|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Suarez schiet Uruguay naar finale Copa America (AjaxF-side.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Luis Suarez heeft hoogstpersoonlijk ervoor gezorgd dat Uruguay aanstaande zondag in de finale staat van de Copa America. Suarez wist in de halve finale tegen Peru tweemaal te scoren, en bracht hiermee de 2-0 overwinning op het scorebord voor Uruguay. Aanstaande zondag zal Uruguay aantreden in de finale tegen de winnaar van Paraguay- Venezuela. Enig minpuntje was de rode kaart voor Uruguay-speler Vargas in de 69e minuut. Hij deelde een elleboogstoot uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een voetballer toch...SUAREZ////HELD |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Luis Suarez een Fenomeen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
SUAREZ oho SUAREZ ohoho...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor Urugay is dit hezelfde als wat van BAsten voor Nederland betekend heeft in 88 ( mochten ze de finale ook winnen natuurlijk) Suarez wordt een hele grote meneer, zeker in eigen land, maar ook in de rest van de wereld gaan ze komend seizoen veel van hem zien.. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Achteraf bezien mss toch voor een te lage prijs verkocht ...? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 09:49 schreef remco k het volgende:Voor Urugay is dit hezelfde als wat van BAsten voor Nederland betekend heeft in 88 ( mochten ze de finale ook winnen natuurlijk) Suarez wordt een hele grote meneer, zeker in eigen land, maar ook in de rest van de wereld gaan ze komend seizoen veel van hem zien.. Oo zo heerlijk he:D Er waren in de tijd dat suarez wegging naar liverpool, supporters van andere teams die vertelde dat suarez door die swalbes en vieze dingen het niet zou redden.. Deze jongen heeft alles goed gedaan, en hij redt het gewoon.. Hij blijft overeind in liverpool.. Ik ben zo trots dat we in het rijtje van de topspelers van ajax, ook suarez kunnen zetten.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 11:10 schreef Pietje Piet het volgende:Nee, bij Ajax had hij al zijn doorbraak gehad, nu heeft hij hem in het in Buitenland. Wat wil je daar mee zeggen.. Het is nergens antwoord op.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Z'n berichten worden steeds verwijdert :P |
|
|
|
|
shizzle12
|
|
|
Heel mooi voor Suarez. Prachtige voetballer. Maar Vargas speelt toch echt voor Peru en niet voor Uruguay. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Mooi dit.. Dankje boudewijn.. |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
word maar weer bevestigd hoe slecht ajax heeft gehandeld in de verkoop van hem 25 miljoen liverpool lacht zich rot....die jongen is nu al meer als het dubbele waard. En zeg nou niet dat zag je niet aankomen...25M was voral te weinig omdat caroll die periode voor 40 ging caroll 8 mnd gepresteerd premier league bij laag geklasseerde suares 3 jaar gepresteerd bij ajax en goed gepresteerd op laatste wk 25 m was toen een lachertje. in mijn mening moet ajax nu ook is gewoon hoofdprijzen gaanvragen voor der spelers. ik bedoel alles wat bij barca tekent al is het een wissel waar die 2 invalbeurten heeft gehad krijgt tegenwoordig een vastgestelde transfer clausule van minimaal 90 miljoen laten wij die dan om te beginnen op 30 zetten allemaal maakt je onderhandelingspositie minimaal sterker. |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 11:10 schreef freakie het volgende:[..] Oo zo heerlijk he:D Er waren in de tijd dat suarez wegging naar liverpool, supporters van andere teams die vertelde dat suarez door die swalbes en vieze dingen het niet zou redden.. Deze jongen heeft alles goed gedaan, en hij redt het gewoon.. Hij blijft overeind in liverpool.. Ik ben zo trots dat we in het rijtje van de topspelers van ajax, ook suarez kunnen zetten.. iedereen die zei dat die het niet ging redden heeft geen enkel verstand van voetbal om te beginnen welke schwalbes daar was die een jaar geleden al mee gestopt ten tweede op het wk was het in mijn mening de beste man in het veld van uruguay ook al scorode forlan er meer meeste gevaar assists e.d kwamen toch echt van luis. en met zijn kwaliteit was die goed geweest voor elke club hij heeft namelijk een sterke individuele actie die gewoon in de 16 niet te verdedigen is en een winnarsmentalitiet,. |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
luis altijd en overal gevaarlijk als et niet met zen voedjes is dan wel met zen tanden xd maar snap niet waarom barca geen 30 heeft gebode nu hebbe ze die Sánchez gekocht voor veel geld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 12:32 schreef You're Ajax het volgende:word maar weer bevestigd hoe slecht ajax heeft gehandeld in de verkoop van hem 25 miljoen liverpool lacht zich rot....die jongen is nu al meer als het dubbele waard. En zeg nou niet dat zag je niet aankomen...25M was voral te weinig omdat caroll die periode voor 40 ging caroll 8 mnd gepresteerd premier league bij laag geklasseerde suares 3 jaar gepresteerd bij ajax en goed gepresteerd op laatste wk 25 m was toen een lachertje. in mijn mening moet ajax nu ook is gewoon hoofdprijzen gaanvragen voor der spelers. ik bedoel alles wat bij barca tekent al is het een wissel waar die 2 invalbeurten heeft gehad krijgt tegenwoordig een vastgestelde transfer clausule van minimaal 90 miljoen laten wij die dan om te beginnen op 30 zetten allemaal maakt je onderhandelingspositie minimaal sterker. Echt complete onzin. Iedereen hier schijnt te vergeten dat er een heel groot transferverschil zit in de competitie waar je presteerd, Suarez had enkel in de EL en in de ED gepresteerd.
En spelers tekenen in NL gewoon geen contract met een transferclausule van 30 Miljoen of iets dergelijks. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
SUAREZ//////HELD/////AJACIED/////4-ever!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 13:03 schreef remco k het volgende:[..] Echt complete onzin. Iedereen hier schijnt te vergeten dat er een heel groot transferverschil zit in de competitie waar je presteerd, Suarez had enkel in de EL en in de ED gepresteerd. En spelers tekenen in NL gewoon geen contract met een transferclausule van 30 Miljoen of iets dergelijks. remco waar zit jouw voetbalverstand as usual? heeft suares geen wk gepresteerd? en wou je zeggen dat 8mnd leuk spelen de premier league wat caroll heeft gedaan meer heeft die gozer ook niet gepresteerd het zegt meer over ajax dan over suares want in liverpool zeiden ze daags na de transfer al dat ze een werelddeal hadden gemaakt had die nog geen bal aangeraakt zeiden ze niet voor niks en over spelers tekenen het niet???? vd wiel staat nu op 20 m dus zeik niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door You're Ajax -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:21 schreef You're Ajax het volgende:[..] remco waar zit jouw voetbalverstand as usual? heeft suares geen wk gepresteerd? en wou je zeggen dat 8mnd leuk spelen de premier league wat caroll heeft gedaan meer heeft die gozer ook niet gepresteerd het zegt meer over ajax dan over suares want in liverpool zeiden ze daags na de transfer al dat ze een werelddeal hadden gemaakt had die nog geen bal aangeraakt zeiden ze niet voor niks en over spelers tekenen het niet???? vd wiel staat nu op 20 m dus zeik niet De helft van deze post begrijp ik niet wat je zegt.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:21 schreef You're Ajax het volgende:[..] remco waar zit jouw voetbalverstand as usual? heeft suares geen wk gepresteerd? en wou je zeggen dat 8mnd leuk spelen de premier league wat caroll heeft gedaan meer heeft die gozer ook niet gepresteerd het zegt meer over ajax dan over suares want in liverpool zeiden ze daags na de transfer al dat ze een werelddeal hadden gemaakt had die nog geen bal aangeraakt zeiden ze niet voor niks en over spelers tekenen het niet???? vd wiel staat nu op 20 m dus zeik niet En dat is de Premier League en dit de Eredivisie.. Scheelt nogal wat.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik denk dat het ook wel scheelt dat Louis door dat geweldige WK stukken minder speelde in zijn laatste 4 maanden bij Ajax. Daardoor is zijn prijs gewoon gezakt. Zo werkt de markt. Als een spits geen enkele keer buitenspel heeft gestaan tijdens een wedstrijd en 3x een bal goed kaatst, is ie volgens sommige clubs gelijk 1 miljoen meer waard. De hedendaagse idioterie van het voetbal.
Al met al: 25 miljoen was op dat moment een prima bedrag als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik zal em maar Luis noemen he. Alhoewel Louis door dat geweldige WK ook een prettig seizoen heeft gehad ;) |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote: moet je niet zoveel roken ^^ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Doe ik (gelukkig) ook niet.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 13:03 schreef remco k het volgende:[..] Echt complete onzin. Iedereen hier schijnt te vergeten dat er een heel groot transferverschil zit in de competitie waar je presteerd, Suarez had enkel in de EL en in de ED gepresteerd. En spelers tekenen in NL gewoon geen contract met een transferclausule van 30 Miljoen of iets dergelijks. inderdaad en dan vergeet je nog de schorsing na die actie op bakkal. Al met Al heeft ajax goed gehandeld en is suarez//HELD |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:21 schreef You're Ajax het volgende:[..] remco waar zit jouw voetbalverstand as usual? heeft suares geen wk gepresteerd? en wou je zeggen dat 8mnd leuk spelen de premier league wat caroll heeft gedaan meer heeft die gozer ook niet gepresteerd het zegt meer over ajax dan over suares want in liverpool zeiden ze daags na de transfer al dat ze een werelddeal hadden gemaakt had die nog geen bal aangeraakt zeiden ze niet voor niks en over spelers tekenen het niet???? vd wiel staat nu op 20 m dus zeik niet Hier is geen touw aan vast te knopen. MAar ik ben het dan ook helemaal met Remco eens.
Suarez is inderdaad een fenomeen, maar naar alles wat er gebeurt is/was, de omstandigheden (Eredivisie vs Premier League + bijt incident), is 22 miljoen + 4 miljoen bonus een goede deal voor Ajax.
Had Ajax ook in de Premier League gezeten, dan hadden we inderdaad 50+ miljoen voor hem kunnen vangen... Maar de Eredivisie blijft de Eredivisie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 22:21 schreef You're Ajax het volgende:[..] remco waar zit jouw voetbalverstand as usual? heeft suares geen wk gepresteerd? en wou je zeggen dat 8mnd leuk spelen de premier league wat caroll heeft gedaan meer heeft die gozer ook niet gepresteerd het zegt meer over ajax dan over suares want in liverpool zeiden ze daags na de transfer al dat ze een werelddeal hadden gemaakt had die nog geen bal aangeraakt zeiden ze niet voor niks en over spelers tekenen het niet???? vd wiel staat nu op 20 m dus zeik niet Jij bent denk ik wel de grootste DON'T KNOW van dit forum, als je op mij reageerd doe dat dan inhoudelijk in plaats van die eerste zin.
Je hebt echt het verstand van het achtereind van een dood varken als je denk dat Suarez voor 40+ verkocht had kunnen worden, ook v/d Wiel gaat niet voor dit geld weg tenzij CIty hem extreem graag zou willen hebben, en dan nog gaat City geen 20 miljoen bieden.
Als jij denk dat je het beter zou kunnen ( het verkopen van spelers) dan had je een vak moeten leren en daar zelf moeten gaan zitten. En ga niet zeggen dat je dit gedaan hebt want dat is duidelijk te zien aan je posts.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 11:10 schreef freakie het volgende:[..] Oo zo heerlijk he:D Er waren in de tijd dat suarez wegging naar liverpool, supporters van andere teams die vertelde dat suarez door die swalbes en vieze dingen het niet zou redden.. Deze jongen heeft alles goed gedaan, en hij redt het gewoon.. Hij blijft overeind in liverpool.. Ik ben zo trots dat we in het rijtje van de topspelers van ajax, ook suarez kunnen zetten.. Ja zoveel dachten dat hij het niet zou redden, maar ik denk dat elke Ajacied wel vertrouwen had dat deze jongen het wel zou redden en hij wordt alleen nog maar beter, dit wordt echt een wereldster die idd voor te weinig geld is weggegaan, maar dit is wel goed voor het imaga van Ajax. Ajax heeft wereldsterren in huis. Ajax is de springplank naar de echte Europese Top. Ik hoop echt dat hij nog een keer terugkomt, zoals hij ons beloofde. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 12:32 schreef You're Ajax het volgende:word maar weer bevestigd hoe slecht ajax heeft gehandeld in de verkoop van hem 25 miljoen liverpool lacht zich rot....die jongen is nu al meer als het dubbele waard. En zeg nou niet dat zag je niet aankomen...25M was voral te weinig omdat caroll die periode voor 40 ging caroll 8 mnd gepresteerd premier league bij laag geklasseerde suares 3 jaar gepresteerd bij ajax en goed gepresteerd op laatste wk 25 m was toen een lachertje. in mijn mening moet ajax nu ook is gewoon hoofdprijzen gaanvragen voor der spelers. ik bedoel alles wat bij barca tekent al is het een wissel waar die 2 invalbeurten heeft gehad krijgt tegenwoordig een vastgestelde transfer clausule van minimaal 90 miljoen laten wij die dan om te beginnen op 30 zetten allemaal maakt je onderhandelingspositie minimaal sterker. Beetje mee eens met het begin van je post, alleen is het verschil de salarishuishouding. Andere clubs kunnen zoveel vragen en onderhandelen, omdat ze hun spelers al enormne salarissen geven, waardoor hun onderhandelingspositie veel sterker is. Ajax had Suarez graag gehouden en een zo hoog mogelijk bod willen hebben, maar het verschil dat Suarez in Liverpool kon verdienen was meer dan het dubbele. Dan kan je als Ajax zijnde niet je poot zo stijf blijven houden. Liverpool weet dat Suarez dat geld graag wil pakken, waardoor de druk op Ajax van 2 kanten komt, de speler (suarez) en de club die hem wil kopen. Dat maakt het lastiger voor Ajax om de echte hoofdprijs te krijgen, vergeleken met een Carrol die in principe helemaal niet weg wilde en al heel veel verdiende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Suarez is vertrokken en ik baal er nog steeds van!! Neemt niet weg dat ik deze jongen al het goeds van de wereld wens. Heeft als speler van Ajax altijd 100% gegeven in wedstrijden. Soms waren zijn acties dom en ondoordacht, maar hij bleef altijd gaan!! Daar hou ik van!!
Suarez//held en mag jij de Copa winnen en het beslissende doelpunt maken! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 13:17 schreef amsterdammer113 het volgende:Suarez is vertrokken en ik baal er nog steeds van!! Neemt niet weg dat ik deze jongen al het goeds van de wereld wens. Heeft als speler van Ajax altijd 100% gegeven in wedstrijden. Soms waren zijn acties dom en ondoordacht, maar hij bleef altijd gaan!! Daar hou ik van!! Suarez//held en mag jij de Copa winnen en het beslissende doelpunt maken! Het was iemand waarvoor je echt naar het stadion kwam. Heerlijk die acties van hem bekijken en het is ook een van de weinige spelers die ik blijf volgen op alle mogelijke manieren. |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote: was maar een geintje maat alleen ook in die periode vond ik 25 M een laag bedrag voor suares en nog steeds als je bv coentrao neemt van porto voor 30m als verdediger... is de portugese competitie een verdediger dan vergelijkbaar met een aanvaller uit de eredivisie 25miljoen was toen en is nu te weinig voor iemand van suares ze kaliber. tuurlijk speelde die de wedstrijden voor ze verkoop nauwelijks (schorsing lichte blessure) maar daarom hadden ze hem juist niet moeten verkopen in de winter maar wachten tot de zomer had nog een contract voor langere tijd en je wist ook toen dat die 25 miljoen ten alle tijden wel opgehoest zou worden. daarbij ( ook al zijn we alsnog kampioen geworden) denk ik dat we het 2e seizoenshelft met suares bv nooit van een ado hadden verloren. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
KUTTOPIC!!!
Dit is een Ajax forum en Suarez was Ajax en is Liverpool en Uruguay.
Hij was een topsorer en een mega ego die soms ook 10.000 kansen nodig had om te scoren.
Het huidige Ajax zonder hem is beter! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:02 schreef Stanley het volgende:KUTTOPIC!!! Dit is een Ajax forum en Suarez was Ajax en is Liverpool en Uruguay. Hij was een topsorer en een mega ego die soms ook 10.000 kansen nodig had om te scoren. Het huidige Ajax zonder hem is beter! Het huidige Ajax valt niet te vergelijken als het Ajax onder Jol. Hoe dan ook, iets meer respect heeft de heer Suarez toch wel verdient dacht ik zo. Ja hij is niet meer onder ons, maar hij heeft nog altijd velen Ajax-harten gestolen, en terrecht. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:14 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Het huidige Ajax valt niet te vergelijken als het Ajax onder Jol. Hoe dan ook, iets meer respect heeft de heer Suarez toch wel verdient dacht ik zo. Ja hij is niet meer onder ons, maar hij heeft nog altijd velen Ajax-harten gestolen, en terrecht. Oh ja hoor, daar heb je helemaal gelijk in.
Maar Remko is zelf altijd erg kritisch op starters van topics en in het verlengde van zijn kritiek op sommige heb ik nu dezelfde kritiek op hem.
Vanuit zijn vaker en eerder geventileerde visie op het gebruik en toepassen van dit forum hoort deze topic mijn inziens hier niet thuis! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:02 schreef Stanley het volgende:KUTTOPIC!!! Dit is een Ajax forum en Suarez was Ajax en is Liverpool en Uruguay. Hij was een topsorer en een mega ego die soms ook 10.000 kansen nodig had om te scoren. Het huidige Ajax zonder hem is beter! DIt is inderdaad een Ajax forum, je hebt helemaal gelijk meneertje, en he guess what?? Suarez heeft voor Ajax gespeeld, misschien dat je het verband daartussen snapt, maar eerlijk gezegd denk ik dat je daar te dom voor bent. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:27 schreef Stanley het volgende:[..] Oh ja hoor, daar heb je helemaal gelijk in. Maar Remko is zelf altijd erg kritisch op starters van topics en in het verlengde van zijn kritiek op sommige heb ik nu dezelfde kritiek op hem. Vanuit zijn vaker en eerder geventileerde visie op het gebruik en toepassen van dit forum hoort deze topic mijn inziens hier niet thuis! Wat is dit nu, mijn mening die ik over onzinnige topics hebt vind jij dus kloppen??? Anders zou je het nu ook niet met me eens zijn. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
THERE IS ONLY ONE>>LUIS SUAREZ< |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 16:27 schreef Stanley het volgende:[..] Oh ja hoor, daar heb je helemaal gelijk in. Maar Remko is zelf altijd erg kritisch op starters van topics en in het verlengde van zijn kritiek op sommige heb ik nu dezelfde kritiek op hem. Vanuit zijn vaker en eerder geventileerde visie op het gebruik en toepassen van dit forum hoort deze topic mijn inziens hier niet thuis! WAT EEN BULLSHIT |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een goudhaantje die luis!! mis hem wel |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
suarez//////held////ajacied! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik had een mooi plaatje van hem gevonden net! heb hem al achtergrond op pc gedaan, zou hem graag als me avater ook willen hahahha! wil iemand het plaatje? |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 08:40 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Hier is geen touw aan vast te knopen. MAar ik ben het dan ook helemaal met Remco eens. Suarez is inderdaad een fenomeen, maar naar alles wat er gebeurt is/was, de omstandigheden (Eredivisie vs Premier League + bijt incident), is 22 miljoen + 4 miljoen bonus een goede deal voor Ajax. Had Ajax ook in de Premier League gezeten, dan hadden we inderdaad 50+ miljoen voor hem kunnen vangen... Maar de Eredivisie blijft de Eredivisie. telt een wk niet meer mee? |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 11:16 schreef remco k het volgende:[..] Jij bent denk ik wel de grootste DON'T KNOW van dit forum, als je op mij reageerd doe dat dan inhoudelijk in plaats van die eerste zin. Je hebt echt het verstand van het achtereind van een dood varken als je denk dat Suarez voor 40+ verkocht had kunnen worden, ook v/d Wiel gaat niet voor dit geld weg tenzij CIty hem extreem graag zou willen hebben, en dan nog gaat City geen 20 miljoen bieden. Als jij denk dat je het beter zou kunnen ( het verkopen van spelers) dan had je een vak moeten leren en daar zelf moeten gaan zitten. En ga niet zeggen dat je dit gedaan hebt want dat is duidelijk te zien aan je posts.. ik ben afgestudeerd en doe het goed in het bedrijfsleven en jij? |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 12:22 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Beetje mee eens met het begin van je post, alleen is het verschil de salarishuishouding. Andere clubs kunnen zoveel vragen en onderhandelen, omdat ze hun spelers al enormne salarissen geven, waardoor hun onderhandelingspositie veel sterker is. Ajax had Suarez graag gehouden en een zo hoog mogelijk bod willen hebben, maar het verschil dat Suarez in Liverpool kon verdienen was meer dan het dubbele. Dan kan je als Ajax zijnde niet je poot zo stijf blijven houden. Liverpool weet dat Suarez dat geld graag wil pakken, waardoor de druk op Ajax van 2 kanten komt, de speler (suarez) en de club die hem wil kopen. Dat maakt het lastiger voor Ajax om de echte hoofdprijs te krijgen, vergeleken met een Carrol die in principe helemaal niet weg wilde en al heel veel verdiende. caroll die niet weg wilde en veel verdiende maakt toch niet uit? de factor die hier beslissend in is het saleris wat ze de speler bieden. niet de transfersom transfersom word bepaald door prestaties van de speler in competitie, europees , en met nationale elftal, en natuurlijk de contractduur. in mijn ogen was 25M dan laag ook met oog op bv de prijzen voor huntelaar en sneijder toen der tijd die waren hetzelfde in mijn ogen had suares dan meer moeten opleveren . hij had een slecht halfjaar maar ook wel ongelukkig 17x houtwerk schorsing en draaide bij heel ajax matig dat mag ze transfersom niet drukken daarvoor goed wk gespeeld iemand die zo speelt op wk is meer waard dan 25M |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoals ik al zei, aan de manier van posten bij jou is te zien dat wat je nu zegt complete onzin is..
Lees de topics even door, daar staat wel precies wat ik allemaal doe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 19:12 schreef You're Ajax het volgende:[..] caroll die niet weg wilde en veel verdiende maakt toch niet uit? de factor die hier beslissend in is het saleris wat ze de speler bieden. niet de transfersom transfersom word bepaald door prestaties van de speler in competitie, europees , en met nationale elftal, en natuurlijk de contractduur. in mijn ogen was 25M dan laag ook met oog op bv de prijzen voor huntelaar en sneijder toen der tijd die waren hetzelfde in mijn ogen had suares dan meer moeten opleveren . hij had een slecht halfjaar maar ook wel ongelukkig 17x houtwerk schorsing en draaide bij heel ajax matig dat mag ze transfersom niet drukken daarvoor goed wk gespeeld iemand die zo speelt op wk is meer waard dan 25M Een redelijk WK, maar niet bijzonder zoals hij nu speelt.
En 10 keer paal lat is wat anders dan 17 keer, in het bedrijfsleven ga je ook zo met cijfers om?
http://www.ajax-nieuws.nl/voetbalzone/20110418/fc-twente-ajax-onbetwiste-koplopers-in-paal-lat-klassement |
|
|
|