtje. Wat doet een koeman? BOEEEEE ahhah |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
trouwens, Clasie is wel oke! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: lekker schot had hij opeens uit het niets |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cissé word er gewoon uitgespeeld door een man van in de 30.. Wat een drama die gozer |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: in het land der blinden is eenoog koning |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
2 leuke schoten van hem.
vind cissé wel een goede indruk maken.. als ie een keertje de bal krijgt... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:05 schreef MMM het volgende:Cissé word er gewoon uitgespeeld door een man van in de 30.. Wat een drama die gozer hij wordt te weinig in het spel betrokken..dat is ideaal voor die 30'er |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
er wordt slecht op de bal verdedigd. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Wat een bagger partij zeg! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
fernandez is wel het toppunt van drama vanavond |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
als je dit ziet kan je Fer eigenlijk weinig meer kwalijk nemen, wat een amateurs |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
wat een boutwedstrijd zeg ! clasie + el ahmadi zijn de beste van 't veld . |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Staat gewoon achter nu..
Tegen Veendam..!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
woutah
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:16 schreef Royaal het volgende:als je dit ziet kan je Fer eigenlijk weinig meer kwalijk nemen, wat een amateurs ik quote mezelf gewoon ff |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
wereldwedstrijd dit , ga met vertrouwen het seizoen in. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
sta je weer lekker voor lul! Gvd wat een kloteelftal. ik kijk maar niet meer! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eindelijk die Cissé eruit, nooit meer erin! Heb het wel weer gezien voor de komende 34 wedstrijden. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
altijd lastig veendam uit! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 20:19 schreef MMM het volgende:Eindelijk die Cissé eruit, nooit meer erin! Heb het wel weer gezien voor de komende 34 wedstrijden. Zucht.. |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Lekker dit, maar ik voel dat het goed komt. ;) |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
ik voel ook iets maar dat komt omdat ik moet schijten |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Dan moet je dat maar even doen, voor deze wedstrijd hoef je het niet op te houden. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
als deze gasten het moeten gaan doen dan heb ik er een HEEL HARD HOOFD IN! |
|
|
|