|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik wed dat we in de winterstop weer een nieuwe trainer kunnen zoeken! Misschien dan toch Stevens? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Je had beter in een sigarenwinkel een lot kunnen kopen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Inderdaad zo niet, dan krijg ik een kratje van jullie. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Ik zat het dichtst in de buurt. Levert het nog wat op. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gordelroos, maar dat had je al |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
zo te lezen dan heefd feyenoord zo n veertig duiszen trainners. ze weten het allemaal hoe het moet. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 19:11 schreef j bruijnes het volgende:zo te lezen dan heefd feyenoord zo n veertig duiszen trainners. ze weten het allemaal hoe het moet. heb je jezelf meegerekent? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan ie weer opnieuw tellen... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 19:11 schreef j bruijnes het volgende:zo te lezen dan heefd feyenoord zo n veertig duiszen trainners. ze weten het allemaal hoe het moet. messsscchiien iss da wol zo jah. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 19:11 schreef j bruijnes het volgende:zo te lezen dan heefd feyenoord zo n veertig duiszen trainners. ze weten het allemaal hoe het moet. moet schrijf je met een d |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: en het is L. Bruins |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nee, 'je meend het' is het dan. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Gvt, moelijuk die neterlantse taol hoor! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: hebbie de foto's van zn verjaardagspartijtje gezien, ik zou van de blauwe knoop worden biku! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: En toen zweeg hij en spoegde hij zn tanden uit hahahahahaaaaa |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Hé man, niemands moeder afzeiken, is echt niet tof... Ook de moeder van Gudde heeft lieve kanten, dussss mama's zijn heldinnen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:12 schreef GeenGelul het volgende:Huub Steven nieuwe trainer Feyenoord. Is geen nieuws voor morgen maar duurt een paar dagen langer. Wedden? doe maar 500 euro. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 18:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik wed dat we in de winterstop weer een nieuwe trainer kunnen zoeken! Misschien dan toch Stevens? Waar baseer je dat op dan?? je al eens verdiept in de prijzenkast van Ronald Koeman als trainer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:13 schreef El Jardinero het volgende:[..] Waar baseer je dat op dan?? je al eens verdiept in de prijzenkast van Ronald Koeman als trainer? En welke selecties hij tot zijn beschikking had die opgebouwt waren door de vorige trainers .. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Kampioen geworden, Champion's league ervaring, voorop in de strijd, de ideale vervanger van Gini! Ik ga ze pa ff bellen... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En welke selecties hij tot zijn beschikking had die opgebouwt waren door de vorige trainers .. We zijn weer eens van precies de zelfde mening. En is ook overal weg gejaagd of als een geldwolf voor een zak met geld gegaan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 23:20 schreef sterski010 het volgende:[..] Kampioen geworden, Champion's league ervaring, voorop in de strijd, de ideale vervanger van Gini! Ik ga ze pa ff bellen... +10 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 19:11 schreef j bruijnes het volgende:zo te lezen dan heefd feyenoord zo n veertig duiszen trainners. ze weten het allemaal hoe het moet. Tering kerel, er zijn hier een hoop die hebben liggen slapen bij de lessen Nederlans op school, maar jouw probleem is nog een stuk groter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 08:42 schreef Rovert het volgende:[..] Tering kerel, er zijn hier een hoop die hebben liggen slapen bij de lessen Nederlans op school, maar jouw probleem is nog een stuk groter Nederlans met een d ertussen, he. Lesje verzuimd? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 08:42 schreef Rovert het volgende:[..] Tering kerel, er zijn hier een hoop die hebben liggen slapen bij de lessen Nederlans op school, maar jouw probleem is nog een stuk groter Sgool????? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Haha, keihard voor mijn bakkus |
|
|
|