BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord krijgt deze week duidelijkheid over halen van nieuwe spelers'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 20 juli 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Feyenoord hoort nog deze week of het van de KNVB een bedrag mag investeren in nieuwe spelers, zo meldt Megastad FM. De Rotterdamse club zit nog immer in catagorie 1 en mag derhalve geen nieuwe spelers halen. Tot dusver zijn Guyon Fernandez, Kaj Ramsteijn, Miquel Nelom en Jordy Clasie de enige versterkingen van de Kuipbewoners voor komend seizoen gebleken.

Wanneer de licentiecommissie van de KNVB akkoord gaat met de door Feyenoord ingediende begroting 2011/12 dan schrijft men zwarte cijfers over komend seizoen. Dit zou betekenen dat het Plan van Aanpak, opgelegd door de KNVB, heeft gewerkt en Feyenoord categorie 1 kan verlaten. Feyenoord zal eerst echter een financiële inspanning moeten leveren om een opvolger voor de vertrokken Mario Been aan te trekken en vervolgens mogelijk een nieuwe spits contracteren.
Feyenoord is door de huidige financiële situatie beperkt in haar aankoopbeleid. "We weten wat we nodig hebben, de lijntjes zijn gelegd", zegt technisch directeur Martin van Geel in het weekblad Voetbal International. "Als de KNVB ons toestemming geeft, kunnen we snel zaken gaan doen. Dan kan Feyenoord er snel zomaar weer anders uit kunnen zien. Maar tot die tijd: in de huidige selectie zit al veel kwaliteit."

Bron: Voetbalzone.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142754

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door GeenGelul --
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 20 juli 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Krijgen we dan toch nog een broodnodige centrale spits?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door GeenGelul --
The Q
 The Q - woensdag 20 juli 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 08:51 schreef GeenGelul het volgende:
Krijgen we dan toch nog een broodnodige spits?
Krijgen we dan toch nog een broodnodige EXTRA spits?
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 20 juli 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Kom op mensen durven we al weer een beetje te dromen????
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 09:13   quote  deeplink  
Ik geloof er niet zo erg in, vooralsnog. Er wordt toch per jaar beoordeeld? Precedentwerking???
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 09:21   quote  deeplink  
de lijntjes zijn gelegd? ben benieuwd wat daar mee bedoelt word. Hier is al gesuggereerd dat Dost een voorcontract getekend heeft, zou dat dan toch waar zijn?
Suijltje
 Suijltje - woensdag 20 juli 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 09:21 schreef FR-Douwe het volgende:
de lijntjes zijn gelegd? ben benieuwd wat daar mee bedoelt word. Hier is al gesuggereerd dat Dost een voorcontract getekend heeft, zou dat dan toch waar zijn?
Je bedoelt ws die witte lijntjes, wat je opsnuift??????
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Ik hoop dat de KNVB nee zegt. Regels zijn regels.
Kunnen we lekker verder saneren en geen extra geld lenen.

Accepteer nu gewoon dat t een lastig jaar word. Schop die Fer dr uit voor 3 miljoen en zet Leerdam op zn plek. klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Stylzz --
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 20 juli 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat de KNVB nee zegt. Regels zijn regels.
Kunnen we lekker verder saneren en geen extra geld lenen.

Accepteer nu gewoon dat t een lastig jaar word. Schop die Fer dr uit voor 3 miljoen en zet Leerdam op zn plek. klaar.
eigenlijk ben ik het wel met je eens... alleen zal de praktijk anders zijn!(op Fer na dan)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat de KNVB nee zegt. Regels zijn regels.
Kunnen we lekker verder saneren en geen extra geld lenen.

Accepteer nu gewoon dat t een lastig jaar word. Schop die Fer dr uit voor 3 miljoen en zet Leerdam op zn plek. klaar.
Dat hoop ik weer niet, maar behoort wel zo te zijn.

Btw: saneren kan ook met verstandig aankoopbeleid, mits - als gesuggereerd wordt- er nieuw geld komt.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 20 juli 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Het zou me niet verwonderen als El Hamdoui naar Feyenoord komt samen met Hadouir, indien Feyenoord aankopen mag gaan doen.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 20 juli 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:39 schreef El Jardinero het volgende:
Het zou me niet verwonderen als El Hamdoui naar Feyenoord komt samen met Hadouir, indien Feyenoord aankopen mag gaan doen.
Die kans is zéker aanwezig........
De Pater
 De Pater - woensdag 20 juli 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Lasse Schone en Dost, flink wat inzicht en scorend vermogen...
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 20 juli 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Van Geel wil scorend vermogen halen en personen met wie hij heeft samengewerkt! dus El. H. en Hadouir de beste kansen...
Suijltje
 Suijltje - woensdag 20 juli 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:45 schreef De Pater het volgende:
Lasse Schone en Dost, flink wat inzicht en scorend vermogen...
Ook leuk, maar ga dan toch liever voor de eerdere optie!
De Pater
 De Pater - woensdag 20 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:48 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Ook leuk, maar ga dan toch liever voor de eerdere optie!
Schone en Dost zijn echte (TypeFeyenoord)-bikkels, El H.en Hadouir zijn absoluut zeer goede voetballers maar laten af en toe ook hun negatieve kant zien als ze hun zin niet krijgen en we hebben inmiddels al genoeg meegemaakt met de spelers. Vanaf nu gewoon keihard bikkelen en er tegen aan en verder Leerdam op de plaats van Fer. Dag Fer.. en lekker met Dost en Schone verder.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 20 juli 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:56 schreef De Pater het volgende:

[..]

Schone en Dost zijn echte (TypeFeyenoord)-bikkels, El H.en Hadouir zijn absoluut zeer goede voetballers maar laten af en toe ook hun negatieve kant zien als ze hun zin niet krijgen en we hebben inmiddels al genoeg meegemaakt met de spelers. Vanaf nu gewoon keihard bikkelen en er tegen aan en verder Leerdam op de plaats van Fer. Dag Fer.. en lekker met Dost en Schone verder.
Zit wat in, maar wat ik al zei/schreef: ook leuk, maar.......
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Hehehehe....El Hamdoui halen, en dan komt Koeman ook....

Wordt lachu....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat de KNVB nee zegt. Regels zijn regels.
Kunnen we lekker verder saneren en geen extra geld lenen.

Accepteer nu gewoon dat t een lastig jaar word. Schop die Fer dr uit voor 3 miljoen en zet Leerdam op zn plek. klaar.
Investeren zou juist een boel geld op kunnen leveren...
Maar doen moeten ze wel in gemiddeld jong talent investeren.
En dan moet je daar de juiste trainer voor halen en die heet
geen Ronald Koeman in ieder geval..
Suijltje
 Suijltje - woensdag 20 juli 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:01 schreef FR-Henk het volgende:
Hehehehe....El Hamdoui halen, en dan komt Koeman ook....

Wordt lachu....
Ben er ook bang voor Henk!
Daarom...........liefst geen Koebeest!
sevillana
 sevillana - woensdag 20 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
reken op niets . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:21 schreef sevillana het volgende:
reken op niets . . .
verstandig sevi...
MMM
 MMM - woensdag 20 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Haal Hadouir gewoon gratis op, probleem op 10 opgelost. Fernandez vertrouwen geven als spits, hup Feyenoord.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 20 juli 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Investeren zou juist een boel geld op kunnen leveren...
Maar doen moeten ze wel in gemiddeld jong talent investeren.
En dan moet je daar de juiste trainer voor halen en die heet
geen Ronald Koeman in ieder geval..
Hoevaak is dat inmiddels mis gegaan, met investeren? Laten we er gewoon dit seizoen geen cent in stoppen, en lekker gezond worden. Gaan we daarna weer investeren!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 20 juli 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:22 schreef MMM het volgende:
Haal Hadouir gewoon gratis op, probleem op 10 opgelost. Fernandez vertrouwen geven als spits, hup Feyenoord.
Volgens mij wachten ze gewoon tot iemand ons voor is!!!
Wan beleid!!! maarja je moet doen waar je goed in ben, zal ik maar zeggen!
De Pater
 De Pater - woensdag 20 juli 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:35 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Hoevaak is dat inmiddels mis gegaan, met investeren? Laten we er gewoon dit seizoen geen cent in stoppen, en lekker gezond worden. Gaan we daarna weer investeren!
Investeren is een groot goed, zeker in deze periode. Dit kan na een aantal jaar veel geld opleveren. Wat denk je als Dost definitief doorbreekt? Ditzelfde geldt voor Leerdam (als Fer vertrekt voor 3 of meer-miljoen) en Leerdam over een aantal jaar vertrekt!! Leerdam is echt niet veel minder dan Fer. Lasse Schone of Hadouir zijn ook toppers die niet teveel hoeven te kosten. Investering van ongeveer 4,5/5 miljoen en na een paar jaar een veel hogere totaalopbrengst van Dost en Leerdam. En wat denk je wat de Vrij inmiddels waard is nu hij heeft bijgetekend? En Vlaar?
Investeren nu is juist inlopen op de rest, v. Geel doet het in mijn ogen erg goed in de korte periode dat hij er nu is..
5 miljoen investeren en 3 miljoen (of misschien iets meer) vangen voor Fer is een inverstering van 2 Miljoen, iets waar de VvF hun hand niet voor omdraaien. Van Gastel met Stevens naast het veld en je kan gelijk een flink stuk naar boven kijken, zowieso europees voetbal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door De Pater --
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 20 juli 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:49 schreef De Pater het volgende:

[..]

Investeren is een groot goed, zeker in deze periode. Dit kan na een aantal jaar veel geld opleveren. Wat denk je als Dost definitief doorbreekt? Ditzelfde geldt voor Leerdam als Fer vertrekt voor 3 miljoen en Leerdam over een aantal jaar vertrekt!! Leerdam is echt niet veel minder dan Fer. Lasse Schone of Hadouir zijn ook toppers die niet teveel hoeven te kosten. Investering van ongeveer 4,5/5 miljoen en na paar jaar een veel hogere totaalopbrengst van Dost en Leerdam. En wat denk je wat de Vrij inmiddels waard is nu hij heeft bijgetekend? En Vlaar?
Investeren nu is juist inlopen op de rest, v. Geel doet het in mijn ogen erg goed in de korte periode dat hij er nu is..
Ik ben erg tevreden over van Geel, daar hoor je mij niet over.. Wat heeft El Ahmadi gekost? €5miljoen, + een flink salaris. Wat heeft Cissé gekocht? en wat hebben zij laten zien?

Investeren in je eigen spelers vind ik beter (Vlaar, de Vrij verlengen etc.), maar Dost kost €5miljoen, stel dat hij de volgende speler is die niet kan aarden in de Kuip, dan is 5 miljoen veel geld..
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 20 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat de KNVB nee zegt. Regels zijn regels.
Kunnen we lekker verder saneren en geen extra geld lenen.

Accepteer nu gewoon dat t een lastig jaar word. Schop die Fer dr uit voor 3 miljoen en zet Leerdam op zn plek. klaar.
Ik begrijp je standpunt, maar soms kan een investering ook geld opleveren. Stel dat er met 1 of 2 kwaliteits impulsen dit seizoen Europees voetbal kan worden gerealiseerd dan levert dit nieuwe geldstromen op en mogelijk nieuwe sponsoren.

Feit blijft wel dat het daadwerkelijk ook versterkingen dienen te zijn en dat men uitermate secuur te werk gaat. Hierin heb ik veel vertrouwen in Martin van Geel. Als men niet overtuigd is dan absoluut niet aan beginnen en met het huidige team verder gaan en nog even door de zure appel heen bijten.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 20 juli 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:53 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Ik begrijp je standpunt, maar soms kan een investering ook geld opleveren. Stel dat er met 1 of 2 kwaliteits impulsen dit seizoen Europees voetbal kan worden gerealiseerd dan levert dit nieuwe geldstromen op en mogelijk nieuwe sponsoren.

Feit blijft wel dat het daadwerkelijk ook versterkingen dienen te zijn en dat men uitermate secuur te werk gaat. Hierin heb ik veel vertrouwen in Martin van Geel. Als men niet overtuigd is dan absoluut niet aan beginnen en met het huidige team verder gaan en nog even door de zure appel heen bijten.
Investeren = Risico. Investeren is goed, maar niet als je al in de min staat..
Haal Hadouir gratis op, probeer Fernandez in de spits en zoek anders een andere oplossing voor het spitsenprobleem. Ik vind het nog steeds erg zonde dat Castaignos voor een prikkie is opgehaald door Inter Milan..
De Pater
 De Pater - woensdag 20 juli 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:55 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Investeren = Risico. Investeren is goed, maar niet als je al in de min staat..
Haal Hadouir gratis op, probeer Fernandez in de spits en zoek anders een andere oplossing voor het spitsenprobleem. Ik vind het nog steeds erg zonde dat Castaignos voor een prikkie is opgehaald door Inter Milan..
Dost en Lasse schone halen kost ongeveer 5 miljoen, verkoop van Fer brengt ongeveer 3 miljoen op. Dit is een investering van ongeveer 2 miljoen en de ploeg wordt er echt een heel stuk beter van met Leerdam op plek van Fer.
Verder v. gastel en Stevens langs de lijn en..... op naar Europees voetbal, hoe simpel kan het zijn..
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 20 juli 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 11:22 schreef MMM het volgende:
Haal Hadouir gewoon gratis op, probleem op 10 opgelost. Fernandez vertrouwen geven als spits, hup Feyenoord.
+1
De Pater
 De Pater - woensdag 20 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 12:08 schreef vakkieQkeleku het volgende:

[..]

+1
Stilstand is achteruitgang, beter om nu niet te doen en juist nu lef te tonen..Van Geel (((HELD)))
kuipje
 kuipje - woensdag 20 juli 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat de KNVB nee zegt. Regels zijn regels.
Kunnen we lekker verder saneren en geen extra geld lenen.

Accepteer nu gewoon dat t een lastig jaar word. Schop die Fer dr uit voor 3 miljoen en zet Leerdam op zn plek. klaar.
Regels zijn regels inderdaad, en volgens de regels moet je TOESTEMMING vragen, dat hebben ze gedaan, dus kan er prima met TOESTEMMING geïnvesteerd worden.
De Pater
 De Pater - woensdag 20 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 12:11 schreef kuipje het volgende:

[..]

Regels zijn regels inderdaad, en volgens de regels moet je TOESTEMMING vragen, dat hebben ze gedaan, dus kan er prima met TOESTEMMING geïnvesteerd worden.
+1
plannetje
 plannetje - woensdag 20 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
HOE is et??? manchester wilt erikson kopen voor 29 miljoen euries!!!

jammer dat die niet bij ons loop;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door plannetje --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Als het kiele, kiele wordt of we wel of geen zwarte cijfers zullen gaan draaien, zal de knjb echt niet akkoord gaan. Dus als ze akkoord gaan, zal het ook best kunnen en is het niet zo somber zoals het er nu uitziet voor het komende seizoen. Ik hoop in elk geval op een goede spits erbij, misschien toch nog Bulyikin? Of heeft hij al onderdak? Als het in elk geval maar een afmakert is!
De Pater
 De Pater - woensdag 20 juli 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 12:12 schreef plannetje het volgende:
HOE is et??? manchester wilt erikson kopen voor 29 miljoen euries!!!

jammer dat die niet bij ons loop;)
Als we nu op de juiste manier investeren kan Feyenoord dat over een paar jaar ook. De Guzman is nu ook 16 miljoen waard. Als hij had bijgetekend zou Feyenoord nu zo'n beetje uit de schulden zijn.. v. Geel weet dit wel op de juiste manier aan te pakken..
ar
 ar - woensdag 20 juli 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Dost halen,of anders matavz.gelijk over de balk smijten al dat geld.
Meangreen
 Meangreen - woensdag 20 juli 2011 - 12:40   quote  deeplink  
ach laten we maar vertrouwen hebben in van Geel......
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 20 juli 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Vind ik ook van Gaal is de enige die ons kan redden!
KKL
 KKL - woensdag 20 juli 2011 - 12:54   quote  deeplink  
De eerste eventuele aankoop zal dan Schöne worden van NEC.

En de tweede een spits...zal wel een buitenlander worden.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 20 juli 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 12:54 schreef KKL het volgende:
De eerste eventuele aankoop zal dan Schöne worden van NEC.

En de tweede een spits...zal wel een buitenlander worden.
Goede aankoop!
ar
 ar - woensdag 20 juli 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 12:54 schreef KKL het volgende:
De eerste eventuele aankoop zal dan Schöne worden van NEC.

En de tweede een spits...zal wel een buitenlander worden.
Hoezo een buitenlander?
KKL
 KKL - woensdag 20 juli 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 13:01 schreef ar het volgende:

[..]

Hoezo een buitenlander?
welke spits spelend in Nederland is financieel haalbaar voor Feyenoord en wil hier momenteel spelen?
ar
 ar - woensdag 20 juli 2011 - 13:22   quote  deeplink  
Bas dost wordt al een poos in verband gebracht,en zelf wil hij ook.financieel gezien zal het dan wel loslopen.
KKL
 KKL - woensdag 20 juli 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 13:22 schreef ar het volgende:
Bas dost wordt al een poos in verband gebracht,en zelf wil hij ook.financieel gezien zal het dan wel loslopen.
Vergeet dat maar en Heerenveen is ook niet gek!

En van de VvF hoef je ook niet verwachten dat ze 5 miljoen euries op tafel leggen.

Het wordt een relatief goedkope oplossing...let maar op.
Rubinho77
 Rubinho77 - woensdag 20 juli 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Waarom hebben ze koevermans niet gratis opgepikt? Scoort altijd en overal Fernandez er om heen doelpunten gegarandeerd ...maar ja zit nu in Canada echt een voetballand ....dusss doelpunten hoeen niet altijd duur te zijn....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 20 juli 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2011 - 13:27 schreef Rubinho77 het volgende:
Waarom hebben ze koevermans niet gratis opgepikt? Scoort altijd en overal Fernandez er om heen doelpunten gegarandeerd ...maar ja zit nu in Canada echt een voetballand ....dusss doelpunten hoeen niet altijd duur te zijn....
laat hem maar zitten, gaat liever op de bank zitten dan bij Feyenoord op het veld. Ben jij trouwens niet ronaldihno?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door FR-Elmo --
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 20 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Zolang ze maar niet met spitsen aankomen als Beukering of Larsen, vind ik het al heel wat...
ar
 ar - woensdag 20 juli 2011 - 13:38   quote  deeplink  
mocht feyenoord wat gaan investeren van de knvb,dan krijg je misschien een ander verhaal.Dan denk ik dat ze Dost direkt halen,desnoods dat de VvF voor een gedeelte gaat inspringen.En Dost was toch prior nummer 1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord krijgt deze week duidelijkheid over halen van nieuwe spelers'









0.0070061