|
|
Rovert
|
|
|
met welk Feyenoord-nieuws we morgenvroeg verrast worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Gudde neemt ontslag, JP assistent van Stevens. Fer tekent bij voor 5 jaar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Willem Alexander koopt Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat Feyenoord met 0-4 heeft gewonnen? |
|
|
|
|
PeliFR
|
|
|
quote: Daar verras je inmiddels niemand meer mee ;-) |
|
|
|
|
PeliFR
|
|
|
Rovert, ben je er zelf al wel van op de hoogte? Of is het weer een "ik hoop"-je? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Huub Steven nieuwe trainer Feyenoord. Is geen nieuws voor morgen maar duurt een paar dagen langer. Wedden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Een trainer van internationale naam en faam. Guus Hiddink ofzo :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord mag geld uitgeven van de knvb. |
|
|
|
|
heidi
|
|
|
Ariël Jacobs wordt t of Frankie Vercauteren |
|
|
|
|
heidi
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: wanneer horen we dat eigenlijk? |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Van Gaal droomt vannacht over Feyenoord en de Cooldingel en besluit het toch te gaan doen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 02:27 schreef Ronaldihno het volgende:Van Gaal droomt vannacht over Feyenoord en de Cooldingel en besluit het toch te gaan doen! Hij droomde dat hij dezelfde grap maakte als in München, alleen pleurde die nu wel van het balkon en week het legioen als de rode zee. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Zit er aan te komen........... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 07:51 schreef hotjumper het volgende:[..] Hij droomde dat hij dezelfde grap maakte als in München, alleen pleurde die nu wel van het balkon en week het legioen als de rode zee. hehehehehehehehe |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Ronald Koeman word trainer van Feyenoord :-( |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
aad de mos nieuwe trainer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ronald maakt ons kampioen! Als dat gebeurt krijg ik een kratje bier van jullie |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: En zo niet, wij allemaal van jou? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Mijn vrouw kijkt over m'n schouder: Pas op he! er wordt niet gewed!!! Tja, wat doe je dan? |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 17:31 schreef Suijltje het volgende:Mijn vrouw kijkt over m'n schouder: Pas op he! er wordt niet gewed!!! Tja, wat doe je dan? gewoon doorzetten.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Of neer slaan natuurlijk! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Hahahaha.......krijg net zelf een beuk voor m'n harses hahaha! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Je kent mijn vrouw niet, als zij kwaad wordt..........ken je de Hulk???? |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote: Dat heb ik er wel voor over! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jij zit toch niet bij mij thuis he! Ik word ook altijd geslagen GVD! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en terecht! hij zat eraan te kommen |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ja leuk, maar ik had net een Baronpils in m'n klauwen gvd! hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan is het zonde van die 39ct idd. ik zeg 2 maanden pikstraf!! (zo straf ik mijn harem ook) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:
Maar de laatste keer heb ik terug gemept, is ze belazerT! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Mario Been wordt de nieuwe trainer van Inter, en Castagnios komt daarom terug omdat hij bang is voor die enge meneer... Abramovich koopt Feyenoord en geeft 51% aan de suporters zodat zij Gudde kunnen ontslaan... De zus van Lolo Ferrari wordt nieuwe trainert van Feyenoord, haar naam... Lala lada... Feyenoord wordt gesponsort door sesamstraat, kunnen de kindjes uit het eerste lekker slapen snachts... Sinterklaas koopt de kuip en we zijn volgend jaar kampioen, winnen de schaal, jaar daarop de johan kruyf schaal en champions league winnar etc... (tja wie nog in sinterklaas geloofd, geloofd dit ook allemaal...) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lulkoek. je meisje is gewoon een amsterdammert. en ze heeft een poging gedaan ervanaf te komen... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Pats, die was raak... Dat heet een opvoedkundige tik. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 17:45 schreef obiku010 het volgende:[..] lulkoek. je meisje is gewoon een amsterdammert. en ze heeft een poging gedaan ervanaf te komen... AUW... Die komt vast aan... Maar of het opknapt... ach het blijft natuurlijk altijd een gok... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: De wel bekende corrigerende tik. :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 17:45 schreef obiku010 het volgende:[..] lulkoek. je meisje is gewoon een amsterdammert. en ze heeft een poging gedaan ervanaf te komen... Reageer gewoon niet! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alle klappen zijn bij mij uit liefde! ze moeten blij zijn dat ik ze wil slaan... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 18:02 schreef obiku010 het volgende:[..] alle klappen zijn bij mij uit liefde! ze moeten blij zijn dat ik ze wil slaan... Hahahaha, proost Biek! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010