BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez schiet Uruguay naar finale Copa America

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 20 juli 2011 - 05:36
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Suarez schiet Uruguay naar finale Copa America (AjaxF-side.nl)

baco74
 baco74 - donderdag 21 juli 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:06 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

ik ben afgestudeerd en doe het goed in het bedrijfsleven en jij?
Afgestudeerd in bescheidenheid?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2011 door baco74 --
Stanley
 Stanley - vrijdag 22 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

DIt is inderdaad een Ajax forum, je hebt helemaal gelijk meneertje, en he guess what?? Suarez heeft voor Ajax gespeeld, misschien dat je het verband daartussen snapt, maar eerlijk gezegd denk ik dat je daar te dom voor bent.
Oh wat fijn dat onze huis journalist en allesweter Remco er is.
Had anders nooit geweten dat die Suarez bij ons Ajax had gespeeld!

Maar nu niet meer!
Stanley
 Stanley - vrijdag 22 juli 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is dit nu, mijn mening die ik over onzinnige topics hebt vind jij dus kloppen??? Anders zou je het nu ook niet met me eens zijn.
Ja hoor Remco ik ben het met je eens en stiekum wel vaker ook.
En om je helemaal blij te maken, ben ik zelf ook weleens schuldig geweest aan het starten van een topic die ik wellicht beter niet had kunnen starten of die niet echt iets toevoegde aan de actualiteit van Ajax.

En jij dus nu ook!
Stanley
 Stanley - vrijdag 22 juli 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 18:54 schreef joduh het volgende:
suarez//////held////ajacied!
Ben het niet eens! Hij was Ajacied.

Heeft ook van alles geroepen dat hij het zo naar zijn zin had bij Ajax. Maar kreeg ook last van dollartekens in zijn ogen.

En waar was zijn nog maar een maandje geleden uitgeroepen Ajaxliefde...Vervolgens een transfer voor een appel en een ei naar Liverpool geforceerd.
Stanley
 Stanley - vrijdag 22 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
En Remco ......
heeft weer vrienden gemaakt;-)

Hahahahahaha

Vraag me af of je in het dagelijks leven ook zo fel op alles en iedereen reageert,
maar tegelijkertijd weet ik het antwoord hierop al. Niet dus !
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 22 juli 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

Heeft ook van alles geroepen dat hij het zo naar zijn zin had bij Ajax. Maar kreeg ook last van dollartekens in zijn ogen.

En waar was zijn nog maar een maandje geleden uitgeroepen Ajaxliefde...Vervolgens een transfer voor een appel en een ei naar Liverpool geforceerd.
Ik zeg altijd: een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je voor 't leven.

Je kan hem toch moeilijk kwalijk nemen dat hij naar Liverpool is vertrokken? Als je dat wel doet, ben je echt naief om te denken dat Ajax hem wel even kon behouden. Overigens is 22 miljoen + bonussen een prima bedrag. Mensen lijken te vergeten dat Ajax in de Eredivisie speelt, en onze competitie weinig voorstelt, zeker internationaal.

Daarnaast krijgt hij gewoon in Ponden betaalt en niet in Dollars :)
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 22 juli 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:52 schreef Stanley het volgende:
En Remco ......

Hahahahahaha

Vraag me af of je in het dagelijks leven ook zo fel op alles en iedereen reageert,
Vind je het nou echt nodig om weer een rel te beginnen door achter elkaar maarliefst 4 posts te plaatsten om Remco af te kraken? Van mij mag je kritiek hebben, maar nu zit je gewoon weer te etteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Boilesen --
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 22 juli 2011 - 17:08   quote  deeplink  
ja ja suarez oooooh...hehe
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:45 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ja hoor Remco ik ben het met je eens en stiekum wel vaker ook.
En om je helemaal blij te maken, ben ik zelf ook weleens schuldig geweest aan het starten van een topic die ik wellicht beter niet had kunnen starten of die niet echt iets toevoegde aan de actualiteit van Ajax.

En jij dus nu ook!
Staat er ergens dat het te maken moet hebben met de actualiteit bij AJAX????

Beperkt denkvermogen is iets wat ik vaak bij jou terug zie in je posts.
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
En Remco ......

Hahahahahaha

Wedden van wel??? Maandloontje erop??
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 17:08 schreef verbrande harry het volgende:
ja ja suarez oooooh...hehe
Zo hoort het.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 juli 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahahaha dat bedoel ik,jullie snappen Remco gewoon niet...........geeft niet,is niet makkelijk,die humor van hem.......maar ik lig elke keer helemaal krom hiero
joduh
 joduh - vrijdag 22 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 15:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

bull........
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:39 schreef joduh het volgende:

[..]

bull........
Shit
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahahaha dat bedoel ik,jullie snappen Remco gewoon niet...........geeft niet,is niet makkelijk,die humor van hem.......maar ik lig elke keer helemaal krom hiero
Dat maandloontje is geen grapje hoor... En nee dit is niet arrogant of iets dergelijks, maar als men probeert iemand uit te dagen met dit soort opmerkingen, dan moet je ook over de brug komen als men die uitdaging aanneemt.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Hij heeft het weer goed gedaan gister :)

Het eerste doelpunt gemaakt in de met 3-0 gewonnen Finale tegen Paraguay.

En uitgeroepen tot beste speler van het toernooi.

Het blijft jammer dat ie niet meer in een Ajax shirt te bewonderen zal zijn. Suarez, het gaat je goed!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 juli 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2011 - 19:06 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

ik ben afgestudeerd en doe het goed in het bedrijfsleven en jij?
Afgestudeerd in slap lullen. Maar ja JODUH en NENAM zaten ook in mijn klas en die studeerden cum laude af!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 juli 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:50 schreef Booya4Afca het volgende:

Het blijft jammer dat ie niet meer in een Ajax shirt te bewonderen zal zijn. Suarez, het gaat je goed!
Ben het helemaal met je eens dat het jammer is dat hij niet meer in ons shirt speelt, maar persoonlijk vond ik dat hij een transfer verdiende. Deze jongen bleef altijd gaan, liet zien te willen strijden en heeft ons nooit in de steek gelaten. Natuurlijk had hij domme acties, maar ik hield van zijn speelstijl!!

SUAREZ//HELD//AJACIED!!!
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:50 schreef Booya4Afca het volgende:

Geweldig voor hem toch
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens dat het jammer is dat hij niet meer in ons shirt speelt, maar persoonlijk vond ik dat hij een transfer verdiende. Deze jongen bleef altijd gaan, liet zien te willen strijden en heeft ons nooit in de steek gelaten. Natuurlijk had hij domme acties, maar ik hield van zijn speelstijl!!

SUAREZ//HELD//AJACIED!!!
Ik hoop dat hij liverpool veel goeds gaat geven! Jammer dat hij geen kampioen geworden is met ajax maar ik hoop voor hem toch echt dat hij dit nog zowiezo gaat worden met een liverpool of andere topclub en anders komt hij toch gewoon weer terug?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 juli 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij liverpool veel goeds gaat geven! Jammer dat hij geen kampioen geworden is met ajax maar ik hoop voor hem toch echt dat hij dit nog zowiezo gaat worden met een liverpool of andere topclub en anders komt hij toch gewoon weer terug?
Inderdaad man. Van mij mag er vandaag nog een bericht verschijnen op internet dat Suarez is teruggekeerd naar ons aller Ajax, maar die kans zal wel 0,000001% zijn ;-)

Ik gun hem echt het allerbeste en vind het dus ook mooi dat hij gisteren de Copa America heeft gewonnen!! Hij verdiend dit gewoon!
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad man. Van mij mag er vandaag nog een bericht verschijnen op internet dat Suarez is teruggekeerd naar ons aller Ajax, maar die kans zal wel 0,000001% zijn ;-)

Ik gun hem echt het allerbeste en vind het dus ook mooi dat hij gisteren de Copa America heeft gewonnen!! Hij verdiend dit gewoon!
Suarez breekt zijn eigen contract en gaat weer voor ajax spelen voor een symbolisch bedrag van 1 euro per maand..

Dat heb ik vernomen van een van mijn zeer betrouwbare bronnen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door freakie --
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Suarez/// held
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:18 schreef remco k het volgende:
Suarez/// held
Amen..

SUAREZ/// GOD// JEZUS
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Niet overdrijven nou he :-)
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:20 schreef remco k het volgende:
Niet overdrijven nou he :-)
Deed ik dat dan?
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Suarez en dat heb ik vernomen van mijn zeer betrouwbare bron sluit woensdag middag om 15.66 aan bij de selectie..
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Vette bron. Wel een aparte tijd trouwens :-)
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:23 schreef remco k het volgende:
Vette bron. Wel een aparte tijd trouwens :-)
Tsja.. T is wat lastig..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
En Remco ......

Hahahahahaha

Het zou in ieder geval een stuk gezelliger en vriendelijker worden als men normaal zou reageren ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Geweldige voetballer Suarez is en blijft een HELD!! Straks zijn zijn zakken gevuld en volgt hij zijn hart..... en die ligt bij Ajax!!
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou Stanley, aanvaard je de uitdaging, of ben je gewoon een zwakke hond.
alibabba
 alibabba - maandag 25 juli 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Mooi doelpuntje weer van SUAREZ. Hij word steeds meer een bepalend mannetje en groeit steeds verder. Hij is een BRILJANT!!
joduh
 joduh - maandag 25 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 21:53 schreef alibabba het volgende:
Mooi doelpuntje weer van SUAREZ. Hij word steeds meer een bepalend mannetje en groeit steeds verder. Hij is een BRILJANT!!
sukkel
Pietje
 Pietje - maandag 25 juli 2011 - 23:15   quote  deeplink  
wie
E-J
 E-J - dinsdag 26 juli 2011 - 08:34   quote  deeplink  
Blijkt wel eens te meer dat we Suarez voor veel te weinig geld naar Liverpool hebben laten vertrekken.
Zeker als je ziet dat die andere spits (Carrol ofzo...) voor 48 miljoen is aangetrokken.

Maargoed, Lowietje heeft weer een lekker toernooi gespeeld.....
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Zijn mensen nu echt zo naief om te denken dat spelers uit de ED kunnen vertrekken voor meer dan 40 miljoen???? Kom toch op zeg, open je ogen eens en kijk naar de competitie waarin hij op dat moment speelde, hij had verder in Europa nog maar weinig laten zien, speelde een redelijk WK maar niet extreem opvallend.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 26 juli 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 09:08 schreef remco k het volgende:
Zijn mensen nu echt zo naief om te denken dat spelers uit de ED kunnen vertrekken voor meer dan 40 miljoen???? Kom toch op zeg, open je ogen eens en kijk naar de competitie waarin hij op dat moment speelde, hij had verder in Europa nog maar weinig laten zien, speelde een redelijk WK maar niet extreem opvallend.
Nee, maar iets meer dan dat we nu gekregen hebben had wel gemogen.
freakie
 freakie - dinsdag 26 juli 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 09:08 schreef remco k het volgende:
Ik vind het helemaal waar.. Alleen hij had natuurlijk wel een erg goed wk gespeeld, door zichzelf of allerlei manier in de kijker te spelen.. Misschien is zo'n handbal negatief maar uiteindelijk zullen alle clubs denken.. Als wij nou cl spelen in de finale en suarez staat daar op de doellijn, dan slaat hij hem er ook uit en dan?

Zijn werklust is te zien geweest op het wk en hij heeft zelfs doelpuntjes en assists gegeven.. Eigenlijk was hij de grote man bij uruguay in plaats van wat er vooraf werd gezegd, forlan.. Natuurlijk is wat we gevangen hebben voor suarez geweldig.. En als je kijkt hoeveel dat is vergeleken de andere spelers die bij psv of twente vertrekken dan is dat geweldig..
soccer
 soccer - dinsdag 26 juli 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Ik lees een aantal posts dat Suarez voor een te laag bedrag verkochtis. Denken ze dat bij Groningen ook? Of heeft Ajax daar goed in gehandeld?
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 16:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal waar.. Alleen hij had natuurlijk wel een erg goed wk gespeeld, door zichzelf of allerlei manier in de kijker te spelen.. Misschien is zo'n handbal negatief maar uiteindelijk zullen alle clubs denken.. Als wij nou cl spelen in de finale en suarez staat daar op de doellijn, dan slaat hij hem er ook uit en dan?

Zijn werklust is te zien geweest op het wk en hij heeft zelfs doelpuntjes en assists gegeven.. Eigenlijk was hij de grote man bij uruguay in plaats van wat er vooraf werd gezegd, forlan.. Natuurlijk is wat we gevangen hebben voor suarez geweldig.. En als je kijkt hoeveel dat is vergeleken de andere spelers die bij psv of twente vertrekken dan is dat geweldig..
Forlan heeft de gouden bal voor beste speler van het WK gewonnen, Suarez was daar dus niet de grote man tijdens dat WK, nu is hij dat wel. Wij Ajacieden hebben natuurlijk extra veel op hem gelet tijdens dat Wk en kijken met een iets andere bril naar Suarez. Ik vond hem wel goed spelen, maar niet bijzonder goed.
freakie
 freakie - dinsdag 26 juli 2011 - 17:05   quote  deeplink  
De gouden bal is voor de meeste doelpunten.. Zoals je weet is suarez daar niet als spits ingezet.. Maar scoorde dacht ik toch 5 doelpunten.. Daarnaast ook nog een hoop assists.. Dan doe je het toch goed.. Suarez was mede door die hands bal natuurlijk de grote man..
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
de Gouden bal is voor de beste speler, de topscoorder is een andere prijs, die werd gewonnen door Muller.
Suarez scoorde op het Wk 3 keer en had geen assists..
freakie
 freakie - dinsdag 26 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:01 schreef remco k het volgende:
de Gouden bal is voor de beste speler, de topscoorder is een andere prijs, die werd gewonnen door Muller.
Suarez scoorde op het Wk 3 keer en had geen assists..
Oke ik dacht meer.. ik weet wel dat hij in 3 wedstrijden van uruguay heel belangrijk was.. Die tegen ghana, zuid korea en als eerste wedstrijd mexico.. Hij is dus wel degelijk heel erg belangrijk geweest.. Over de assists kan ik niet zeggen.. Je zou wel gelijk hebben..
freakie
 freakie - dinsdag 26 juli 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Ik heb het even opgezocht.. In de wedstrijden die hij heeft gespeeld zijn er in totaal inderdaad 3 doelpunten gemaakt.. 1 tegen mexico.. Dit was heel belangrijk.. Want door die score kwam uruguay door.. daarna scoorde hij in de achtste finale 2 doelpunten tegen korea.. Daar werd het 2-1 voor uruguay.. Hij heeft daarnaast ook nog uruguay op de been gehouden tegen ghana.. En heeft ook een assist gegeven.. Dat staat op elke site die ik bekijk.. Wat aangeeft dat hij een heel goed wk heeft gespeeld..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 juli 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:43 schreef freakie het volgende:
Ik heb het even opgezocht.. In de wedstrijden die hij heeft gespeeld zijn er in totaal inderdaad 3 doelpunten gemaakt.. 1 tegen mexico.. Dit was heel belangrijk.. Want door die score kwam uruguay door.. daarna scoorde hij in de achtste finale 2 doelpunten tegen korea.. Daar werd het 2-1 voor uruguay.. Hij heeft daarnaast ook nog uruguay op de been gehouden tegen ghana.. En heeft ook een assist gegeven.. Dat staat op elke site die ik bekijk.. Wat aangeeft dat hij een heel goed wk heeft gespeeld..
Alleen de eerste wedstrijd van hem was KUT verder was hij heel belangrijk idd en liet hij zien dat hij op dat niveau gewoon makkelijk mee kan komen. Hij kan zelfs keepen. Ik was dolblij dat hij geschorst was tegen ons.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:43 schreef freakie het volgende:
1 assist inderdaad, dat had ik fout, maar ik deed het uit mijn hoofd. Jou mening is dat hij een bijzonder goed wk heeft gespeeld, ik ben van mening dat hij goed heeft gespeeld, maar niet bijzonder heeft gepresteerd. Verschil in mening moet er zijn toch..
freakie
 freakie - woensdag 27 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

1 assist inderdaad, dat had ik fout, maar ik deed het uit mijn hoofd. Jou mening is dat hij een bijzonder goed wk heeft gespeeld, ik ben van mening dat hij goed heeft gespeeld, maar niet bijzonder heeft gepresteerd. Verschil in mening moet er zijn toch..
Ik zeg geen bijzonder goed.. Maar ik zeg heel goed.. En hij heeft zich heel erg in de kijker gespeeld.. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat we 40 a 50 mil voor hem hadden kunnen vragen.. Das absurd..
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 22:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zeg geen bijzonder goed.. Maar ik zeg heel goed.. En hij heeft zich heel erg in de kijker gespeeld.. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat we 40 a 50 mil voor hem hadden kunnen vragen.. Das absurd..
Ik heb niet zo heel veel moeite met het onderhandelen van Ajax de afgelopen jaren, als je dat vergelijkt met bijvoorbeld PSV of Feyenoord, dan doe wij het gewoon heel erg goed. Suarez is in mijn ogen voor een mooi bedrag weggegaan.
freakie
 freakie - woensdag 27 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 23:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb niet zo heel veel moeite met het onderhandelen van Ajax de afgelopen jaren, als je dat vergelijkt met bijvoorbeld PSV of Feyenoord, dan doe wij het gewoon heel erg goed. Suarez is in mijn ogen voor een mooi bedrag weggegaan.
Ja dat vind ik ook.. Het is een prima bedrag ja!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez schiet Uruguay naar finale Copa America

0.0107040